BMW HP2 MEGAMOTO

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

BMW HP2 MEGAMOTO

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Väga ilus masin, kui keegi miskit teab võiks kirjutada veidi tehnilistest andmetest. :roll:
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

The suspension of the HP2 Megamoto is taken care of with the use of 45mm Marzocchi USD forks, and an Öhlins shock at the rear. Compared to the HP2 enduro version the HP2 Megamoto has a second brake disc, a new revcounter, a new headlight unit and fuel tank made from carbon fibre, the high-level front mudguard has been replaced with a much smaller snug fitting unit and the seat height has been lowered. The prominent exhaust of the BMW HP2 Megamoto is an Akrapovik, and the gear ratio has been modified to provide more torque at lower rpms.
Bakuhatsu! Bosozoku!

Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Tõenäoliselt hakkab BMW-le konkurentsi pakkuma Ducati 1000 cc Hypermotard

Pilt
Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ja tõenäoliselt ei saa neist kumbki KTM-i LC8 990 Supermoto vastu :).

Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

KTM on muidugi nende kahe kõrval suhteliselt inetu :D
Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

välimus ei sõida :)))
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mx77 kirjutas:
Ja tõenäoliselt ei saa neist kumbki KTM-i LC8 990 Supermoto vastu :).
LC8 on ikka räme kolakas võrreldes selle bemmiga....

Bemm ikka kohe VÄGA kenakene... aga see boxer mootor on natuke nagu "kahtlane"...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mx77 kirjutas:
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
eee... R1 on mingi näitaja vääää????
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mx77 kirjutas:
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
Sähh sulle tehnikaime... Imeb jahh see KTM LC8 990 tehnika.. ja kohe TÄIEGA!!!!! See ju KARBUSSIGA!!!!! (moon)

70.5 kW Carburettor. Dry weight: 199.0 kg Power/weight ratio: 0.4852 HP/kg
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kommionu kirjutas:
mx77 kirjutas:
Deem, mehed, te ei jaga ikka midagi.

Kas tõesti selle tehnikaime kohta saab öelda kolakas, mis muuseas peksab Yamu R1-te, minnes tulles :).
Sähh sulle tehnikaime... Imeb jahh see KTM LC8 990 tehnika.. ja kohe TÄIEGA!!!!! See ju KARBUSSIGA!!!!! (moon)

70.5 kW Carburettor. Dry weight: 199.0 kg Power/weight ratio: 0.4852 HP/kg
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida. Ja seda oskab porgand teha!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mx77 kirjutas:
Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
kolaka tehnoandmed leiab siit....

http://www.webbikeworld.com/ktm/990-adventure/
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere, mis Te neid kW võrdlete :) , pöördemoment on siin ju see mis loeb, LC8-l on see 96/6500 rpm ja mingisugusel R1-l sutsu üle saja, ütleme 107/8500rpm. Mina isikliult öelda ei oska kumb peale jääb, aga eks see oleneb distantsi pikkusest. Kommionu teab kindlasti, kumb kõvem on ... ;)
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

paarn kirjutas:
Kommionu teab kindlasti, kumb kõvem on ... ;)
Njahh... Pole mingit tähtsust et kumb ratas kõvem on... Lihtaslt juhtuvad siia tihti mehikesed, kes oma ratast kangesti paremaks, kiiremaks, ilusamaks haipida püüavad... see on minumeelest ääretult tobe... :x

Kindlasti on KTM 990 hea matkaratas Eesti auklikel teedel ja R1 parim moskva ees kõvatamis ratas...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

mx77 kirjutas:
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida.
Huvitav, et kiirendajad pole selle väite kohta veel oma arvamust avaldanud :lol:
Joel

Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

"Tore" on vaadata, kuidas mistahes postitusest saab lõpuks alati mingi plõksimisväljak. MX77, naudi parem head disainerite kätetööd, ja ära niisama risusta. Ega ma seda MEGAMOTO topicut selleks teinud, et keegi ennast jälle välja elada saaks, vaid pigem silmarõõmuks ja selleks, et tekiks mõistlik arutelu uute kasvõi ülelüldse rataste teemal. OK?

Peace!
Bakuhatsu! Bosozoku!

mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 »

kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kommionu kirjutas:
mx77 kirjutas:
Ja pealegi on su andmed valed: võimsus 72kW ja kaal 191 kg.
kolaka tehnoandmed leiab siit....

http://www.webbikeworld.com/ktm/990-adventure/
Soovitan tehnoandmeid ikka valmistaja kodukalt vaadata, äkki nad ise teavad paremini :D.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mega1 kirjutas:
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Suzumen kirjutas:
joel kirjutas:
mx77 kirjutas:
Heh, naljavennad, oluline ei ole kaal ega võimsuse ja kaalu suhe vaid see kui kiiresti on võimalik mingi rattaga kurvilist teed läbida.
Huvitav, et kiirendajad pole selle väite kohta veel oma arvamust avaldanud :lol:
Mida sa ikka sellisele vennale vastu väidad, kellele ei kehti üldtunnustatud füüsika tõed (pole tähtis ei KW, kaal, kaalu ja võimsuse suhe jne). Kommionu ütles juba kõik, mis selliste kohta öelda on. :P See vend ju liigub ainult oma unistustes ja ta baik kõigile teada-tuntud onaneerenergia toel :wack: (lol)
Sorry, nii isiklikuks ei maksa ka minna. Ja kubemeraketist ma ei unistagi, pean krossisõitmist oluliselt huvitavamaks tegevuseks ja tahaks näha kas teist vennikestest oleks üldse krossirajale asja :D.
PS. Rinkat sõitsis siis kui olin vähe noorem.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mx77 kirjutas:
mega1 kirjutas:
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!
Unusta ära!!!!!!

see ju 950!!!!! Ise kisasid ju 990 LC8?????

Jutt käis ja käib ju sellest rattast....

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23045

Pilt
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kommionu kirjutas:
mx77 kirjutas:
mega1 kirjutas:
kas ei mõeldud hoopis seda ratast jutt oli ju supermotost
http://www.bikepics.com/pictures/678926/
Jep, seda ratast ma just mõtlesingi!
Unusta ära!!!!!!

see ju 950!!!!! Ise kisasid ju 990 LC8?????

Jutt käis ja käib ju sellest rattast....

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=23045

Pilt
Sorry, ajasin kubatuuri segamini :oops:
Jutt oli ju siiski Sumo rattast.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mx77 kirjutas:
Sorry, ajasin kubatuuri segamini :oops:
Jutt oli ju siiski Sumo rattast.
njahh... 950 on loomulikult oluliselt asjalikum ja kaugeltki mitte selline kolakas kui 990... Võib vist teema lukku panna!!!
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ajasin Sumo Supedukega segi seegi pritsega ja 990. Aga eka ole tetavaid põhjuseid, miks superduke mootorit sumole ei ole vahele pandud, sest vennad, kes testisid superendurot väitsid et tagarehvikulu pidi olema päev ja rehv :D.

Aga seda nyyd kyll ei saaks öelda, et KTM ei oska.
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

mx77 kirjutas:
...pean krossisõitmist oluliselt huvitavamaks tegevuseks ja tahaks näha kas teist vennikestest oleks üldse krossirajale asja
Aga teema ei olnud ju selles, kes millist tegevust oluliseks või huvitavaks peab. Ehk kus kellest kui palju asja on. Mõni vend on kraanajuht ja peab ennast selle pärast umbekõvaks meheks. Tea, kas Sinust oleks kraana kabiinis asja? Või näiteks tikkimismasina taga? Fakt, et Sina krossi sõidad, ei tee Sind suure osa rahva silmis põrmugi paremaks (või halvemaks) mõnest vennast või õest, kes viiulit mängib.
Miks on vaja kõik teemad keerata üksteisele ärapanemiseks ja ärplemiseks, kes kui kõva (tsikli)mees on? Või kellel kui pikk (tsikkel) on?

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Nagu ütles juba Lenin: tõe kriteerium on praktika :). Ei ole kuulnud eriti bemmi supersaavutustest. Teiseks tean piisavalt hästi bemmis kasutatud juppide omadusi ja marzocchi 45 milline USD on üks sitemaid, mida turul saada.

Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Kuulge, pange see teema lukku, ah? (crash) :D
Jõle mõttetuks läheb.
Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

OK!!! :)

No bad feelings, peace :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”