Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Edward

Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm

Lugemata postitus Postitas Edward »

Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

2 rõngaga peab kauem vastu
tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Ei seda küll nüüd öelda just ei saa .
Need kaks silindrit on phmt. samad !
Oleneb kuidas sõidetakse, kas aint punn põhjas või ka veidike aeglasemalt :D
anoooh tundub et Polini silinder on sutsuke võimsam või mis ?
Eks nad kuskil sinna 4000 km kanti jäävad .
Ja siis enamv2hem läbi.
Suzuki Katana Lc

naxitrall
Postitusi: 115
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:37

Lugemata postitus Postitas naxitrall »

Justice kirjutas:
Ei seda küll nüüd öelda just ei saa .
Need kaks silindrit on phmt. samad !
Oleneb kuidas sõidetakse, kas aint punn põhjas või ka veidike aeglasemalt :D
anoooh tundub et Polini silinder on sutsuke võimsam või mis ?
Eks nad kuskil sinna 4000 km kanti jäävad .
Ja siis enamv2hem läbi.
vaidleks vastu...polinoma kohta küll ei oska midagi öelda aga malossi replica peab 10000km vastu ilusti kui korralik sissesõit ja iga paagitäie bensu hulka õli..

Teema algataja
Edward

Lugemata postitus Postitas Edward »

ma mõtlesin ka et mhr replicia peab kauem vastu...mhr replicia on sutsu võimsam ! :twisted:
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Endal pidas Replica vastu 14000km ja siis läks silindri kaan kõveraks ylekuumenemise tõttu ning hakkas tosooli lekkima, oleks kaane sirgeks lihvinud oleks saanud veel edasi sõita aga mul oli juba kopp ees iga 2000km tagant rihma vahetamisest ning panin stocki silindri tagasi
Kolb oli enamvähem ok ja kolvirõngad samuti, silindril polnud yhtegi kriimu
Paaki õli ei lisanud
Sissesõitu tegin 55km/h ja 1500km
Aeroxi spidole sain yhe ringi peale tehtud

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Nende püttidega kogemusi pole aga seda tean et 1 rõngaga kolb käib palju paremini kui kahega. Endal on olnud mõlemad peal. Ja siis on veel tootjatel ka väga suur vahe Näiteks Polini ja Athena vahel.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Endal kestab õhk jahutusega kolb 3000-5000. Muidugi võib 10000 ka yks kolb kesta kui ta pöördesse ei lähe. Kui mopp liigub siis kolb kulub. Kui sa ei taha kolbe tihti vahetada siis pole mõtet tuunig juppe ültse osta. Ma tean ka rollereid mille SILINDER kulub 3000-5000kmiga oleneb sõitjast. Kui tihti aga kolbi vahetama peab seda ei tea. Oli müüa ka vahepeal nitroga 80k Piaggio.

Roller Men
Postitusi: 119
Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
Asukoht: Tartu\Jõgevamaa

Lugemata postitus Postitas Roller Men »

Ei taha teemast eriti mööda panna, aga kus kohast võtate et MHR on võimsam.?

Mop - shop-i lehelt vaadates ei täita ühtegi hp või midagi.

Äkki saaksite aidata küsimusega.?:S :? :?:

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

minu meelest alu silkule ei ole vaja sisse sõitu teha..

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

RUNNER kirjutas:
minu meelest alu silkule ei ole vaja sisse sõitu teha..
On ikka.

Stagga
Postitusi: 181
Liitunud: 12 Juul 2004, 23:08
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Stagga »

RUNNER kirjutas:
minu meelest alu silkule ei ole vaja sisse sõitu teha..
Loll jutt suhu tagasi.
Korralik sissesõit tähendab head kompressiooni kus kolvirõngad võtavad silindri kuju.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Stagga kirjutas:
RUNNER kirjutas:
minu meelest alu silkule ei ole vaja sisse sõitu teha..
Loll jutt suhu tagasi.
Korralik sissesõit tähendab head kompressiooni kus kolvirõngad võtavad silindri kuju.
muidugi igale asjale on vaja sissesõit teha kolvile kusagil 500kmi. Korralikust sissesõidust algabgi kõik. Kui kaua silku ja kolb kestab ja kuidas see kõik töötab.

naxitrall
Postitusi: 115
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:37

Re: Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm

Lugemata postitus Postitas naxitrall »

Edward kirjutas:
Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.
kui küsida tohib siis mis masinale silkut vajad? siis teaks öelda sulle täpsemalt kumb silku :)

väike lisainfo:
Polini alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.500-11.500 rpm‘s, Maximum speeds up to 115 km/h possible

Malossi alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.800-11.800 rpm‘s, Maximum speeds up to 120 km/h possible.

kui oleks minuvalida siis võtaksin:
Racing cylinder "MHR Team Replica" MALOSSI,
d=47,6mm,
incl. modular head LC,
aluminium
Art.-No. M3111584
Weight: No weight available
Unit of quantity: Piece

MHR means MALOSSI HYPER RACING, which says it all. This series has the advantage of being engineered using MALOSSI‘s extensive racing experience. A production series that meets their claim to fame.



The MHR Team Version 68cc high end racing cylinder is the end of the line. Construction same as MHR cylinder, but with divided head. This is a pure racing cylinder. Due to it‘s high performance, use of a MHR shaft is imperative! MHR is a high end racing cylinder made of aluminum (good heat deflection). Hard chromed piston race, performance pushed up to 16 respectively 24 horsepower, 6 transfer ports and max rpm‘s of circa 15,000. Should be driven with 12mm crankshaft. Cylinder head/pistons/reed flaps/ gaskets included in delivery



Motor periphery, such as exhaust/variomatic/ carburetor must be compatible with MHR, respective, Evolution accessories.
Kasutaja avatar

Hyper
Postitusi: 241
Liitunud: 14 Mai 2004, 14:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas Hyper »

Mõlemad alud? Varem räägiti, et alu ülepuurimisega pidi mingi jama olema, et puuritakse vaid Soomes jne..
Malaguti Firefox F-15 70 ccm ;)

Teema algataja
Edward

Re: Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm

Lugemata postitus Postitas Edward »

naxitrall kirjutas:
Edward kirjutas:
Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.
kui küsida tohib siis mis masinale silkut vajad? siis teaks öelda sulle täpsemalt kumb silku :)

väike lisainfo:
Polini alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.500-11.500 rpm‘s, Maximum speeds up to 115 km/h possible

Malossi alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.800-11.800 rpm‘s, Maximum speeds up to 120 km/h possible.

kui oleks minuvalida siis võtaksin:
Racing cylinder "MHR Team Replica" MALOSSI,
d=47,6mm,
incl. modular head LC,
aluminium
Art.-No. M3111584
Weight: No weight available
Unit of quantity: Piece

MHR means MALOSSI HYPER RACING, which says it all. This series has the advantage of being engineered using MALOSSI‘s extensive racing experience. A production series that meets their claim to fame.



The MHR Team Version 68cc high end racing cylinder is the end of the line. Construction same as MHR cylinder, but with divided head. This is a pure racing cylinder. Due to it‘s high performance, use of a MHR shaft is imperative! MHR is a high end racing cylinder made of aluminum (good heat deflection). Hard chromed piston race, performance pushed up to 16 respectively 24 horsepower, 6 transfer ports and max rpm‘s of circa 15,000. Should be driven with 12mm crankshaft. Cylinder head/pistons/reed flaps/ gaskets included in delivery



Motor periphery, such as exhaust/variomatic/ carburetor must be compatible with MHR, respective, Evolution accessories.



ROLLERIKS OK Piaggio Sfera RST

Teema algataja
Edward

Lugemata postitus Postitas Edward »

Hyper kirjutas:
Mõlemad alud? Varem räägiti, et alu ülepuurimisega pidi mingi jama olema, et puuritakse vaid Soomes jne..

MHR replicia on alumiinium ja peal on kroomkiht ...seda ei saagi üle puurida...silindriseina on 2mm-mida sa seal puurid

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Edward kirjutas:
Hyper kirjutas:
Mõlemad alud? Varem räägiti, et alu ülepuurimisega pidi mingi jama olema, et puuritakse vaid Soomes jne..

MHR replicia on alumiinium ja peal on kroomkiht ...seda ei saagi üle puurida...silindriseina on 2mm-mida sa seal puurid
Saab kyll puurida ja seal ei ole kroom kiht vaid nikasiil kiht mida saab uuesti peale panna kui vaja. Aga oddavam on uus silinder osta kui nikasiilima hakata v2hemalt rolleril. 85 krossikal maksis 2000kri nikasiilimine aga uus pütt 5k.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Serengeti kirjutas:
Saab kyll puurida ja seal ei ole kroom kiht vaid nikasiil kiht mida saab uuesti peale panna kui vaja.
Kindel, et puuritakse? Tean nagu, et kaetakse uue nikasil kihiga. Ja nikasili koostisesse peaks kuuluma ka nikkel.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

Minu arust kyll kuigi pole 100% kindel ja pead ei anna.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Serengeti kirjutas:
Minu arust kyll kuigi pole 100% kindel ja pead ei anna.
Kui plaan too silinder hülssida, siis küll puuritakse.

naxitrall
Postitusi: 115
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:37

Lugemata postitus Postitas naxitrall »

alu silinreid hoolitakse AP-s 200.-

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus Postitas mrhull »

naxitrall kirjutas:
alu silinreid hoolitakse AP-s 200.-
hoonitakse ikkagi. hoolima on hoopis teine sõna.

Serengeti
Postitusi: 253
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:22
Tsikkel: Z750 ; KX250F
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Serengeti »

mrhull kirjutas:
naxitrall kirjutas:
alu silinreid hoolitakse AP-s 200.-
hoonitakse ikkagi. hoolima on hoopis teine sõna.
aga minu tead ei ole hülsimise ja hoonimise HINNAVAHE eriti suur.

Teema algataja
Edward

Lugemata postitus Postitas Edward »

pange veel oma arvamusi kirja!!!
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Serengeti kirjutas:
mrhull kirjutas:
naxitrall kirjutas:
alu silinreid hoolitakse AP-s 200.-
hoonitakse ikkagi. hoolima on hoopis teine sõna.
aga minu tead ei ole hülsimise ja hoonimise HINNAVAHE eriti suur.
Seleta lahti, mida tähendavad hülssimine ja hoonimine ja mismoodi neid teostatakse.

Ap-moto hoonimine pole muidugi suurt sittagi väärt...vähemalt viimati kui ma seal käisin.

Silindrite vastupidavuse kohta...mida rohkem pöördeid, seda kiiremini kulub :wink:

Teema algataja
gileramies

Lugemata postitus Postitas gileramies »

palju need üldsegi maksavad?

Teema algataja
Edward

Lugemata postitus Postitas Edward »

gileramies kirjutas:
palju need üldsegi maksavad?
mingi üle 2tonni aga polini oma on sutsu odavam ;)

stenu10
Postitusi: 188
Liitunud: 23 Juun 2005, 11:38
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas stenu10 »

Malossi MHR Replicia 70ccm on 2990-3750 krooni ja Polini Alu 70ccm on 2250-3470 krooni. Hind oleneb sellest mis silinder on ja mis asendis.
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Oleneb ka sellest et mis masinale !
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”