Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm
Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.
vaidleks vastu...polinoma kohta küll ei oska midagi öelda aga malossi replica peab 10000km vastu ilusti kui korralik sissesõit ja iga paagitäie bensu hulka õli..Justice kirjutas:Ei seda küll nüüd öelda just ei saa .
Need kaks silindrit on phmt. samad !
Oleneb kuidas sõidetakse, kas aint punn põhjas või ka veidike aeglasemalt
anoooh tundub et Polini silinder on sutsuke võimsam või mis ?
Eks nad kuskil sinna 4000 km kanti jäävad .
Ja siis enamv2hem läbi.
-
Teema algataja
Endal pidas Replica vastu 14000km ja siis läks silindri kaan kõveraks ylekuumenemise tõttu ning hakkas tosooli lekkima, oleks kaane sirgeks lihvinud oleks saanud veel edasi sõita aga mul oli juba kopp ees iga 2000km tagant rihma vahetamisest ning panin stocki silindri tagasi
Kolb oli enamvähem ok ja kolvirõngad samuti, silindril polnud yhtegi kriimu
Paaki õli ei lisanud
Sissesõitu tegin 55km/h ja 1500km
Aeroxi spidole sain yhe ringi peale tehtud
Kolb oli enamvähem ok ja kolvirõngad samuti, silindril polnud yhtegi kriimu
Paaki õli ei lisanud
Sissesõitu tegin 55km/h ja 1500km
Aeroxi spidole sain yhe ringi peale tehtud
Endal kestab õhk jahutusega kolb 3000-5000. Muidugi võib 10000 ka yks kolb kesta kui ta pöördesse ei lähe. Kui mopp liigub siis kolb kulub. Kui sa ei taha kolbe tihti vahetada siis pole mõtet tuunig juppe ültse osta. Ma tean ka rollereid mille SILINDER kulub 3000-5000kmiga oleneb sõitjast. Kui tihti aga kolbi vahetama peab seda ei tea. Oli müüa ka vahepeal nitroga 80k Piaggio.
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
muidugi igale asjale on vaja sissesõit teha kolvile kusagil 500kmi. Korralikust sissesõidust algabgi kõik. Kui kaua silku ja kolb kestab ja kuidas see kõik töötab.Stagga kirjutas:Loll jutt suhu tagasi.RUNNER kirjutas:minu meelest alu silkule ei ole vaja sisse sõitu teha..
Korralik sissesõit tähendab head kompressiooni kus kolvirõngad võtavad silindri kuju.
Re: Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm
kui küsida tohib siis mis masinale silkut vajad? siis teaks öelda sulle täpsemalt kumb silkuEdward kirjutas:Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.

väike lisainfo:
Polini alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.500-11.500 rpm‘s, Maximum speeds up to 115 km/h possible
Malossi alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.800-11.800 rpm‘s, Maximum speeds up to 120 km/h possible.
kui oleks minuvalida siis võtaksin:
Racing cylinder "MHR Team Replica" MALOSSI,
d=47,6mm,
incl. modular head LC,
aluminium
Art.-No. M3111584
Weight: No weight available
Unit of quantity: Piece
MHR means MALOSSI HYPER RACING, which says it all. This series has the advantage of being engineered using MALOSSI‘s extensive racing experience. A production series that meets their claim to fame.
The MHR Team Version 68cc high end racing cylinder is the end of the line. Construction same as MHR cylinder, but with divided head. This is a pure racing cylinder. Due to it‘s high performance, use of a MHR shaft is imperative! MHR is a high end racing cylinder made of aluminum (good heat deflection). Hard chromed piston race, performance pushed up to 16 respectively 24 horsepower, 6 transfer ports and max rpm‘s of circa 15,000. Should be driven with 12mm crankshaft. Cylinder head/pistons/reed flaps/ gaskets included in delivery
Motor periphery, such as exhaust/variomatic/ carburetor must be compatible with MHR, respective, Evolution accessories.
-
Teema algataja
Re: Malossi MHR replicia 70ccm VS Polini Alu 70ccm
naxitrall kirjutas:kui küsida tohib siis mis masinale silkut vajad? siis teaks öelda sulle täpsemalt kumb silkuEdward kirjutas:Kumb peab kauem vastu.Silindrid on enamvähem ühe võimsusega.Mainiks ära et Polini Alu 70ccm on ühe rõngaga...ja MHR replicia 70ccm on kahega.
väike lisainfo:
Polini alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.500-11.500 rpm‘s, Maximum speeds up to 115 km/h possible
Malossi alu silinder: Aluminum / 47mm bore / 10.800-11.800 rpm‘s, Maximum speeds up to 120 km/h possible.
kui oleks minuvalida siis võtaksin:
Racing cylinder "MHR Team Replica" MALOSSI,
d=47,6mm,
incl. modular head LC,
aluminium
Art.-No. M3111584
Weight: No weight available
Unit of quantity: Piece
MHR means MALOSSI HYPER RACING, which says it all. This series has the advantage of being engineered using MALOSSI‘s extensive racing experience. A production series that meets their claim to fame.
The MHR Team Version 68cc high end racing cylinder is the end of the line. Construction same as MHR cylinder, but with divided head. This is a pure racing cylinder. Due to it‘s high performance, use of a MHR shaft is imperative! MHR is a high end racing cylinder made of aluminum (good heat deflection). Hard chromed piston race, performance pushed up to 16 respectively 24 horsepower, 6 transfer ports and max rpm‘s of circa 15,000. Should be driven with 12mm crankshaft. Cylinder head/pistons/reed flaps/ gaskets included in delivery
Motor periphery, such as exhaust/variomatic/ carburetor must be compatible with MHR, respective, Evolution accessories.
ROLLERIKS OK Piaggio Sfera RST
-
Teema algataja
Saab kyll puurida ja seal ei ole kroom kiht vaid nikasiil kiht mida saab uuesti peale panna kui vaja. Aga oddavam on uus silinder osta kui nikasiilima hakata v2hemalt rolleril. 85 krossikal maksis 2000kri nikasiilimine aga uus pütt 5k.Edward kirjutas:Hyper kirjutas:Mõlemad alud? Varem räägiti, et alu ülepuurimisega pidi mingi jama olema, et puuritakse vaid Soomes jne..
MHR replicia on alumiinium ja peal on kroomkiht ...seda ei saagi üle puurida...silindriseina on 2mm-mida sa seal puurid
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Seleta lahti, mida tähendavad hülssimine ja hoonimine ja mismoodi neid teostatakse.Serengeti kirjutas:aga minu tead ei ole hülsimise ja hoonimise HINNAVAHE eriti suur.mrhull kirjutas:hoonitakse ikkagi. hoolima on hoopis teine sõna.naxitrall kirjutas:alu silinreid hoolitakse AP-s 200.-
Ap-moto hoonimine pole muidugi suurt sittagi väärt...vähemalt viimati kui ma seal käisin.
Silindrite vastupidavuse kohta...mida rohkem pöördeid, seda kiiremini kulub

-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.