Cz500 probleem
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Cz500 probleem
Probleem on siis järgmine: ei taha yldse kurjaks minna tuurid kogunevad nii vaikselt nagu minskil ja jõudu ka ple
mida teha kontrollida vahetada

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
Re: Cz500 probleem
vot oli mul JAWAga kunagi sama asi, puhastasin karbussi seest ja väljast, ei midagi, lõpuks vahetasin ära ja asi hakkas kohe ilusti tööle...Sander870 kirjutas:Probleem on siis järgmine: ei taha yldse kurjaks minna tuurid kogunevad nii vaikselt nagu minskil ja jõudu ka plemida teha kontrollida vahetada
Suuu Zuuu Kiiiiiiii - aga kui ma suureks saan, siis kiman teist kõigist mööda :d <- nüüd ka mudas 

CZ suht imelik riistapuu - kui rull kiirelt põhja keerata kipub "täis" tõmbama. Võimalik, et rõngad/kolb/silinder oma aja juba ära elanud ja düüs karbussis liiga suureks puuritud. Kui pill pöördesse ei lähe tuleks pütt maha keerata ja vaadata kui kulunud jupid on. Kui on "motoplat" süüde asjale juurde poogitud siis peaks raamlaagreid ka kontrollima, sest kui seal pisike loks sees on, siis pööretel kipub otsi andma. Karbussi tasub ka uurida, võimalik, et düüs mõne sellise tegelase järgi pandud, kes stardis siibrid valla keerab ning finishis alles maha rahuneb ja kui eelpoolmainitud osad kulund on, siis ongi jama käes - ujub üle.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
esimene probleem oli see et summuti ei olnud korralikult küljes ja seega ei tekind õiget tagasilööki mis omakorda kaotas ära äkiluse ja jõu
aga samas oli ka viga sädemes kuna säde polnud piisavalt tugev et põletada bensiini hetkeliselt
see pärast ta ei tahtnudgi nii pöördesse minna
njah see mis ma siin kokku kirjutasin on küll üks segapuder



njah see mis ma siin kokku kirjutasin on küll üks segapuder


-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.