Sisselaske klapid or smt
Moderaator: Moded
Sisselaske klapid or smt
mida annab klappide vahetus, näiteks mul preegalt stock klapid olnud mingi 20 tuh km ja paneks malossi klapid peale mis olid 70 sportiga kaasa? mida see muudaks?
lihtsalt küte läheb paremini sisse ning põlenud kütus kiiremini välja 
fkk ma täitsa umbes täna

fkk ma täitsa umbes täna

Viimati muutis RKsilver, 17 Okt 2006, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

Stockis pole vahet.
Agalihtsalt tuuningu omad on tugevamad ja paindlikumad ja tagavad mootori ühtlasema töö 10 000+ pöörde juures.
Tööülesanne on see et mootoril on kaks tööd: tõmbab bensiini karterisse ja lükkab sealt silindrisse, ilma nende klappideta lendab bensiin tagasi karpasse ja poleks mitte mingit läbivust. Mootor käiks tühja.
Näiteks on mu sõbral isegi juhtunu8d kui peale 10 tuhandet kilomeetrid läbinud rollerile viskas Athena 70 silku peale koos suure karbussiga mille tulemuseks oli et originaal metall klapist tuli tükk ära ja keeras terve silku ja kolvi pe***e. Tuli uus kolb osta ja silku hoonida.
Agalihtsalt tuuningu omad on tugevamad ja paindlikumad ja tagavad mootori ühtlasema töö 10 000+ pöörde juures.
Tööülesanne on see et mootoril on kaks tööd: tõmbab bensiini karterisse ja lükkab sealt silindrisse, ilma nende klappideta lendab bensiin tagasi karpasse ja poleks mitte mingit läbivust. Mootor käiks tühja.
Näiteks on mu sõbral isegi juhtunu8d kui peale 10 tuhandet kilomeetrid läbinud rollerile viskas Athena 70 silku peale koos suure karbussiga mille tulemuseks oli et originaal metall klapist tuli tükk ära ja keeras terve silku ja kolvi pe***e. Tuli uus kolb osta ja silku hoonida.
Viimati muutis Stagga, 17 Okt 2006, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
kutsa99 kirjutas:lihtsalt küte läheb paremini sisse ning põlenud kütus kiiremini välja
http://www.keveney.com/otto.html
4t töö põhimõte

Erinevus on enamasti ikka klapilehe erinevas jäikuses. Tugevamate lehtedega töötab paremini kõrgematel pööretel. Nii olen ise asjast aru saanud. Loodan ,et mitte valesti

Viimati muutis Kirs, 17 Okt 2006, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.