Hyosung Comet GT 125
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Hyosung Comet GT 125
Tere!Küsiks siis sellise ratta kohta.Kuna sain nüüd A1 load kätte,vaatasin ringi ja leidsin midagi huvitavat.Näeb välja nagu 600-ne ning V2.Kujutan ette mis helid sealt kostuvad.Aga eelkõige tahaks teada kuidas see Hyosung vastu peab.Kas kvaliteet on võrreldav Yamaha-,Honda-,Suzuki-ga jne.KW-te on ka suht palju 4 taktilise kohta(ligi 11).Lühidalt,kõik arvamused on oodatud!
lol see pole v2
see pilt on sellest 250 hyosungist 125 1 pütiga mis sa mõtlesid et need mõlemad 62.5cc pütid seal v ...
edasi peaks tatsuma sinna 120 km/h kantti nagu teisedgi 4t kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda.

see pilt on sellest 250 hyosungist 125 1 pütiga mis sa mõtlesid et need mõlemad 62.5cc pütid seal v ...
edasi peaks tatsuma sinna 120 km/h kantti nagu teisedgi 4t kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda.
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane

-
Teema algataja
To avenger: See on küll v2 ning seal on kaks 62cc pütti....daa ?
Soomes on see suhtkoht populaarne masin, nii palju kui mina sellest kuulnud olen on see hea masin ning vastu peaks ka pidama hästi.Tehniliste andmete poolest on ka väga hea teiste 125cc 4t võrreldes Välimus on minu arvates väga kõva 125cc kohta ning sellest saaks veel kenama seda ise nati modides
Sellises hinnaklassis ostaksin ise raudselt cometi.
Soomes on see suhtkoht populaarne masin, nii palju kui mina sellest kuulnud olen on see hea masin ning vastu peaks ka pidama hästi.Tehniliste andmete poolest on ka väga hea teiste 125cc 4t võrreldes Välimus on minu arvates väga kõva 125cc kohta ning sellest saaks veel kenama seda ise nati modides
Sellises hinnaklassis ostaksin ise raudselt cometi.
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
To: johanl14
Sinu jutust ei selgu, kas sa räägid GT 125 (Naked) ilma gondlita või GT 125R täisgondliga tsiklist.
Mootorid ja raam mõlemal ühesugused. Lisaks gondli olemasolule/puudumisele on erinevus vaid esihargis:
GT 125 Naked-versioonil on nn klassikalised esiamordid (jämedam toru allosas), gondliga 125R-l ja nn upside-down esiamordid.
GT 250 on upside-down esihargiga.
125 ja 250 mootorid on konstruktsioonilt väga sarnased: 2-silindriline, silindrid 75 kraadise nurga all, 4 klappi silindri kohta, õhk-õlijahutus, 5-käiguline käigukast. Põhiline erinevus on mootori töömahus, seega siis ka võimsuses. Kuna V-mootorid töötavad (näiteks võrreldes rida-neli-mootoritega) suhteliselt madalatel pööretel, on garanteeritud ka nende pikk tööiga. Siin pole praktiliselt vahet, kas tegemist 125 või 250cc töömahuga, kui just 125-ga pidevalt ei sõida 125kg raskune mees, kelle gaasikäel on vaid kaks asendid: ON või OFF
Sinu jutust ei selgu, kas sa räägid GT 125 (Naked) ilma gondlita või GT 125R täisgondliga tsiklist.
Mootorid ja raam mõlemal ühesugused. Lisaks gondli olemasolule/puudumisele on erinevus vaid esihargis:
GT 125 Naked-versioonil on nn klassikalised esiamordid (jämedam toru allosas), gondliga 125R-l ja nn upside-down esiamordid.
GT 250 on upside-down esihargiga.
125 ja 250 mootorid on konstruktsioonilt väga sarnased: 2-silindriline, silindrid 75 kraadise nurga all, 4 klappi silindri kohta, õhk-õlijahutus, 5-käiguline käigukast. Põhiline erinevus on mootori töömahus, seega siis ka võimsuses. Kuna V-mootorid töötavad (näiteks võrreldes rida-neli-mootoritega) suhteliselt madalatel pööretel, on garanteeritud ka nende pikk tööiga. Siin pole praktiliselt vahet, kas tegemist 125 või 250cc töömahuga, kui just 125-ga pidevalt ei sõida 125kg raskune mees, kelle gaasikäel on vaid kaks asendid: ON või OFF

Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Soomes müüaksekaska14 kirjutas:Isegi oleks sellisest isendist huvitatud , kui aga kasutatud kujul , kuid EI müüda seda masinat sellisel kujul

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
to: kaska14,
telefonisidega oli tõepoolest apsakas
Tänan tähelepanu juhtimise eest. Nüüdseks on side taastatud.
Palun aga Hyosungi puudutavaid kirjasid saata aadressile anti@hyosung.ee või hyosung@hyosung.ee, sest neid kontrollime igapäevaselt. Biker.ee postkasti viskan pilku tõesti harva...
telefonisidega oli tõepoolest apsakas

Palun aga Hyosungi puudutavaid kirjasid saata aadressile anti@hyosung.ee või hyosung@hyosung.ee, sest neid kontrollime igapäevaselt. Biker.ee postkasti viskan pilku tõesti harva...
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.