Hyosung Comet GT 125

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
johanl14

Hyosung Comet GT 125

Lugemata postitus Postitas johanl14 »

Tere!Küsiks siis sellise ratta kohta.Kuna sain nüüd A1 load kätte,vaatasin ringi ja leidsin midagi huvitavat.Näeb välja nagu 600-ne ning V2.Kujutan ette mis helid sealt kostuvad.Aga eelkõige tahaks teada kuidas see Hyosung vastu peab.Kas kvaliteet on võrreldav Yamaha-,Honda-,Suzuki-ga jne.KW-te on ka suht palju 4 taktilise kohta(ligi 11).Lühidalt,kõik arvamused on oodatud!
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

lol see pole v2 :lol:

see pilt on sellest 250 hyosungist 125 1 pütiga mis sa mõtlesid et need mõlemad 62.5cc pütid seal v ...

edasi peaks tatsuma sinna 120 km/h kantti nagu teisedgi 4t kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda.
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi

Teema algataja
johanl14

Lugemata postitus Postitas johanl14 »

Mootor Mootori tüüp V2, 4taktiline

Klappide arv 8

Jahutus Õhk/õli

Töömaht 124 cm³

Maks.võimsus 10,6/10500 kW/min-¹

Maks.pöördemoment 9,7/10000 Nm/min-¹

Karburaator 2x MIKUNI-BDS26

Starter Elektri
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

To avenger: See on küll v2 ning seal on kaks 62cc pütti....daa ?
Soomes on see suhtkoht populaarne masin, nii palju kui mina sellest kuulnud olen on see hea masin ning vastu peaks ka pidama hästi.Tehniliste andmete poolest on ka väga hea teiste 125cc 4t võrreldes Välimus on minu arvates väga kõva 125cc kohta ning sellest saaks veel kenama seda ise nati modides
Sellises hinnaklassis ostaksin ise raudselt cometi.

Teema algataja
johanl14

Lugemata postitus Postitas johanl14 »

Aga Comet 125-l ja 250-l ongi ainult püttide vahe,muidu kõik sama?
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

mootor peaks olema loogiliselt võttes gt250-l natukene tugevam et pidada vastu suuremale võimsusele(võin ka eksida).
Gt250-l on ka ees USD esiamort mida gt125-l ei ole

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

125 kolvi läbimõõt ja käik: 44mm x 41mm
250 kolvi läbimõõt ja käik: 57mm x 48,8mm

Alumises otsas on kah vahe sees järelikult.
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

To: johanl14
Sinu jutust ei selgu, kas sa räägid GT 125 (Naked) ilma gondlita või GT 125R täisgondliga tsiklist.
Mootorid ja raam mõlemal ühesugused. Lisaks gondli olemasolule/puudumisele on erinevus vaid esihargis:

GT 125 Naked-versioonil on nn klassikalised esiamordid (jämedam toru allosas), gondliga 125R-l ja nn upside-down esiamordid.

GT 250 on upside-down esihargiga.

125 ja 250 mootorid on konstruktsioonilt väga sarnased: 2-silindriline, silindrid 75 kraadise nurga all, 4 klappi silindri kohta, õhk-õlijahutus, 5-käiguline käigukast. Põhiline erinevus on mootori töömahus, seega siis ka võimsuses. Kuna V-mootorid töötavad (näiteks võrreldes rida-neli-mootoritega) suhteliselt madalatel pööretel, on garanteeritud ka nende pikk tööiga. Siin pole praktiliselt vahet, kas tegemist 125 või 250cc töömahuga, kui just 125-ga pidevalt ei sõida 125kg raskune mees, kelle gaasikäel on vaid kaks asendid: ON või OFF ;-)
Tervitades
Anti
..............

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

Isegi oleks sellisest isendist huvitatud , kui aga kasutatud kujul , kuid EI müüda seda masinat sellisel kujul :?
Tark ei torma!
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

kaska14 kirjutas:
Isegi oleks sellisest isendist huvitatud , kui aga kasutatud kujul , kuid EI müüda seda masinat sellisel kujul :?
Soomes müüakse :D
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... search=Hae

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

Tundub , et hyosungi esindusb pole arendanud häid võimalusi klientidega suhtlemiseks , kui teist päeva järjest nende kodulehel antud numbrid ei vasta ja mailidele sammuti ei vastata.
Tark ei torma!
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

to: kaska14,
telefonisidega oli tõepoolest apsakas :oops: Tänan tähelepanu juhtimise eest. Nüüdseks on side taastatud.
Palun aga Hyosungi puudutavaid kirjasid saata aadressile anti@hyosung.ee või hyosung@hyosung.ee, sest neid kontrollime igapäevaselt. Biker.ee postkasti viskan pilku tõesti harva...
Tervitades
Anti
..............

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

Ega kellelgil pole kogemust olnud kus sellel hyosug gtl piiraja olla võib,( kui on piiratud 80km/h (saksa piirang) ?. Peal on Mikuni karpad .
Tark ei torma!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”