2T mootori õige väljase ?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Eric

2T mootori õige väljase ?

Lugemata postitus Postitas Eric »

oskab keegi öelda kui algeslt on mootoril originaal sumps(väljalse) ja see muuta nagu vähe teiseks nagu nüüd on pop öelda TUUNIDA eeldab seda et eelnevalt on sisse ja väljalasked avad suurendatud ja tundub et mootori pidur on originaal sumps .Kuidas teha uut sumpsi nii et kõik rõhus ja mis selles sumpsis on oleksid õige.Kui ma midagi puuse panin oma jutuga siis antke andeks see kes asja tabab teab millega on tegu.Tean seda et kusil on ka mingi valemid või mõõdud kuidas seda teha.
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

1 asi mida soojalt soovitan on sportsummuti kui rahakott lubab
2 asi oleks et votad lihtsalt trelli teed 1 augu sisse vaatad kuidas minek on kui hea siis j2ta nii 8)
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi

Teema algataja
dahenk

Lugemata postitus Postitas dahenk »

Kahe taktilisel mootoril ongi kõige tähtsamaks asjaks väljalase. Sellega aetakse paika, et mis pööretel sul mootor õiget jõudu tekitama hakkab :wink:

Üks päris hea õpetus, et kuidas valmistada 2T mootorile väljalaset (resonaatorit).
http://www-staff.lboro.ac.uk/~elvpc/bik ... expch.html

Ja kui saladus pole, siis mis mootoriga tegu on?


edit:
2 asi oleks et votad lihtsalt trelli teed 1 augu sisse vaatad kuidas minek on kui hea siis j2ta nii
Loll jutt suhu tagasi :!:

Teema algataja
Eric

Lugemata postitus Postitas Eric »

tegu on pocket bagiga Blata 39cc mootriga pöörded max 12300rpm

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Võib-olla olen lihtsalt nisanäpp, aga 2T mootori väljalaskepool on asi, mida ma ilma asja põhjalikult tundmata ise ette ei võtaks. Seda asja on lihtsam tuksi panna kui paremaks saada. Arvan, et siin ei ole lihtsaid lahendusi.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
Eric

Lugemata postitus Postitas Eric »

Tsikkelröövel kirjutas:
Võib-olla olen lihtsalt nisanäpp, aga 2T mootori väljalaskepool on asi, mida ma ilma asja põhjalikult tundmata ise ette ei võtaks. Seda asja on lihtsam tuksi panna kui paremaks saada. Arvan, et siin ei ole lihtsaid lahendusi.
Selge on see et ise ma seda ei tee ex ikka mõni nobenäpp hakkab pusima
Peab vaatama mõne originaal sportsumpsi pealt kuidas asi välja näed ja selle järgi tegema.

Sain ka näidis sumpsi...
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8429
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üldiselt on isahakanud 2-taktiliste tuunimise juures rusikareegel, et kui rohkem kui 20% võimsusest ei KAOTATUD, siis on õnnestunud tuuning :).

Teema algataja
Eric

Lugemata postitus Postitas Eric »

mx77 kirjutas:
Üldiselt on isahakanud 2-taktiliste tuunimise juures rusikareegel, et kui rohkem kui 20% võimsusest ei KAOTATUD, siis on õnnestunud tuuning :).
nalja miiz :lol: tegelt ei sa ma aru kus tuleb mootori võimsus ...hiina mootoril on see 5kw ja originaal mootoril 10kw ja veel + 4 kw!!!=14kw!
pea kõik mõõdud on samad silinder kolb väljalase ...no erinev on karpa,sumps(jämedam)muu nagu enam vähem sama kus tuleb see lisa 5+4 kw juurde????Kui keegi oskab komentaarida siis oleks tore
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Eric kirjutas:
pea kõik mõõdud on samad silinder kolb väljalase...
Gaasijaotuse täpne ajastus on sama? Akende kujud? Ülevoolukanalite nurgad? Kanalite pinna viimistlus? Kolvi pealmise pinna täpne kuju? Silindripea põlemiskambri kuju? Väljalaske täpsed mõõdud - reflektorkoonuste kuju, nurgad, suurus, sujuvus, kaugus väljalaskeakna pinnast, keevisõmbluste siledus, endpipe mõõdud?

jne jne jne.
hälvik

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Noh, ma arvan, et Oldmopedi väljapakutu on isegi vaid osa kogu loost. See ongi see, miks ma ei usu lihtsatesse põlve otsas lahendustesse mootori tuunimisel. Ega tehaseski nisanäpud pole, selleks, et kodus garaažis neist paremini teha, pead selliste mootorite teooriat ikka väga hästi tundma. Usun, et Sul õnnestub oma masinale änksim hääl teha, aga olulist võimsuse kasvu.... kahtlen sügavalt.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Samas on korraliku arvutus- ja metallitööoskuse juures (igasuguseid ja väga korralikke valemeid on saadaval) täiesti reaalne valmistada 2t mootorile komplekt erinevaid väljalaskeid, mis max jõumomendi nihutavad igaüks erinevasse pööreteosasse... ja siis neid vahetada vastavalt raja iseloomule. 80ndatel oli see kardisõidus täiesti reaalselt tehtav tegevus, et kaasas oli peotäis erinevaid ülekandeid ja umbes 5 erinevat väljalaset, millest siis antud rajale sobivaim valiti.
Samuti on paljudel kollastel masinatel (aga viimasel ajal isegi mitte ainult neil) kanalite ja akende tehaseviimistlus alla igasuguse arvestuse ja tunduvalt paremini hakkab masin elama ka lihtsalt peale igasuguse tehase ebatäpsuste ja valuäärte likvideerimist.
hälvik

Teema algataja
Larry

Lugemata postitus Postitas Larry »

Kas keegi on kohanud kuivamaa 2T mootoritel reguleeritavat väljalaset - trompeteid mida veemotos kasutatakse?
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui sul on tegu tõesti originaal-Blataga, siis on ainumõttekas osta tuuningujupid adekvaatsest poest, sest Blata on kõva ja korralik tegija, kelle mootorit sa kodusel moel enam paremaks ei saa. Aga originaal-Blata eest tuleb välja käia suurusjärk 20K eeku, samas on liikvel palju hiina piraatkoopiaid, mille kvaliteet on madal.

Kui sul aga on hiina kärakas, siis sellele pole mõtet tuuningujuppe osta, nende mootorite koostetäpsus on nii olematu, et see jupp, mis ühe mootori puhul töötab, võib anda null- või negatiivse efekti teise mootori juures. Parim mis sa saad hiinaka juures teha, on tõesti eelmaniti töötlemisvigade silumine, lihvid täpselt tasa ülevoolukanalite liitekohad jms teravad servad, mis võivad küttesegu sujuvat voolamist takistada. Ja loomulikult võid välja vahetada kõik ebakvaliteetsed jupid nagu rattalaagrid jms.

Mõningast lisainfot ja juppe saad osta näiteks siit (hetkel oli küll veebipood neil maas, aga üldiselt saab sealt juppe nii blatale kui hiinakale)

Teema algataja
Eric

Lugemata postitus Postitas Eric »

Tänud kõigile info eest ...mis siis ikka ex tali on tulekul siis on hia pikkadel talve õhtutel nokkida kevadeks pilli...Tänud ka Sakust... Vellole kes puuris,viilis,freesis tasakaalusta vänta jne. tulemus oli hia
Kasutaja avatar

xander
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Dets 2004, 16:17

Lugemata postitus Postitas xander »

Lisaks veel natuke omalt poolt.
Ära lase ennast ära hirmutada jutust, et pole mõtet ise resokat ja väljalaset tegema hakata. Kui aega on, siis miks mitte proovida. Kahjuks küll ei oska anada aadressi, kust lasin välja endale Jenningsi "two stroke tuners handbook"-i, aga seal on väga täpselt kirjas kuidas ja mis teha.
Ma ei tea küll kuidas taskubikega lood on, aga oskusliku koduse kaasaaitamisega võib masinale minekut juurde saada küll, aga pead arvestama sellega, et töökindluses kaotad igal juhul.
Ise pole ühtegi taskubike omanud, aga sõber mul on neid lammutanud ja rääkis(ma ei tea kas see kõigil nii on), et nende mootorid on deforseeritud, maarahva keeles nad panevad pool matsu tühjalt.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud kätte ära!!!
Kasutaja avatar

terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Terv.
Ei ole just selle väljalaske spets ja tahaks teada,et mis tulemus võiks olla kui panna Yamu DT80`le DT 125 sport sumps?
Vene tsiklite väljalaske kohta oskan niipalju öelda,et mida tühjem seda parem :twisted:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”