Ratas algajale?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Ratas algajale?

Lugemata postitus Postitas all »

Ikka jälle selle vaha hea küsimusega, millist ratast võtta?
Olen mootorrattur algaja, teen sügisel kaaned ära ja soovin miskit sõiduriista soetada.
Vaatasin seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=261502
Pildil suht kabe pill. Kas ka süda ja veermik seda muidugi ei tea.Ise olen üle 90 ja 183 cm mees.Ega järsku väikseks ei jää. Sama oskab keegi veel miskit 5-600klassist soovitada. Mõtlen just ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tavalist tänavaratast. Kuna vanuses on juba selline et kiire sõidu vajadust pole siis ilmselt madala väändega mootorid oleks mugavamad.
Kui keegi oskab head nõu anda siis on see minujaoks teretulnud .
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere tulemast!

Ütlen siis oma tagasihoidliku arvamuse.
Kõik saab alguse Sinust endast, kui nn algaja sa oled, kas oled omanud varem mingeid rattaid, kasvõi nõukogude liidus toodetud rattaid ja nendega soitnud. Kui jah, siis alguses on sellest GS-st rõõmu küllaga, hiljem aga tõenäeoliselt tunned et kipub liiga lahtjaks jääma. Seda just kui kahekesi sõidad ja koos pakkidega, näiteks matkal või nii.

Kui see on sul esimeseks rattaks oled teinud hea valiku. GS500-d on läbi aegade head töökindlust näidanud. Vahetama pead tõenäoliselt ainult kuluosasid nagu piduriklotsid, kett ja veel ehk midagi. Olles ka ise GS500 omanud, võin öelda, et selle rattaga on ühtlaselt hea sõita kõigil teekatetel, nii kruusal, asfaldil ja metsateel. Kui näiteks touring bike-ga ei tunne ma end liiva- või metsateel sugugi nii kindlalt kui GS500-ga.
Kui tunned rohkem huvi GS500 hinnangute kohta, kasuta otsingut. Usun, et mõõdult väikseks GS500 Sulle ei jää, ise ka 185, aga ega see suur ratas ka ei ole. Aga no päris "elevant mopeedi seljas" Sa selle otsas paista ei tohiks. ;)

Samas võid uurida ka 600-seid banditeid (GSF600). Need ka naked aga natuke asjalikum minek, isiklikult kogemust ei oma.

Tervitustega
Pääru
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

Teema algataja
all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas all »

Mnjah, olen tsiklitega sõitnud aga need ohkem sellised proovisõidud. Ise pole konkreetset miskit omanud. Ausalt öelda natuke mõtlesin ka selle GSF600 peale. Igatahes tänud infi eest.

project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

.
Viimati muutis project, 04 Okt 2006, 14:21, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas all »

Aitäh pakkumast, vaatasin seda isegi. Aga võtan vist mingi 600se.

Zerocold

Lugemata postitus Postitas Zerocold »

Suzuki GSR600 ka päris kerge ja lihtne kasutada....kui konkreetsem huvi siis priva ja võin sulle sellest rattast rääkida rohkem....ning on pakkuda ka 1 ;)

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

minu soovitus: osta piiratud aga suurem ratas, hiljem, kui kogemust tekib piisavalt, nokid piirajad maha ja jälle rõõmu küllaga.

Teema algataja
all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas all »

uuggu kirjutas:
minu soovitus: osta piiratud aga suurem ratas, hiljem, kui kogemust tekib piisavalt, nokid piirajad maha ja jälle rõõmu küllaga.
millist soovitaksid naked või street rattaid silmas pidades? :roll:

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Selliste kriteeriumide korral tuleb esimesena pähe Hornet. Vastavalt julgusele/soovidele/võimalustele siis kas 600 või 900. Kui vanust piisavalt ja mõistus peas, soovitaksin 900-st, sest see esialgne hirm kW ees möödub paari nädalaga...

Fazer

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Vahet pole, mis tüüpi ratas, ma arvan. Lihtsalt minul juhtus nii, et polnud elus sõitnud enne. Ostsin siis piiratud ratta (25kW) ja juba 2 nädalaga sai isu täis sellest põristamisest ning võtsin piirajad välja ja sain oma 90kW kätte. Muidugi oli esimene gaasikeeramine paras ehmatus, kui ühel hetkel esiratas maast lahti tuli, aga pold hullu midagi. Kuna on tegu 750-se rida 4 baigiga, siis pole ka seda muret, et madalatel pööretel liiga hullult rebiks ning sai siis lihtsalt kurvides esialgu töristatud nö liiga kõrge käiguga ja pold miskit probleemi äkilisusega.

Ahjaa, olen mõned korrad ka gs500e-ga kulgenud. Asi imemugav ja hästi juhitav, linnas mõnus. Aga kui istud sinna gixxeri seljast, siis tundub ikka võrr. Nii jõult kui suuruselt. Mina olen 75 kilo kaaluv isend ja juba minu jaoks tundus natukene nagu delta. Muidugi võib olla tegu harjumuse jõuga.
Viimati muutis uuggu, 05 Okt 2006, 08:20, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

uuggu kirjutas:
kui yhel hetkel esiratas maast lahti tuli, aga pold ullu midagi. kuna on tegu 750-se rida 4 baigiga, siis pole ka seda muret, et madalatel pööretel liiga ullult rebiks
Päris ULL jutt sULL...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

tean, taotluslik :) või noh, msn-i parasiitväljendid nagu ka obune ja omik ja maidea jne.

EDIT: Ei hakanud uut posti enam otsa tegema, niigi liiga palju OT-d kahe h-tähe puudumise üle. Muutsin oma eelmise posti käesolevas teemas siis enam-vähem keeleliselt korrektseks. Ja kui härrased leiaks aega ning loeks enne postitamist läbi ka oma korralikku keelekasutust nõudvad postid, siis ehk omaks kõik laused ka miskit kandvat tähendust.

Igatahes proovin edaspidi olla korrektsem. Vabandan.
Viimati muutis uuggu, 05 Okt 2006, 09:48, muudetud 2 korda kokku.

Teema algataja
all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas all »

Fazer kirjutas:
Selliste kriteeriumide korral tuleb esimesena pähe Hornet. Vastavalt julgusele/soovidele/võimalustele siis kas 600 või 900. Kui vanust piisavalt ja mõistus peas, soovitaksin 900-st, sest see esialgne hirm kW ees möödub paari nädalaga...

Fazer
900 on natuke palju aga 600-sed täiesti mõeldavad. Saksas on sellised 98-00a mudelid suht mõistliku hinnaga.

Raiducii

Ratas algajale

Lugemata postitus Postitas Raiducii »

Tere motomehed,

Sain ka täis A-kat load kätte, nüüd plaanis bike osta. Kindlalt 600-ne, hinnaklass max. 70000 eek, aasta 2000 või uuem. Endale on silma jäänud selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

andke mulle nõu, arvake midagi. Varem eriti sõitnud motikatega pole, seetõttu arvan et 600-ne on algatuseks OK.


Terv,
Rait

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Re: Ratas algajale

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Raiducii kirjutas:
Tere motomehed,

Sain ka täis A-kat load kätte, nüüd plaanis bike osta. Kindlalt 600-ne, hinnaklass max. 70000 eek, aasta 2000 või uuem. Endale on silma jäänud selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

andke mulle nõu, arvake midagi. Varem eriti sõitnud motikatega pole, seetõttu arvan et 600-ne on algatuseks OK.

Terv,
Rait
Arvan, et CBR 600F on väga hea valik baik klassis -- arvutused head ja ka algajal peaks jõud üle käima. Plaanisin isegi kevadel osta aga ninja oli soodsam ja ka mu kehamõõtudele sobivam, igatahes pole valikut kordagi kahetsenud. Samas sulle võimsamat ei soovitaks.
Viimati muutis stonefree, 06 Okt 2006, 15:15, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Mec

Lugemata postitus Postitas Mec »

Omast kogemusest võin kinnitada, et Suzu GSR 600 on algajale viimasepeal valik. Äärmiselt lihtne käsitleda ja adrenaliini laksu saab ka kindlalt kätte kui kiirust taga ajad.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

all kirjutas:
Fazer kirjutas:
Selliste kriteeriumide korral tuleb esimesena pähe Hornet. Vastavalt julgusele/soovidele/võimalustele siis kas 600 või 900. Kui vanust piisavalt ja mõistus peas, soovitaksin 900-st, sest see esialgne hirm kW ees möödub paari nädalaga...

Fazer
900 on natuke palju aga 600-sed täiesti mõeldavad. Saksas on sellised 98-00a mudelid suht mõistliku hinnaga.
Kui jutt käib Hornetist, siis on mul ka vajadus kaasa kaagutada.. :D
Nimelt võimalusel soovitaks otsida siiski `00&up mudeli, sel on juba 17" esiratas, paremad pidurid ja parem välimus(tagaots peaks vist teistsugune olema) ja nipet-näpet erinevusi veel.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Soovitan GSR600, hea ratas alustamiseks. Ostsin ise ka sel kevadel ühe.
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Re: Ratas algajale?

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

all kirjutas:
Ikka jälle selle vaha hea küsimusega, millist ratast võtta?
Olen mootorrattur algaja, teen sügisel kaaned ära ja soovin miskit sõiduriista soetada.
Vaatasin seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=261502
Pildil suht kabe pill. Kas ka süda ja veermik seda muidugi ei tea.Ise olen üle 90 ja 183 cm mees.Ega järsku väikseks ei jää. Sama oskab keegi veel miskit 5-600klassist soovitada. Mõtlen just ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tavalist tänavaratast. Kuna vanuses on juba selline et kiire sõidu vajadust pole siis ilmselt madala väändega mootorid oleks mugavamad.
Kui keegi oskab head nõu anda siis on see minujaoks teretulnud .
Ma pole nüüd päris proff soovitama aga krt, neid soovitage rattaid teemad ajavad suts muigama. Mida soovitate a la 30 000.- kilo eest, selle raha eest EI SAA head ratast ju;)
Kuna ostad odavat ja kasutatud ratast siis võta see, mis selga istudes "kodune" tundub ning kindlasti vaata, et tehniliselt oleks parimas korras ratas väljakäidud raha eest. Tige välimus, soovitused jne käigu esialgu kurele. Nii või naa teed VANA ratta juures näpu õliseks ja mingid varjatud vead kulumised on ka vanal rattal kohe kindlasti. Mida vähem omanikke on olnud mootorrattal eelnevalt seda parem.
Peatselt vahetad ratta suht kindlalt ka uuema ja parema/võimsama vastu.
Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...

c
Postitusi: 88
Liitunud: 13 Aug 2006, 14:05
Asukoht: keila-tln
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas c »

Mõtlesin et kirjutaks kah natukene omadest kogemustest.
Juuli lõpus oli samuti küsimus esimese ratta ostmises. Kuna endal pikkust 187 ja eluskaalu veidi üle 100kg oli ka probleem ratta suurusega.
Kuigi endal oli rohkem plaani customit võttta jäi plaan katki peamiselt finantsilistel kaalutlustel (üks 600ne honda shadow, mida vaatamas käisin tundus selgelt liiga pisike, et sellega sõita) Niisiis sai hakatud miskit muud vaatama, millele hammas peale hakkaks.
Peale mõningasi ringikäimisi ja vaatamisi sai selleks rattaks Suzuki GSF600N Bandit. Naked siis sellepärast et kohe üldse ei meeldi need plastikjubinad mis rattal küljes on ja kui nakediga ilma esiklaasita sõita siis ei tulegi erilist tahtmist kiirust ületada, kuna kiirusel 120+ tahab tuul juba vägisi rattapealt maha kangutada.
Igastahes mulle meeldib. Ratas suht suur ja raske, mis tähendab et 600se mootoriga ei ole alustuseks liiga äkiline (kuigi paarkorda olen ikka valgusfoori tagant kogemata ka tagarattal ära läinud). Samas suht lihtsalt manööverdatav (minumeelest vähemasti). Remondi kohta veel eriti midagi öelda ei oska. Talv tulemas siis hakkan vaatama mis teha on vaja.

marek85

Lugemata postitus Postitas marek85 »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html - mida siis sellisest härrad arvavad?
Päris tükk aega juba bike ostmisest mõelnud ja päris kõvasti auto24's neid vaadatud ja see FZR600 on oma hinna ja välimuse poolest kõige rohkem meelt mööda.
Kui ma nüüd õieti aru saan, siis tal on piiraja peal (25 kW) ja kui hiljem kunagi juba hullem bike'i-mees olen, kakun piiraja maha ja ongi 67 kW istumise all?
Et millise bike'iga siis tegu on? Tasuks üldse osta 90'date alguse FZR600? Või tasuks äkki mõni muu pill võtta FZR600 asemel? Vaatasin, et päris palju soovitatakse Honda CBR600, aga jah, välimus mulle nii väga ei meeldi sellel Hondal...

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mine kohale ja vaata. Lisan ka, et kui Sa kavatsed "seda õiget" oodata, nagu vaene tuhkatriinu rikast printsi oma õhukese rahakotiga, siis jäädki ootama. Sa ju ei ole (?) tsiklit omanud. Seega ega Sa ei tea veel isegi, mida Sa tegelikult tahad või mis Sulle tegelikult sobib. See arusaamine tuleb sõidu käigus. Seega mina läheks kohale, vaataks, istuks selga. Sobib, siis sobib. Kui kahtlus on, jäta ostmata. Riskist, eriti just esimese ja sealjuures kasutatud (!) masina ostul niikuinii ei pääse ja kõheldes siili sünnitada, omamata teadmisi ja kõrva, ei anna erilist lisaväärtust.
Käima tuleb ikka panna. Ja kuulata-vaadata, mida torust tuleb. Et ei satuks viimseid hingetõmbeid tegev masin. "Heal hinnal" on alati põhjus ja katsu see selgeks teha ning hinnata, kas see hind ka siis veel hea on.
Edu!
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

edz

Lugemata postitus Postitas edz »

aga kui valida kas suzuki gsx 600f või rf600r siis kumba eelistada.
millised võiks plussid ja miinused olla.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

edz kirjutas:
aga kui valida kas suzuki gsx 600f või rf600r siis kumba eelistada.
millised võiks plussid ja miinused olla.
gixxef - ennnast tõestanud õlijahutusega mootor. Juppide saadavus hea.
Rf - üsna haruldus tegelikult. Vesijahutus - aga noh suzu puhul ma usun, et samuti väga vastupidav mootor. Juppe vast on vähem saada, aga hullu ei tohiks olla.

OSTA MIS MEELDIB
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Sam55
Postitusi: 156
Liitunud: 25 Aug 2006, 00:19
Asukoht: järvamaa
Tänatud: 7 korda

algajale

Lugemata postitus Postitas Sam55 »

ei tea midagi..isiklikult arvan, et kui vähegi kunagi sõitnud oled, siis kuu ajaga hakkad juba võimsamat ratast kui 500-600 tahtma... kui mõistust peas, võid suurema kubatuuriga ja kw ka valida.. kui mõistust pole, jääb 600-ne ka liiga karmiks :lol: ise sõitsin 13 aastat tagasi pannoniaga, siis 11 aastat pausi..kaalusin ka 600 ostmist..asjade kokkulangemisel aga võtsin 1200 Banditi...ja ei kahetse.. enam ei tahaks 600 selga istuda küll...aga see minu arvamus..
1989-punnvõrr, 1990-ise kokkuklopsitud 125-ne, 1992- Pannonia, 1996 -2006 -paus, 2006-Suzuki Bandit 1200, 2014-Suzuki Bandit 1200
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: algajale

Lugemata postitus Postitas bash »

sammal55 kirjutas:
ei tea midagi..isiklikult arvan, et kui vähegi kunagi sõitnud oled, siis kuu ajaga hakkad juba võimsamat ratast kui 500-600 tahtma... kui mõistust peas, võid suurema kubatuuriga ja kw ka valida.. kui mõistust pole, jääb 600-ne ka liiga karmiks :lol: ise sõitsin 13 aastat tagasi pannoniaga, siis 11 aastat pausi..kaalusin ka 600 ostmist..asjade kokkulangemisel aga võtsin 1200 Banditi...ja ei kahetse.. enam ei tahaks 600 selga istuda küll...aga see minu arvamus..
See on mingi vene ajastu arvamus et kubatuur = jõud. Uued 600sed teevad su banditile ikka silmad ette küll.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: algajale

Lugemata postitus Postitas Yerba »

bash kirjutas:
sammal55 kirjutas:
ei tea midagi..isiklikult arvan, et kui vähegi kunagi sõitnud oled, siis kuu ajaga hakkad juba võimsamat ratast kui 500-600 tahtma... kui mõistust peas, võid suurema kubatuuriga ja kw ka valida.. kui mõistust pole, jääb 600-ne ka liiga karmiks :lol: ise sõitsin 13 aastat tagasi pannoniaga, siis 11 aastat pausi..kaalusin ka 600 ostmist..asjade kokkulangemisel aga võtsin 1200 Banditi...ja ei kahetse.. enam ei tahaks 600 selga istuda küll...aga see minu arvamus..
See on mingi vene ajastu arvamus et kubatuur = jõud. Uued 600sed teevad su banditile ikka silmad ette küll.
Selle vastu ei aita enam muud kui alustuseks 5.7ne Hoss Boss muretseda. Sõidad hooaja ära ja siis istud 8.2se peale. Jätkub rõõmu veel aastateks. Peab lihtsalt jätkuma, kuna kõvemat ratast on juba raske saada.

edz

Lugemata postitus Postitas edz »

tõepoolest kui meie turgu uurida, siis gsx 600 leiab juppe igasuguseid, kuid RF mudeliga on raskusi. Seega kaalun pigem gsx'i poole.
Kasutaja avatar

Sam55
Postitusi: 156
Liitunud: 25 Aug 2006, 00:19
Asukoht: järvamaa
Tänatud: 7 korda

Re: algajale

Lugemata postitus Postitas Sam55 »

Yerba kirjutas:
bash kirjutas:
sammal55 kirjutas:
ei tea midagi..isiklikult arvan, et kui vähegi kunagi sõitnud oled, siis kuu ajaga hakkad juba võimsamat ratast kui 500-600 tahtma... kui mõistust peas, võid suurema kubatuuriga ja kw ka valida.. kui mõistust pole, jääb 600-ne ka liiga karmiks :lol: ise sõitsin 13 aastat tagasi pannoniaga, siis 11 aastat pausi..kaalusin ka 600 ostmist..asjade kokkulangemisel aga võtsin 1200 Banditi...ja ei kahetse.. enam ei tahaks 600 selga istuda küll...aga see minu arvamus..
See on mingi vene ajastu arvamus et kubatuur = jõud. Uued 600sed teevad su banditile ikka silmad ette küll.
Selle vastu ei aita enam muud kui alustuseks 5.7ne Hoss Boss muretseda. Sõidad hooaja ära ja siis istud 8.2se peale. Jätkub rõõmu veel aastateks. Peab lihtsalt jätkuma, kuna kõvemat ratast on juba raske saada.
to bash:kui sa hoolikalt loed siis märkasid ehk, et mul olid ka kw märgitud..ja minu pärast võivad need sinu 600 mu banditile ära ka teha..mul suht savi...ma ei ostnud ratast võistlemiseks ega esinemiseks, vaid sõidu nautimiseks....lihtsalt sõidumugavusest rääkisin...

to yerba: ja enne kui ilkuma hakata võiks mõelda ka sellele, et igaüks ei taha 600 ning iga aasta ratast vahetada ja ostab võibolla endale kohe ratta aastateks....

teema algatajale oli see mõeldud kaalumise variandina, et olenevalt sõidukogemusest ja tulevikuplaanidest on võib-olla mõttekam kohe suurema ratta peale mõelda...
1989-punnvõrr, 1990-ise kokkuklopsitud 125-ne, 1992- Pannonia, 1996 -2006 -paus, 2006-Suzuki Bandit 1200, 2014-Suzuki Bandit 1200
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Kes on maininud midagi võidu sõitmisest ?? Mis tähendab, et äkki keegi tahab kohe suurema kubatuuriga ratast ja mitte iga aasta vahetada ? Mis selle suurema kubatuuri eeelis siis on ? Eriti kui rääkida just banditist. Peab kauem vastu siis vä ? Või vääne ? Selle väände sööb suures osas tema raskus nagunii ära.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”