1. leht 1-st

krossar sureb välja

Postitatud: 20 Sept 2006, 16:14
Postitas junsu11
Ma ei hakkant uut teemat tegema.Sain omale trendiportist 110cc krossari.Panin õhuklappi kinni ja lõin käima.Lasin tal paar minutit soojeneda.Keerasin õhuklappi lahti ja kohesuri välja.Miks?Kui õhuklapp kinni on siis ainult töötab.Kuid seal trendiporti kasutusjuhendis oli kirjas et algul keerata õhuklapp kinni ,kui läheb käima siis poolepeale ja kyui soe on siis lahti keerata.Nii kui ma õhuklappi lahti keeran sureb masin välja.

Postitatud: 20 Sept 2006, 21:01
Postitas masto
mina ei kasutagi seda, aint siis kui on külm ilm ja mootor külm. õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta

Postitatud: 20 Sept 2006, 21:21
Postitas oldmoped
masto kirjutas:
õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
Normaalne oleks segu õigeks reguleerida, mitte teistele lolli nõu anda.
Kui sooja mootoriga vajab tööle jäämiseks õhuklapi sulgemist siis on järelikult liiga lahja segu. Suletud õhuklapp vähendab ka õhukogust ja sellega saab küll segu enamvähem paika... aga segu enda kogus on drastiliselt väike ja selletõttu mootor töötab umbes 30% võimsusest.

P.S sellised monkey kloonmootorid soojenevad normaalsele töötemperatuurile vägakaua aega - vähemalt 5min kerge koormusega sõitmist.

Postitatud: 21 Sept 2006, 15:41
Postitas masto
sooja mootoriga ma ei tee nii ainult siis kui väga külm ilm on ja ainult ühe korra

Postitatud: 21 Sept 2006, 16:46
Postitas Mix
oldmoped kirjutas:
masto kirjutas:
õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
Normaalne oleks segu õigeks reguleerida....
Kui sooja mootoriga vajab tööle jäämiseks õhuklapi sulgemist siis on järelikult liiga lahja segu. Suletud õhuklapp vähendab ka õhukogust ja sellega saab küll segu enamvähem paika... aga segu enda kogus on drastiliselt väike ja selletõttu mootor töötab umbes 30% võimsusest.
...
Miskipärast mulle tundub, et kodanik masto pole lihtsalt omale päris täpselt selgeks teinud, mida see nupu(lingi)liigutus seal karburaatoris selle õhuklapiga ikka täpselt teeb - kas avab või suleb. Õhuklapp tõesti suletakse külma mootori käivitamiseks - et saada käivitamiseks tarvilikku rikast küttesegu.
Kuid kui kui karburaatoris on kasutusel mingi teine segurikastussüsteem külmkäivituseks, näitks kolvi- või nõelaga avatav lisadüüs, siis jah - see on tarvis avada külma mootori korral. Sellisel juhul vastaks masto kirjeldatud tegevus tõele, kuid - tegemist ei ole sel juhul õhuklapiga..
-
-