krossar sureb välja

Moderaator: Moded


Teema algataja
junsu11

krossar sureb välja

Lugemata postitus Postitas junsu11 »

Ma ei hakkant uut teemat tegema.Sain omale trendiportist 110cc krossari.Panin õhuklappi kinni ja lõin käima.Lasin tal paar minutit soojeneda.Keerasin õhuklappi lahti ja kohesuri välja.Miks?Kui õhuklapp kinni on siis ainult töötab.Kuid seal trendiporti kasutusjuhendis oli kirjas et algul keerata õhuklapp kinni ,kui läheb käima siis poolepeale ja kyui soe on siis lahti keerata.Nii kui ma õhuklappi lahti keeran sureb masin välja.
Kasutaja avatar

masto
Postitusi: 112
Liitunud: 28 Apr 2006, 20:34
Asukoht: saar

Lugemata postitus Postitas masto »

mina ei kasutagi seda, aint siis kui on külm ilm ja mootor külm. õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
tähtis on v6it mitte osav6tt
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

masto kirjutas:
õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
Normaalne oleks segu õigeks reguleerida, mitte teistele lolli nõu anda.
Kui sooja mootoriga vajab tööle jäämiseks õhuklapi sulgemist siis on järelikult liiga lahja segu. Suletud õhuklapp vähendab ka õhukogust ja sellega saab küll segu enamvähem paika... aga segu enda kogus on drastiliselt väike ja selletõttu mootor töötab umbes 30% võimsusest.

P.S sellised monkey kloonmootorid soojenevad normaalsele töötemperatuurile vägakaua aega - vähemalt 5min kerge koormusega sõitmist.
hälvik
Kasutaja avatar

masto
Postitusi: 112
Liitunud: 28 Apr 2006, 20:34
Asukoht: saar

Lugemata postitus Postitas masto »

sooja mootoriga ma ei tee nii ainult siis kui väga külm ilm on ja ainult ühe korra
tähtis on v6it mitte osav6tt
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oldmoped kirjutas:
masto kirjutas:
õhu klapp tee lahti aint siis kui käivitad(mina teen vähemalt nii) kui läheb käima siis pane tagasi kinni. mul sureb ka välja kui lahti jätta
Normaalne oleks segu õigeks reguleerida....
Kui sooja mootoriga vajab tööle jäämiseks õhuklapi sulgemist siis on järelikult liiga lahja segu. Suletud õhuklapp vähendab ka õhukogust ja sellega saab küll segu enamvähem paika... aga segu enda kogus on drastiliselt väike ja selletõttu mootor töötab umbes 30% võimsusest.
...
Miskipärast mulle tundub, et kodanik masto pole lihtsalt omale päris täpselt selgeks teinud, mida see nupu(lingi)liigutus seal karburaatoris selle õhuklapiga ikka täpselt teeb - kas avab või suleb. Õhuklapp tõesti suletakse külma mootori käivitamiseks - et saada käivitamiseks tarvilikku rikast küttesegu.
Kuid kui kui karburaatoris on kasutusel mingi teine segurikastussüsteem külmkäivituseks, näitks kolvi- või nõelaga avatav lisadüüs, siis jah - see on tarvis avada külma mootori korral. Sellisel juhul vastaks masto kirjeldatud tegevus tõele, kuid - tegemist ei ole sel juhul õhuklapiga..
-
-
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”