rollerite registreerimine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
rollerite registreerimine
olen kuulnud sõpradelt sellisest asjast et varsti mingi 1-2-3 kuu pärast peab hakkama rollereid registeerima, maksma vist pidi 1300.-
MIS TE OLETE SELLEST KUULNUD? või ma ajan niisama lolli juttu?
MIS TE OLETE SELLEST KUULNUD? või ma ajan niisama lolli juttu?
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
Tänases Eesti Päevalehes oli ka sellese juttu et ilmselt 2 või 3 kuu pärast tuleb rollerid sisse kanda ja eks ta 1300.- maksab ka siis kui nii kirjas oli.
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
Teema algataja
http://www.epl.ee/artikkel/355460 UUrisin natuke ja leidsin. Seadus alles läheb arutamisele. Arvatavasti järgmine aasta siis registeerima
a siis ei olegi kõige hullem eelmises uudises oli et mingi kahe kuu pärast aga jah aega veel on 
Mul juba asi seljataga enam pole vaja jännata

Mul juba asi seljataga enam pole vaja jännata

Viimati muutis krossboy, 20 Sept 2006, 17:09, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Ei ole eriti usutav et need rollerid jäävadki arvele võtmata millel dokumente pole sest paljudel äsja poest ostetud rolleritel(täiesti uutel) ei ole ka dokumente kaasas, saad lihtsalt ostutseki ja igakord ei saa sedagi. Ja kui Roller on ostetud 1-2 astat tagasi siis vaevalt see sul veel alles on.
Viimati muutis hellish, 20 Sept 2006, 17:52, muudetud 1 kord kokku.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
Teema algataja
Ega see ju ei koti enam kedagi,kui see seadus on vastu võetud.Saad trahvi lihtsalt,kui sõidad.Võibolla tehakse rollerite osas mingi erandike nende dokumentide osas,kuid ma ei kujuta ette milline see võiks välja näha.Ärge nüüd lolli hüpoteesi pärast näkku lööma hakake!hellish kirjutas:Ei ole eriti usutav et need rollerid jäävadki arvele võtmata millel tokumente pole sest paljudel äsja poest ostetud rolleritel(täiesti uutel) ei ole ka dokumente kaasas, saad lihtsalt ostutseki ja igakord ei saa sedagi. Ja kui Roller on ostetud 1-2 astat tagasi siis vaevalt see sul veel alles on.

-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
kui tuleb arvele võtta, juu siis teeb ark uued passid masinatele. kui muidu ei olnud vaja, ja nüüd äkki nõutakse, ss kust ******** te nüüd võtate selle?
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Mul on rolleri tehniline pass olemas 

Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Sellest on üldises ka juttu, et eriti jama pidavat tekkima uunikum masinatega...
Millele on tüübi kinnitust raskem saada.
Kuid jah, ise kuulsin ka hommikul Maniast, kui nad Päevalehte lugesid.
Samas, saan aru, et kuna viimnegi kross läheb siin suurem osa vendadel rolleri alla, et asi on tegelikult kallis.
Kuid positiivne on see, et meil võib tekkida siis isegi korralik rollerikultuur ?
Siis jube kerge ju, vähemalt mina hakkan siis küll huligaanide numbreid üles kritseldama.
Millele on tüübi kinnitust raskem saada.
Kuid jah, ise kuulsin ka hommikul Maniast, kui nad Päevalehte lugesid.
Samas, saan aru, et kuna viimnegi kross läheb siin suurem osa vendadel rolleri alla, et asi on tegelikult kallis.
Kuid positiivne on see, et meil võib tekkida siis isegi korralik rollerikultuur ?
Siis jube kerge ju, vähemalt mina hakkan siis küll huligaanide numbreid üles kritseldama.

Re: rollerite registreerimine
Milles küsimus,vastused saad oma küsimusele ju ARK'st,mis siin ikka oletada!olli16 kirjutas:olen kuulnud sõpradelt sellisest asjast et varsti mingi 1-2-3 kuu pärast peab hakkama rollereid registeerima, maksma vist pidi 1300.-
MIS TE OLETE SELLEST KUULNUD? või ma ajan niisama lolli juttu?
Kasuta otsingut rollerite osas näiteks:ark või registreerimine.
Mina registreerimises küll midagi keerulist ei näe,ostsin rolleri ja sain kohe kaasa sertifikaadi,et vastab Eestis nõutavatele teh. tingimustele.
Ostulepingu ja sertifikaadiga peaks saama ka ARK'is registreerida.
Mõtlesin kohe kui tahan rolleriga välismaale sõita oleks hea enne roller registreerida ja kindlustada.Soome näiteks sõitmiseks on kohustus roller/mopeed kindlustada.Seda on võimalik teha kahel moel registreerida(1300eek) ja kindlustda(130-340eek olened kindlustajast) eestis või teha väismaal/piiril(Soome 1kuu 782eek)siis piirikindlustus.Esimene oleks kindlasti algul kallim kuid tulevikus odavam kui plaanid mitmeid kordi väismaale rolleriga sõita.
Jan.
BMW R1100RT
-
Teema algataja
rollerite registreerimine
leidsid nad ka viisi kuidas raha endale juurde teenida....suht mõtettu, ja ei poolda seda....
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Ühelgi enne 1998a toodetud mootorsõidukile (autole, mootorrattale jne) ei ole registreerimiseks vaja mittemingisugust tüübikinnitust, ei saa nad seda ka kuidagi mopeedidelt nõuda.shadows kirjutas:Sellest on üldises ka juttu, et eriti jama pidavat tekkima uunikum masinatega...
Millele on tüübi kinnitust raskem saada.
Vanasõidukid (30+ vanad)omaette staatuses ja ei pea vastama ka tänapäevastele nõuetele-normidele vaid on piisav, kui vastvad nendele nõuetele, kui oli nende masinate tootmiajal.
hälvik
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ametniku seisukohast on selline lahendus kõige lihtsam- pärast ainult karista ja trahvi numbrita, kindlustuseta, ülevaatuseta ja lubadeta sõitjaid sest selle jaoks on vingete trahvidega seadused olemas.
Ma ise aga ei pea nn noorte kasutuses olevate rollerite pealt sellist koorimist küll riigi poolt ausaks. Rolleri regamise pealt 1300 koorimist pean mina küll lihtsalt riigipoolseks naglaks külgetegemiseks. Ma arvan et poisid paneksid numbrid oma rolludele hea meelega külge aga 1300 on ikka liiast. Kui see nüüd nii tulebki, siis on täiesti imestamisväärne et rollerijuhilubasid on ARK-s võimalik teha ainult 80 eek-i eest, ka sinna on võimalik tuhandeid koos koolituse ja õppesõitudega kärutada.
Ma pakun et kindlasti tuleb mingisugune üleminekuperiood mille ajal vaadatakse osade dokumentide puudumisest mööda (nagu jetid), sest probleem jääb ju lahendamata kui osade rollerite registreerimisest keeldutakse. Ma ei usu et need jäävad seisma või müüakse ruttu kusagile mujale kui Eesti seadused saadavad noored pikalt. Selle tagajärg võib siis olla selline, et osad on numbrite all, maksavad kindlustust ja käivad ülevaatusel, nagu kehtestab majandusministri määrus ja samas kimuvad majade vahel illegaalid ikka edasi, ja politseid ei jätku praegu tänavatelegi , selliste võsameeste püüdmiseks ja ristilöömiseks tuleks ju luua kaherattalistest jälitusgrupid rolleristide püüdmiseks sest numbrita rollerit majade vahel ju autoga ei püüa eriti kui neid jääb regamata rohkem kui mõned...Ka Vene ajal olid ratastel-võrridel numbrid aga nn võsakatest ei saadud ikka jagu vaatamata suuremale korravalvurite arvule ja suuremale hirmule miilitsaonu ees.
Minu arvates oleks antud teema kontrollialla saamise eelduseks kõigile rollereile, mis kuskil liiguvad, mingi paarisaja eegu eest numbrid külge saada ja siis on ka kõrvalistel isikutel numbri järgi võimalik sõna võtta rääkimata teemat valdavatest isikutest, aga kui ametniku põhimureks on mingi otsuse tegemine siis on temal kõige lihtsam panna lihtsalt täiega nagu alguses kirjutasin, sest ega tema ju sellega rohkem kokku puutu.
Ma oleksin kahe käega poolt kui asi oleks seotud laste turvalisuse tõstmisega liikluses aga rolleri number seda nüüd küll üksi ei too, pigem on praegu tegemist lihtsalt rollerite maksustamisega.
Ma ise aga ei pea nn noorte kasutuses olevate rollerite pealt sellist koorimist küll riigi poolt ausaks. Rolleri regamise pealt 1300 koorimist pean mina küll lihtsalt riigipoolseks naglaks külgetegemiseks. Ma arvan et poisid paneksid numbrid oma rolludele hea meelega külge aga 1300 on ikka liiast. Kui see nüüd nii tulebki, siis on täiesti imestamisväärne et rollerijuhilubasid on ARK-s võimalik teha ainult 80 eek-i eest, ka sinna on võimalik tuhandeid koos koolituse ja õppesõitudega kärutada.
Ma pakun et kindlasti tuleb mingisugune üleminekuperiood mille ajal vaadatakse osade dokumentide puudumisest mööda (nagu jetid), sest probleem jääb ju lahendamata kui osade rollerite registreerimisest keeldutakse. Ma ei usu et need jäävad seisma või müüakse ruttu kusagile mujale kui Eesti seadused saadavad noored pikalt. Selle tagajärg võib siis olla selline, et osad on numbrite all, maksavad kindlustust ja käivad ülevaatusel, nagu kehtestab majandusministri määrus ja samas kimuvad majade vahel illegaalid ikka edasi, ja politseid ei jätku praegu tänavatelegi , selliste võsameeste püüdmiseks ja ristilöömiseks tuleks ju luua kaherattalistest jälitusgrupid rolleristide püüdmiseks sest numbrita rollerit majade vahel ju autoga ei püüa eriti kui neid jääb regamata rohkem kui mõned...Ka Vene ajal olid ratastel-võrridel numbrid aga nn võsakatest ei saadud ikka jagu vaatamata suuremale korravalvurite arvule ja suuremale hirmule miilitsaonu ees.
Minu arvates oleks antud teema kontrollialla saamise eelduseks kõigile rollereile, mis kuskil liiguvad, mingi paarisaja eegu eest numbrid külge saada ja siis on ka kõrvalistel isikutel numbri järgi võimalik sõna võtta rääkimata teemat valdavatest isikutest, aga kui ametniku põhimureks on mingi otsuse tegemine siis on temal kõige lihtsam panna lihtsalt täiega nagu alguses kirjutasin, sest ega tema ju sellega rohkem kokku puutu.
Ma oleksin kahe käega poolt kui asi oleks seotud laste turvalisuse tõstmisega liikluses aga rolleri number seda nüüd küll üksi ei too, pigem on praegu tegemist lihtsalt rollerite maksustamisega.
-
Teema algataja
kes see ikka seda praegu ette teab.... tuleb, mis tuleb. eks siis näha ole... endal minigt tehnilist passi küll ei ole, lihtsalt mingi tšekijupp, kui endine omanik on selle kuskilt leedust ostnud. IMO on 130eeq-380eeq vägagi liiast rollerile kindustuseks... arvestades kubatuuri peaks see olema mingi 25eeq kuu max, aga no see ei ole kahjuks meie otsustada...
-
Teema algataja
Eh, aga kui inimene on ostnud oma masina saksamaalt kuskilt autoplatsilt?mrhull kirjutas:Selline lollus hoia omateada! Ütle mulle üks korralik pood, mis ei väljasta tsekki, isegi poest saia ostes saad sa tseki. Ilma tsekita pole sul garantiid ka. Ehk nüüd hoiad oma lollused nats tagasi.hellish kirjutas:saad lihtsalt ostutseki ja igakord ei saa sedagi.


Palun lõpeta ära, sa ei pea edasi vaidlemamrhull kirjutas:Mõtle enne kui ütled![]()
Kõik ei peagi olema sinusugustele lahti seletatud lihtsalt.
See smail su posti lõpus on ka labane.

Igatahes ega see nüüd nö "Liiklusohutust" rollerite suhtes küll ei taga


-
- Postitusi: 164
- Liitunud: 03 Jaan 2006, 12:45
- Asukoht: Tartu
-
Teema algataja
Selle eesmärgiks oli, et ei oleks niipalju avariisid rolleritega vist ?
Aga mida see arvele võtmine aitab sellele, võibolla jah kindlustus, et kergem asju ajada jne.
Aga ega arvele võtmine sõitma ei õpeta, peaks hoopis mingi sellise asja tegema, et igalühel on mingi tõend olemas, nagu "luba" või niisugune, et tunned liikluseeskirju[noh, kui on mingid muud load, siis võid nendega sõita ja kui ei ole, siis pead ark'is ühe väikse testi tegema liikluseeskirjade peale ning siis võid sõita rolluga]. Ja siis lihtsalt tugevam kontroll peale, politseid kontrolliksid tihedalt lihtsalt rollujuhte, et kas "luba" olemas ehk noh teadmised olemas.
Vähemalt mina arvan nii.
Aga mida see arvele võtmine aitab sellele, võibolla jah kindlustus, et kergem asju ajada jne.
Aga ega arvele võtmine sõitma ei õpeta, peaks hoopis mingi sellise asja tegema, et igalühel on mingi tõend olemas, nagu "luba" või niisugune, et tunned liikluseeskirju[noh, kui on mingid muud load, siis võid nendega sõita ja kui ei ole, siis pead ark'is ühe väikse testi tegema liikluseeskirjade peale ning siis võid sõita rolluga]. Ja siis lihtsalt tugevam kontroll peale, politseid kontrolliksid tihedalt lihtsalt rollujuhte, et kas "luba" olemas ehk noh teadmised olemas.
Vähemalt mina arvan nii.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.