Rolleri Liiga Karika Võistluste II Etapp
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Rolleri Liiga Karika Võistluste II Etapp
Rolleri Liiga Karika Võistluste II Etapp
Laupäeval, 23. septembril Türil Veskisilla kardirajal
(vt. www.veskisilla.ee)
Vihmase ilma korral lükkub võistlus edasi. Raja kate on väga hea ja sile, kuid vihm muudab selle liiga libedaks ja ohtlikuks.
Korraldavad Türi Mototuning Center ja Mulgi Motoäri
Võistlusklassid:
Standart 50 - sportlikult täiustamata rollerid (stock)
Sport 50 - sportlikult täiustatud rollerid kubatuuriga 50 - 70 cc
Maxi - rollerid kubatuuriga üle 70 cc
Vaidluse korral otsustab võistlusklassi kuuluvuse korraldaja
Osavõtutasu 100.- (50.- andurite rent, 50.- rajarent)
Võistluste orjenteeruv ajakava:
10.00 registreerimine
11.00 pääseb rajaga tutvuma
12.00 eelsõitude algus
16.00 võistluste lõpp ja autasustamine
Eelsõit sõidetakse üksi aja peale. Rollerile paigaldatakse andur, mis võtab aega sajandik täpsusega. Esimene ring treening ja teisele ringile minnakse peale täis gaasiga. Teise ringi aeg fikseeritakse. Välja sõidetud aja alusel pääseb edasi ühissõidule, kus otsustatakse siis paremusjärjekord.
Alla 16 aastastel peab võistlemisel osalemiseks olema vanema kirjalik vabas vormis volitus. Volitust ei pea olema, kui registreerimisel on vanem kaasas.
Täpsem info võistluste ja võistlemise kohta:
Mototuning Center
Peeter
tel. 5161132
Mulgi Motoäri
Rasmus
tel. 53738300
Hiljemalt kolmapäeva hommikuks on www.mulgimotoari.ee`l üleval eelmise võistluse punktisaajad ja muu info võistluste kohta.
Sööki ja jooki pakub Veskisilla
Kohal on ka arstitädid
NB. Viljandimaa rolleritele on võimalus Mulgi Motoärist saada transporti Türile. Võtame peale 10 rollerit, seega on kohtade arv piiratud.
Teeme taas rollerisõpradega ühe mõnusa päeva ilusas kohas ja võtame sõbralikult rolleritega mõõtu. Ootame suurt ja julget osavõttu.
Kohtumiseni laupäeval Türil...
Laupäeval, 23. septembril Türil Veskisilla kardirajal
(vt. www.veskisilla.ee)
Vihmase ilma korral lükkub võistlus edasi. Raja kate on väga hea ja sile, kuid vihm muudab selle liiga libedaks ja ohtlikuks.
Korraldavad Türi Mototuning Center ja Mulgi Motoäri
Võistlusklassid:
Standart 50 - sportlikult täiustamata rollerid (stock)
Sport 50 - sportlikult täiustatud rollerid kubatuuriga 50 - 70 cc
Maxi - rollerid kubatuuriga üle 70 cc
Vaidluse korral otsustab võistlusklassi kuuluvuse korraldaja
Osavõtutasu 100.- (50.- andurite rent, 50.- rajarent)
Võistluste orjenteeruv ajakava:
10.00 registreerimine
11.00 pääseb rajaga tutvuma
12.00 eelsõitude algus
16.00 võistluste lõpp ja autasustamine
Eelsõit sõidetakse üksi aja peale. Rollerile paigaldatakse andur, mis võtab aega sajandik täpsusega. Esimene ring treening ja teisele ringile minnakse peale täis gaasiga. Teise ringi aeg fikseeritakse. Välja sõidetud aja alusel pääseb edasi ühissõidule, kus otsustatakse siis paremusjärjekord.
Alla 16 aastastel peab võistlemisel osalemiseks olema vanema kirjalik vabas vormis volitus. Volitust ei pea olema, kui registreerimisel on vanem kaasas.
Täpsem info võistluste ja võistlemise kohta:
Mototuning Center
Peeter
tel. 5161132
Mulgi Motoäri
Rasmus
tel. 53738300
Hiljemalt kolmapäeva hommikuks on www.mulgimotoari.ee`l üleval eelmise võistluse punktisaajad ja muu info võistluste kohta.
Sööki ja jooki pakub Veskisilla
Kohal on ka arstitädid
NB. Viljandimaa rolleritele on võimalus Mulgi Motoärist saada transporti Türile. Võtame peale 10 rollerit, seega on kohtade arv piiratud.
Teeme taas rollerisõpradega ühe mõnusa päeva ilusas kohas ja võtame sõbralikult rolleritega mõõtu. Ootame suurt ja julget osavõttu.
Kohtumiseni laupäeval Türil...

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Kahju, et teade võistlusest nii hilja teatavaks tehti. Olgugi, et esialgsed plaanid nädalavahetuseks olid juba tehtud. Püüan teha kõik, et laupäeval Türil joonel olla. Arvan, et paljudel kes sooviksid võistlusel osaleda oli juba varem plaanid nädalavahetuseks tehtud. Eriti halvas olukorras on need kes peavad kaugemalt tulema. Kuna enam ei ole suvi millal varahommik on soe. Praegu on just kesk - eesti see koht kus varahommikul on õhutemp. nulli lähedal. Et kella 10.00 - ks Türil olla siis peab Tallinnast / Tartust startima hiljemalt kell 8.00.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
-
Teema algataja
Sry hilinenud teatamise pärast aga Veskisilla rajaga on see häda, et seal pidevalt midagi toimumas või on andurid välja renditud. Sellepärast saimegi vaid nädala taas etteteatada.
Samas võiks siin teemas teada anda need, kes plaanivad väikebussi või treileriga Tallinnast/Tartust tulla ja kellel on vaba ruumi, et teistega jõud ühendada ja ka kulutusi jagada.
Samas võiks siin teemas teada anda need, kes plaanivad väikebussi või treileriga Tallinnast/Tartust tulla ja kellel on vaba ruumi, et teistega jõud ühendada ja ka kulutusi jagada.
-
Teema algataja
Esimest korda piisavalt lähedal kuhu oleks isegi võimalik olnud ennast kohale vedada. Aga jah kahjuks jääb seekord ka ära sest roller ei võimalda(sai äsja sport sumps maha müüdud ja uus tuleb alles kevadeks) ja väga heal sõbral seeaeg sünnipäev ka...
Oky see selleks! Kõike head neile kes osa võtavad ja jään ootama siis tulemusi et kuidas kellelgi läks.
Oky see selleks! Kõike head neile kes osa võtavad ja jään ootama siis tulemusi et kuidas kellelgi läks.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
kui uue mootori jõuab peale panna,siis rolleriga kindalt kohal ja osalen,kui ei jõua siis pealtvaataja ikka.ats91 kirjutas:kui ainult kohalikud omavahel sõidavad, siis ei ole erilist pinget, sest kohalikud on ennegi seal mõõtu võtnudGilera 180 kirjutas:Eks see üritus Paide / Türi maavõistlus tuleb. Kohalikke on piisavalt, et üritus kordaläinuks lugeda.hea on kui ikka mujalt ka rahvas kohale tuleb
30cccmine Yamaha Aerox
-
Teema algataja
Rada on hea , ise olen paar korda seda sõitnud. Eikäi need kohalikud midagi siin koguaeg sõitmas , praktiliselt eikäigi... mina ise olen paar korda käinud aga ma usun et hommikul saavad kõik rajaga tutvumiseks väikse treeningu teha.Kes arvab et tuleb türi paide maavõistlus siis ütlen sellepeale nii... rada on väga tehniline ja loeb palju sõiduoskus , võibolla mõnel jookseb roller 500km/h välja
kuid rajal ta seda eelist kasutada eisaa.Tulge kõik ikka kohale... auhinnad ja asjad on head... kui võistlejaid on siis tõenäoliselt ikka jätkatakse selle rollerite sarja pusimisega aga kui inimesed laisaks läävad ja kohale eitule siis on arvatavasti varsti sellega jokk ja keda siis süüdistada on peale enda??

-
Teema algataja
Raudselt noortel poistel veri vemmeldab ja nad tahaksid üksteiselt mõõtu võtta. Kinnisel territooriumil võidusõit on kõige parem võimalus oma oskuseid näidata ja sõprade respect võita. Pole mõtet niisama tänavatel autode vahel kihutada seni kuni ise eksid ja auto sulle otsa sõidab, või autojuht ei näe sind ja kütad sellele täiega pihta. Teinud seda-tundnud seda. Raja peal on asi lihtne, kõik liiguvad ühes suunas, ettekeeramisi vastassuunas sõitmisi ei toimu, mõni lihtsalt on natuke teistest kiirem ja see on ka võitja ning saab selle eest autasu.
ÜLESKUTSE: SELGITAME PAREMA VÄLJA RAJAL SÕITES JA SEDA SELLEL LAUPÄEVAL TÜRIL VESKISILLAL
ÜLESKUTSE: SELGITAME PAREMA VÄLJA RAJAL SÕITES JA SEDA SELLEL LAUPÄEVAL TÜRIL VESKISILLAL
-
Teema algataja
Tehnilised tingimused peaks samad olema, aga raja tingimused on hoopis midagi muud. Sellel korral ei ole mingit rallikrossi, on vaid puhas ja sile asfalt, mille moodustavad erineva diameetri ja kiirusega läbitavad kurvid.pulsar kirjutas:Kas tingimused samad nagu Viljandis, et plastik gondlid ja tuled võib
maha võtta vältimaks nende purunemist kukkumisel. Või peaks pidurituli
jääma.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tehnilised tingimused võistlustel osalemiseks
1. Rolleri üldised tehnilised nõudmised.
Roller peab olema tehniliselt korras!!!!!!! Mõlemad pidurid peavad toimima laitmatult (pidurilingid peavad olema terved) Amortisaator peab olema töökorras. Esihargil ja juhtraual ei tohi olla lõtke. Raam peab olema terve, lubatud on täiendavad tugevdused.
2. Veljed,rehvid.
Rehvide ja velje mõõdud on vabad kuid peavad vastama LE tingimustele (mustri sügavuse jääk mm)
3. Aku
Suurus ja maht on vaba. Aku peab olema kindlalt kinnitatud rolleri külge!
4. Tuled, kondlid [Motobot: õige on "gondlid"].
Suuna ja kabariidituled võib eemaldada,pidurituli kohustuslik. gondlite osaline eemaldamine lubatud, juhul kui ei teki teravaid plastiku või metall servi!! Tuled ja kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] võib kinni teipida.
5. Bensiini,õlipaak.
Bensiini ja õlipaagi suurus, maht on vabad ning peavad olema raami külge kinnitatud. Paagi ja korgid peavad olema lekkekindlad olenemata rolleri asendist.
6. Kiiver.
Kiiver peab olema auto/motokiiver ja kandma E sertifikaati.
7. Riietus.
Motokombensoon ja kaitsmed soovituslikud, kindad kohustuslikud!!! Jalanõud peavad olema kinnised (nt. tossud, saapad, motojalanõud jne.)
8. Reklaam,võistlusnumber.
Võistluskorraldaja reklaam võistluste ajal rolleril kohustuslik. Võistlus number kohustuslik. Mõlemad saab võistluste korraldaja käest tasuta. Sponsorite või muu reklaam ja kleebised rolleritel lubatud.
9. Võistlusklassid.
Standard – 50 cc roller
Sport – 50 cc roller (sportlikult täiustatud 50 - 70 cc roller)
Maxi - üle 70 cc kubatuuriga roller
Võistluste korraldajal on õigus tehnilistele tingimustele mittevastavaid rollereid võistlustelt eemaldada.
1. Rolleri üldised tehnilised nõudmised.
Roller peab olema tehniliselt korras!!!!!!! Mõlemad pidurid peavad toimima laitmatult (pidurilingid peavad olema terved) Amortisaator peab olema töökorras. Esihargil ja juhtraual ei tohi olla lõtke. Raam peab olema terve, lubatud on täiendavad tugevdused.
2. Veljed,rehvid.
Rehvide ja velje mõõdud on vabad kuid peavad vastama LE tingimustele (mustri sügavuse jääk mm)
3. Aku
Suurus ja maht on vaba. Aku peab olema kindlalt kinnitatud rolleri külge!
4. Tuled, kondlid [Motobot: õige on "gondlid"].
Suuna ja kabariidituled võib eemaldada,pidurituli kohustuslik. gondlite osaline eemaldamine lubatud, juhul kui ei teki teravaid plastiku või metall servi!! Tuled ja kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] võib kinni teipida.
5. Bensiini,õlipaak.
Bensiini ja õlipaagi suurus, maht on vabad ning peavad olema raami külge kinnitatud. Paagi ja korgid peavad olema lekkekindlad olenemata rolleri asendist.
6. Kiiver.
Kiiver peab olema auto/motokiiver ja kandma E sertifikaati.
7. Riietus.
Motokombensoon ja kaitsmed soovituslikud, kindad kohustuslikud!!! Jalanõud peavad olema kinnised (nt. tossud, saapad, motojalanõud jne.)
8. Reklaam,võistlusnumber.
Võistluskorraldaja reklaam võistluste ajal rolleril kohustuslik. Võistlus number kohustuslik. Mõlemad saab võistluste korraldaja käest tasuta. Sponsorite või muu reklaam ja kleebised rolleritel lubatud.
9. Võistlusklassid.
Standard – 50 cc roller
Sport – 50 cc roller (sportlikult täiustatud 50 - 70 cc roller)
Maxi - üle 70 cc kubatuuriga roller
Võistluste korraldajal on õigus tehnilistele tingimustele mittevastavaid rollereid võistlustelt eemaldada.
-
Teema algataja
Sportsummuti on sportlik täiustus rolleril, seega sportklassis.kerdo kirjutas:ma tahaks teada et kustkohast ma neid tehnilis tingimusi näen ?
ja siis see ka veel et kui mul on AINULT sportsummuti all kas siis ma lähen tuning klassi ?
Võistluste korraldaja otsustab selle kohapeal, kes mis klassi kuulub.
Viljandi võistlusel oli asi igati paigas just võistlejate endi poolt. Avaldused olid ausalt täidetud ja vaidlusi ei tekkinud.
Türil ei ole oluline see, kas oled rolleri tuunimisele kulutanud 500 krooni või 15000 krooni, oluline on just sõiduoskus.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
võistlused
põltsamaa rollerid saavad minuga türile tasuta.ja kui tuleb rohkem kui neli siis käin või kaks korda.põltsukad tehke reklaami veel!
Sel juhul on rada täielikult minu vastu, sest kiirust alla 30km/h ei saaks lasta, jõud kaoks lihtsalt ära(ei võta piisavalt kiiresti pöördeid üles)m2tt kirjutas:raffas tulge kohale.. siin ei ole isegi midagi mõelda.. rollerivõimsusest pole sittagi kasu sellel rajal, kuna sirgeid pole selliseid.. väga tehniline rada on. Oskused loevad.. Rada on puhas asfalt ja hea sõita!
Laupäeval näeme!
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.