Hyosung rolleri probleem..Oleks hädasti abi vaja.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
no mõtle ise ka natuke kui ei liigu või voim on kadunud siis kas on midagi umbes või ei saa midagi k2tte puhasta jupid 2ra surverõhuga ..makuke kirjutas:see on juba sinu viga, et sa midagi aru ei saa. Aga kui sa aidata ei oska siis ära palun risusta teemat mõttetute kommentaaridegaEnemy Territory [ COD ] kirjutas:![]()
kirj. kuidagi niiet keegi aru ka saaks ..
ma ei saanud mitte midagi aru ..
S¤Ã¤Ã¤S¤E
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
- Tsikkel: -
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Vaata küünalt( ma olen seda viimsel ajal eriti palju foorumisse toksinud juba)!
Puhasta ära õhufilter, pese see svamm ilusasti läbi! Sest ma arvan, et sul jääb õhust puudu kui kiirus kasvab ja sellega ka pöörded! Või vastupidi,et bensiini ei saa korralikult peale!
Aga jah küünal esimese asjana maha!!
Puhasta ära õhufilter, pese see svamm ilusasti läbi! Sest ma arvan, et sul jääb õhust puudu kui kiirus kasvab ja sellega ka pöörded! Või vastupidi,et bensiini ei saa korralikult peale!
Aga jah küünal esimese asjana maha!!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kontrolli küünla sädet, nii kui paned küünla piibu otsa ja küünla otsa vastu raami ning annad starterit!makuke kirjutas:ok küünal puhtaks aga kas see ei võinud mõjutada et talveks jäi ka bensiin karpasse. sissesõitu olen teinud hästi ja selles asi ei ole. kuna masin on el. toorega siis ei julge karpat ka suruõhuga puhastada.
Kui säde on pidev siis on OK, sädeme pikkus võiks olla 0,5mm vähemalt.
Vaata kas küünal on tahmane, õline! Mis värvi ta on!
selle järgi saab edasi tegutseda!
Mis ta siis ikka teha sai, sa oled ju sinna uut bensiini peale valanud juba päris mitu korda suve jooksul ju!
Võid proovida sõita 98-ga ühe paagi!
Kui puhastad karpat siis keera lihtsalt düüsid välja ja puhu nad läbi, võid kasutada Ka spets carburator cleanereid need on päris tõhusad!
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Autotoorega karburaator oma tööpõhimõttelt ei erine käsitoorega variandist. Asjad mida näppida saad on neil ühised.(va muidugi see tooremakuke kirjutas:aga siis ainult düüs puhtaks teha või terve karpa? ma pole varem elektroonilise toorega karpadel midagi näppinud.
asi)
Puhtaks muidugi ikka kõikvõimalikud avad-kanalid.
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.