KLE500 pendiksi remont
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
KLE500 pendiksi remont
Esialgu andis pendiks "üle" nii u. igal väntvõlli tiirul, st. tõmbas hetke ilusti, siis andis väikse raginaga hetkeks järgi ja haakus taas, nii ilusti ühtlase sagedusega. Kuna masin läks käima suht kergesti, siis ignoreerisin seda probleemi. Siis aga logisesid pendiksi poldid lahti ja suurem ragin taga. Võtsin lahti, uued poldid, ilusti keermeliimi ka ja kokku tagasi. Nüüd aga töötab pendiks veel kehvemini, u. ühel juhul kolmest üldse haakub ja sedagi vaid hetkeks, ülejäänud aja kostab vaid kerget ja tulutut raginat. Ei taha hästi uskuda, et valesti kokku sai pandud.
Siit tulebki küsimus, et kas pendiksit omal käel remontida ka lootust on ? Kas võib olla abi rullide vahetusest või võivad vedrud ära väsinud olla ? Kas selliseid väikseid jubinaid on lootust üldse kuskilt saada (soovitavalt Tartus) ?
tp
Siit tulebki küsimus, et kas pendiksit omal käel remontida ka lootust on ? Kas võib olla abi rullide vahetusest või võivad vedrud ära väsinud olla ? Kas selliseid väikseid jubinaid on lootust üldse kuskilt saada (soovitavalt Tartus) ?
tp
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Selle mootori tüüphäda. Põhjus enamasti selles, et juhtpinnad, mida mööda rullid liigivud, kuluvad ebatasaseks ja siis käivitamishetkel ei suruta rulle piisava jõuga vastu võlli. Siis hakkabki üle andma. Aitab kulunud osade vahetus.
Ja üllatusüllatus mu naise EN-ga - paar päeva peale müümist murdus see torujupp, mille vastu rullid surutakse, hammasratta küljest lihtsalt lahti. Natuke keevitust ja lahkusime jälle sõpradena.
Tartu Depoost saad uued tellida või ka lammutusest küsida, kunagi seal igatahes oli midagi.
Ja üllatusüllatus mu naise EN-ga - paar päeva peale müümist murdus see torujupp, mille vastu rullid surutakse, hammasratta küljest lihtsalt lahti. Natuke keevitust ja lahkusime jälle sõpradena.
Tartu Depoost saad uued tellida või ka lammutusest küsida, kunagi seal igatahes oli midagi.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Pendiksi remont suht lootusetu ettevõtmine, kuna kulumas kaks pinda ja rullid. Tavaliselt kulutavad rullid pendiksile välispinnale kerged pesad sisse, mida silmaga esialgu raske märgata, aga nendesse pesadesse rullid takerduvadki ja ei kiilu tugevalt sisemise ja välimise pinna vahele. Ainult rullide vahetus aitab ainult väga lühiajaliselt, kui aitabki. Arvan, et lahendus on siiski uus pendiks.
Kuna kirjutasid raginast käivitamisel ,tekkis väike kahtlus, kas äkki pendiksi hambad pole vigased ja sellega koos ka vastashambad, kuna sul oli starter peal lahti, või sain ma valesti aru.
Pendiksi remont suht lootusetu ettevõtmine, kuna kulumas kaks pinda ja rullid. Tavaliselt kulutavad rullid pendiksile välispinnale kerged pesad sisse, mida silmaga esialgu raske märgata, aga nendesse pesadesse rullid takerduvadki ja ei kiilu tugevalt sisemise ja välimise pinna vahele. Ainult rullide vahetus aitab ainult väga lühiajaliselt, kui aitabki. Arvan, et lahendus on siiski uus pendiks.
Kuna kirjutasid raginast käivitamisel ,tekkis väike kahtlus, kas äkki pendiksi hambad pole vigased ja sellega koos ka vastashambad, kuna sul oli starter peal lahti, või sain ma valesti aru.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Seal on nii, et pendiksi kõrval on üks suur hammasratas, mille küljes on torujupp, mis on vabalt ümber väntvõlli ja istub pendiksi keskel ning peaks pendiksiga siis haakuma. See hammakas on starteriga ühendatud omakorda keti abil. Starter oli ilusti paigas, lahti läksid poldid, mis pendiksit hooratta küljes hoiavad, mis omakorda väntvõlli küljes. Ühesõnaga on seal hammasrattad ühendatud ketiga ja mingit vigastust silma ei hakanud. Kerge ragin ehk tuli sellest, et pendiks nagu üritas haakuda, aga ei haakunud piisavalt tugevalt... Võinoh, mis mina ka nendest asjadest tean 
Loodan, et asjade nimetustega väga võssa ei pannud.
Terve uus pendiks saab vist paras laks rahakotile olema.

Loodan, et asjade nimetustega väga võssa ei pannud.
Terve uus pendiks saab vist paras laks rahakotile olema.
KLE 500
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.