Kumb, kas Yamaha R6 või Honda 600RR ???
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kumb, kas Yamaha R6 või Honda 600RR ???
Kumba ratast soovitate?
Andmete järgi vaadates on R6-l moment parem madalamate pöörete peal ja odavam ka!
On plaan osta kasutatud ratas Saksast!
-
Teema algataja

Aga veel niipalju et ma ei tea kas mulle lihtsalt tundub aga Tallinn on just selle viimase suvega R6i nii täis läinud, et igas tänavas uus vastu tuleb! Ja sellega seoses on muidu super ilus ratas vähemalt minu jaoks palju oma võlust kaotanud sest mingi originaalsus peab ka asjas olema.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Teenindusi ma avalikult ei kritiseeriks, aga eks arenguruumi ole kõigil, olgem aus tihti ka meil endil, -normaalne klient olemisel.
CB500@ise.ka.teenindaja.ee
hind - ma ei usu, et R6 on odavam... ise olen RR'ile oluliselt paremat pakkumist näinud, kui R6'le
käigukasti probleem? - nerver heard, never felt.R6 kohta lugesin ühest foorumist, et mingi nipiga oli võimalik seda kasti lõhkuda küll ja et 2003 alates seal paari asja muudeti. Kõigi aparaatide kastid on võimalik ära lõhkuda. Kuna jutt käib RR vs. R6, siis pole see igal juhul argument, kuna RR tuli 2003 ja selleks ajaks oli Yamaha oma kasti ka lollikindlamaks muutnud.
teenindus - pole mul midagi yamaha teeninduse kohta halba öelda... alati sõltub palju ka kliendi suhtumisest. mina olen yamuga igal juhul rahul.
mis veel... kui vaadata BW lehel pakutavat dyno pilti, siis peaks RR võimsam olema, kui vaadata rajale, siis R6 on nagu edukam hetkel... lugedes ajakirjade teste, siis on need rattad suht võrdsed... R6 võitis mingi tiitli ja RR samuti... seega kumb võtta kumb jätta on rohkem maitse asi... 01 R6 kohta ütles soomlaste Bike, et kasutatuna kindlapeale minek, aga kuna tegemist rajale mõeldud aparaadiga, siis sõiduasend ei prugi kõigile meelejärgi olla. RR on liiga uus, et kasutatuna arvustust omada.
-
Teema algataja


Honda jah ei oska miskipärast vastupidavat nukkvõlli ketipingutit teha, vahel surevad vist ära juba mingi 20 tuh.km läbimisel. Õnneks on selle vahetus kordi väiksem töö kui käigukasti remont.
http://www.motorcycle-training.f2s.com/ ... otout.html
Kõigest 5 hobust vähem.
kuskil netis kohtasin tabelit, kus oli 03 r6 ning 03 cbr600f4i võrdlustabel ning vahe tuli sisse madalamatel pööretel, kus cbr-l oli rohkem minekut... lõpus aga r6-l - peale 12k rpm lõpetasid nad ikkagi ühel maal (graafikus)
Selleks peetaksegi r6-te paremaks rinkapilliks (tigetaks pilliks), et rinkal alla 9k rpm naljalt ei sõideta!
Olen sys-i rattaga sõitnud kah ning väga hea ratas on! Minu ja tema ratta vahe tundus aint see, et mul on sadul kõvem... nu tal vanem - ju rohkem ära istutud

-
Teema algataja
nagu näha siis numero uuno on ikkagi R6...kuigi mulle tundub selle jutujärgi et mõtekam oleks Kawa osta, kõige võimsam mootor ja üks odavamaid!Rebane kirjutas:Eks ta rohkem maitse järgi ikka ole, aga kui kedagi huvitab ja lugeda viitsib, siis suure lombi taga räägitakse nii - http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... 290&Page=1
-
Teema algataja
mis aastast on need vanemad, ja millel see väide põhineb?...sest oleks hea teada, omalgi ehk plaanis bike osta ja siis teaks millistest eemale hoida kui asi ikka väga tõsine on!tfr kirjutas:Vähemalt vanematele Kawadele heidetakse kehvemat vastupidavust ette võrreldes Suzu/Honda/Yamuga. Pluss see, et nende teenindus on Eestis nõrgim neist kolmest.
Väidetavalt jah, seal 80-ndate viimastel- ja päris 90-ndate alguses oli Kawal mõnede allhanketootjatega probleeme. Ja need puudutasid klappe. Tootjad kasutasid pehmelt öeldes sitta toormarejali ja klapid kippusid venima ettenähtust rohkem ja kiiremini. Küll ei puuduta see jutt nüüd Kawa rattaid üldiselt, et kõik tolleaegsed tsiklid on kräpp. Mõnedele sattus praak ja enamusele mitte, aga see oli piisav selleks, et tänapäevalgi paljud ütlevad: Kawa on saast ja laguneb, ära osta!MaxPower kirjutas:no siis ple hullu kui 90-ndate algus aastate tsiklitest on jutt...
Kes tahab, see ostab Kawa ja kes teeb maha, see ei osta. Mis siin ikka kakelda. Minu 91 a. Zephyr sõidab. Et olen siis loll või hoopis julge? Mis vahet seal on?

terv, sokk
-
Teema algataja
Ise soovitaksin kokkuvõttes Hondat!
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Endal nüüd sama valik ees..
al. 2003 Cbr 600 RR
või
al. 2003 R6
Kui keegi oskab nüüd vahepeal midagi uut juurde rääkida siis võik sseda teha.
-
Teema algataja
Tervist!
Mulle pakuks huvi samade rataste võrdlus, aga seekord siis kui osta täitsa uus ratas. Selleks on küll praegu kehva aeg, sest 2008 rattad pole veel Eestis kättesaadaval... aga siiski ehk oskab keegi midagi kosta?
(Huvitab just see, et miks see üks teisest rohkem meeldib ja mis on nende rataste põhilisteks erinevusteks)
Ratta muretsen enamasti lõbusõiduks, vähesel määral ka hooajaliseks transpordivahendiks. Kord kuus võiks mõnel kardirajal ka paar ringi teha
Hetkel oman veel 2t 125cc bike-i.
Tänan
-
- Postitusi: 94
- Liitunud: 20 Juun 2006, 22:52
-
Teema algataja
Jõle huvitav on see, et veldis müüakse veel 06 aasta movistar replica värvides cbr600rr -e(mis on 155k aga 07 rattad 137k miks nii?). Kas neid jäi siis üle või muretseti juurde, et nende müük läks hästi?
Teine tähelepanek on see, et nt. Yamahade ja Hondade puhul on Veldis 3a garantii, aga margi esindustes 2a, miks see nii on?
Ise olen 179 cm ja 67 kg umbes.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.