Honda XL 600 V Transalp
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Honda XL 600 V Transalp
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
mootor on väga hea ja vastupidav. käimakast pidavat kah hea olema. suuruselt sobib ka natuke suuremale sõitjale, ka kahekesi mahub peale. peale istudes tundub, et on hästi lai ja suur.
aga mis on tekitanud palju peavalu, on süütevärk. nimelt asub tal elektronsüüte plokk sadula all ja CDI kiputakse sõitja poolt lömaks istuma:( ja see plokk maksab päris mitmed tonnid. võib proovida ka omapäi taastamist, aga see ei kipu andma pikaajalist kestvat tulemust.
üldiselt hää tsikkel nii maanteele (kui kihutamisest ei hooli) kui ka kruusale. mudas müttamiseks jääb vist tsuti raskeks.
kui sa tahad osta, siis üks pakkumine vist oleks, privas täpsemalt.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
sõidan küll Africa Twiniga ja rehviks on Mitase E-08. väga hea rehv nii kruusal metsas kui ka asfaldil. hinna ja kvaliteedi suhe on mega. arvestuslikult sõidan rehviringiga vist 10000 km ära aga hind selle kilometraazi juures on olematu. soovitan soojalt. muide öökülmadega kevadel sai sama rehviga ka õrnalt jäisel asfaldil ka kallutada. sõber sõitis autoga taga ja kurvides kippus arvama, et tal autol sidur libisebilmar kirjutas:Tere transalpinistid ja muud matkaenduurosõitjad,
milliseid rehve kasutate? Mul on michelin t66 ning kruusateel ratas ujub vägevasti. Pinnasteel on hea, mätaste vahel on enam-vähem, asfaldil on super, kuid kruusal on ehmatavalt ebastabiilne.
Kogemusi?



Re: Honda XL 600 V Transalp
Trevist! Kuna see on Transalpi teema, siis ma küsiks vähe teistmoodi küsimuse. Kas teil on ka nii juhtunud, et korralikult kiirendades (kiired käiguvahetused, pöörded u. 5000-9000) peale käiguvahetust, siduri lahti laskmist ja gaasi panemist hüppavad pöörded põhja, nagu oleks käigu välja visanud? Nii on mul juhtund max 5 korda (suuremate käikudega.) Kui esimene kord oli, siis ma mõtlesin et läks kett pooleks, sidur alla ja jäin seisma. Vaatasin et kõik korras ja sõitsin probleemideta edasi. Hiljem, kui sama olukord oli, siis ma enam sidurit ei vajutanud ja seisma ei jäänud, avastasin et käik läheb ise sisse tagasi (kui ta üldse väljas käiski.)
Kas tegemist on probleemiga või on see lihtsalt mingi kõrvalnähtus? Masin on 1998 a
Re: Honda XL 600 V Transalp
Kipub jah aeg-ajalt võltsneutraali peale sattuma, kui varbaga käiguhooba lõpuni üles ei tõsta.
Re: Honda XL 600 V Transalp
A mul on ka veidi murettegev teema.
'94 TA mootoris on vile sees. Spetsiifiline hammasrataste laul. Kuulda on ainult veoga ja käib sünkroonis mootori pööretega, seega oletaks nagu, et asi tuleb vända/siduri vahel olevast hammasülekandest. Nukakett häälitseb ilmselt olenemata mootori koormusest, right?
Mis raip seal saab valesti olla, et ta sedasi undab? Äsja vahetasin õli ja lasin vanal õlil üle magneti voolata - mingit metallipuru välja ei tulnud.
Re: Honda XL 600 V Transalp
minenohh kirjutas:Trevist! Kuna see on Transalpi teema, siis ma küsiks vähe teistmoodi küsimuse. Kas teil on ka nii juhtunud, et korralikult kiirendades (kiired käiguvahetused, pöörded u. 5000-9000) peale käiguvahetust, siduri lahti laskmist ja gaasi panemist hüppavad pöörded põhja, nagu oleks käigu välja visanud? Nii on mul juhtund max 5 korda (suuremate käikudega.) Kui esimene kord oli, siis ma mõtlesin et läks kett pooleks, sidur alla ja jäin seisma. Vaatasin et kõik korras ja sõitsin probleemideta edasi. Hiljem, kui sama olukord oli, siis ma enam sidurit ei vajutanud ja seisma ei jäänud, avastasin et käik läheb ise sisse tagasi (kui ta üldse väljas käiski.)
Kas tegemist on probleemiga või on see lihtsalt mingi kõrvalnähtus? Masin on 1998 a
Kui ma nüüd õigesti veakirjeldusest aru sain , siis kõlab see pigem nagu siduri libisemise moodi...
56915288 Tiit.
Re: Honda XL 600 V Transalp
vincent kirjutas:minenohh kirjutas:Trevist! Kuna see on Transalpi teema, siis ma küsiks vähe teistmoodi küsimuse. Kas teil on ka nii juhtunud, et korralikult kiirendades (kiired käiguvahetused, pöörded u. 5000-9000) peale käiguvahetust, siduri lahti laskmist ja gaasi panemist hüppavad pöörded põhja, nagu oleks käigu välja visanud? Nii on mul juhtund max 5 korda (suuremate käikudega.) Kui esimene kord oli, siis ma mõtlesin et läks kett pooleks, sidur alla ja jäin seisma. Vaatasin et kõik korras ja sõitsin probleemideta edasi. Hiljem, kui sama olukord oli, siis ma enam sidurit ei vajutanud ja seisma ei jäänud, avastasin et käik läheb ise sisse tagasi (kui ta üldse väljas käiski.)
Kas tegemist on probleemiga või on see lihtsalt mingi kõrvalnähtus? Masin on 1998 aKui ma nüüd õigesti veakirjeldusest aru sain , siis kõlab see pigem nagu siduri libisemise moodi...
Siduri libisemine jah, aitab kui võtta siduripoolne kaas maha, enne õlid kaant läbivad mahlad välja lasta, sidurikettad surveplaadi vabastades lahti monteerida(sidurikaussi pole vaja näppida., lamellkettad ja vahekettad nii 240se või suurema liivapaberiga, mitte poleerpaberiga tasapinnas ära karestada, ning uuesti ära õlitada ning kokku tagagasi kogu krempel, vajadusel uus õli või vana õli sisse tagasi kui kriitikat veel kannatab,seda kõike eeldusel, et tross liiga pingul pole muidugi.(õiges seadistuses on heeblil heeblihoidja suhtes kuskil 2-3mm vabakäiku, enne kui trossi nagu reaalselt tõmbama hakkab)
Suht 100 % et probleem kaob.
kraut kirjutas:A mul on ka veidi murettegev teema.
'94 TA mootoris on vile sees. Spetsiifiline hammasrataste laul. Kuulda on ainult veoga ja käib sünkroonis mootori pööretega, seega oletaks nagu, et asi tuleb vända/siduri vahel olevast hammasülekandest. Nukakett häälitseb ilmselt olenemata mootori koormusest, right?
Mis raip seal saab valesti olla, et ta sedasi undab? Äsja vahetasin õli ja lasin vanal õlil üle magneti voolata - mingit metallipuru välja ei tulnud.
Kui su rattale turbovile just summutisse keevitatud pole siis kahlustaks väntvõlli laagrit siduripoolset , paneb hammasrattad laulma küll kui kerge loks seal sees on, käega peaks täitsa tuntav olema, kui monteerida natuke detaile eest ära, sinna vastukäivad hammakad ja muud. Nimelt veo järele lülitad siis hakkab survet avaldama võllile ja kulunud laagri puhul sinna kolin tekib, ise hiljuti olin taolise probleemiga hädas ja selleläbi sai ka lahti sellest. Mingit metallipuru ega taolist polegi sealt loota, see eeldaks, et midagi on juba katki läinud. Üle võiks ka sidurikorvi laagri lõtku kontrollida siis juba.
Re: Honda XL 600 V Transalp
matti kirjutas:kahlustaks väntvõlli laagrit siduripoolset
... ja selle vahetamine nõuab kui põhjalikku mootori lahtivõtmist?
Re: Honda XL 600 V Transalp
Kontrollimiseks piisab siduri eemaldamiseks võibolla veel nipetnäpet et võllile ligi pääseks käega ja miski vastu talle ei toetaks, minu rattavõrril sai hakkama lihtsalt küljepealt lähenemisega, aga vahetevahel on osade masinatega vaja mootoriblokk pooleks ka võtta või opereerida persekaudu, seda siis nagu altpoolt. Seda kas on vaja saad uurida mõnest varuosade kataloogist või mõne joonise pealt, aitab ka kui teistelt transalpi omanikelt küsida, kasvõi välismaisetest foorumitest, siis enne operatsiooni on teada kuidas toimima peaks. Transalpil on väntvõll saalede peal hoopis, seega ei vahetust oska kommenteerida edasi.Aga kui lõtk sees siis teema sama. Algul võiks siiski veenduda lõtku olemasolus enne kui vahetama hakkad, ehk probleem mujal.
Re: Honda XL 600 V Transalp
matti kirjutas:vincent kirjutas:minenohh kirjutas:Trevist! Kuna see on Transalpi teema, siis ma küsiks vähe teistmoodi küsimuse. Kas teil on ka nii juhtunud, et korralikult kiirendades (kiired käiguvahetused, pöörded u. 5000-9000) peale käiguvahetust, siduri lahti laskmist ja gaasi panemist hüppavad pöörded põhja, nagu oleks käigu välja visanud? Nii on mul juhtund max 5 korda (suuremate käikudega.) Kui esimene kord oli, siis ma mõtlesin et läks kett pooleks, sidur alla ja jäin seisma. Vaatasin et kõik korras ja sõitsin probleemideta edasi. Hiljem, kui sama olukord oli, siis ma enam sidurit ei vajutanud ja seisma ei jäänud, avastasin et käik läheb ise sisse tagasi (kui ta üldse väljas käiski.)
Kas tegemist on probleemiga või on see lihtsalt mingi kõrvalnähtus? Masin on 1998 aKui ma nüüd õigesti veakirjeldusest aru sain , siis kõlab see pigem nagu siduri libisemise moodi...
Siduri libisemine jah, aitab kui võtta siduripoolne kaas maha, enne õlid kaant läbivad mahlad välja lasta, sidurikettad surveplaadi vabastades lahti monteerida(sidurikaussi pole vaja näppida., lamellkettad ja vahekettad nii 240se või suurema liivapaberiga, mitte poleerpaberiga tasapinnas ära karestada, ning uuesti ära õlitada ning kokku tagagasi kogu krempel, vajadusel uus õli või vana õli sisse tagasi kui kriitikat veel kannatab,seda kõike eeldusel, et tross liiga pingul pole muidugi.(õiges seadistuses on heeblil heeblihoidja suhtes kuskil 2-3mm vabakäiku, enne kui trossi nagu reaalselt tõmbama hakkab)
Suht 100 % et probleem kaob.
Just, õige mõte. Vanad eestlased kasutasid Transalpi siduri libisemise korral ka lihtsalt metallist seibe, sidurivedrude väsimise vastu. Isiklikult mul toimis see väga hästi, aastaid kestis ...
56915288 Tiit.
Re: Honda XL 600 V Transalp
Räägi täpsemalt, kuhu selle seibi panema peab ja milline see olema peab? Küsin, sest pole ise kunagi ühtegi sidurit lahti võtnud, aga see tuleb ette võtta vist. Võib küll sidur libiseda, võtab küll suht "ülevalt." Aga kas on ka mingeid soovitusi, mille peaks ka nii muuhulgas ära vahetama, kui juba selline töö ette võtta? Mingeid laagreid, pukse vms ?
A tänan vastuste eest.
Re: Honda XL 600 V Transalp
Kas Transalpil peabki täistule sisselülitamisel pooltuli ära kustuma, või on mu omal kuskil gondli all mingi kala peidus?
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Honda XL 600 V Transalp
minenohh kirjutas:Kas Transalpil peabki täistule sisselülitamisel pooltuli ära kustuma, või on mu omal kuskil gondli all mingi kala peidus?
Ei pea!
Viga on arvatavasti tule lülitis, mis asub leistangi küljes.
Re: Honda XL 600 V Transalp
uljasvaluvelg kirjutas:minenohh kirjutas:Kas Transalpil peabki täistule sisselülitamisel pooltuli ära kustuma, või on mu omal kuskil gondli all mingi kala peidus?
Ei pea!
Viga on arvatavasti tule lülitis, mis asub leistangi küljes.
Oled sa selles päris kindel?
Minul kustub ka lähituli ära...91a Alp.
See kui sul põlema jääb on äkki tingitud just sinu/eelmise omaniku poolsest muudatusest....või sõltuvalt toodud riigist.
Tulesi vilgutades jääb ainult lähituli ka põlema.
Enamustel autodel/tsiklitel lülitatakse lähituli välja ju...kui on ühe reflektori peal mõlemad.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Honda XL 600 V Transalp
Tafka kirjutas:Minul kustub ka lähituli ära...91a Alp.
'94 ja samamoodi ainult üks niit korraga töös.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.