Ducati Monster
Moderaator: Moded
Ducati Monster
Ducati omanikud kus käite remondis ja kust juppe ostate Eestis ju keegi ei müü...
tönud
tönud
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 28 Apr 2004, 12:52
Eestis tegeleb minu teada juppidega Bikers pubi kõrval olev mototarvete pood, Rene nimeline tegelane seal. Ütles, et teeb DUCile ka klapi regulli.
Endal mul on Ducati mootoriga (Monster 750 analoog) Cagiva Elefant. Olen juppe tellinud Saksa müüjalt Italmoto (italmoto.de). Seal on Andrew nimelune varuosade müüja, kellega saab ka inglise keeles asju ajada. Hinnad normaalsed, transa 30 euri.
Endal mul on Ducati mootoriga (Monster 750 analoog) Cagiva Elefant. Olen juppe tellinud Saksa müüjalt Italmoto (italmoto.de). Seal on Andrew nimelune varuosade müüja, kellega saab ka inglise keeles asju ajada. Hinnad normaalsed, transa 30 euri.
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Enda Duci`le sai tellitud soomest ja aadressi ja telefoni leidsin ducati.com lehelt.
Arwidson eestist saab allright kataloogi kaupa, kus on ka Ducati`le midagi pakkuda. Eks sõltub mida sul seal varuosadest vaja on. Elementaarseid kuluosasid leiab Ducatile igast varuosa poest. Ei ole see asi nende Ducatide varuosad ja hooldusega nii keeruline, kui arvatakse. Kui ise ei tee ja häid sõpru ei ole
siis mine hooldama Motokeskusesse Paldiski mnt. Neil kogemused Ducatidega olemas. Kuna nad ka varuosasid koguaeg kuskil saksast - hollandist toovad, siis olemas ka ducatidele varuosi ja tellimise aeg max nädal.
Arwidson eestist saab allright kataloogi kaupa, kus on ka Ducati`le midagi pakkuda. Eks sõltub mida sul seal varuosadest vaja on. Elementaarseid kuluosasid leiab Ducatile igast varuosa poest. Ei ole see asi nende Ducatide varuosad ja hooldusega nii keeruline, kui arvatakse. Kui ise ei tee ja häid sõpru ei ole

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Ducati Monster 600/750/900?
Meie tore siklipere on varsti täiustust saamas ühe toreda siklimehe näol, kes juhtumis ka minu noorem vend:)
Talle välimuselt kõikse hingelähedasem naked bike, soovib olla ka veidi teistsugune, tahab hirmsasti osta endale Ducati Monsterit. Aga sellega seoses veidi arutelu...
Selles pole küsimust, et kas Monster ja miks Monster...
Küsimus hoopis, et milline? Mootori valik ju 600/750/900 väikeste variatsioonidega.
Minu isiklik seisukoht on, et pigem paar aastat vanem ja 900ccm mootor, kui et võimalikult uus millele rahakott peale hakkab ja 600ccm. Teine on siis venna arvamus.
Isiklik arvamus põhineb kartusel, et 600ccm rattast võib ta suht kiiresti välja kasvada, ehk siis varsti hakkab kiiremat tahtma:)
Sõidukogemus tal olemas, kuid siiski N.Liidu ratastega ja mõned aastad vahet sisse tulnud. Mõistus täitsa peas, nii et ülejõu see 900 talle käima ei hakkaks:)
Kumba eelistada, kas 600ccm võimalikult uut ratast või 900ccm ja paar aastat vanemat?
Edit: Mõlemal puhul oleks tegemist kasutatud rattaga.
Talle välimuselt kõikse hingelähedasem naked bike, soovib olla ka veidi teistsugune, tahab hirmsasti osta endale Ducati Monsterit. Aga sellega seoses veidi arutelu...
Selles pole küsimust, et kas Monster ja miks Monster...

Küsimus hoopis, et milline? Mootori valik ju 600/750/900 väikeste variatsioonidega.
Minu isiklik seisukoht on, et pigem paar aastat vanem ja 900ccm mootor, kui et võimalikult uus millele rahakott peale hakkab ja 600ccm. Teine on siis venna arvamus.
Isiklik arvamus põhineb kartusel, et 600ccm rattast võib ta suht kiiresti välja kasvada, ehk siis varsti hakkab kiiremat tahtma:)
Sõidukogemus tal olemas, kuid siiski N.Liidu ratastega ja mõned aastad vahet sisse tulnud. Mõistus täitsa peas, nii et ülejõu see 900 talle käima ei hakkaks:)
Kumba eelistada, kas 600ccm võimalikult uut ratast või 900ccm ja paar aastat vanemat?
Edit: Mõlemal puhul oleks tegemist kasutatud rattaga.
Viimati muutis davidsoniharald, 06 Mär 2007, 20:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Ducati Monster 600/750/900?
niipalju kui mina olen aru saanud on: esimene valik ikka veidi nihu läheb...davidsoniharald kirjutas:Meie tore siklipere on varsti täiustust saamas ühe toreda siklimehe näol, kes juhtumis ka minu noorem vend:)
jne...
[/b]
point on aga sellest et pärast ühte hooaega saab suhteliselt sama hinnaga kasutatud ratta maha müüa kuid uue hind langeb selle hooajaga märgatavalt.
niiet "better safe then sorry" olukord on siis
ei ole tingimatta talle vale valik aga võib juhtuda niimoodi...
ja siis on see välja kasvamise osa ka niiet ma pigem arvaksin et kas 900 või 750 kasutatuna.
Re: Ducati Monster 600/750/900?
MONSTER on üks ägedamaid rattaid mis mul eales olnud...davidsoniharald kirjutas:Kumba eelistada, kas 600ccm võimalikult uut ratast või 900ccm ja paar aastat vanemat?
[/b]

aga PELETISE valikul on tähtsaim vaid see, et see EI OLEKS 600ccm mootoriga... 600ccm


Ise otsin samuti hetkel kas 900 või 1000 mootorga asjandust...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ise omasin 1995 aasta Ducati Monsterit. Sai ostetud Leedust. Koheselt vahetasin ära õhufiltri ja mahlad. Õhufilter sai sportlikuma vastu vahetatud. Peale esimest hooaega sai vahetatud väljalase Remuse väljalaske vastu. Põhjus oli, et 600-se monsteri hääl originaal väljalaskega on veits masendav. Lisatud sai Puigi esiklaas ja tagumine sadulakate.
Isiklik soovitus on, et kui 600-st vaadata siis kindlasti alates 1997 aastast ülespoole, kuna siis juba on kellad teised, kus on juures ka pöörete kell. Lisaks soovitaks vaadata sellist, millel oleks võimalikult palju ka lisasi juures, nagu esiklaas, buigspoiler, teine väljalase, tagumine sadulakate. Hiljem juurde ostes kulukas tegevus.
Peale esiklaasi lisamist ei tekkinud enam 140+ kiirustel tunnet, et tahad ratta pealt minema lennata. Enda ratas peale väljalaske vahetamist spido järgi jooksis täpselt 200 välja. Reaalsus ilmselt seal kuskil 190 juures oli.
Isiklik soovitus oleks valida 900-ne, siin nõustun Kommionu arvamusega, et vääne on parem ja peale isiklikku proovimist, võin ka öelda, et nagu öö ja päev. Kuigi jah, antud 900-ne isend, mida proovida sain, oli suht värske aastakäiguga ja enda 1995 mudeliga polnud midagi ka võrrelda. Maha müüsingi vaid põhjusel, et kasvasin rattast välja. Muidu aga, on tegemist väikse kiire putukaga, mida soovitan igaühele kes naked ratastega alustab ja tahab midagi isikupärast endale soetada.
Ei tasu ka peljata Ducati häält. Isendeid vaatama minnes ja käivitades jääb kyll tunne, et keegi on mootorisse poetanud hunniku mutreid ja seibe. Selline spetsiifiline kõrin on mootoris sees. Paljuski on see kinni kuiv sidurist. Samuti ei maksa karta, et ei ole kuluosasid saada. Kõikides kataloogides on elementaarsed kuluosad olemas ja mina 2 hooaja jooksul küll kordagi hätta ei jäänud.
Seega, kui alustada soovid ja enne võtad 600-se siis mõistlik valik, kuid kindlasti mingi hetk vahetad ratta ringi võimsama vastu. Kui aga monster on hästi sydamelähedane siis vali kohe 900-ne. Naudingut on kordades rohkem.
Isiklik soovitus on, et kui 600-st vaadata siis kindlasti alates 1997 aastast ülespoole, kuna siis juba on kellad teised, kus on juures ka pöörete kell. Lisaks soovitaks vaadata sellist, millel oleks võimalikult palju ka lisasi juures, nagu esiklaas, buigspoiler, teine väljalase, tagumine sadulakate. Hiljem juurde ostes kulukas tegevus.
Peale esiklaasi lisamist ei tekkinud enam 140+ kiirustel tunnet, et tahad ratta pealt minema lennata. Enda ratas peale väljalaske vahetamist spido järgi jooksis täpselt 200 välja. Reaalsus ilmselt seal kuskil 190 juures oli.
Isiklik soovitus oleks valida 900-ne, siin nõustun Kommionu arvamusega, et vääne on parem ja peale isiklikku proovimist, võin ka öelda, et nagu öö ja päev. Kuigi jah, antud 900-ne isend, mida proovida sain, oli suht värske aastakäiguga ja enda 1995 mudeliga polnud midagi ka võrrelda. Maha müüsingi vaid põhjusel, et kasvasin rattast välja. Muidu aga, on tegemist väikse kiire putukaga, mida soovitan igaühele kes naked ratastega alustab ja tahab midagi isikupärast endale soetada.
Ei tasu ka peljata Ducati häält. Isendeid vaatama minnes ja käivitades jääb kyll tunne, et keegi on mootorisse poetanud hunniku mutreid ja seibe. Selline spetsiifiline kõrin on mootoris sees. Paljuski on see kinni kuiv sidurist. Samuti ei maksa karta, et ei ole kuluosasid saada. Kõikides kataloogides on elementaarsed kuluosad olemas ja mina 2 hooaja jooksul küll kordagi hätta ei jäänud.
Seega, kui alustada soovid ja enne võtad 600-se siis mõistlik valik, kuid kindlasti mingi hetk vahetad ratta ringi võimsama vastu. Kui aga monster on hästi sydamelähedane siis vali kohe 900-ne. Naudingut on kordades rohkem.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Ducatid Eestis nüüd olemas, Hooldus ka!
Hommik, härrased praegused ja tulevased Ducatistad!
Märtsi lõpus avab ennast Ducati eesti esindus. sealt saab pulikaid ja hooldust, riideid ja muud nodi, mis Ducatiga seotud.
Firma: HR-Moto
Kontakt. Harri
tel: 5025917, 53909911
mail praegu harri@ee.dsv.com
Jõudu, mehed! Hakake juba tsekkama hoolduseaegu
Ja külastage ikka Elumotol Ducati boksi, äkki saab küpsistki
Harrionu
Märtsi lõpus avab ennast Ducati eesti esindus. sealt saab pulikaid ja hooldust, riideid ja muud nodi, mis Ducatiga seotud.
Firma: HR-Moto
Kontakt. Harri
tel: 5025917, 53909911
mail praegu harri@ee.dsv.com
Jõudu, mehed! Hakake juba tsekkama hoolduseaegu

Ja külastage ikka Elumotol Ducati boksi, äkki saab küpsistki

Harrionu
Re: Ducatid Eestis nüüd olemas, Hooldus ka!
Palun tõstke see PULIKAKKKKKKKKK teema naljanurka....harrionu kirjutas:Märtsi lõpus avab ennast Ducati eesti esindus
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Re: Ducatid Eestis nüüd olemas, Hooldus ka!
harrionu kirjutas:Firma: HR-Moto
1. Ärinimi HR-Moto OÜ Kehtetud ärinimed OÜ Tackles 11324295 20.11.2006 Registrisse kantud Harju Järveotsa tee 25-60, Tallinn, 13520 40 000 EEK
Millal DUCATI hooldusesse tulla tohin???
Kommionu@ducati_eluratas.ee
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tänud arx, sinu kommentaari ootasingi kõikse rohkem Mäletasin, et sul oli Monster aga seda mitte mis mootoriga, nüüd siis teada kõik Tänud
Davidsonharald võta heaks
Näeme siis tõstame. Kuluosade hindadest niipalju, et õhufilter sportlikum maksis 600 eeksa, õlifiltel 230, tagumine hammakas 1100.- Puigi esiklaas maksis 700.-, Remuse väljalase 400 euri e-bayst, tagumine sadulakate 1000.-. Nii et ses suhtes tasub jah vaadata isendit millel vigureid rohkem küljes, ükskõik kas 900 või 600. Aga ses suhtes kui valima hakkate, siis vaadake jah aastast 1997 üles, seal on Monsteri lapsehaigused juba kõik välja aetud ja vigureid ka rohkem juures.
Davidsonharald võta heaks

-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Kuidas see Ducati 900 ne mootor üldisemas plaanis on.Seda on pandud ka muudele ratastele ja üks nendest mul silmapiiril ongi.Kui palju lisab dünaamikale vähe vabam õhufilter ja sportlikum väljalase.Käisin ka proovisõitu tegemas,aga ega selle väikse tiiruga eriti mingit tunnnetust ei saanud.Sõiduasend rattal sobis aga mootori tööst ei saanud täit ülevaadet.
Kuna hetkel vaatan ratast mis oleks mulle ikka mitmeks aastaks siis ei taha sellest välja kasvada nö.Just võimsuse poole pealt.
Tänan kommentaaride eest.
Kuna hetkel vaatan ratast mis oleks mulle ikka mitmeks aastaks siis ei taha sellest välja kasvada nö.Just võimsuse poole pealt.
Tänan kommentaaride eest.
Re: Ducatid Eestis nüüd olemas, Hooldus ka!
Tead, ma olin ikka optimist, kui mõtlesin, et saan märtsi lõpus toa valmis. Ehitusega on endiselt nii, et tahad hästi, aga läheb nagu alati.Kommionu kirjutas:Millal DUCATI hooldusesse tulla tohin???harrionu kirjutas:Firma: HR-Moto
Kommionu@ducati_eluratas.ee
ma annan sulle teada, kohe, kui töötuba funkama hakkab
Mina ise sõidan 900 monsteriga, millel peal K&N filter, performance COM ja Remus Carbon Racing Kit. Pean mainima, et need asjad annavad ca 10 jõulisa. Muidugi peab linna peal hoidma madalat profiili, kui ei taha, et politsei tuleb detsibelle mõõtma... Mina arvan, et see on hea mootor.Alwayslate kirjutas:Kuidas see Ducati 900 ne mootor üldisemas plaanis on.
Mina olen ka tõenäoliselt varsti Monsteri omanik.
Ise plaanin osta Monster S4.
Kas on teistel kogemusi? On see mõistlik valik?
Ise olen 186 cm pikk, ega see ratas mulle väike ei ole?
Ega keegi ei oska oletada palju selliseid rattaid Eestis olla võiks?
Sain siit varasemast tekstist aru, et antud rattal on meeletult vali hääl.
Kas see on tõesti nii vali, et võiks politsei jaoks probleem olla?
Kuidas ta võrreldes mõne Harley-ga on??
Vabandan, et veel midagi ei tea, aga siini tänava pildis pole neid eriti kohanud.
Päikest,
Henri
Ise plaanin osta Monster S4.
Kas on teistel kogemusi? On see mõistlik valik?
Ise olen 186 cm pikk, ega see ratas mulle väike ei ole?
Ega keegi ei oska oletada palju selliseid rattaid Eestis olla võiks?

Sain siit varasemast tekstist aru, et antud rattal on meeletult vali hääl.
Kas see on tõesti nii vali, et võiks politsei jaoks probleem olla?
Kuidas ta võrreldes mõne Harley-ga on??
Vabandan, et veel midagi ei tea, aga siini tänava pildis pole neid eriti kohanud.
Päikest,
Henri
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
Tõeliselt vali hääl on siis, kui sumpadega midagi ette võetud. Tehasesumpadega on hääl ikka üsna piiratud, samas on suudetud sellist eht-ducatilikku lõrinat mingil määral säilitada.
Saabastegakassi "Kati" kah ainult sisiseb, airbox näib kohati kõvemat häält tegevat kui sumpad.
lisaks veel: harley ei ole ehk nüüd kõige parem ratas võrdlemiseks - seal kus harrika mootori pöörded piirajasse kipuvad jooksma, hakkab Ducati mootori alles tõeliselt hästi vedama.
Mina ei panustakski niivõrd võimalikult rohkete detsibellide tagaajamisse kuivõrd õige kõla peale, selline kõuekõmin oleks edevam kui tühja toruga tulev terava tooniga plagin.
Saabastegakassi "Kati" kah ainult sisiseb, airbox näib kohati kõvemat häält tegevat kui sumpad.
lisaks veel: harley ei ole ehk nüüd kõige parem ratas võrdlemiseks - seal kus harrika mootori pöörded piirajasse kipuvad jooksma, hakkab Ducati mootori alles tõeliselt hästi vedama.
Mina ei panustakski niivõrd võimalikult rohkete detsibellide tagaajamisse kuivõrd õige kõla peale, selline kõuekõmin oleks edevam kui tühja toruga tulev terava tooniga plagin.
Antud tsikklil on sumpad vahetatud.
Ma ei teagi millist vastu konkreetselt... Mingi karboni imitatsiooniga vist aga eks need kõik on vist sellised.
Ma isiklikult väga lärmavat tsikklit ei tahagi... kusagil teel trahve koguma pole plaani hakata.
aga kuidas selle kõrgusega ikkagi on?? kas 186 cm pikk inimene on seal liiga suur?? ma ei oma erilist kogemust.
Henri
Ma ei teagi millist vastu konkreetselt... Mingi karboni imitatsiooniga vist aga eks need kõik on vist sellised.
Ma isiklikult väga lärmavat tsikklit ei tahagi... kusagil teel trahve koguma pole plaani hakata.
aga kuidas selle kõrgusega ikkagi on?? kas 186 cm pikk inimene on seal liiga suur?? ma ei oma erilist kogemust.
Henri
Olen 192 cm pikk ja ostsin 600 monsteri. Sõitnud küll vaid mõned korrad, ostmisel proovisõitu ja paar korda õppesõitu (ootan ARKi sõidueksami järel), kuid mingit ebamugavustunnet pole pidanud tundma.nussa kirjutas:aga kuidas selle kõrgusega ikkagi on?? kas 186 cm pikk inimene on seal liiga suur?? ma ei oma erilist kogemust.
Lisaks veel nii palju, et tegin täna esimese pikema sõidu Viljandist Tallinnasse. Ikka väsinud tunne on peal. Mõned kohad valutavad ka, aga ma kujutan ette, et harjumise asi. Pikemal otsal selgus, et piduripedaal on minu jaoks veidi vale koha peal, võiks veidi madalamal olla. Seda saab ilusti reguleerida, nii et pole muret. Kokkuvõtvalt ütleks ikkagi, et mõnus sõit oli ja hea ratas isegi minu pikkuse jaoks.
Tekkis küsimus, kas 600-sel monsteril on ka see kõrin normaalne nähtus? Kuivsidurit sellel ju ei ole.arx805 kirjutas:Ei tasu ka peljata Ducati häält. Isendeid vaatama minnes ja käivitades jääb kyll tunne, et keegi on mootorisse poetanud hunniku mutreid ja seibe. Selline spetsiifiline kõrin on mootoris sees. Paljuski on see kinni kuiv sidurist.
http://www.youtube.com/watch?v=dHcEfmDO6EE
Siin videos on kuulda põhimõtteliselt samasugust klõbinat, mis minu ratta mootorist. Kas sellepärast peaks muret tundma?
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
to Moomo: võta ühendust sellise kasutajaga kui harrionu, tal 900-ne monster ja lendamist kui palju, takkapihta veel hääl, mis ajaks paljud kadedusest roheliseks
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.