KOONUSFILTER
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
KOONUSFILTER
Nii !
koonusfiltrist on palju vaidlust olnud, mõni väidab, et on mõtetu jubin mis kütusekulu tõstab ja mootori katki ajab, mõni aga väidab, et küllaltki hea asi.
Sellest teemast, palun mitte teha läbu, kus hakatakse koonusfiltri üle vaidlema, vaid inimesed, kes on omale koonusfiltri peale pannud võiksid siia teha postitusi ja rääkida omadest kogemustest, et võhikud siit õppida saaksid ja ei peaks palju uusi poste tegema.
Postituses võiks ära märkida sellised asjad:
*Millise koonusfiltri ostsid?
*Kust ostsid?
*Mis hinnaga?
*Mis rollerile peale panid?
*Mida veel muutsid peale koonuse?
*Mis muutus (minek, tippkiirus, hääl, kütusekulu ) ja kui palju?
*ja lisage veel midagi, kui heaks arvate.
Ja veel...
*Kui tihti puhastad?
Burner
koonusfiltrist on palju vaidlust olnud, mõni väidab, et on mõtetu jubin mis kütusekulu tõstab ja mootori katki ajab, mõni aga väidab, et küllaltki hea asi.
Sellest teemast, palun mitte teha läbu, kus hakatakse koonusfiltri üle vaidlema, vaid inimesed, kes on omale koonusfiltri peale pannud võiksid siia teha postitusi ja rääkida omadest kogemustest, et võhikud siit õppida saaksid ja ei peaks palju uusi poste tegema.
Postituses võiks ära märkida sellised asjad:
*Millise koonusfiltri ostsid?
*Kust ostsid?
*Mis hinnaga?
*Mis rollerile peale panid?
*Mida veel muutsid peale koonuse?
*Mis muutus (minek, tippkiirus, hääl, kütusekulu ) ja kui palju?
*ja lisage veel midagi, kui heaks arvate.
Ja veel...
*Kui tihti puhastad?
Burner
Viimati muutis burner, 04 Aug 2006, 11:46, muudetud 2 korda kokku.
Re: KOONUSFILTER
1 - louis metallkaitsega(võrk). Filtreerivaks elemendiks arvatavasti puuvill.burner kirjutas:
*Millise koonusfiltri ostsid?
*Kust ostsid?
*Mis hinnaga?
*Mis rollerile peale panid?
*Mida veel muutsid peale koonuse?
*Mis muutus (minek, tippkiirus, hääl, kütusekulu ) ja kui palju?
*ja lisage veel midagi, kui heaks arvate.
2 - Brauermoto
3 - umbes 230 kr
4 - stock cpi oliver city
5 - segu( nn õhukraan/kruvi max lahti), nõela - kõik katse eksitus meetud. Õigesti sain jooksma alles 4 tunni pärast
6 - masinal oli jõudu rohkem ( kiirendades oli aru saada), samas muutus tippkiirus grammi võrra paremaks ( umbes 3 km/h)
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ma arvasin, et nii saaks välja selgitada millist koonusfiltrit on kõige rohkem kasutatud, ja seega teaks võhikud millist ostaholma kirjutas:No mis nende pea ühesuguste postide lugemine-kirjutamine ikka rahvale annab?burner kirjutas:Noh, keegi ei viitsi enam kriblada...?
Ometi on neid koonusfiltrimehi rohkemgi

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
üldiselt koonus koos 70cc'ga. sest muudmoodi saad aint suurenenud benakul.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
- Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
- Kontakt:
Veits läbuks läheb jälle .
Ja kusjuures xzburnoutzx mul on stock piaggio nrg mc2
Millele panin peale Brauerimotost ostetud 250,- Koonusfiltri pluss 10 ühiku võrra suurema düüsi, ja jõudu tuli küll nüüd kohe kindlasti juurde ning kütusekulu tõusis vaid migni 0.2 l
Aaaga kindlasti tasub panna
Ja kusjuures xzburnoutzx mul on stock piaggio nrg mc2

Millele panin peale Brauerimotost ostetud 250,- Koonusfiltri pluss 10 ühiku võrra suurema düüsi, ja jõudu tuli küll nüüd kohe kindlasti juurde ning kütusekulu tõusis vaid migni 0.2 l

Aaaga kindlasti tasub panna

Suzuki Katana Lc
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Ostsin Ap motost tavalise 250 kr metallvõrega koonuka.
Peal oli 70cc athena silinder next-r sumps ja 21mm karpa 80 düüsiga.
Vahetama sundis see, et stock õhufilter oli juba küllalt auklikus muudetud ja ikka jäi resursi väheks.
Puhastama pidi nii u. 3 päeva tagant. Vihmaste sopaste ilmadega iga päev.
Masinaks CPI hussar. Lõppkiirust juurde ei andnud, kuid kiirenduse muutis algpööretel paremaks.
Pärast turbiin puhuri paigaldamist mis tõmbas jahedat õhku eest gondli [Motobot: õige on "gondli"] õhutus avadest muutus tippkiirus ligi 5km/h paremaks ning algkiirenduse CPI kohta heaks (tagarattas käis ikka 5m all ringi kohalt minnes kruusa peal ja kohalt gaasi eriti põhja ei kannatanud panna kiskus vibama)
Peal oli 70cc athena silinder next-r sumps ja 21mm karpa 80 düüsiga.
Vahetama sundis see, et stock õhufilter oli juba küllalt auklikus muudetud ja ikka jäi resursi väheks.
Puhastama pidi nii u. 3 päeva tagant. Vihmaste sopaste ilmadega iga päev.
Masinaks CPI hussar. Lõppkiirust juurde ei andnud, kuid kiirenduse muutis algpööretel paremaks.
Pärast turbiin puhuri paigaldamist mis tõmbas jahedat õhku eest gondli [Motobot: õige on "gondli"] õhutus avadest muutus tippkiirus ligi 5km/h paremaks ning algkiirenduse CPI kohta heaks (tagarattas käis ikka 5m all ringi kohalt minnes kruusa peal ja kohalt gaasi eriti põhja ei kannatanud panna kiskus vibama)
-
Teema algataja
ei saand kuidagi ylepingutada sest eelmise tyysiga yldse ei liikunud ja nyyd kui õhu väga peale keerad siis poob ikka kinni aga jh mul savi las 5kmh olla vähemchase kirjutas:
60 nene v 70 ei mäleta täpselt
Siis sa pingutasid selle 100se düüsiga ikka kõvasti üle, ilmselt sellest ka lõppkiiruse kadu, sest segu nii vale.. tavaliselt pannakse 10ühiku võrra suurem düüs..
_________________




-
Teema algataja
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
- Tsikkel: -
Mina olen aru saanud et see muudab ainult tühikäigu segu, ja segu tuleks ikkagi nõela tõstmise/langetamisega või düüsi vahetusega reguleerida.kutsa99 kirjutas:3m kirjutas:... ja sedagi ainult tühikäigul.KrossiHimuline kirjutas:Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
segukruvist saab väga hästi ära timmida koha kus 2 taktiline mootor(näide) läheb pöördesse
Parandage kui eksin.
düüs muudab segu noh kuda öelda "suurelt"3m kirjutas:Mina olen aru saanud et see muudab ainult tühikäigu segu, ja segu tuleks ikkagi nõela tõstmise/langetamisega või düüsi vahetusega reguleerida.kutsa99 kirjutas:3m kirjutas:... ja sedagi ainult tühikäigul.KrossiHimuline kirjutas:Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
segukruvist saab väga hästi ära timmida koha kus 2 taktiline mootor(näide) läheb pöördesse
Parandage kui eksin.
Segukruvi detailsemalt

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.