KOONUSFILTER

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
burner

KOONUSFILTER

Lugemata postitus Postitas burner »

Nii !
koonusfiltrist on palju vaidlust olnud, mõni väidab, et on mõtetu jubin mis kütusekulu tõstab ja mootori katki ajab, mõni aga väidab, et küllaltki hea asi.
Sellest teemast, palun mitte teha läbu, kus hakatakse koonusfiltri üle vaidlema, vaid inimesed, kes on omale koonusfiltri peale pannud võiksid siia teha postitusi ja rääkida omadest kogemustest, et võhikud siit õppida saaksid ja ei peaks palju uusi poste tegema.
Postituses võiks ära märkida sellised asjad:

*Millise koonusfiltri ostsid?
*Kust ostsid?
*Mis hinnaga?
*Mis rollerile peale panid?
*Mida veel muutsid peale koonuse?
*Mis muutus (minek, tippkiirus, hääl, kütusekulu ) ja kui palju?
*ja lisage veel midagi, kui heaks arvate.

Ja veel...
*Kui tihti puhastad?

Burner
Viimati muutis burner, 04 Aug 2006, 11:46, muudetud 2 korda kokku.

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Re: KOONUSFILTER

Lugemata postitus Postitas pang »

burner kirjutas:

*Millise koonusfiltri ostsid?
*Kust ostsid?
*Mis hinnaga?
*Mis rollerile peale panid?
*Mida veel muutsid peale koonuse?
*Mis muutus (minek, tippkiirus, hääl, kütusekulu ) ja kui palju?
*ja lisage veel midagi, kui heaks arvate.
1 - louis metallkaitsega(võrk). Filtreerivaks elemendiks arvatavasti puuvill.
2 - Brauermoto
3 - umbes 230 kr
4 - stock cpi oliver city
5 - segu( nn õhukraan/kruvi max lahti), nõela - kõik katse eksitus meetud. Õigesti sain jooksma alles 4 tunni pärast
6 - masinal oli jõudu rohkem ( kiirendades oli aru saada), samas muutus tippkiirus grammi võrra paremaks ( umbes 3 km/h)

Teema algataja
-Goofy-

Lugemata postitus Postitas -Goofy- »

1 - Metrakit svamm/porolon vms.
2 - Brauer
3 - 400.-
4 - vario täiesti teine ja sumpa vahetatud(Aerox)
5 - Sai timmitud veidi karpat...Endal läks umbes natuke üle tunni.
6 - Minekut tuli juurde ikka päris palju aga tipp. ei saa aru sest spido ei tööta :roll: aga tunde järgi ei tulnud.

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

metallkaitsega, võrk
sain xzburnoutzx
kiirust ca 5km/h juurde
hääl madalam
kiirendus parem
masinaks yamaha bw´s stock aga sellest võetud kõik mis annab.
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

*Malossi Red Filter E5 (svamm)
*Mulgimotoäri
*325.-
*Suzuki Sepia ZZ
*70nene düüs, sportsumpa
*hääl läks kõvasti paremaks, masin käis palju paremini edasi ka.
*kui korralikult hooldada ja õhufiltriõli kasutada, siis filtreerib väga hästi.. tasub panna küll :wink:

Teema algataja
burner

Lugemata postitus Postitas burner »

Noh, keegi ei viitsi enam kriblada...?
Ometi on neid koonusfiltrimehi rohkemgi :?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

burner kirjutas:
Noh, keegi ei viitsi enam kriblada...?
Ometi on neid koonusfiltrimehi rohkemgi :?
No mis nende pea ühesuguste postide lugemine-kirjutamine ikka rahvale annab?

Teema algataja
burner

Lugemata postitus Postitas burner »

holma kirjutas:
burner kirjutas:
Noh, keegi ei viitsi enam kriblada...?
Ometi on neid koonusfiltrimehi rohkemgi :?
No mis nende pea ühesuguste postide lugemine-kirjutamine ikka rahvale annab?
Ma arvasin, et nii saaks välja selgitada millist koonusfiltrit on kõige rohkem kasutatud, ja seega teaks võhikud millist osta :?
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

et mille järgi osta?? vaatad,et teistel on paljudel..oh ostan ka? hea loogika muidugi.
Sead käivad karjas.. pullid omapead!
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Svamm koonus on kõige parem. Idiootsus on panna mingile peaaegu stock masinale koonusfiltrit. Ei anna ta mitte midagi nii. Kui juba suurem karpa siis oleks tasapisi mõtekam seda panna.
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

üldiselt koonus koos 70cc'ga. sest muudmoodi saad aint suurenenud benakul.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>

Teema algataja
kerdo

Lugemata postitus Postitas kerdo »

kui palju ta seda bena kulu siis suurendab ?
ja kas Honda X8R-S -le on mõtet panna , stock masinale`?

Teema algataja
HullElvakas

Lugemata postitus Postitas HullElvakas »

enne maha müümist sai oma gilerale mingi paadi mootorilt maha krutitud koonus pandud et näeks parem välja müües :D ... aga juurde minuarust ei andnud :D
Kasutaja avatar

Justice
Postitusi: 226
Liitunud: 22 Mär 2006, 18:19
Asukoht: Elva/Piaggio Nrg Mc2 sport series
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Justice »

Veits läbuks läheb jälle .
Ja kusjuures xzburnoutzx mul on stock piaggio nrg mc2 :wink:
Millele panin peale Brauerimotost ostetud 250,- Koonusfiltri pluss 10 ühiku võrra suurema düüsi, ja jõudu tuli küll nüüd kohe kindlasti juurde ning kütusekulu tõusis vaid migni 0.2 l :roll:
Aaaga kindlasti tasub panna :wink:
Suzuki Katana Lc
Kasutaja avatar

brooker
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Dets 2005, 16:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas brooker »

Mul ka stock hiinakas ja sai ostetud 400.- mk koonuse(svamm) brauerist ja andis jõudu sipa juurde ja kiirendust ! :wink: Bensiini kulu tõstis nii 0,5 l
Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Justice kirjutas:
Veits läbuks läheb jälle .
Ja kusjuures xzburnoutzx mul on stock piaggio nrg mc2 :wink:
Millele panin peale Brauerimotost ostetud 250,- Koonusfiltri pluss 10 ühiku võrra suurema düüsi,
Miks siis läbu ajad? Mis stock-st sa jahud, kui suurem düüs peale keeratud.

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Metall koonus
Ostetud Ap-Motost maksis 250.-
Panin 78 düüsi,benakulu vahest mina aru ei saa
Hääl kõvasti mehisem,minek parem,peal ka 5.4g rullid nüüd
Puhastan filtriõliga,vihmaga,sopaga vms. läheb väga kiiresti mustaks

Teema algataja
chase

Lugemata postitus Postitas chase »

malossi koonus svamm 100 ne tyys minekut andis juurde hääl kõvasti valjenes benakulu pole eriti märkimisväärne ei saa aru kiirus langes 5kmh :roll:
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

chase kirjutas:
malossi koonus svamm 100 ne tyys minekut andis juurde hääl kõvasti valjenes benakulu pole eriti märkimisväärne ei saa aru kiirus langes 5kmh :roll:
Mis düüs sul enne koonuse installeerimist oli ?

Teema algataja
chase

Lugemata postitus Postitas chase »

60 nene v 70 ei mäleta täpselt :?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

chase kirjutas:
60 nene v 70 ei mäleta täpselt :?
Siis sa pingutasid selle 100se düüsiga ikka kõvasti üle, ilmselt sellest ka lõppkiiruse kadu, sest segu nii vale.. tavaliselt pannakse 10ühiku võrra suurem düüs.. :D
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Ostsin Ap motost tavalise 250 kr metallvõrega koonuka.
Peal oli 70cc athena silinder next-r sumps ja 21mm karpa 80 düüsiga.
Vahetama sundis see, et stock õhufilter oli juba küllalt auklikus muudetud ja ikka jäi resursi väheks.
Puhastama pidi nii u. 3 päeva tagant. Vihmaste sopaste ilmadega iga päev.
Masinaks CPI hussar. Lõppkiirust juurde ei andnud, kuid kiirenduse muutis algpööretel paremaks.
Pärast turbiin puhuri paigaldamist mis tõmbas jahedat õhku eest gondli [Motobot: õige on "gondli"] õhutus avadest muutus tippkiirus ligi 5km/h paremaks ning algkiirenduse CPI kohta heaks (tagarattas käis ikka 5m all ringi kohalt minnes kruusa peal ja kohalt gaasi eriti põhja ei kannatanud panna kiskus vibama)

Teema algataja
chase

Lugemata postitus Postitas chase »

chase kirjutas:
60 nene v 70 ei mäleta täpselt


Siis sa pingutasid selle 100se düüsiga ikka kõvasti üle, ilmselt sellest ka lõppkiiruse kadu, sest segu nii vale.. tavaliselt pannakse 10ühiku võrra suurem düüs..
_________________
ei saand kuidagi ylepingutada sest eelmise tyysiga yldse ei liikunud ja nyyd kui õhu väga peale keerad siis poob ikka kinni aga jh mul savi las 5kmh olla vähem :D :D :D :D

Teema algataja
joker

Lugemata postitus Postitas joker »

ma ka nüüd koonusmees.
tahtsin küsida ka suurem düüs on hädavajalik? segukruvist ei piisa?

ostsin brauerist, 200kr metallkoonus.
häältega on väga rahul, a ilmselt kisub liiga palju õhku, kiirenudus suht sama, tippu ei proovinud

KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

KrossiHimuline kirjutas:
Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
... ja sedagi ainult tühikäigul.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

3m kirjutas:
KrossiHimuline kirjutas:
Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
... ja sedagi ainult tühikäigul.
:shock:

segukruvist saab väga hästi ära timmida koha kus 2 taktiline mootor(näide) läheb pöördesse
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

kutsa99 kirjutas:
3m kirjutas:
KrossiHimuline kirjutas:
Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
... ja sedagi ainult tühikäigul.
:shock:

segukruvist saab väga hästi ära timmida koha kus 2 taktiline mootor(näide) läheb pöördesse
Mina olen aru saanud et see muudab ainult tühikäigu segu, ja segu tuleks ikkagi nõela tõstmise/langetamisega või düüsi vahetusega reguleerida.
Parandage kui eksin.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

3m kirjutas:
kutsa99 kirjutas:
3m kirjutas:
KrossiHimuline kirjutas:
Segukruvi ei anna rohkem bensiini vaid see muudab õhu-bensiini vahekorda...
... ja sedagi ainult tühikäigul.
:shock:

segukruvist saab väga hästi ära timmida koha kus 2 taktiline mootor(näide) läheb pöördesse
Mina olen aru saanud et see muudab ainult tühikäigu segu, ja segu tuleks ikkagi nõela tõstmise/langetamisega või düüsi vahetusega reguleerida.
Parandage kui eksin.
düüs muudab segu noh kuda öelda "suurelt"
Segukruvi detailsemalt :wink:
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

ostke endale paremad patakad :D
vaat kus siis läheb edasi :twisted:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”