70 sport mootor,sport sum ja stock vänt?
Moderaator: Moded
70 sport mootor,sport sum ja stock vänt?
on kellegil 70 sport mootor, sport summuti, ja siis stock väntvõll? kuidas vänt vastu peab`? endal on sum ja mootor tulemas, aga vänta ei saa veel niipea, tahaks teada kaua kellegil on vastu pidanud, ja kas tasub sissesõitu tegema hakata?
50se spordi puhul ei pea vänta vahetama. 70se puhul ikka aga küll. kannata ja pane koos ja korraga.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
oleneb, mis silindri ta paneb.. näiteks malossi 70ccm ja 50ccm spordi vahe on ainult paar hp.. ei tohiks midagi juhtuda.. kui mingi hääl tuleb sisse, eks siis tuleb mootor lahti kakkuda.InterFace kirjutas:50se spordi puhul ei pea vänta vahetama. 70se puhul ikka aga küll. kannata ja pane koos ja korraga.
ega jah, suuremosa vatti saab ta just suurte pöörete juures. sissesõidu kannatab kindlasti ära teha. väga peeneks ära lase 
ja hea oleks kui väga kuumaks mootorit ei lase. aga normaalselt sõites kannatab kindlasti ära . kui aga pöörded üle 11k hakkavad minema siis käib see originaalväntvõllile natukene üle jõu.

ja hea oleks kui väga kuumaks mootorit ei lase. aga normaalselt sõites kannatab kindlasti ära . kui aga pöörded üle 11k hakkavad minema siis käib see originaalväntvõllile natukene üle jõu.
Sportsummi ei tasugi panna, sest originaaliga on ikka kiirendus kordades parem.. Ainuke, mida ta juurde annab on lõppkiirus.. Mul endal on justnimelt need asjad peal, aga sportsummutiga ei liigu. Igatahes mootor on küll siiamaani vastu pidandKubsiK kirjutas:ok, aga kas sissesõidu võiks ära teha?
arvan et teen ikka ära, aga ei pane sport summi alla, stockiga ei l2he pöörded nii suureks, ja rõhk kah ei tõuse vict.
Malaguti Firefox F-15 70 ccm 

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Ise ka usud seda või? Mul oli kiirendus isegi stock raskete rullidega parem sportsumpaga kui stockiga. Miks sa üldse 70ccmi ostad kui ei arvesta kulutustega. Osta parem 50ccm sport ja sportsumpa ja vario. Sportsummutist sõltub see mis pööreteni masin läheb. Stock sumpaga ta ei liigu sul vobsee edasi - 75 km/h max.Hyper kirjutas:Sportsummi ei tasugi panna, sest originaaliga on ikka kiirendus kordades parem.. Ainuke, mida ta juurde annab on lõppkiirus.. Mul endal on justnimelt need asjad peal, aga sportsummutiga ei liigu. Igatahes mootor on küll siiamaani vastu pidandKubsiK kirjutas:ok, aga kas sissesõidu võiks ära teha?
arvan et teen ikka ära, aga ei pane sport summi alla, stockiga ei l2he pöörded nii suureks, ja rõhk kah ei tõuse vict.
ei nuh mul juba ostetud, ega ma teen sissesõidu ära, ma ei tahagi mingit mega kiirust alguses, ei sõidagi kiiresti, siis kui vända saan siis ikka lasen. selles mõtted, et mul zx ja 70 ccm tulemas, siis sissesõit ära vaiskelt stock sumiga, ja siis sport alla, aga ei hakka kiiresti sõitma, vända pärst, vario on mul juba multivar all, sellest peaks piisama, aga ma ei saa ikka sellest aru.
VÕRRIDEl pannakse kolvile yks rõngas juurde, rõhk on nii võimas, et lööb kyynlal vindi maha, kuidas too väntvõll nii tugev siis on? kas väntvõllid on siis nii nõrgad? mis moodi nad keskel pooleks saavad minna? EI SAA IKKA ARU :S
VÕRRIDEl pannakse kolvile yks rõngas juurde, rõhk on nii võimas, et lööb kyynlal vindi maha, kuidas too väntvõll nii tugev siis on? kas väntvõllid on siis nii nõrgad? mis moodi nad keskel pooleks saavad minna? EI SAA IKKA ARU :S
See kolmas rõngas on noorte võrri tegijate märg unenäguKubsiK kirjutas:
VÕRRIDEl pannakse kolvile yks rõngas juurde, rõhk on nii võimas, et lööb kyynlal vindi maha, kuidas too väntvõll nii tugev siis on? kas väntvõllid on siis nii nõrgad? mis moodi nad keskel pooleks saavad minna? EI SAA IKKA ARU :S

Kahe rõngaga on surve ja takistus rõngastel optimaalne ja kui panna kolmas rõngas tihedale silindrile juurde, siis see ainult takistab mootori käimist.
Nii et see kolmas rõngas ei anna mittemidagi juurde.
Ja sinu jutu järgi, et lööb küünla vindi maha... seda küll juhtuda ei saa, kui küünal on ilusti peale keeratud ja küünla keere ka rikkumatta
jah, võibolla ei saagi, aga mu paps rääkis säänest juttu, ja ei usu seda värki, et stock väntvõll ei pea vastu mingit 70 ccm, sest on ju ainult 20ccm suurem, seal ei tuli juurde mingi 10 kw, see ei saa lihtsalt katki minna, räägib tema, aga ma vaidlen kogu aeg vastu, seda mida foorumis räägitakse
aga mulle tundub tema jutt kuidagi usutavam, kas keegi oskab selgitada kuidas stock vänt ei pea 70 ccm sporti vastu?? siis saaks talle rääkida, miks siis?

ega seal muud puru ei lähe kui keps. keps orginaal keps on valmistatud odavatest ja mitte eriti tugevast materjalist. 70cc arendab märksa kõrgemaid pöördeid, seega orginaal keps ei pea enam vastu ja puruneb. sama asi on ka väntvõlli laagritega. orginaal laagrid ei ole valmistatud sellistest kallitest ja kvaliteetsetest materjalidest mis lubaks neil ülemäära suurtel pööretel töötada. tean mõlemat juhust, kui orginaal väntvõlli laadrid on purunenud 70cc silindriga ja orginaal väntvõllil keps 70cc silindriga. mõlemad 70cc silindrid olid muidu ka midrace silindrid. tavalise 70cc spordiga asi vb nii jõhker ei ole.
MBK Nitro 70cc 
tuuningjupid odavalt!

tuuningjupid odavalt!
laagrid on lihtsalt arvestatud töötama kõrgema temperatuuri juures, materjalide vahe nii eriti suur ei ole. laagrid annavad rohkem ''paisuma''.Gert250 kirjutas:ega seal muud puru ei lähe kui keps. keps orginaal keps on valmistatud odavatest ja mitte eriti tugevast materjalist. 70cc arendab märksa kõrgemaid pöördeid, seega orginaal keps ei pea enam vastu ja puruneb. sama asi on ka väntvõlli laagritega. orginaal laagrid ei ole valmistatud sellistest kallitest ja kvaliteetsetest materjalidest mis lubaks neil ülemäära suurtel pööretel töötada. tean mõlemat juhust, kui orginaal väntvõlli laadrid on purunenud 70cc silindriga ja orginaal väntvõllil keps 70cc silindriga. mõlemad 70cc silindrid olid muidu ka midrace silindrid. tavalise 70cc spordiga asi vb nii jõhker ei ole.
suuremosa seda väntvõllijama ongi just kepsu juures. peamiselt kepsulaager väntvõlli küljes. vahetad selle ära ja ongi üks probleem vähem. selle kubatuurivahe ei loe tõesti. loevad pöörded mis on 2t masinatel võimalikult kõrgeks aetud, et viimast võimsust kätte saada.
Kepsuga ei juhtu midagi.Gert250 kirjutas:ega seal muud puru ei lähe kui keps. keps orginaal keps on valmistatud odavatest ja mitte eriti tugevast materjalist. 70cc arendab märksa kõrgemaid pöördeid, seega orginaal keps ei pea enam vastu ja puruneb. sama asi on ka väntvõlli laagritega. orginaal laagrid ei ole valmistatud sellistest kallitest ja kvaliteetsetest materjalidest mis lubaks neil ülemäära suurtel pööretel töötada. tean mõlemat juhust, kui orginaal väntvõlli laadrid on purunenud 70cc silindriga ja orginaal väntvõllil keps 70cc silindriga. mõlemad 70cc silindrid olid muidu ka midrace silindrid. tavalise 70cc spordiga asi vb nii jõhker ei ole.
Pigem annab kepsulaager otsad
endal juhus olnud kunagi kui sõitsin enduuroga siis sai ka 70ccm komplekt peale pandud, sai 700km sõita ja oli kepsulaagriga hõka, sai siis krossi keps ja laager uued pandud ja peab siiamaani uue omaniku käes.
Mudakoll
tavalise 70ccm spordiga ei pruugigi midagi juhtuda.. kui mingi hääl sisse tuleb, siis võtad mootori lahti lihtsalt, aga ma ei usu eriti, et midagi juhtubKubsiK kirjutas:jah, võibolla ei saagi, aga mu paps rääkis säänest juttu, ja ei usu seda värki, et stock väntvõll ei pea vastu mingit 70 ccm, sest on ju ainult 20ccm suurem, seal ei tuli juurde mingi 10 kw, see ei saa lihtsalt katki minna, räägib tema, aga ma vaidlen kogu aeg vastu, seda mida foorumis räägitakseaga mulle tundub tema jutt kuidagi usutavam, kas keegi oskab selgitada kuidas stock vänt ei pea 70 ccm sporti vastu?? siis saaks talle rääkida, miks siis?

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.