QINGQI LH150 (kas saasta jutt on müüt)?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
meestsukotkalt

QINGQI LH150 (kas saasta jutt on müüt)?

Lugemata postitus Postitas meestsukotkalt »

Käisin kohal vaatamas ja rääkimas Hiina mootoratastest ja silmaga ja kõrvaga polnud esialgu midagi hullu öelda.
Lugedes siinset foorumit, jääb aga mulje, et parem kasutatud pilukas, kui kollane...?
Kuna statistiliselt on neid mootorattaid päris palju ostetud, siis tahaks kuulda nende inimeste arvamust, kes on endale need soetanud.
Enne ei söendaks osta, kuuldes teiste juttu, kes asjaga seotud, sest müügimees saalis on ikka huvitatud oma kauba lahti saamisest.
Oodatud on kogemustega jutt, stiilis hiina saast ja puudvad argumendid saasta kirjeldamiseks, võivad olematta olla.

Teema algataja
meestsukotkalt

link juurde

Lugemata postitus Postitas meestsukotkalt »


Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

mul on ainult 1 kommentaar - tänapäeval ei võta vähemalt mina tõsiselt ühtegi firmat, kelle kodukas on asub tasuta teenust pakkuvas serveris nagu hot.ee või zone.ee
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kui juba normiseks läheb (?), siis küsiks, millise kiirusega karmid euronõuded läbiti, kas linnasõidu või hoopis maantee kiirusega?

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Credo kirjutas:
mul on ainult 1 kommentaar - tänapäeval ei võta vähemalt mina tõsiselt ühtegi firmat, kelle kodukas on asub tasuta teenust pakkuvas serveris nagu hot.ee või zone.ee
See kõik on tuled-viled-kulinad. Nõrk marketing on tihti start-from-scratch pisiettevõtete tunnus. Mõni hääbub, mõnest saab tugev ja küllap siis oma domeengi tekib ;)
Toote omadusi see domeenivärk nüüd kindlasti ei muuda ei viletsamaks ega ka mitte paremaks.

Tulebki siinkohal ähmases mälupildis meelde plekkgaraazh paldiski mnt äärsel automüügiplatsil, kus kaks tüüpi mingit tsiklirajakat nokkisid. Nüüd on sealkohal Motokeskus (w) ......
Suzuki GSX 750 Inazuma

grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Poes ta küll läigib, aga säilitada/tarvitada tasub vägagi kuivades oludes. Letis veel säravad poldid-mutrid muutuvad õige ruttu roostepunaseks, mis muidu kiiskava kruiseriga kuidagi kokku ei taha sobida ;)

Ilmselt ta on töökindlam kui omaaegne Minsk tänu 4t mootorile, samas tippkiirus tehase andmetel 90-ni ei küüni j viies käik on täiesti üleliigne.

Sama raha eest eelistatakse kasutatud japse seepärast, et need on end juba ammu tõestanud töövõimelistena ka aastaid peale tehasest väljumist JA väiksema rahalise kaotuse tõttu edasi müües. Näiteks 25-30keek ostetud pisike virago võib õnnestuda paari aasta pärast maha müüa pea sama hinnaga. Aga noh, ikkagi UUS asi...

Teema algataja
businesman

hiinaks

Lugemata postitus Postitas businesman »

Raha ja riisa vahekord on tasakaalus, selle raha eest sõidab superhästi, 10 tuhi pole ka raha, mõtle peaga...
Varuosadest - puuduvad - ise vaja sebida, keevitada jne

Teema algataja
meestsukotkalt

No nii

Lugemata postitus Postitas meestsukotkalt »

Nagu ma aru saan, ei ole seda teemat lugenud ükski qinqi omanik, või hoiavad nad keelt hammaste taga, sest: "kes ikka koera saba kergitab."
Vahepeal sai vaadatud ka sellist riisatpuud http://www.hot.ee/moto1/QM250.htm ja nagu räägivad pikaajaliste kogemustega motomehed, siis 2 pütti on alati parem kui üks.
Eks näis, kevadeni on aega, siis otsustan, kas hiina uus või ´vana pilu :)
Tänud nendele, kes asjast osa võtsid ja rohkelt kärbseid silma ;-)
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Re: No nii

Lugemata postitus Postitas kris. »

meestsukotkalt kirjutas:
Nagu ma aru saan, ei ole seda teemat lugenud ükski qinqi omanik, või hoiavad nad keelt hammaste taga, sest: "kes ikka koera saba kergitab."
Miks sa nii kindel oled, et foorumlaste seas neid omanikke üldse on ...? Tõstke parem käppa, kes on näinud tänaval mõnd sellist imeelukat ringi sõitmas?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Kui sa ikka leiad, et sul on kindlasti vaja hakata hiinlaste testisõitjaks, siis vaata www.mckeila.ee , sääl nii mõnigi mees nendega sõidab. ehk jagavad sinuga oma kogemusi. Kuigi mina eelistaks pigem mõnda japsi, kelle on korralik esindus ja vajadusel toimub ka kiirem juppidega varustamine. Lisaks on know-how saadaval tiba suuremas koguses.
Royal Einfield 350 Classic

Teema algataja
meestsukotkalt

:)

Lugemata postitus Postitas meestsukotkalt »

Uskudes müügisalongi juttu, siis neid on ostetud päris palju ja ka linnas olen näinud mööda cruisimas.
Selles see asi on, et ma oleks nõus hiinakat testima ainult siis, kui sellest sõidurõõmu tekib, muudel juhtudel (peavalu, raskesti kätte saadavad varuosad, keevitaja kiirkurusused, qinqi tehase varuosade suursponsor jne) eelistan ma ikka klassikalisi cruisereid ja choppereid.
Mulle väga meeldib "Honda Magna VF 500", Kawasaki EN 500; Yamaha Virago 535 ja neid kenakesi on veel.
Aga samas on mul väike lootus, et äkki on ka Hiina poolt hakanud miskit mõistliku tulema (seda enam, et päris paljud kõvad tegijad mootorite ja autode maailmast teevad alltöövõtte Hiina kaudu).
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Ega tehase asukoht pole määrav, tehnoloogia ja kvaliteedi kontroll on olulised.
Kuigi jah ... võin omast kogemusest öelda et sealne tootmine on ikka selline ... veidi "eriline" küll. Julgen sel teemal sõna võtta, kuna töötan tootmisettevõttes, kus Tallinnas tehakse täpselt sama protsessiga ja samasugust toodet kui Hiinas Pekingi tehases. Kuna kvaliteedi kontroll on Euroopast imporditud ja lõppklient esitab väga konkreetseid nõudmisi nii protsessile kui kvaliteedile ja käib neid ka ise kohapeal inspekteerimas, on tehasest väljuv toodang üsnagi sarnase kvaliteediga. Ja pange tähele, ka siin kasutan sõna "sarnase" ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

taavi
Postitusi: 69
Liitunud: 27 Sept 2004, 19:32
Asukoht: Saue vald, Alliku

Lugemata postitus Postitas taavi »

olen sama masinaga sõitnud. sellel inimesel kellel see masin sõitnud on oli spidomeetril 700 km ja polnud veel lagunenud. Ise ossin sama firma mootorratta aga ainult enduro siiani pole midagi öelda kokku olen sõitnud 350 km. Kindasti tuleb kõik mutrit ülekäia ( üks jäi mul vahele ja logises lahti). sellel 150'sel loksub gaas nagu kõikidel teistel hiinakatel mis seal on.
Eespool üks inimene mainis et varuosi ei ole, aga on küll. Kui ma mäletan nüüd õieti siis kõik varuosad olid vist suzuki omad ( mees ütles et peal on made in japan). 150 on hea, kerge, lihtne keerata aga samad käigu vaheti pedaal vms oli halval kohal. Tegelt oleneb ka su enda pikkusest. Kui 184 cm meetrine mees itsus peale siis ta ütles et tal oleks sellega ebamugav sõita.
Suht segane jutt, aga loodan, et saate aru. 8)

caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas caribba »

Sai ka üks taoline hiinakas siis oma silmaga üle vaadatud ja isegi sõitmas nähtud, kuid suurt midagi vaadata ei olnud. Välimus oli veel enam-vähem, ei saa kurta, kuid kui masin sõitma hakkas, siis kostsid minuni igasugused imelikud kilinad ja kolinad. Kõrvalt vaadates oli selline tunne, et suurema augu peale lendavad pooled tuled-viled minema.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100

Teema algataja
meestsukotkalt

väheke infi juurde

Lugemata postitus Postitas meestsukotkalt »

Sai räägitud ühe tsikkli omanikuga, kes täpsustas, et antud isendite puhul on tegemist Suzuki mootoriga ratastega ja tema valduses olev rattal on ainult üks puudus, kui paak panna pilgeni täis-immitseb korgi vahelt natuke kütet.
Ainukesed asjad, mis omanik ümber tegi olid jalarauad, nimelt asusid need liiga madalal ja kurvis kallutades läksid vastu maad-viis nad ettepoole ja nüüd sai asja korda.
Samuti võimaldab kahekesi peal olles sõita kiirusega 110-120 km/h
Omanik on rahul ja mingeid jamasid pole siiani tekkinud, mis kuulujuttudena rahva hulgas liiguvad.

Hoiame info kanali lahti-et tõde selgitada :)

Teema algataja
Silwer

Lugemata postitus Postitas Silwer »

Antud tsiklid / rollerid liiguvad Eestisse saabudes läbi minu firma lao. Firma Moto on meie klient ja tegemist on juba pikalt turul oleva firmaga, kes on meile hea ning usaldusväärne koostööpartner.

Arvestades neid koguseid mis on läbi lao käinud, arvan et tänavatel peaks juba päris palju liikumas selliseid sõidukeid ja neid tuleb kogu aeg ka juurde.

Kauba kohta arvan et hinna ja kvaliteedi suhe on seal ilusasti paigas.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2410
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Silwer kirjutas:
Antud tsiklid / rollerid liiguvad Eestisse saabudes läbi minu firma lao. Firma Moto on meie klient ja tegemist on juba pikalt turul oleva firmaga, kes on meile hea ning usaldusväärne koostööpartner.
Hea et veidi tausta valgustasid. Seega võib Sinu arvamuse erapooletuse kahtluse alla seada :twisted: .

terv
kris.@norib niisama
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

"... nikkelosad kerel teevad sellest mootorrattast TÕELISE TSIKLI!!!"

I rest my case
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

250 mootor on pildi pealt vaadates väga sarnane Honda Rebeli mootorile.
Aga võimalik, et eksin.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

meestsukotkalt,
Kui leiad, et hiinakas on liiga madala kvaliteediga (kiliseb-koliseb-lonkab ja möliseb nagu isamaasõja veteran), siis soovitan pilgu peale visata Lõuna-Korea mootorratastele Hyosung, mis on kvaliteedilt hoopis teisest puust. Millest tingituna muidugi ka hinnalt hiinlastest kõrgemad.

www.hyosung.ee
Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Mina veaks parraleeli odava hiina läppariga, mis siinmail kokku pandud. Kaks aastat rõõmu ja siis hakkab peavalu pihta. Tulevad välja igasugused vead, müüja sind kah näha ei taha, soovitab sul pigem uue nende pakutav arvuti osta. Lõppeks oledki lõhkise küna ees. Kordategemine läheb maksma sellise summa, et lihtsam on teine samasuur osa juurde panna ja osta vähekasutatud aga kvaliteetsem toode. Ning siis vasardab peas vaid üks mõte, miks ma selle odava pasa endale koju tassisin? Katkises olekus ei taha seda enam mitte keegi, ja korda pole ka mõtet teha. Kuna see läheb maksma lihsalt mõttetult palju.
Royal Einfield 350 Classic
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”