QINGQI LH150 (kas saasta jutt on müüt)?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
QINGQI LH150 (kas saasta jutt on müüt)?
Käisin kohal vaatamas ja rääkimas Hiina mootoratastest ja silmaga ja kõrvaga polnud esialgu midagi hullu öelda.
Lugedes siinset foorumit, jääb aga mulje, et parem kasutatud pilukas, kui kollane...?
Kuna statistiliselt on neid mootorattaid päris palju ostetud, siis tahaks kuulda nende inimeste arvamust, kes on endale need soetanud.
Enne ei söendaks osta, kuuldes teiste juttu, kes asjaga seotud, sest müügimees saalis on ikka huvitatud oma kauba lahti saamisest.
Oodatud on kogemustega jutt, stiilis hiina saast ja puudvad argumendid saasta kirjeldamiseks, võivad olematta olla.
Lugedes siinset foorumit, jääb aga mulje, et parem kasutatud pilukas, kui kollane...?
Kuna statistiliselt on neid mootorattaid päris palju ostetud, siis tahaks kuulda nende inimeste arvamust, kes on endale need soetanud.
Enne ei söendaks osta, kuuldes teiste juttu, kes asjaga seotud, sest müügimees saalis on ikka huvitatud oma kauba lahti saamisest.
Oodatud on kogemustega jutt, stiilis hiina saast ja puudvad argumendid saasta kirjeldamiseks, võivad olematta olla.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
See kõik on tuled-viled-kulinad. Nõrk marketing on tihti start-from-scratch pisiettevõtete tunnus. Mõni hääbub, mõnest saab tugev ja küllap siis oma domeengi tekibCredo kirjutas:mul on ainult 1 kommentaar - tänapäeval ei võta vähemalt mina tõsiselt ühtegi firmat, kelle kodukas on asub tasuta teenust pakkuvas serveris nagu hot.ee või zone.ee

Toote omadusi see domeenivärk nüüd kindlasti ei muuda ei viletsamaks ega ka mitte paremaks.
Tulebki siinkohal ähmases mälupildis meelde plekkgaraazh paldiski mnt äärsel automüügiplatsil, kus kaks tüüpi mingit tsiklirajakat nokkisid. Nüüd on sealkohal Motokeskus

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Poes ta küll läigib, aga säilitada/tarvitada tasub vägagi kuivades oludes. Letis veel säravad poldid-mutrid muutuvad õige ruttu roostepunaseks, mis muidu kiiskava kruiseriga kuidagi kokku ei taha sobida 
Ilmselt ta on töökindlam kui omaaegne Minsk tänu 4t mootorile, samas tippkiirus tehase andmetel 90-ni ei küüni j viies käik on täiesti üleliigne.
Sama raha eest eelistatakse kasutatud japse seepärast, et need on end juba ammu tõestanud töövõimelistena ka aastaid peale tehasest väljumist JA väiksema rahalise kaotuse tõttu edasi müües. Näiteks 25-30keek ostetud pisike virago võib õnnestuda paari aasta pärast maha müüa pea sama hinnaga. Aga noh, ikkagi UUS asi...

Ilmselt ta on töökindlam kui omaaegne Minsk tänu 4t mootorile, samas tippkiirus tehase andmetel 90-ni ei küüni j viies käik on täiesti üleliigne.
Sama raha eest eelistatakse kasutatud japse seepärast, et need on end juba ammu tõestanud töövõimelistena ka aastaid peale tehasest väljumist JA väiksema rahalise kaotuse tõttu edasi müües. Näiteks 25-30keek ostetud pisike virago võib õnnestuda paari aasta pärast maha müüa pea sama hinnaga. Aga noh, ikkagi UUS asi...
-
Teema algataja
hiinaks
Raha ja riisa vahekord on tasakaalus, selle raha eest sõidab superhästi, 10 tuhi pole ka raha, mõtle peaga...
Varuosadest - puuduvad - ise vaja sebida, keevitada jne
Varuosadest - puuduvad - ise vaja sebida, keevitada jne
-
Teema algataja
No nii
Nagu ma aru saan, ei ole seda teemat lugenud ükski qinqi omanik, või hoiavad nad keelt hammaste taga, sest: "kes ikka koera saba kergitab."
Vahepeal sai vaadatud ka sellist riisatpuud http://www.hot.ee/moto1/QM250.htm ja nagu räägivad pikaajaliste kogemustega motomehed, siis 2 pütti on alati parem kui üks.
Eks näis, kevadeni on aega, siis otsustan, kas hiina uus või ´vana pilu
Tänud nendele, kes asjast osa võtsid ja rohkelt kärbseid silma
Vahepeal sai vaadatud ka sellist riisatpuud http://www.hot.ee/moto1/QM250.htm ja nagu räägivad pikaajaliste kogemustega motomehed, siis 2 pütti on alati parem kui üks.
Eks näis, kevadeni on aega, siis otsustan, kas hiina uus või ´vana pilu

Tänud nendele, kes asjast osa võtsid ja rohkelt kärbseid silma

-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: No nii
Miks sa nii kindel oled, et foorumlaste seas neid omanikke üldse on ...? Tõstke parem käppa, kes on näinud tänaval mõnd sellist imeelukat ringi sõitmas?meestsukotkalt kirjutas:Nagu ma aru saan, ei ole seda teemat lugenud ükski qinqi omanik, või hoiavad nad keelt hammaste taga, sest: "kes ikka koera saba kergitab."
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kui sa ikka leiad, et sul on kindlasti vaja hakata hiinlaste testisõitjaks, siis vaata www.mckeila.ee , sääl nii mõnigi mees nendega sõidab. ehk jagavad sinuga oma kogemusi. Kuigi mina eelistaks pigem mõnda japsi, kelle on korralik esindus ja vajadusel toimub ka kiirem juppidega varustamine. Lisaks on know-how saadaval tiba suuremas koguses.
Royal Einfield 350 Classic
-
Teema algataja
:)
Uskudes müügisalongi juttu, siis neid on ostetud päris palju ja ka linnas olen näinud mööda cruisimas.
Selles see asi on, et ma oleks nõus hiinakat testima ainult siis, kui sellest sõidurõõmu tekib, muudel juhtudel (peavalu, raskesti kätte saadavad varuosad, keevitaja kiirkurusused, qinqi tehase varuosade suursponsor jne) eelistan ma ikka klassikalisi cruisereid ja choppereid.
Mulle väga meeldib "Honda Magna VF 500", Kawasaki EN 500; Yamaha Virago 535 ja neid kenakesi on veel.
Aga samas on mul väike lootus, et äkki on ka Hiina poolt hakanud miskit mõistliku tulema (seda enam, et päris paljud kõvad tegijad mootorite ja autode maailmast teevad alltöövõtte Hiina kaudu).
Selles see asi on, et ma oleks nõus hiinakat testima ainult siis, kui sellest sõidurõõmu tekib, muudel juhtudel (peavalu, raskesti kätte saadavad varuosad, keevitaja kiirkurusused, qinqi tehase varuosade suursponsor jne) eelistan ma ikka klassikalisi cruisereid ja choppereid.
Mulle väga meeldib "Honda Magna VF 500", Kawasaki EN 500; Yamaha Virago 535 ja neid kenakesi on veel.
Aga samas on mul väike lootus, et äkki on ka Hiina poolt hakanud miskit mõistliku tulema (seda enam, et päris paljud kõvad tegijad mootorite ja autode maailmast teevad alltöövõtte Hiina kaudu).
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Ega tehase asukoht pole määrav, tehnoloogia ja kvaliteedi kontroll on olulised.
Kuigi jah ... võin omast kogemusest öelda et sealne tootmine on ikka selline ... veidi "eriline" küll. Julgen sel teemal sõna võtta, kuna töötan tootmisettevõttes, kus Tallinnas tehakse täpselt sama protsessiga ja samasugust toodet kui Hiinas Pekingi tehases. Kuna kvaliteedi kontroll on Euroopast imporditud ja lõppklient esitab väga konkreetseid nõudmisi nii protsessile kui kvaliteedile ja käib neid ka ise kohapeal inspekteerimas, on tehasest väljuv toodang üsnagi sarnase kvaliteediga. Ja pange tähele, ka siin kasutan sõna "sarnase" ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kuigi jah ... võin omast kogemusest öelda et sealne tootmine on ikka selline ... veidi "eriline" küll. Julgen sel teemal sõna võtta, kuna töötan tootmisettevõttes, kus Tallinnas tehakse täpselt sama protsessiga ja samasugust toodet kui Hiinas Pekingi tehases. Kuna kvaliteedi kontroll on Euroopast imporditud ja lõppklient esitab väga konkreetseid nõudmisi nii protsessile kui kvaliteedile ja käib neid ka ise kohapeal inspekteerimas, on tehasest väljuv toodang üsnagi sarnase kvaliteediga. Ja pange tähele, ka siin kasutan sõna "sarnase" ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
olen sama masinaga sõitnud. sellel inimesel kellel see masin sõitnud on oli spidomeetril 700 km ja polnud veel lagunenud. Ise ossin sama firma mootorratta aga ainult enduro siiani pole midagi öelda kokku olen sõitnud 350 km. Kindasti tuleb kõik mutrit ülekäia ( üks jäi mul vahele ja logises lahti). sellel 150'sel loksub gaas nagu kõikidel teistel hiinakatel mis seal on.
Eespool üks inimene mainis et varuosi ei ole, aga on küll. Kui ma mäletan nüüd õieti siis kõik varuosad olid vist suzuki omad ( mees ütles et peal on made in japan). 150 on hea, kerge, lihtne keerata aga samad käigu vaheti pedaal vms oli halval kohal. Tegelt oleneb ka su enda pikkusest. Kui 184 cm meetrine mees itsus peale siis ta ütles et tal oleks sellega ebamugav sõita.
Suht segane jutt, aga loodan, et saate aru.
Eespool üks inimene mainis et varuosi ei ole, aga on küll. Kui ma mäletan nüüd õieti siis kõik varuosad olid vist suzuki omad ( mees ütles et peal on made in japan). 150 on hea, kerge, lihtne keerata aga samad käigu vaheti pedaal vms oli halval kohal. Tegelt oleneb ka su enda pikkusest. Kui 184 cm meetrine mees itsus peale siis ta ütles et tal oleks sellega ebamugav sõita.
Suht segane jutt, aga loodan, et saate aru.

Sai ka üks taoline hiinakas siis oma silmaga üle vaadatud ja isegi sõitmas nähtud, kuid suurt midagi vaadata ei olnud. Välimus oli veel enam-vähem, ei saa kurta, kuid kui masin sõitma hakkas, siis kostsid minuni igasugused imelikud kilinad ja kolinad. Kõrvalt vaadates oli selline tunne, et suurema augu peale lendavad pooled tuled-viled minema.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100
-
Teema algataja
väheke infi juurde
Sai räägitud ühe tsikkli omanikuga, kes täpsustas, et antud isendite puhul on tegemist Suzuki mootoriga ratastega ja tema valduses olev rattal on ainult üks puudus, kui paak panna pilgeni täis-immitseb korgi vahelt natuke kütet.
Ainukesed asjad, mis omanik ümber tegi olid jalarauad, nimelt asusid need liiga madalal ja kurvis kallutades läksid vastu maad-viis nad ettepoole ja nüüd sai asja korda.
Samuti võimaldab kahekesi peal olles sõita kiirusega 110-120 km/h
Omanik on rahul ja mingeid jamasid pole siiani tekkinud, mis kuulujuttudena rahva hulgas liiguvad.
Hoiame info kanali lahti-et tõde selgitada
Ainukesed asjad, mis omanik ümber tegi olid jalarauad, nimelt asusid need liiga madalal ja kurvis kallutades läksid vastu maad-viis nad ettepoole ja nüüd sai asja korda.
Samuti võimaldab kahekesi peal olles sõita kiirusega 110-120 km/h
Omanik on rahul ja mingeid jamasid pole siiani tekkinud, mis kuulujuttudena rahva hulgas liiguvad.
Hoiame info kanali lahti-et tõde selgitada

-
Teema algataja
Antud tsiklid / rollerid liiguvad Eestisse saabudes läbi minu firma lao. Firma Moto on meie klient ja tegemist on juba pikalt turul oleva firmaga, kes on meile hea ning usaldusväärne koostööpartner.
Arvestades neid koguseid mis on läbi lao käinud, arvan et tänavatel peaks juba päris palju liikumas selliseid sõidukeid ja neid tuleb kogu aeg ka juurde.
Kauba kohta arvan et hinna ja kvaliteedi suhe on seal ilusasti paigas.
Arvestades neid koguseid mis on läbi lao käinud, arvan et tänavatel peaks juba päris palju liikumas selliseid sõidukeid ja neid tuleb kogu aeg ka juurde.
Kauba kohta arvan et hinna ja kvaliteedi suhe on seal ilusasti paigas.
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Hea et veidi tausta valgustasid. Seega võib Sinu arvamuse erapooletuse kahtluse alla seadaSilwer kirjutas:Antud tsiklid / rollerid liiguvad Eestisse saabudes läbi minu firma lao. Firma Moto on meie klient ja tegemist on juba pikalt turul oleva firmaga, kes on meile hea ning usaldusväärne koostööpartner.

terv
kris.@norib niisama
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
meestsukotkalt,
Kui leiad, et hiinakas on liiga madala kvaliteediga (kiliseb-koliseb-lonkab ja möliseb nagu isamaasõja veteran), siis soovitan pilgu peale visata Lõuna-Korea mootorratastele Hyosung, mis on kvaliteedilt hoopis teisest puust. Millest tingituna muidugi ka hinnalt hiinlastest kõrgemad.
www.hyosung.ee
Kui leiad, et hiinakas on liiga madala kvaliteediga (kiliseb-koliseb-lonkab ja möliseb nagu isamaasõja veteran), siis soovitan pilgu peale visata Lõuna-Korea mootorratastele Hyosung, mis on kvaliteedilt hoopis teisest puust. Millest tingituna muidugi ka hinnalt hiinlastest kõrgemad.
www.hyosung.ee
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Mina veaks parraleeli odava hiina läppariga, mis siinmail kokku pandud. Kaks aastat rõõmu ja siis hakkab peavalu pihta. Tulevad välja igasugused vead, müüja sind kah näha ei taha, soovitab sul pigem uue nende pakutav arvuti osta. Lõppeks oledki lõhkise küna ees. Kordategemine läheb maksma sellise summa, et lihtsam on teine samasuur osa juurde panna ja osta vähekasutatud aga kvaliteetsem toode. Ning siis vasardab peas vaid üks mõte, miks ma selle odava pasa endale koju tassisin? Katkises olekus ei taha seda enam mitte keegi, ja korda pole ka mõtet teha. Kuna see läheb maksma lihsalt mõttetult palju.
Royal Einfield 350 Classic
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.