väikeste rehvidega rollerite omanikud,olgu hoiatatud
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
väikeste rehvidega rollerite omanikud,olgu hoiatatud
Täna juhtus mul õnnetus: suutsin kruvis rolleri küljeli kallutada ning mul on qingqi, millel väiksed rattad.Juhtus kõik nii, et tulin paldiski maanteel(seal, kus Harku järv) ning hakkasin sooritama parempöörde teele, mille nimi järveotsa tee ning nägin et tuleb üks tumesinine renault ning nägin et, on kuidagi palju mul tee peal ees.Võtsin siis hoo maha ning tegin pöörde ära kuid renault oli liialt lähedal, et oleks saand rahulikult edasi sõita ning olin sunnitud edasi kallutama, et autost mööda pääseda , kuid kõik lõppes õnnetult ja järgmine hetk kohtusin maaga. õnneks kedagi tagant ei tulnd, sain püsti ning rolleri tee pealt ära ning istusin maha..olin sõbraga rolleril kuid temal õnnks midagi ei juhtunud,minul jalg haige ning riided lõhki.
Tean, pikk jutt tuli kuid loodan, et teie kellel väikeste rehvidega roller, võtate õppust ja ning ei kalluta liialt palju kurvides ning hoidke väga tähelepanelikult autodel silma peal sest nemad võivad teile parajalt siga keerta.
PS: selle asemel, et autost välja tulla ning küsida kuidas on, tõmbas autojuht kohe õnnetus paigalt uttu..Renault numbrimärki ei mäleta.
Aitäh tähelepanu eest ning loodetavasti ei juhtu teiega sama!
Tean, pikk jutt tuli kuid loodan, et teie kellel väikeste rehvidega roller, võtate õppust ja ning ei kalluta liialt palju kurvides ning hoidke väga tähelepanelikult autodel silma peal sest nemad võivad teile parajalt siga keerta.
PS: selle asemel, et autost välja tulla ning küsida kuidas on, tõmbas autojuht kohe õnnetus paigalt uttu..Renault numbrimärki ei mäleta.
Aitäh tähelepanu eest ning loodetavasti ei juhtu teiega sama!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Mul oli yx kord nii , et tlin umbes 65km/h ja asfaldis olid sooned sees kohe mitu rida ja sattusin just soontesse , roller hakkas ikka julmalt vibama all. Õnnex ei olnd kedagi vastas reas tlmas ja sain hoogu maha võtta ja tõmmata vastas ritta nii kauax sõitma kuni sooned olid taha jäänd!!! (Kh 10t rehvidega)

Endal juhtus ka päris tükk aega tagasi õnnetus, aga haavad paranevad siiani.
Mul ka väiksed veljed, nagu diol ikka.
Hakkaisn kruusa teelt vasak pööret tegema, ja sai ka vist pisut palju kallutatud, kruusa oli ka veidi asfaldi peal ,ning tõmbas rolleri alt, maandusin kruusa peal. Sul vist suht vedas, mul oli roller suht terve, aga iser olin küll ribadeks.. jalg alt( haa siiani suht sügav) , siis varba pealt, mõlemad põlved, Mõlemad küünarnukid, õlg, ning silm ka veel sinine=P.. Kiiver oli ka päris räsitud, vajas uut klaasi.
Rollerile läksid uued peelgid.. muidu oleks terve külg värvist puhas olnud, aga vänt vist pääästis, oli pisut kõver peale matsu, ja üsna kraabitud ka.
edit: aga samas, ega kui lähed 13tolliste velgedega rolleriga kurvi, ja kallutad liialt palju on tulemus siiski sama, aga lihtsalt kruusa peal sõites o naru küll saada, kus dio proovib ainult metsa minna. Ntx derbi predatoriga sellist muret pole, kuigi esimene amort on täitsa läbi.
Mul ka väiksed veljed, nagu diol ikka.
Hakkaisn kruusa teelt vasak pööret tegema, ja sai ka vist pisut palju kallutatud, kruusa oli ka veidi asfaldi peal ,ning tõmbas rolleri alt, maandusin kruusa peal. Sul vist suht vedas, mul oli roller suht terve, aga iser olin küll ribadeks.. jalg alt( haa siiani suht sügav) , siis varba pealt, mõlemad põlved, Mõlemad küünarnukid, õlg, ning silm ka veel sinine=P.. Kiiver oli ka päris räsitud, vajas uut klaasi.
Rollerile läksid uued peelgid.. muidu oleks terve külg värvist puhas olnud, aga vänt vist pääästis, oli pisut kõver peale matsu, ja üsna kraabitud ka.
edit: aga samas, ega kui lähed 13tolliste velgedega rolleriga kurvi, ja kallutad liialt palju on tulemus siiski sama, aga lihtsalt kruusa peal sõites o naru küll saada, kus dio proovib ainult metsa minna. Ntx derbi predatoriga sellist muret pole, kuigi esimene amort on täitsa läbi.
-
Teema algataja
Pff. lahtise kruusa peal on kallutamine lihtsalt kõige lollem tegu . Kivid hakkavad ratta all veerema ja ise oled kohe nahhui sealt.Robskar kirjutas:Endal juhtus ka päris tükk aega tagasi õnnetus, aga haavad paranevad siiani.
Mul ka väiksed veljed, nagu diol ikka.
Hakkaisn kruusa teelt vasak pööret tegema, ja sai ka vist pisut palju kallutatud, kruusa oli ka veidi asfaldi peal ,ning tõmbas rolleri alt, maandusin kruusa peal. Sul vist suht vedas, mul oli roller suht terve, aga iser olin küll ribadeks.. jalg alt( haa siiani suht sügav) , siis varba pealt, mõlemad põlved, Mõlemad küünarnukid, õlg, ning silm ka veel sinine=P.. Kiiver oli ka päris räsitud, vajas uut klaasi.
Rollerile läksid uued peelgid.. muidu oleks terve külg värvist puhas olnud, aga vänt vist pääästis, oli pisut kõver peale matsu, ja üsna kraabitud ka.
edit: aga samas, ega kui lähed 13tolliste velgedega rolleriga kurvi, ja kallutad liialt palju on tulemus siiski sama, aga lihtsalt kruusa peal sõites o naru küll saada, kus dio proovib ainult metsa minna. Ntx derbi predatoriga sellist muret pole, kuigi esimene amort on täitsa läbi.

Mina näiteks kallutan oma rolleril sumpsi leekari vastu maad.
Esimene kord oli kõige hullem, kui see vastu maad läks.
Tõmbas perse alt ära ja libises leekari peal, mingi ime läbi viskas roller ennast taas kummile. selle tagajärjel oleks võinud roller mu sealt pealt nahhui paisata, kuid siiski jäin jalule. Velg jäika sirgeks.
Õppetund siiski
Esimene kord oli kõige hullem, kui see vastu maad läks.
Tõmbas perse alt ära ja libises leekari peal, mingi ime läbi viskas roller ennast taas kummile. selle tagajärjel oleks võinud roller mu sealt pealt nahhui paisata, kuid siiski jäin jalule. Velg jäika sirgeks.
Õppetund siiski

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Aga härrad rollerihundid: Palun kandke sõiduvarustust, see päästab teie naha kukkumise korral. Pakutakse ju üsna odava hinnaga tekstiilist sõidujopesid-pükse, mis küll ei ole ülimalt moodsad, kuid kaitsevad väga hästi. Suvel muidugi soovitan pükste asemel kanda ärakäivaid põlvekaitsmeid, kasvõi rulluisutajate omasid.
Ise andsin(mitte ei löönud) hiljuti ette sõitnud autole küünarnukiga sellise obaduse, et auto tiib korralikult mõlkis. Käega aga ei juhtunud midagi, sest kaitsmed olid olemas.
Rollerid on kruusal üldse väga ebastabiilsed, mida jämedam kruus seda ohtlikum on. Rahulikult ja ettevaatlikult, siis võib. Ratta läbimõõt mängib väga suurt rolli stabiilsuses. Väikeste ratastega rollerid on üldiselt vaid heal asfalteel sõitmiseks sobivad. Saab ka mujal aga see on parajalt piinarikas.
Soovitus ka minu poolt(või isegi kaks): Kui hakkate rollerit ostma ja natukenegi kruusal tahate sõita, siis mida suuremad rattad seda parem.
Ja oma naha säästmiseks kandke sõiduvarustust.
PS. Kui teil ei ole teist kiivrit ja ikkagi tahate tsikki sõitma viia, siis andke oma kiiver tsikile, mitte ärge pange seda oma pähe. Tema kui kaasreisija eest sa pead vastutama. Natukene rüütellikkust võiks ikka olla
Ise andsin(mitte ei löönud) hiljuti ette sõitnud autole küünarnukiga sellise obaduse, et auto tiib korralikult mõlkis. Käega aga ei juhtunud midagi, sest kaitsmed olid olemas.
Rollerid on kruusal üldse väga ebastabiilsed, mida jämedam kruus seda ohtlikum on. Rahulikult ja ettevaatlikult, siis võib. Ratta läbimõõt mängib väga suurt rolli stabiilsuses. Väikeste ratastega rollerid on üldiselt vaid heal asfalteel sõitmiseks sobivad. Saab ka mujal aga see on parajalt piinarikas.
Soovitus ka minu poolt(või isegi kaks): Kui hakkate rollerit ostma ja natukenegi kruusal tahate sõita, siis mida suuremad rattad seda parem.
Ja oma naha säästmiseks kandke sõiduvarustust.
PS. Kui teil ei ole teist kiivrit ja ikkagi tahate tsikki sõitma viia, siis andke oma kiiver tsikile, mitte ärge pange seda oma pähe. Tema kui kaasreisija eest sa pead vastutama. Natukene rüütellikkust võiks ikka olla

-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
njah jällegi kui üks kiiver on, siis hoiaks seda enda peas(sest lendavad igasugused putukad ja liivaterad, ja maru kehv on sõita kui silmad on peaaegu kinni pigistatud 

MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
-
Teema algataja
mulle keeras ka üks auto ette panin külje maha !
mingi täiega valus oli ja suht nagu jalg jäi rolleri alla ja ei saand püsti ka ja autojuht sõitis külmalt minema
pole küll väikeste ratastega roller kuid jh nagu CNP ütles sõitis autojuht minema siis sama juhus oli mul ! heameelega annaks tappa sellistele !
mingi täiega valus oli ja suht nagu jalg jäi rolleri alla ja ei saand püsti ka ja autojuht sõitis külmalt minema

pole küll väikeste ratastega roller kuid jh nagu CNP ütles sõitis autojuht minema siis sama juhus oli mul ! heameelega annaks tappa sellistele !
Sõitsin ka eelmise rolleriga millel olid 10"rattad ja ikka väga ohtlik oli kohati sellega kiiresti sõita.Asfaldil olevad pikki triibud olid tugevalt tunda ja üle trammitee sain ainult risti sõita.
Hetkel sõidan rolleriga millel 12"rattad ja pole enam samu ohte sõitmisel kohanud.
Kui ikka auto põhjustab kukkumise siis tuleb helistada 110 ja anda reg.nr ja tunnused.Politsei ja kindlustus tegelevad edasi!
Olen sellel hooajal korduvalt pääsenud laksust tänu ettevaatlikusele, autojuhid ei taha teistega eriti arvestada!
Ise kasutan sõitmisel nahktagi ja nahkpükse et ikka vihmas ja tuules end kindlalt tunda.Kukkumise eest mul veel kaitsmeid kahjuks pole,sinna veel arenguruumi.
Kaassõitjale kannan kiivriboxis kaasas rattakiivrit!
Sain just mõni päev tagasi ees liikuva auto ratta alt kiviga visiiri,vedas et hetkel sõitsin üsna kiiresti ja visiir oli kinni,muidu oleks praegu ühe silmaga(päikseprille ei kasutanud siis,kuna oli pilves ja vihmane ilm)!!!
Mõtlen ise,et ikka õige oleks korralik motovarustus osta,eriti kui juba terve hooaja plaanid sõita!
Jan.
Hetkel sõidan rolleriga millel 12"rattad ja pole enam samu ohte sõitmisel kohanud.
Kui ikka auto põhjustab kukkumise siis tuleb helistada 110 ja anda reg.nr ja tunnused.Politsei ja kindlustus tegelevad edasi!
Olen sellel hooajal korduvalt pääsenud laksust tänu ettevaatlikusele, autojuhid ei taha teistega eriti arvestada!
Ise kasutan sõitmisel nahktagi ja nahkpükse et ikka vihmas ja tuules end kindlalt tunda.Kukkumise eest mul veel kaitsmeid kahjuks pole,sinna veel arenguruumi.
Kaassõitjale kannan kiivriboxis kaasas rattakiivrit!
Sain just mõni päev tagasi ees liikuva auto ratta alt kiviga visiiri,vedas et hetkel sõitsin üsna kiiresti ja visiir oli kinni,muidu oleks praegu ühe silmaga(päikseprille ei kasutanud siis,kuna oli pilves ja vihmane ilm)!!!
Mõtlen ise,et ikka õige oleks korralik motovarustus osta,eriti kui juba terve hooaja plaanid sõita!
Jan.
BMW R1100RT
Minu õppetunnist polnud erilsit kasu..
Seal samas, kus ennem joppas, naturaalselt, läks samuti, kuid halvemini.
Külg maha ja ise katki.. rolleril eriti ei juhtunud midagi, kuna suht sile asfalt oli, natuke värvi kraapis ainult.
Ise tahaks küsida, kas kõrgem kumm, annaks juurde kallutamis ruumi?
Ma tean, et ei sõida mingi Bike või laadse asjaga, kuid ei oska muud moodi sõita kui ainult kallutades..
Seal samas, kus ennem joppas, naturaalselt, läks samuti, kuid halvemini.
Külg maha ja ise katki.. rolleril eriti ei juhtunud midagi, kuna suht sile asfalt oli, natuke värvi kraapis ainult.
Ise tahaks küsida, kas kõrgem kumm, annaks juurde kallutamis ruumi?
Ma tean, et ei sõida mingi Bike või laadse asjaga, kuid ei oska muud moodi sõita kui ainult kallutades..
ei ole vaja ülemäära kallutada,kui roller seda ei võimalda...klemm kirjutas:Minu õppetunnist polnud erilsit kasu..
Seal samas, kus ennem joppas, naturaalselt, läks samuti, kuid halvemini.
Külg maha ja ise katki.. rolleril eriti ei juhtunud midagi, kuna suht sile asfalt oli, natuke värvi kraapis ainult.
Ise tahaks küsida, kas kõrgem kumm, annaks juurde kallutamis ruumi?
Ma tean, et ei sõida mingi Bike või laadse asjaga, kuid ei oska muud moodi sõita kui ainult kallutades..
sõitke rahulikumalt ja on ka vähem õnnetusi.
30cccmine Yamaha Aerox
Re: väikeste rehvidega rollerite omanikud,olgu hoiatatud
cnp kirjutas:...
Aitäh tähelepanu eest ning loodetavasti ei juhtu teiega sama!
Sellist kallutust oleks kindlasti teinud, kuid pigem oli asi selles, et sul oli hoog liiga aeglane nagu sa seda ise mainid.
Muidugi sellisel juhul kukkud külili, kui hoog pole piisav, vahet pole kui suured kummid.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.