aprilia rs 125 kolvirõngad??
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
aprilia rs 125 kolvirõngad??
niiet siis on vaja vahetada masinal kolvirõngad, sest masin ikka jubedalt rüüpab bentsu...(7l/100km
)
seega oleks küsimus selline et klas keegi teab palju võiks maksta parilia rs125-le kolvirõngad
ja kas üks või kaks rõngast??
masina sain mõned päevad tagasi seega olen üsna rumal veel selle koha pealt...
ja kui keegi oskab öelda, siis kas piisab ainult rõngaste vahetusest või on midagi muud viga et ta bentsu nii palju võtab... masin ise kõik originaalis (tuuningjuppe pole pandud peale).
tänud ette!!!

seega oleks küsimus selline et klas keegi teab palju võiks maksta parilia rs125-le kolvirõngad
ja kas üks või kaks rõngast??
masina sain mõned päevad tagasi seega olen üsna rumal veel selle koha pealt...
ja kui keegi oskab öelda, siis kas piisab ainult rõngaste vahetusest või on midagi muud viga et ta bentsu nii palju võtab... masin ise kõik originaalis (tuuningjuppe pole pandud peale).
tänud ette!!!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Ja peale selle, et 6-7l sajale võtab võtab ta veel õli ka nagu pump
. Ostnud siis mõne 4taktilise, kui kardad benakulu. Kodutöö enem tsikli ostmist jäi tegematta, et nüüd siis nii suur üllatus ve ? Usun, et midagi uurisid aga nagu tavaliselt ei koti see bena kulu eriti kedagi, kui just raha vähe ei ole. Parem mine naudi ilusaid kurvilisi teid ja proovi mõnele rajale saada vot siis saad teada mida tähendab see 7l ja usun, et see on siis juba väärt seda adrenaliini ja kõike muud.

Mult saab rs 125-le eraldi kolvirõngaid...Kidrock kirjutas:kolvirõngast eraldi ei myyda ja uus kolb koos rõngaga maksab 1500.- + vahetus kui ise vahetada ei oska.
Edit: selline benakulu on selle masina juures täiesti normaalne
kaks rõngst kokku 850.-
suht haige hind iseenesest

MBK Nitro 70cc 
tuuningjupid odavalt!

tuuningjupid odavalt!
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Alusta sellest, et lased oma rattal kompresiooni ära mõõta. Selle alusel saab alles järeldada, kas mootor on nii kulunud, et peaks rõngaid vahetama. LAse proffidel teha, nt mõnes motopoes, nad oskavad ka siis nõu anda kuidas mootori kulumisega on.
Kui kompresiooniga asi korras siis siirdu segu juurde, ehk on sul karburaator reguleeritud suurimale võimsusele, mitte suurimale ökonoomsusele. Mõni oskajam mees võib sul selle pilli ökonoomsemaks reguleerida, kuid kaotad võimsuses jällegi. Nii lihtne see elu ongi.
PS. Soovitus kõigile: Ärge hakake ennem siklit remontima, kui te ei ole täiesti kindlat, et ta vajab remonti!! Võite asja lihtsalt hullemaks teha ja kulutate asjatult raha... Profesionaalid oskavad teile selles osas nõu anda, kas ja mida on vaja teha, või kannatab veel sõita, ennem kui remonti vajab.
Külasepad, kel kaasaaegsete ratastega pole olulisi kokkupuuteid olnud, ei ole kahjuks proffid.
Kui kompresiooniga asi korras siis siirdu segu juurde, ehk on sul karburaator reguleeritud suurimale võimsusele, mitte suurimale ökonoomsusele. Mõni oskajam mees võib sul selle pilli ökonoomsemaks reguleerida, kuid kaotad võimsuses jällegi. Nii lihtne see elu ongi.
PS. Soovitus kõigile: Ärge hakake ennem siklit remontima, kui te ei ole täiesti kindlat, et ta vajab remonti!! Võite asja lihtsalt hullemaks teha ja kulutate asjatult raha... Profesionaalid oskavad teile selles osas nõu anda, kas ja mida on vaja teha, või kannatab veel sõita, ennem kui remonti vajab.
Külasepad, kel kaasaaegsete ratastega pole olulisi kokkupuuteid olnud, ei ole kahjuks proffid.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.