aprilia rs 125 kolvirõngad??

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
meixZz

aprilia rs 125 kolvirõngad??

Lugemata postitus Postitas meixZz »

niiet siis on vaja vahetada masinal kolvirõngad, sest masin ikka jubedalt rüüpab bentsu...(7l/100km :( )
seega oleks küsimus selline et klas keegi teab palju võiks maksta parilia rs125-le kolvirõngad
ja kas üks või kaks rõngast??
masina sain mõned päevad tagasi seega olen üsna rumal veel selle koha pealt...
ja kui keegi oskab öelda, siis kas piisab ainult rõngaste vahetusest või on midagi muud viga et ta bentsu nii palju võtab... masin ise kõik originaalis (tuuningjuppe pole pandud peale).
tänud ette!!!
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

on see siis palju?
minu masina puhul jääb bensiinikulu 7-8l juurde,seega pole sul midagi röövel.

Teema algataja
meixZz

Lugemata postitus Postitas meixZz »

aga kuna tegemist on 125cc msinaga siis on see palju ja seda on ka paljud tuttavad mulle öelnud... norm peaks olema mingi 3-5l
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

no ega see roller enam pole et ta 3-5 peaks võtma pigem ikka 5-9 (umbes).
Mul on võtab ka umbes 7-8 sajale muidugi seda siis kui vahest natuke kiirendada.
Nii , et jah bensiini koha pealt head aega raha ;) :D
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt

Teema algataja
meixZz

Lugemata postitus Postitas meixZz »

aga ikkagi oleks mul plaan kolvirõngad ära vahetada ja ma usun küll et sellega peaks kütusekulu mingil määral vähenema ju...
aga mis maksavad kolvirõngad ja kas rs-il on neid üks või kaks tükki??

Kidrock
Postitusi: 48
Liitunud: 18 Mai 2005, 17:36
Asukoht: Tallinn/Saue/Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kidrock »

kolvirõngast eraldi ei myyda ja uus kolb koos rõngaga maksab 1500.- + vahetus kui ise vahetada ei oska.

Edit: selline benakulu on selle masina juures täiesti normaalne
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Ja peale selle, et 6-7l sajale võtab võtab ta veel õli ka nagu pump :twisted:. Ostnud siis mõne 4taktilise, kui kardad benakulu. Kodutöö enem tsikli ostmist jäi tegematta, et nüüd siis nii suur üllatus ve ? Usun, et midagi uurisid aga nagu tavaliselt ei koti see bena kulu eriti kedagi, kui just raha vähe ei ole. Parem mine naudi ilusaid kurvilisi teid ja proovi mõnele rajale saada vot siis saad teada mida tähendab see 7l ja usun, et see on siis juba väärt seda adrenaliini ja kõike muud.
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

Kidrock kirjutas:
kolvirõngast eraldi ei myyda ja uus kolb koos rõngaga maksab 1500.- + vahetus kui ise vahetada ei oska.

Edit: selline benakulu on selle masina juures täiesti normaalne
Mult saab rs 125-le eraldi kolvirõngaid...
kaks rõngst kokku 850.-
suht haige hind iseenesest :lol:
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

vihurist ei saa rõngaid eraldi?

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Alusta sellest, et lased oma rattal kompresiooni ära mõõta. Selle alusel saab alles järeldada, kas mootor on nii kulunud, et peaks rõngaid vahetama. LAse proffidel teha, nt mõnes motopoes, nad oskavad ka siis nõu anda kuidas mootori kulumisega on.

Kui kompresiooniga asi korras siis siirdu segu juurde, ehk on sul karburaator reguleeritud suurimale võimsusele, mitte suurimale ökonoomsusele. Mõni oskajam mees võib sul selle pilli ökonoomsemaks reguleerida, kuid kaotad võimsuses jällegi. Nii lihtne see elu ongi.

PS. Soovitus kõigile: Ärge hakake ennem siklit remontima, kui te ei ole täiesti kindlat, et ta vajab remonti!! Võite asja lihtsalt hullemaks teha ja kulutate asjatult raha... Profesionaalid oskavad teile selles osas nõu anda, kas ja mida on vaja teha, või kannatab veel sõita, ennem kui remonti vajab.

Külasepad, kel kaasaaegsete ratastega pole olulisi kokkupuuteid olnud, ei ole kahjuks proffid.

Teema algataja
meixZz

Lugemata postitus Postitas meixZz »

ok sis... tänud kõigile... lähen külastan siis mõnipäev Braueri motopoodi ja lasen proffidel oma sõna sekka öelda...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”