1. leht 2-st
Millist tuuningut
Postitatud: 13 Juul 2006, 18:27
Postitas krossboy
Millist väikest tuuningut soovitate suzuki katanale et nagu üle 5k ei tahaks maksta?!
Postitatud: 13 Juul 2006, 21:13
Postitas aprilia sr 50
Sumpa, sidur ja variaator...
Tean, kuna sai sõbra katanal pandud peale need jupid ja need andsid kõige rohkem juurde.
Karpa ei andnud s*****i
Postitatud: 13 Juul 2006, 21:51
Postitas InterFace
mis sest sidurist ostad kui vana läbi pole.
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:00
Postitas krossboy
aga täpsustus et roller on sisse pritsega ;D
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:08
Postitas aprilia sr 50
InterFace kirjutas:mis sest sidurist ostad kui vana läbi pole.
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
Need kergemad rullid ja rihm jne...ei anna ju midagi juurde. Mõtekam oleks osta selle raha eest juba uus variaator. Nt. selle raha eest peaks saama Gerdi käest Hebo next generation või Malossi multivar-i. Ja kui masin on sissepritsega, siis annab ikkagi tuuningsidur juurde...
Krossboy sulle soovitaksin selle raha eest selliseid juppe:
Yasuni Z sumpa hind ~2500-2700 eek
Malossi Multivar variaator hind ~1200-1300 eek
Polini 2G hind ~1500-1600 eek või Malossi Delta Clutch hind ~1500
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:09
Postitas Joonsuu
Malossi Multivar on ka AP-Motos olemas!
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:11
Postitas non-smoking
InterFace kirjutas:mis sest sidurist ostad kui vana läbi pole.
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
niimoodi nüüd küll 80-90km/h kätte ei saa heal juhul saad 70 kui sul just arox ei ole mis tõesti läheb gps 80 kui vahetada stock sumpa uue sport oma vastu!
Hmm..kõige mõtekam oleks vahetada sumpa ja variaator(ise paneks kõige parema, mis võimalik). Sidur on ka hea variant, mis võiks kuuluda vahetusse.
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:32
Postitas krossboy
tekkis veel selline küsimus et kuna ta on sisse pritsega siis tal ilmselt düüsi pole või on?
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:53
Postitas aprilia sr 50
krossboy kirjutas:tekkis veel selline küsimus et kuna ta on sisse pritsega siis tal ilmselt düüsi pole või on?
Düüse jah seljuhul pole
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:57
Postitas InterFace
1) variaator ei anna mitmoodi kiirust juurde. lihtsalt kui vana on kulunud või tõesti tehtud mingil moel piirajaks siis jah vabastab natukene neid kilomeetreidtunnis
2) alandasin näiteks 8,5g pealt 7g peale ja tuli samas kohas mõneminutilise vahega ca 4km/h juurde. leiad õige raskuse (tavaliselt tähendab se ~1,5g kergemat) ja tuleb nii parem kiirendus kui parem lõppkiirus).
3) survevedru annab ühtlasema kiirenduse ja sidurivedru aitab kompenseerida resonaatorkambersumpsiga tekkivad kadu madalatel pööretel.
4) sissepritse kohal tuleks se lihtsalt ümber programmeerida
5) "tuuningsidur" ei ole muud kui lihtsalt kvaliteetsemast materjalist tehtud , et kestaks kaua ja kallimaid mudeleid annab ise timmida, et millal haakub. stockil ja odaamatel "tuuningsiduritel" tuleb seda ikka teha vedrusi vahetades. kui stock ei libise siis pole mitte mingit mõtet vahetada. puhas bullshit lihtsalt.
sellise setupiga nagu ma mainisin ei saa vähemalt 80km/h sisse ainult rolleriga mis on tõesti väga ära ruunatud. kompressioon kadund jne.
endal on 8 aastat vana piaggio. stockina 3kw . suurem düüs, leovince sumps, õiged rullid vedrud jne. spido järgi saab täpselt 90km/h kätte, jah , kahjuks ma pole mõõtnud palju se GPS järgi on kuid arvstades , et spido on suht identne auto omaga siis eks ta umbes täpselt 80km/h on.
stock sumpsiga jooksis 78km/h spido järgi mis GPSga oli 71km/h.
pole mõtet vaielda ja ajada oma tuuningisiduri ja megavariaatori juttu. ainuke viis kuidas saaks variaatori tippkiirust juurde on suurendada selle tööpinda (jah ma ei vaidle , et need overrange vms natukene annavad sest neil on just se suurem tööpind kuid enamik seda ei tee , näiteks multivar)
Postitatud: 13 Juul 2006, 22:57
Postitas krossboy
...
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:00
Postitas krossboy
InterFace
kle kas siis sport sumpat polegi vaja???
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:16
Postitas InterFace
oma esimeses postis juba mainisin , et n.ö. "sportsumps" ~2000
se on asi mis annab kõige rohkem "juurde" või siis pigem vabastab mootoris peidus oleva jõu.
kuid ilma õigete rullide, vedrude kombinatsioonita ei saa õieti töötama mootorit. samuti suuremad düüsi vaja , et rohkem bensu peale tuleks.
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:18
Postitas non-smoking
InterFace kirjutas:1) variaator ei anna mitmoodi kiirust juurde. lihtsalt kui vana on kulunud või tõesti tehtud mingil moel piirajaks siis jah vabastab natukene neid kilomeetreidtunnis
2) alandasin näiteks 8,5g pealt 7g peale ja tuli samas kohas mõneminutilise vahega ca 4km/h juurde. leiad õige raskuse (tavaliselt tähendab se ~1,5g kergemat) ja tuleb nii parem kiirendus kui parem lõppkiirus).
3) survevedru annab ühtlasema kiirenduse ja sidurivedru aitab kompenseerida resonaatorkambersumpsiga tekkivad kadu madalatel pööretel.
4) sissepritse kohal tuleks se lihtsalt ümber programmeerida
5) "tuuningsidur" ei ole muud kui lihtsalt kvaliteetsemast materjalist tehtud , et kestaks kaua ja kallimaid mudeleid annab ise timmida, et millal haakub. stockil ja odaamatel "tuuningsiduritel" tuleb seda ikka teha vedrusi vahetades. kui stock ei libise siis pole mitte mingit mõtet vahetada. puhas bullshit lihtsalt.
sellise setupiga nagu ma mainisin ei saa vähemalt 80km/h sisse ainult rolleriga mis on tõesti väga ära ruunatud. kompressioon kadund jne.
endal on 8 aastat vana piaggio. stockina 3kw . suurem düüs, leovince sumps, õiged rullid vedrud jne. spido järgi saab täpselt 90km/h kätte, jah , kahjuks ma pole mõõtnud palju se GPS järgi on kuid arvstades , et spido on suht identne auto omaga siis eks ta umbes täpselt 80km/h on.
stock sumpsiga jooksis 78km/h spido järgi mis GPSga oli 71km/h.
pole mõtet vaielda ja ajada oma tuuningisiduri ja megavariaatori juttu. ainuke viis kuidas saaks variaatori tippkiirust juurde on suurendada selle tööpinda (jah ma ei vaidle , et need overrange vms natukene annavad sest neil on just se suurem tööpind kuid enamik seda ei tee , näiteks multivar)
Ära aja naerma, saad aru või. Vaata igaks juhuks üle mis erinevused on sinu vanal ja uuel variaatoril äkki leiad ise mõned ülesse ja mõtle hoolikalt läbi mis sa ütled! (ma võin ka eksida äkki on sul kohe stokis sellel rolleril parem variaator peal mine sa tea)No malossi multivare andis juba rolleri spidomeetri järgi juurde 15km/h. GPS on see 9km/h ja see on ka ju üks kehvemaid variante! Ja alla tuulega on ka imesid juhtunud kui kiirus küündib vanadest kiirustest isegi 20km/h kiiremine.
Apriliatel ei ole tõesti mõtet vahetada ära variaatorit, sest neil on kohe ülemöödulised taldrikud ning kõvasti suuremad rullikud sees. (vihje vaata rullikuid)
hmm.. aa sul oli see kollane lübsipink
sull on suuremad rattad alla vb. isegi arendab suuremat kiirust.
aga 60 kawasaki krossikas sõitis gbs 87km/h (rõhk on pandudu suurde kiirendusse)
ja see tegi ära slinki Yamah neosele(haledalt aga tal oli ka põhirõhk kiirendusel) ja ma ei taha uskuda, et su roller liigub sama kiiresti kui slinki vana 70cc millel oli peal sport variaator, sportväntvõll, suurem karburaator, sportsumps! Tule mulle külla testime su masina ära

Postitatud: 13 Juul 2006, 23:23
Postitas krossboy
InterFace
aga sellel pole ju düüse!
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:26
Postitas InterFace
non-smoking kirjutas:Tule mulle külla testime su masina ära

väga hea meelega kui sul on pakkuda GPSiga testimist kuid sinu kahjuks pean ütlema , et üleeile sai asfaldiga lähivaatus tehtud ja hetkel oskab ta ainult palju kõrinat teha
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:29
Postitas mrhull
non-smoking kirjutas:
Hmm..kõige mõtekam oleks vahetada sumpa ja variaator(ise paneks kõige parema, mis võimalik). Sidur on ka hea variant, mis võiks kuuluda vahetusse.
Milline variaator ilma sidurita on?
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:31
Postitas xzburnoutzx
Sportvariaator on stock masinale odav ja hea kiiruse süst. Tippkiirus kasvab kuni +15. See on tingitud suuremast variaatori taldrikust. Kui stock varikat jälgida, siis on näha, et läheb kuni mingi punktini, aga tuuningvariaatoriga käib taldrikute lõpuni - vähemalt mul.
Postitatud: 13 Juul 2006, 23:43
Postitas krossboy
palju maksab sport vario mis on odav ja annab 15 km/h juurde???
Postitatud: 14 Juul 2006, 10:44
Postitas InterFace
osta endale sportiste ja sportseisujalg kah
enivei, mutlivar on ~1200 . see kas ta "annab sulle juurde" 15km/h oleneb sellest , nagu ma juba mitu posti tagasi ütlesin , et kas stock on piirajaks tehtud. minul ei andnud ta midagi juurde , kuna stock oli kulunud siis läks lihtsalt asi samasse kohta tagasi nagu enne oli.
lihtsalt kõik koos: multivar, 1,5g kergemad rullid, sumps, jäigemad vedrud ja suurem düüs andis spido järgi +20km/h.
sirgel tasasel teel ilma vastutuuleta ja kummardades 70km/h - > 90km/h
muidugi se 90 on see mida ei saavuta igakell. tavaline püstises asendis "kruisimiskiirus" on 78-82km/h
kohalt start , kummardade 0-80km/h on 14 sekundit , edasi venib jubedalt
ja nagu sai enne öeldud , ei tea palju se 90 tegelikult GPS'i järgi on. ma usun , et 78-80km/h , sest spido järgi 78km/h oli GPSi järgi 71.
Postitatud: 14 Juul 2006, 10:58
Postitas rollufriik
Keegi teab mis Düüs sobib CPI'le ? Kui Sportsumpa juba all..
Postitatud: 14 Juul 2006, 11:13
Postitas InterFace
enamasti on stockina 12mm karpa kõigil. 70 düüs on täiesti paras ja piisav "sportsumpsi" jaoks.
Postitatud: 14 Juul 2006, 11:18
Postitas rollufriik
InterFace kirjutas:enamasti on stockina 12mm karpa kõigil. 70 düüs on täiesti paras ja piisav "sportsumpsi" jaoks.
Aga palju origiaanldüüs on ?
Postitatud: 14 Juul 2006, 11:19
Postitas xzburnoutzx
InterFace kirjutas:osta endale sportiste ja sportseisujalg kah
enivei, mutlivar on ~1200 . see kas ta "annab sulle juurde" 15km/h oleneb sellest , nagu ma juba mitu posti tagasi ütlesin , et kas stock on piirajaks tehtud. minul ei andnud ta midagi juurde , kuna stock oli kulunud siis läks lihtsalt asi samasse kohta tagasi nagu enne oli.
lihtsalt kõik koos: multivar, 1,5g kergemad rullid, sumps, jäigemad vedrud ja suurem düüs andis spido järgi +20km/h.
sirgel tasasel teel ilma vastutuuleta ja kummardades 70km/h - > 90km/h
muidugi se 90 on see mida ei saavuta igakell. tavaline püstises asendis "kruisimiskiirus" on 78-82km/h
kohalt start , kummardade 0-80km/h on 14 sekundit , edasi venib jubedalt
ja nagu sai enne öeldud , ei tea palju se 90 tegelikult GPS'i järgi on. ma usun , et 78-80km/h , sest spido järgi 78km/h oli GPSi järgi 71.
Ilmselt me ei saanud neid rulle ja vedrusid tasakaalu. Endale andis küll c. +10km/h juurde.
Postitatud: 14 Juul 2006, 11:35
Postitas Al-Kharid
rollufriik kirjutas:InterFace kirjutas:enamasti on stockina 12mm karpa kõigil. 70 düüs on täiesti paras ja piisav "sportsumpsi" jaoks.
Aga palju origiaanldüüs on ?
47,5
Postitatud: 14 Juul 2006, 11:50
Postitas SFX
xzburnoutzx kirjutas:Sportvariaator on stock masinale odav ja hea kiiruse süst. Tippkiirus kasvab kuni +15. See on tingitud suuremast variaatori taldrikust. Kui stock varikat jälgida, siis on näha, et läheb kuni mingi punktini, aga tuuningvariaatoriga käib taldrikute lõpuni - vähemalt mul.
vanale 50ccmisele aeroxil oli peal aint sportsummuti ja ostsin ka sportvariaatori(polini oma) ja absoluutselt ei andnud mitte midagi juurde.

Postitatud: 14 Juul 2006, 11:54
Postitas xzburnoutzx
Eile vahetasime kaleviga sõbral 1300km läbisõitnud Aeroxil ära sumpa, vario, karpa. Peale vario vahetamist proovisime - 4.9g rullidega oli kiirendus tunduvalt parem ja ühtlasem ja ka kiirus suurem. Siis ei anna vario midagi juurde kui ostad uue sport variaatori aga jätad kulunud rihma peale, või kui korralikult ära ei timmi. Polini Speed Control Kit vario, Yasuni Z Carbon sumpa ja Dellorto 17.5mm. Enne läks tal 80-85 km/h. Nüüd üle 100(spido järgi).
Postitatud: 23 Sept 2006, 10:44
Postitas krossboy
Selline küsimus kui ma panen yasuni z malossi multivari ja siis need rihmad ja survekad et kas ma siis 90 saaks sellest rollerist?
Postitatud: 23 Sept 2006, 11:32
Postitas speed fighter
ja kust meie seda teada peame?

Postitatud: 23 Sept 2006, 16:28
Postitas ats91
sõber pani oma piaggio sferale ka sportvario, aga mitte midagi ei tulnud juurde
