1. leht 1-st

CPI OLIVER CITY

Postitatud: 06 Juul 2006, 20:36
Postitas Dimka89
Küsimus on selline ,et kui külge visata sportsumps ja malossi koonusfilter , kui palju ta siis välja pigistab ?

Millised rullikud on kõige paremad ? Milline düüs sobiks kõige rohkem ?

Postitatud: 06 Juul 2006, 20:44
Postitas Al-Kharid
mingi 80 peaks minema vast...

Postitatud: 06 Juul 2006, 20:52
Postitas hellish
kõik oleneb sellest mis seisukorras sul mootor hetkel on.
Kui silku läbi siis ei saa sa eriti midagi juurde.

Postitatud: 06 Juul 2006, 20:56
Postitas Dimka89
roller on uus , hetkel veel 650 ls. Aga plaanid oleksid siis sellised nagu esimeses postis , aind , et koonusfiltri ostan siis kui hoolduses ja " tuuning jupid " peal .

Postitatud: 06 Juul 2006, 20:57
Postitas hellish
kui oled sissesõidu korralikult ära teinud siis soovitan jah panna alla sest siis peab silinder ka kauem vastu.

Postitatud: 06 Juul 2006, 21:05
Postitas Dimka89
kui rasked rullikud panna ?

Postitatud: 07 Juul 2006, 07:20
Postitas snap567
Kuskil 5-6 grammised rullid oleks normaalsed..
Orginaal peaks olema mingi 7,2g.

Postitatud: 07 Juul 2006, 09:14
Postitas pang
snap567 kirjutas:
Kuskil 5-6 grammised rullid oleks normaalsed..
Orginaal peaks olema mingi 7,2g.
Originaal on 6,5g.

Postitatud: 07 Juul 2006, 10:01
Postitas ats91
70-80 düüs
4-5g rullid
(sportsumpsi ja koonusfiltriga)

Postitatud: 10 Juul 2006, 05:07
Postitas Dimka89
Tellisin nüüd endale technigas TEK chroom + Malossi koonus + 75ne düüs , rullid tulevad sumpsiga mingid , loodetavasti normaalsed . Survevedru peaks ka tulema .

Eile üritasin seda esimest tunningkomplekti peale panna , kui oli mingi jama . Leegitoru oli vale , poe mees oli vist keeway oma mulle andnud , sest see oli ikka elukõveralt .

Tahtsime variot lahti keerata , oh nussi. Ei saand , polnud jõudu või lihtsalt mõistust .

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:

Postitatud: 10 Juul 2006, 06:49
Postitas Kirs
Dimka89 kirjutas:

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Kas kruvi või mutter? Õige avamine käib spets tõmmitsate abiga. Ühesõnaga pead kuidagimoodi(ohutult) takistama vänvõlli pöörlemist hetkel, kui keerad variaatorit kinnihoidvat mutrit lahti.
Sellest variaatorimutri lahtisaamisest siin ennegi räägitud.

Postitatud: 10 Juul 2006, 09:42
Postitas pang

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:


väga hea lahendus on ka suruõhk :)

Postitatud: 10 Juul 2006, 11:37
Postitas jollerface
ise sain hakkama autode õlifiltrite vahetamise tööriistaga.

Postitatud: 10 Juul 2006, 11:54
Postitas GReddy
Dimka89 kirjutas:
Tellisin nüüd endale technigas TEK chroom + Malossi koonus + 75ne düüs , rullid tulevad sumpsiga mingid , loodetavasti normaalsed . Survevedru peaks ka tulema .

Eile üritasin seda esimest tunningkomplekti peale panna , kui oli mingi jama . Leegitoru oli vale , poe mees oli vist keeway oma mulle andnud , sest see oli ikka elukõveralt .

Tahtsime variot lahti keerata , oh nussi. Ei saand , polnud jõudu või lihtsalt mõistust .

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Mina lükkasin näiteks brauerisse kus lasti tasuta lahti 1sekk võttis umbes aega.. käsitsi kannatab kinni keerata..

Postitatud: 10 Juul 2006, 12:42
Postitas InterFace
MOMO kirjutas:
Dimka89 kirjutas:
Tellisin nüüd endale technigas TEK chroom + Malossi koonus + 75ne düüs , rullid tulevad sumpsiga mingid , loodetavasti normaalsed . Survevedru peaks ka tulema .

Eile üritasin seda esimest tunningkomplekti peale panna , kui oli mingi jama . Leegitoru oli vale , poe mees oli vist keeway oma mulle andnud , sest see oli ikka elukõveralt .

Tahtsime variot lahti keerata , oh nussi. Ei saand , polnud jõudu või lihtsalt mõistust .

ANYBODY HELP! Kuidas seda vario kruvi lahti saada :oops:
Mina lükkasin näiteks brauerisse kus lasti tasuta lahti 1sekk võttis umbes aega.. käsitsi kannatab kinni keerata..
nii lahti kui kinni saab käsitsi ja ise , üksina, väga edukalt.
sinna hammaste vahele ja siis teiseltpoolt mingi nurga taha kinni paned mingi kandilise kruvikeeraja või viili näiteks ja hoiad seda ühe käega kinni ja teises käes on mutrivõti ning keerad.
jõudu pole teil pisikestel v?

kahekesi on muidugi veel mugavam ja lihtsam.

Postitatud: 10 Juul 2006, 13:01
Postitas Al-Kharid
üksinda nats jama teha, võid vario taldriku need jahutusribisid vigastada...

Postitatud: 10 Juul 2006, 14:59
Postitas sqanx
ise tegin nii lahti, et sõber keeras mutrit, ja mina hoidsin 'rihmvõtmega' taldrikut kinni, tuli edukalt.

Postitatud: 10 Juul 2006, 15:39
Postitas Dimka89
Sain nüüd Leovinci Zx , Malossi koonusfiltri , kollased sidurivedrud , rullikud 4,3g*6 ja 5,8g*6 , düüsi 86 ( vist natuke suur ) . Olen rahul , kuid küsin veel mis oleks puudu ;D

Äkki survevedru ?

Postitatud: 10 Juul 2006, 15:46
Postitas GP1
hellish kirjutas:
kui oled sissesõidu korralikult ära teinud siis soovitan jah panna alla sest siis peab silinder ka kauem vastu.
Vot selle peaks kuhugile lolluste kullafondi panema, et koonusgileter ja sportsummuti pikendab mootori eluiga :) .

Postitatud: 10 Juul 2006, 16:22
Postitas non-smoking
variaatori polti saab ju lihtsalt lahti võtad küünla maha paned tugeva pehme paksemapoolse nööri jupi sisse ja see jääb kolvi teele ette ning protsess peatub, siis keerad lihtsalt lahti!

Postitatud: 10 Juul 2006, 16:47
Postitas pang
InterFace kirjutas:
nii lahti kui kinni saab käsitsi ja ise , üksina, väga edukalt.
sinna hammaste vahele ja siis teiseltpoolt mingi nurga taha kinni paned mingi kandilise kruvikeeraja või viili näiteks ja hoiad seda ühe käega kinni ja teises käes on mutrivõti ning keerad.
jõudu pole teil pisikestel v?
vot niimoodi saigi eelmisel rolleril tehtud - tulemuseks murdunud ribi:)

Jõudu peaks mul ikka olema ja piisavalt.

Postitatud: 10 Juul 2006, 18:25
Postitas GReddy
Jahutustaldriku sain ise niimoodi ,et panin sõbraga puujupi vario ääre ja taldriku vahele (parem oleks õhuga ikkagi lasta)

Postitatud: 11 Juul 2006, 23:47
Postitas Dimka89
Sain oma Leovinci paika , läks vähe aega ja porilaua kinnitsuse pidin isaga koos meisterdama , kuid ilus ta on . Rullikud said 3*4,3g ja 3*5,8g = 5,05g keskmine . Problem , ei saanud seda tagumist asja lahti , kus sidurivedrud asuvad , ehk on selle asja nimi sidur :D . Püssiga saime variaatori lahti , kuid selle siduriga oli probleem , et 21 padrun oli väike ja 22 loksus . Ehk keegi teab kuidas seda lahti saab ?

Teine probleem , malossi kollast survevedru pole CPi'le ?

Eijah , koonusfiltrit ka ei saa panna , kui düüsi ära ei vaheta . Ei oska , peab kellegi käest küsima . Düüs on 70 olemas . Kuid kust seda karbussi lahti saab ? Kas nagu poole pealt ? Meie võtsime gaasi trossi lahti , sealt vist see küll ei käi . Kas peab karbussi üldse välja võtma , et seda düüsi sinna panna ?

Postitatud: 11 Juul 2006, 23:53
Postitas ats91
karpa maha, karpa alt kaas maha, ja düüs peaks vastu vaatama :roll:

Postitatud: 12 Juul 2006, 00:04
Postitas Dimka89
Okei , aga mis survevedrust saab siis , kas see kollane malossi ei lähegi CPi'le ?

Postitatud: 12 Juul 2006, 00:07
Postitas ats91
vist mitte, survevedru võid orig. ka jätta ja kui tahad ikkagi ära vahetada, siis valge kärab ka :wink:

Postitatud: 12 Juul 2006, 00:12
Postitas Dimka89
imelik , miks siis mopshop.de 's CPi Oliver City'le Malossi kollane olemas on :/ Äkki peaks seda sinna kuidagi sisse pressima ?

Postitatud: 12 Juul 2006, 00:17
Postitas ats91
kasutaja stagga müüs kunagi malossi kollast survevedru, müügi põhjuseks oli pandud, et ei sobinud peale, tal oli ka CPI :roll:

Postitatud: 12 Juul 2006, 00:19
Postitas Dimka89
Aga kuidas siis selle silindriga jääb, ei saa ju lahti kui 22 padrun loksub otsas :(

Postitatud: 12 Juul 2006, 01:04
Postitas zanner
kasuta toll möödus padrunit siis äkki sobib