Ettesõit !!!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Ettesõit !!!
Lugu siis selline, et alustasin väikest süstimist kohe sadamast väljasõites. Liiklusohtlike olukordi ei tekitanud, kuna kiirendus on ikka palju parem ja sain esimese sirge peal autoderivist mööda. Miks ette kiirustasin oli see, et peale Muhu väina on pikk pikk maantee remont ja ei tahntud olla selle kivirahe ja tolmukäes. Jõudnud lõpuks siis muhu väina poole see algas.
Olin siis eile teel Leisi oma naise juurde kui enne muhu väina sõitsin mööda ühest autost enne vasakule pöörduvat kurvi, aga vasakule jäi kivist maja kohe sisekurvi ja paremale väliskurvi poolsesse serva kõrvaltee. Enne kurvi möödasõidu ajal kuskil 140km/h kui mööda sain lasin mootoriga lihtsalt pidurdada, valmistusin siis vasakuks kurviks nii, et keerasin lenksu paremale, seega viskab tsikli rohkem vasaku kurvi küljega ja kurvi läbimine kiirusel palju kindlam ja parem.
Kuid siis just kurvis paremalt poolt sõitis teele ette umbes 75.a vanamees oma valge autoga. Vähe sellest, et ette sõitis sain just oma ritta korralikult tagasi ja vastu tuli auto. Enam mööda ka ei saanud minna. Oli valida kas keskelt mööda telgjoont kahe auto vahelt (auto mis tuli vastu ja auto mis ette keeras), kuid vanamees keeras nii ette, et kaldus ise ka vastassuunda ja siis sealt tagasi oma ritta. Ei saanud ka paremalt mööduda kuna oleks külge sõitnud.
Mis muud üle jõi kui pidureid väga tugevalt tarvitada. Taga ratas plokeerus kuskil 100-150m ja viskas juba väga ohtlikult külje ette. Pärast tänasin õnne, et külili ei visanud. Esipiduri sain enne sõitu ära sättida, et ei oleks liiga äkiline. Tõin tsikli saksast ja see oli reguleerinud nii äkiliseks et vaevu said linki puutuda, kui juba pidurdas. Ja tagantjärgi on hea meel et natuke piduri maha keerasin, sest muidu oleks lihtsalt ülepea sõit old.
Lõppkokkuvõttes pidurdasin kuskil 130 pealt 40 peale. Vana ju ei kiirendanud.
Lõppkokkuvõttes jäi stangest 5m puudu ja juba kruusa teeserv paistis. Auto millest mööda sõitsin õnneks pidurdas ka tugevalt ja ei sadanud mulle selga. Vastutulev auto sai ka aru, et vana keeras nii talle ette ja nägi mind ka ning pidurdas tugevalt oma teeserva poole. Lõpuks sõitsin vanamehest mööda ja sõimasin, aga mis vanapapil ikka teha, kui õlgu kehitada.
Ajab ikka vihale küll selline asi, vaikselt hakkas juba paar muud eluseikka silme eest läbi käima ...
Kuid õnneks kõik korras ja minujaoks 3 nädalat vana tsikkel ka terve
Olin siis eile teel Leisi oma naise juurde kui enne muhu väina sõitsin mööda ühest autost enne vasakule pöörduvat kurvi, aga vasakule jäi kivist maja kohe sisekurvi ja paremale väliskurvi poolsesse serva kõrvaltee. Enne kurvi möödasõidu ajal kuskil 140km/h kui mööda sain lasin mootoriga lihtsalt pidurdada, valmistusin siis vasakuks kurviks nii, et keerasin lenksu paremale, seega viskab tsikli rohkem vasaku kurvi küljega ja kurvi läbimine kiirusel palju kindlam ja parem.
Kuid siis just kurvis paremalt poolt sõitis teele ette umbes 75.a vanamees oma valge autoga. Vähe sellest, et ette sõitis sain just oma ritta korralikult tagasi ja vastu tuli auto. Enam mööda ka ei saanud minna. Oli valida kas keskelt mööda telgjoont kahe auto vahelt (auto mis tuli vastu ja auto mis ette keeras), kuid vanamees keeras nii ette, et kaldus ise ka vastassuunda ja siis sealt tagasi oma ritta. Ei saanud ka paremalt mööduda kuna oleks külge sõitnud.
Mis muud üle jõi kui pidureid väga tugevalt tarvitada. Taga ratas plokeerus kuskil 100-150m ja viskas juba väga ohtlikult külje ette. Pärast tänasin õnne, et külili ei visanud. Esipiduri sain enne sõitu ära sättida, et ei oleks liiga äkiline. Tõin tsikli saksast ja see oli reguleerinud nii äkiliseks et vaevu said linki puutuda, kui juba pidurdas. Ja tagantjärgi on hea meel et natuke piduri maha keerasin, sest muidu oleks lihtsalt ülepea sõit old.
Lõppkokkuvõttes pidurdasin kuskil 130 pealt 40 peale. Vana ju ei kiirendanud.
Lõppkokkuvõttes jäi stangest 5m puudu ja juba kruusa teeserv paistis. Auto millest mööda sõitsin õnneks pidurdas ka tugevalt ja ei sadanud mulle selga. Vastutulev auto sai ka aru, et vana keeras nii talle ette ja nägi mind ka ning pidurdas tugevalt oma teeserva poole. Lõpuks sõitsin vanamehest mööda ja sõimasin, aga mis vanapapil ikka teha, kui õlgu kehitada.
Ajab ikka vihale küll selline asi, vaikselt hakkas juba paar muud eluseikka silme eest läbi käima ...
Kuid õnneks kõik korras ja minujaoks 3 nädalat vana tsikkel ka terve

-
Teema algataja
Hea,et kõik õnnelikult lõppes.Aga jah nende vanemate inimestega tuleb arvestada,sest nad ise aeglasemad ja ikka sõidumaneerid annavad ka soovida.Meil siin viljndis näit.laup.ei taha eriti turulähedal millegagi liigelda,sest ausalt suht hullumaja sel ajal kõik penskarid kohal oma autodega ja teevad imetrikke:))aga kui oskad oodata pole hullu:))
Kiiruseületamine on muidugi ka süüdi siin, aga suure tõenäosusega oleks sulle ette keeratud ka siis kui oleksid 90kmh sõitnud, poleks nii ohtlik olnud lihtsalt.
Imho oleks hädasti vaja seadust mis saadab pensionieani elanud (haruludus ju EV-s) juhid korduseksamitele mingi kindla intervalliga. See praagiks vähemalt mingi % liikluseks kõlbmatuid juhte liiklusest välja.
p.s. ja ärge arvakegi, et mina kui keskmine eesti mees nii vanaks elan..
Imho oleks hädasti vaja seadust mis saadab pensionieani elanud (haruludus ju EV-s) juhid korduseksamitele mingi kindla intervalliga. See praagiks vähemalt mingi % liikluseks kõlbmatuid juhte liiklusest välja.
p.s. ja ärge arvakegi, et mina kui keskmine eesti mees nii vanaks elan..

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Härg loll jutt! Kui keegi suitsiidsete kalduvustega inime tulistab 130 km/h tulla 90 alas, siis ei oska ka noor inimene autoroolis sinu autoni jõudmise hetke hinnata ja tulemuseks on ette keeramine. Käitu tsikli seljas kui inimene ja probleeme pole. Kui tahad kihutada, siis pead olema piisavalt hea juht, et selliseid olukordi ette näha, kui see ettenägemise võime puudub, siis ära kiirust ületa. M.O.T.T.
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Esimese posti sissejuhatuses oli veel puudu lõik, mis pajataks vanaema kassi toimetustest
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 17 Juun 2006, 00:26, muudetud 3 korda kokku.
Riding with a King!
-
Teema algataja
Kui teaks seda kuidas Saares on rahvast langenud tänu erinevatele tsikliõnnetustele, siis ei tohiks kihutamise isu tekkidagi..
Loomulikult, kui sirge tee ja hea pill, siis miks ka mitte, aga Leisi kandist Kuressaare poole tulles võid sa rõõmsalt oma 100+ kiirusega ka ulukiliha serveerida või siis kariloomad teekõrval.
Pealegi keegi ei kaitse selle eest et eespool liikunud kruusa või heinakoorem või puidukoorem ei ole poetanud midagi keset teed, mida ehk esialgu ei märka.
Vanade inimeste kohta seda, et üldjuhul vanad inimesed maakantides elavadki, noored ju ei tule vanade eest autoga sõitma ja vanade käest load ära võtta tähendab seda, et varem või hiljem peavad vanad sõitma ilma lubadeta, samamoodi nagu on roolijoodikutega, kui üks tapab siis olgu kõik kriminaalid, saab vähemalt raha riigikassasse, miskit ka inimeste jaoks rahuldavat lahendust välja pakkuda ei taheta, üks pilsner võiks ju ometi lubatud olla enne poolt tundi sõitu-GB lubab 0.8 promilli ja täiesti legaalne. Sry jutt läks teisele rajale.
Hea, et eluvaim sees on Sul ning üks õnnetus vähem, tõepoolest ei taha seda surma statistikat.
Meeldivaid reise.
Loomulikult, kui sirge tee ja hea pill, siis miks ka mitte, aga Leisi kandist Kuressaare poole tulles võid sa rõõmsalt oma 100+ kiirusega ka ulukiliha serveerida või siis kariloomad teekõrval.
Pealegi keegi ei kaitse selle eest et eespool liikunud kruusa või heinakoorem või puidukoorem ei ole poetanud midagi keset teed, mida ehk esialgu ei märka.
Vanade inimeste kohta seda, et üldjuhul vanad inimesed maakantides elavadki, noored ju ei tule vanade eest autoga sõitma ja vanade käest load ära võtta tähendab seda, et varem või hiljem peavad vanad sõitma ilma lubadeta, samamoodi nagu on roolijoodikutega, kui üks tapab siis olgu kõik kriminaalid, saab vähemalt raha riigikassasse, miskit ka inimeste jaoks rahuldavat lahendust välja pakkuda ei taheta, üks pilsner võiks ju ometi lubatud olla enne poolt tundi sõitu-GB lubab 0.8 promilli ja täiesti legaalne. Sry jutt läks teisele rajale.
Hea, et eluvaim sees on Sul ning üks õnnetus vähem, tõepoolest ei taha seda surma statistikat.
Meeldivaid reise.
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Selliseid ettekeerajaid on kindlasti igal meist. Üks kirjeldab asja natuke värvikamalt, kui teine. Samamoodi keeratakse ka ette, kui oled ju autoroolis. Liikluses pead olema selgeltnägija - aimama kaasliikleja igat pisimat liigutust. Linnas, vaata kõrvaltänavast saabujale otsa, otsi tema pilku - kas ta sind ikka märkas. Maanteel, eriti kiirusel 140 km/h, tuleb vist pikksilm appi võtta.
Aga pidurdamisel kasuta siiski esipidurit, seda just kuival asfaldil.
Aga pidurdamisel kasuta siiski esipidurit, seda just kuival asfaldil.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
-
Teema algataja
Einoh, tähelepanelikkust!!
Ta kirjutab ju, et mõlemat pidurit kasutab koos!
Tagumine läks blokki, kuna olukord väega keeruline ja kui näed, et auto läheneb ca 30 m/s käseb alalhoiu instinkt sul pidurit aina tugevamini suruda, pidurdamisel kerge taguots teeb seda ju lihtsalt 
Aga hea, et ehmatusega pääsesid ja koju naise manu jõudsid!
Ohutut ja mõistlikku liiklemist!!
Ta kirjutab ju, et mõlemat pidurit kasutab koos!


Aga hea, et ehmatusega pääsesid ja koju naise manu jõudsid!
Ohutut ja mõistlikku liiklemist!!
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Muideks Survivali koolitusel just niimoodi pidurdama õpetataksegi - alustuseks tagapidur blokki ja siis esimesega mängid blokkimise piiri peal. Eelduseks on muidugi ratta sirgjoonel liikumine. Antud juhul oli ratast vist veel kurvi lõpetamas, seega blokkimine ei olnud parim lahendus.
tevr
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
tevr
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Teema algataja
Tagapiduriga kaasaaitamine pidurdusel oli absoluutselt õige! Ilma tagapidurit kasutamata oleksid selliselt kiiruselt talle tagant sisse sõitnud.
Kiirusel 120-130km/h aitab tagapidur lühendada pidurdusteekonda just 4-6m võrra.
Tagapidur ei tohiks aga plokeeruda vaid võtma plokeerumise piiril....
Need mehed kes tagapidurit vaid garaazis parkimiseks kasutavad on lihtsalt laisad ...
Kiirusel 120-130km/h aitab tagapidur lühendada pidurdusteekonda just 4-6m võrra.
Tagapidur ei tohiks aga plokeeruda vaid võtma plokeerumise piiril....
Need mehed kes tagapidurit vaid garaazis parkimiseks kasutavad on lihtsalt laisad ...

-
Teema algataja
Täpselt nii, olin pidurdamisel alles kurvis.kris. kirjutas:Muideks Survivali koolitusel just niimoodi pidurdama õpetataksegi - alustuseks tagapidur blokki ja siis esimesega mängid blokkimise piiri peal. Eelduseks on muidugi ratta sirgjoonel liikumine. Antud juhul oli ratast vist veel kurvi lõpetamas, seega blokkimine ei olnud parim lahendus.
tevr
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Ettesõitt !!!
Jutt on ju hea. Vanaema kassist või millestki sellisest poleks olnud vaja kirjutada, küll aga oleks võinud humoresk alata pisikese proloogiga. Näiteks praami puhvetis kohtuvad mees ja naine vmi.bond kirjutas:Lugu siis selline, et alustasin väikest süstimist kohe sadamast väljasõites. Liiklusohtlike olukordi ei tekitanud, kuna kiirendus on ikka palju parem ja sain esimese sirge peal autoderivist mööda. Miks ette kiirustasin oli see, et peale Muhu väina on pikk pikk maantee remont ja ei tahntud olla selle kivirahe ja tolmukäes. Jõudnud lõpuks siis muhu väina poole see algas.
Sisu juurde. Loomulikult on ebamugav kui vanemad inimesed toast välja tulevad ammugi siis veel oma vanade autodega ja mis kõige hullem nad igavesed molutised ja tainapead ei arvesta igal ajal ja igas kohas 2 x lubatud piirkiirusega sõitvate kaherattaliste jumalatega.
Miks me arvame, et mis ei ole lubatud autole on lubatud mootorrattale ja mis on lubatud mootorrattale ei ole lubatud autole.
Muuseas antud olukorras ei oleks sul mitte sittagi vaielda olnud kui sa oleks sellele kirutud vanainimesele sisse põrutanud. Vaata märke ja õpi nende tähendused selgeks. Iga kiiruse jaoks on oma aeg ja koht.
-
Teema algataja
...
Ühest asjast on küll kahju.
Nimelt sellest, et viimaselajal on see Biker.ee foorum muutunud väga negatiivseks ja kohtab mitmetes postitustes palju vihaga väljaütlemisi, kellegi sõimamist, solvamist jne.
Kui keegi tahab saada kogemusi, uurib mingi mootorratta või detaili eripära, räägib keegi omast halvast kogemusest, uurida teiste arvamust jne siis miks on vaja kohe peale karata???
Iga mootorratta juht alustab 0 ja liigub kogemusterikkamalt edasi. Mina olen olnud ratta seljas juba 4-5.a Seda pole palju aga kogemusterikkam natuke ikkagi kui 0 alustaja. Vahel läheb hästi, vahel sitasti.
Eelmine aasta oli minujaoks - aasta. Seisin ülekäigurajal, kui Taxo 60km/h pealtnägija teise taxojuhi sõnul mulle selga sadas. Sellel aastal samale tsiklile tagurdas valgusfooriall juht esiotsa. Tema tahtis tagurdades rida vahetada valgusfoori all :S
Nimelt sellest, et viimaselajal on see Biker.ee foorum muutunud väga negatiivseks ja kohtab mitmetes postitustes palju vihaga väljaütlemisi, kellegi sõimamist, solvamist jne.
Kui keegi tahab saada kogemusi, uurib mingi mootorratta või detaili eripära, räägib keegi omast halvast kogemusest, uurida teiste arvamust jne siis miks on vaja kohe peale karata???
Iga mootorratta juht alustab 0 ja liigub kogemusterikkamalt edasi. Mina olen olnud ratta seljas juba 4-5.a Seda pole palju aga kogemusterikkam natuke ikkagi kui 0 alustaja. Vahel läheb hästi, vahel sitasti.
Eelmine aasta oli minujaoks - aasta. Seisin ülekäigurajal, kui Taxo 60km/h pealtnägija teise taxojuhi sõnul mulle selga sadas. Sellel aastal samale tsiklile tagurdas valgusfooriall juht esiotsa. Tema tahtis tagurdades rida vahetada valgusfoori all :S
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: ...
loomulikult kohtad sa palju viha, kui kurdad, kuidas sina tahtsid liikluseks avatud maanteel 130-ga kurvis (kus sisekurvis varjas vaadet kivimaja) möödasõitu teha, aga vastik vana mees jäi ette.bond kirjutas:Ühest asjast on küll kahju.
Nimelt sellest, et viimaselajal on see Biker.ee foorum muutunud väga negatiivseks ja kohtab mitmetes postitustes palju vihaga väljaütlemisi, kellegi sõimamist, solvamist jne.
ikka teie
siiras viha
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
Teema algataja
..ja see kõik ei takista igatüht meist täpselt sama (möödasõit 130-ga) tegemast, kasvõi korra ühe hooaja jooksul. Ja siin ei taha antud teguviisi õigustada. Vähemalt enda kohta võin öelda, et olen teinekordki halvasti valitud kohas möödasõite teinud ja ise sellest aru saades edaspidi tükk maad ettevaatlikum olnud. vigadest ju õpitaksegi vmloomulikult kohtad sa palju viha, kui kurdad, kuidas sina tahtsid liikluseks avatud maanteel 130-ga kurvis (kus sisekurvis varjas vaadet kivimaja) möödasõitu teha, aga vastik vana mees jäi ette.

-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Jah nii ongi. Eeldusel et ratas liigub sirgelt, mitte kurvis nagu teema alguses kirjas oli. Vaadates kõrvalt baigiliste pidurdamist, siis neil efektiivse pidurduse ajal tagaratas sisuliselt maast lahti. On ta nüüd blokkis või piiri peal, seismajäämise seisukohalt erilist vahet ei ole.racerx kirjutas:?????kris. kirjutas:Muideks Survivali koolitusel just niimoodi pidurdama õpetataksegi - alustuseks tagapidur blokki ja siis esimesega mängid blokkimise piiri peal.
Nii ongi või ?
Ei oska kohe midagi rohkem öelda.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Eelmise nädala reedel pidin ise äärepealt Tartus Turu tänaval äärepealt ühele tsiklistile kaubikuga selga keerama rida vahetadesfbeye kirjutas:täna üks kaubik lihtsalt keeras ette Viru Keskuse juures. vahetas rida suuna näitamata ning ilmselt ei viitsinud peeglisse vaadata ka...

Btw suured vabandused sellele tsiklimehele, kui ta end ära tunneb.
küsin huvi poolest, et kas keegi teab kas eestis on kah nii mina tean, et soomes oli midagi 60a. või 50a. peab lubadega vanur käima iga aastases tervise kontrollis ja kui läbi ei pääse võetakse talt pikema jututa load ära... ja neid enam tagasi ei saa kas eestis on kah nii või lastakse igal 5sent surmale võlgu tüübil teepeal oma sapiga põristada, küsin kuna neid on viimasel aja just linna liiklusesse palju tulnud, endal on juhus kus minu 125-ne liigub maanteel suhteliselt aeglaselt u. 100-110 km/h kanti ja ma ei imesta, et minust veel nagu postist mööda sõidetakse aga kui mina tln. pärnu maanteel liikusin . 2 nädalat tagasi siis sõitsin seal mina ühest kah u. 70 a. vanast härrasmehest mööda kes maanteel vaevu kui seal 60 km/h sees oli oma siguliiga põristas ! Nagu mis meie liikluses toimub 

Have a nice day !
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=945393
§8. Tervisekontrolli läbimine
(2) Perioodilise tervisekontrolli peab läbima:
2) üle 65-aastane 1. gruppi kuuluv juht iga 5 aasta järel;
3) üle 50-aastane 2. gruppi kuuluv juht iga 5 aasta järel;
§8. Tervisekontrolli läbimine
(2) Perioodilise tervisekontrolli peab läbima:
2) üle 65-aastane 1. gruppi kuuluv juht iga 5 aasta järel;
3) üle 50-aastane 2. gruppi kuuluv juht iga 5 aasta järel;
Muide, ettesõitja seisukohast vaadatuna on väga raske adekvaatselt hinnata (peateel) läheneva tsikli kiirust. Survivalilt meenub väike katse, kus proovisime määrata umbes 200 meetri pealt läheneva tsikli kiirust. Täpseid numbreid ei mäleta, kuid ütleme, et pakkumised tehti 70 ja 130 km/h vahele ja tegelik kiirus oligi kusagil 130 kandis. Point selles, et kaugelt vaadates tundub vaatajale tsikli kiirus väiksem kui tegelikult on. Sellest tekib eksiarvamus, et küll-ma-jõuan.
Veel üks tähelepanek. Sõitsin enne päeva ajal kaugtuledega. Nüüd sõidan lähituledega. Järgnev hinnang on subjektiivne, kuid mulle tundub, et varem olid ettekeerajaid vähem, või õigemini enne ootasid ettekeerajad kannatlikumalt kui nüüd. Kaugtulega sõites tundub tsikkel lähemal kui on (?) või tundub kiirus suurem (?) või on autojuhtidel lihtsalt elutempo kiiremaks läinud.
Veel üks tähelepanek. Sõitsin enne päeva ajal kaugtuledega. Nüüd sõidan lähituledega. Järgnev hinnang on subjektiivne, kuid mulle tundub, et varem olid ettekeerajaid vähem, või õigemini enne ootasid ettekeerajad kannatlikumalt kui nüüd. Kaugtulega sõites tundub tsikkel lähemal kui on (?) või tundub kiirus suurem (?) või on autojuhtidel lihtsalt elutempo kiiremaks läinud.
... jube raske on mingit teemat lugeda, eriti pikka juttu, kui inimesed ei kasuta kirjavahemärke. enamusel on need puudu, mõnel üle (ehk liigne kasutus). ja kuigi ma tavaliselt ei nori selle kallal, siis seekord, bond, püüa oma lugu lugeda ise kui inimene kes ei saa kuraditki aru mis kohast Eestimaa pinnal midagi toimus ja peale selle tuleb iga lauset lugeda mitu korda, et sellest aru saada...
mumm@kurb, et pidi sellise posti tegema
mumm@kurb, et pidi sellise posti tegema
väike kuri mootorrattur
jah siin üleskutse tsiklistidele : ärge söitke veoauto , bussi , väikebussi külje all. lihtsalt teid pole näha seal kogu aeg. söiduaoto on läbipaistvam ja teid kergem märgata.
ise oleks ka eile ühest üle keeranud. onu oli lihtsalt bussi küljealla söitnud ja märkasin teda alles siis kui ta körvale pöikas (önneks oli ruumi ja ta reageeris)( mina söitsin oma rajas ja tahtsin suuremast august oma raja piires mööduda)
ise oleks ka eile ühest üle keeranud. onu oli lihtsalt bussi küljealla söitnud ja märkasin teda alles siis kui ta körvale pöikas (önneks oli ruumi ja ta reageeris)( mina söitsin oma rajas ja tahtsin suuremast august oma raja piires mööduda)
Ikka juhtub seda ettekeeramist. Saaremaal on minu jaoks (ja mitte ainult minu jaoks) olnud üks "põnevamaid" kohti Valjala teerist. Seal on mulle korduvalt ette keeratud. Neist küll mitte ühelgi korral ei ole mina olnud tsikliga, aga mingi müstiline komme seal ristis asjadest ( kiirustest ja kaugustest) valesti aru saada on ometigi olemas. Läbin seda teelõiku igal tööpäeval 2 x autoga ja samuti mitmed kolleegid. Vahepeal oli meil "inside joke" : valjalat tegema = ette keerama 
Juhtub igas vanuses, igasuguste sõidukitega ( lennukitega juhtumistest ei tea rääkida
) . Nii et ärge'nd neid õnnelikke eesti mehi, kel on õnnestunud pensioniikka elada, veel hädatapule suunake !

Juhtub igas vanuses, igasuguste sõidukitega ( lennukitega juhtumistest ei tea rääkida

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tõtt öelda ei saa aru. Kui uhad 140-ga autoderivist (pimedas?) kurvis mööda, mis seal siis imestada, kui vanamees ette keeras? Vanamees ei saanud eeldada, et Sa sellise kiirusega tuled, veel tähtsam, ta EI PIDANUDKI eeldama seda. Seaduse tõlgendus on selline, et meil on alati õigus eeldada, et ka teised täidavad seadust ja oleks Sa pannud paugu, oleks vanamees igal juhul õigeks jäänud. Selliseid pretsedente on ennegi olnud. Mind üldiselt ei häiri kihutajad ja kihutan ise ka. Aga üks asi peab reegliks olema - kihuta nii, et sa ei häiri ega ohusta teisi. Siis ei ohustata ka sind.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?