Midagi väga teistsugust rollerimaailmas... :)
Moderaator: Moded
Niipalju kui mina aru sain siis 125 ja 250 nagu seal ühel pildil oli.SectumSempra kirjutas:Iseenesest päris huvitav aparaat, aga mina jääksin ikka kaherattaliste juurde.Huvitav, mitmesed need tulevad?
Ise algul mõtlesin et mingi tuhandene loom

Siiski eelistaks ennem kaherattalist (see nagu mingi invaliidide oma - naljaga öeldud, ärge paukuma hakake)
SR 50 R
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja - Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Tehke omale üks pisiasi lõpuks selgeks - roller on lihtsalt sõidukitüüp, mitte mingi omaette kategooria (samamoodi nagu on custom, classic, enduuro, superbike jne). Rolleri definitsioonis kasutatakse tavaliselt seda, et mootor asub juhi istumise all ja tegu on nn avatud raamiga või kandevkerega. Rataste suurus, ülekande ehitus, kubatuur, katete materjal jne ei puutu üldse asja. Liikluseeskiri ja liiklusseadus jagavad sõidukeid aga muudel alustel - sõltuvalt kubatuurist ja teh. kiirusest - kas mopeed või mootorratas... ja seljuhul ei puutu konkreetne tüüp enam üldse asja - 50cc/45kmh roller, enduuro, klassikaline mopeed ja bike on kõik üks ja sama "mopeed" ja üle selle on kõik mootorrattad.edgar77 kirjutas:nu stopi saate järgi on peale 50cc mootorratasummy90 kirjutas:sinu jutu järgi on ainult 50cc rollerid.edgar77 kirjutas:ise tegin selle sama mp3 kohta teema koos pildiga ja viuhhhhhhh teema kustutatud
(panin mootorrataste teema alla kuna on 125cc ja 250cc)
:S:S:S
Antud foorumis on aga liigitatud asi just tüübi järgi. See, et siin rolleriosas on valdavuses noored oma mopeedrolleritega, on lihtsalt momendi turusituatsioonist tingitud.
Viimati muutis oldmoped, 15 Juun 2006, 10:24, muudetud 2 korda kokku.
hälvik
Iseenesest projekt on huvitav muidugi, kuid ta tundus, kuidagi suur ja lai ning ei saa kindlasti nii järske manöövreid teha seisu ja väikse hoo pealt.
Isegi kui ta Eestis ära tasub, mõelge rolleri turgudele Itaalias, Hispaanis ja mujal.
Seal nad manööverdad autode vahel nii ,et igalt pool 10cm jääb.
Endale ei tahaks aga proovida võiks.
Isegi kui ta Eestis ära tasub, mõelge rolleri turgudele Itaalias, Hispaanis ja mujal.
Seal nad manööverdad autode vahel nii ,et igalt pool 10cm jääb.
Endale ei tahaks aga proovida võiks.

mrio88 kirjutas:Lauri23 kirjutas:Mulle tundub et mingit eelist need kaks esimest ratast küll ei anna sellele.
Annavad ikka küll, kurvis on ikka palju parem pidamine.
Jep... suht hämmastama panev isendParallelogrammhoovastikuga esisild hoiab mõlemad juhtrattad vastu asfalti isegi 40kraadise kurvikallutuse juures

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.