vibratsioon 4000 pöörde juures?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
vibratsioon 4000 pöörde juures?
karpad synkroonisin tyhikäigul. ainuke eripära oli see, et ühel karpal oli yks synkroniseerimise otsiku punn puudu ja see pütt sai kollektorisse lisaõhku, mis ka põhjustas vast esialgse gaasi pealejäämise anomaalia, mida enam pole - panin punni ette. enne seda tööd polnud linnas rahulikult kulgenud eriti ja ei oska nyyd hinnata kas vibra oli ka siis olemas.
peale vibra häirivaks saamist kontrollisin vaakumid veelkord yle. olid nagu ok. ratas liigub ka väga hästi.
ühesõnaga tahaks targemate nõu või arvamust, et mis viga ja äkki hoopis normaalne see.
ratas gsx-r750 1995a.
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Ma ütlen, et ära pabista selle vibratsiooni pärast päris paljudel ratastel on sellised "kohad" sees. Üle kontrollima ikka peab sõlmpunktid. Samas sünkimine siin küll midagi ei muuda. Ja muidugi võib olla ka tehnilisi vigu mis seda põhjustavad. Kuigi ära sünkida võid karburaatorid ikkagi. Tavaliselt sõltuvad need kas mootori ehituse või väljalaske eripäradest. Ma ei kujuta ette mis V2 või V4 või veel hullem singli mehed tegema peaks kui nad enam vibrat ei tunneks

Aga näiteks enda rattalgi tuleb kuskil 4500-4600 rpm-i juures vibra sisse ja siis kaob kui pöörded tõusevad või langevad. Ja see ei ole esimene ratas millel mul niimoodi on olnud.
Edit: Ahjaa meenub, et kunagi oli ka imelik vibra sees rattal mis aegajalt tekkis ja siis kadus. Pärast peale rehvi vahetust asi kadus sootuks. Oli see nüüd uus rehv mis asja parandas või vahetatud esirattalaagrid mine tea.
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
Tuli eile Saarlane mulle rääkima, et tema VFR nagu vibreerib mingite pöörete peal.. no jutt või asi krt võtaks

Siuksed vibra kiiksud löövad teile pähe lihtsalt liigsest motopedeismist ja lapiga nühkimise vajadusest, sõitke mõne spordikaga.. siis teate, mis on vibraator ise

See GSXR-i vibra on täiesti tavaline nähtus.. R seerja ratas ju.
mul 1. ratas - eks see motopedendus ajapikku leebub. alguses ikka mure oma nunnu pärast

pigem kontrollin siis mootorikinnitused yle. ja kui ei kao vibra siis kiman kuni arusaadavalt ullemaks läheb. praegu on tegelikult tõesti vaevutuntav see värin. aga kuna asend kerega käte peal upakil, siis lõpuks võttis surina pihku sisse.
Need rasked metall jurakad lenksu otstes ongi selle mõttega, et vibra nendesse kanduks.
Mootori kinnitustega ole ettevaatlik ja võta manual ligi sest seal on eriti tähtis, et kõik mm pealt klapiks ning kõik kinnitused oleks ettenähtud jõuga kinni keeratud - ilma jõuvõtmeta ära sinna kallale roni!!!!



-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Vaata kindluse mõttes üle jah. Ma arvan, et muretsed põhjuseta. Aga selle surina kohta. Vaata seal võib olla ka selline asi, et kuna käe ranne ei ole loomulikus asendis siis võib ta ära väsida või variant et sõidukinnas pigistab närvi kinni ja käsi hakkab surisema. Tavalised juhtumid mis paljudel ette tulnud. Maantesõidul ei tule seda väga ette, eriti kui kiirused suuremad, sest meie teedel käib niigi hüppamine sangas pluss lisaks suur tuul teeb oma töö. Aga linnas vaikselt sõites on käed kogu aeg ühes asendis ja võivad ära väsida. Mina näiteks teen vahel peale pikemat otsa kätele kerget mazaasi ja randmete juurest käeringe. Aitab alatiuuggu kirjutas:pigem kontrollin siis mootorikinnitused yle. ja kui ei kao vibra siis kiman kuni arusaadavalt ullemaks läheb. praegu on tegelikult tõesti vaevutuntav see värin. aga kuna asend kerega käte peal upakil, siis lõpuks võttis surina pihku sisse.

Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
Üks näpunäide veel - kui vahetada lenksuotsad ära, siis tuleb jälgida, et uus ots kinnituks vaid lenksu sees olevale kummipuksile. Kui ots mingil põhjusel poldiga vastu lenksu metallosa on tõmmatud, siis pole tast vibrasummutamisel midagi kasu.
1. meie mõlema rattad vibreerivad, kuna see on normaalne;
2. meie mõlema rattad on ühtmoodi puru

1100sel on kyll resoneerivad pöörded tiba teised, aga nad on täitsa olemas.
ja saab ka täitsa nii sõita, et valdavalt vältida neid urisevaid kohti, harjutamise asi

kaldun uskuma 1. versiooni ja selle vibra remontimisega enne ei tegele, kui asi arusaadavalt hulleneb. huvipärast proovin mõnda tsiklit veel, kui õnnestub.
siiski suured tänud kõigile, kes võtsid vaevaks algajat tsiklisti tema foobiates nõustada.
tänud, uuggu
aga...
enne kui mõtlen ratta "probleemi kui sellisega?" kuskil ette näidata, kuulan mis targemad kostavad. asi nii, et seal 4000-5000rpm kandis tuleb juba selline kergelt peopesasid kõditav vibra sisse. suht nagu 1-pütine ratas oleks (kuigi 1 ja 2 pütti on suht sarnased niiehknaa oma vibrade poolest), aga kas äkki on ajaga karpad vähe sünkroonist välja läinud, kui see asi üldse vibrat mõjutabki?! või mis võiks olla veel?
samas kui nüüd mõtlen, siis (vähemalt niikaua, kui ratas minu käes olnud on), on see ta nagu alati nii olnud. mine tea, äkki ma pirtsakamaks muutunud või kui korra r4-ga sõita saanud, siis tolle 'smooth feelingut' hindama hakanud ...kordan endale, et see pole r4 mootor niikaua, muigg
tänud
sest mul ple, (ju eelmine omanik pani uued rutskad, aga pikemad, niiet neid metallnuppe enam otsa ei saanud panna) vb selles asi mul.. peaksin seda varianti korra proovima äkki, kui arvatakse et see aitab..
jalapegid nagu nii palju ei vibranud mälumööda.....
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Tegelikult aitab parema käe surisema hakkamisele kaasa ntx see kui sõidutuul nahkjope õlavarre kohal kokku surub,et nagu väikesed verevarustuse häired pealekauba...kui mingit klaasi pole ees.
Huvitav kas lenks millel peal teine pulk mis siduri-pidurilinkide vahelt ühendab vibrab vähem? Või kui lenksu toru ntx betooni täis valada...eee või nu ok,makroflexi.
Hästi aitab ka peopesasuurune mõne sm paksune svammitükk gaasirutska ümber (kasutasin kroomrutskadega SuzukiSavagel)
Peeter aka Hondarebel
kuskilt ajakirjast kunagi lugesin, et vibra vastu pidavat hästi töötama lenksu haavlitega täitmine. Seal oli isegi ära toodud paras haavlite kogus ja soovitatav läbimõõt. Ise ei oska sellest asjast midag arvata, aga tundub, et lenksuvibra vastu töötab lenksu täitmine millegi raskemaga, mis vibra käes ei lagune (ehk siis betoon ei ole hea)Või kui lenksu toru ntx betooni täis valada...eee või nu ok,makroflexi.
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
53300612
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.