Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ah jah, siis saad veel infot: www.carpe-tdm.net
ülejäänud kiidu/laidusõnad ilmselt lisab Andyvana.
Terv.
Katarina
ülejäänud kiidu/laidusõnad ilmselt lisab Andyvana.
Terv.
Katarina
-
Teema algataja

Mis Sa annelyi TDM-i kohta teada tahad saada?Mina oskan rääkida vaid isiklikest kogemustest.
Ratas on suhteliselt kõrge-mõni millimeeter alla 80cm(lühematele inimestele problemaatiline). Väändemoment on hea, kiirendus samuti. Tippkiirust ei oska kommenteerida, möödasõitudel pole probleemi isegi kahekesi. Käike on 5.
Masin kaalub koos mahladega ~230kg-keskmine.
Isiklikult mind huvitas ratta mitmeotstarbeline kasutus-kuigi liigun 70-80% ajast asfalteeritud teedel tahan ülejäänud osa sõidust kulutada mööda maad kolamisele ja selleks sobib ratas enam-vähem. Kuna ratas on kõrge, siis ka raskuskese paljudest sarnastest ratastest kõrgemal, samas ratas endurodest pikem ja see tahab harjumist.
Yamaha on TDM-i tituleerinud all-road'iks, kuid tehasest tulevad need bike'ide kummidega. Parema läbivuse saamiseks maastikul tuleb rehvid vahetada. Samuti ümber paigutada esimesed suunatuled.
Isteasend püstine, kergelt ettepoole kallutatud, samas saad kerge vaevaga end tuuleklaasikese taha kallutada. Sobib pikadeks sõitudeks, samuti kahekesi-ruumi jätkub.
Kütusekulu on minu rattal seni jäänud 6-7 l vahele 100 km kohta, kuid kindlasti saaks seda rahulikuma sõiduga väiksema hoida. Kuna ratas alles suhteliselt lühikest aega minu kasutuses, siis olulisi puuduseid või eeliseid ei oska mainida. Nagu minu jutust aru saada, siis seni olen rohkem sõitnud ja ise väga õliseks pole näppe teinud-seega ei oska öelda kui mugav või hea on seda ratast remontida.
Tervitustega, Andyvana

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
TDM 850 on erakordne! Aga TDM 900 on veel parem!

Kaal väiksem, sissepritsung ja üks käik rohkem!
Kuidas see nüüd kõlaski:
Happiness is to find that You have one more gear left!


Kaal väiksem, sissepritsung ja üks käik rohkem!
Kuidas see nüüd kõlaski:
Happiness is to find that You have one more gear left!

Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
TDM-il tavaline rida 2...alates 96 üles on natuke mootori tööreshiimi muudetud, tühikäigul meenutab natuke V-mootori häält kyll.
tippkiirus oma rattal (spido järgi) üksinda 210, kahekesi 195. Kiirenduse vahe yksi või kaksi sõites on tuntav.
TDM-ide yks eeliseid on veel see, et hästi suure resursiga mootor, läbisõidud 70 000km+ pole mingi probleem..ja nagu teised ytlesid, suht universaalne ka. Mingisugune püss ei ole, aga hätta ka ei ole jäänud veel kunagi...ka pikemateks otsteks sobib suht hästi
ei vahetaks kunagi aga see LC8..nämm-nämm
tippkiirus oma rattal (spido järgi) üksinda 210, kahekesi 195. Kiirenduse vahe yksi või kaksi sõites on tuntav.
TDM-ide yks eeliseid on veel see, et hästi suure resursiga mootor, läbisõidud 70 000km+ pole mingi probleem..ja nagu teised ytlesid, suht universaalne ka. Mingisugune püss ei ole, aga hätta ka ei ole jäänud veel kunagi...ka pikemateks otsteks sobib suht hästi
ei vahetaks kunagi aga see LC8..nämm-nämm

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
>TDM-ide yks eeliseid on veel see, et hästi suure resursiga mootor, >läbisõidud 70 000km+ pole mingi probleem..
70k on noorus selle mootori kohta. Jällegi oleneb palju hooldusest jm. Mõni aeg tagasi tegin tutvust ühe Super Tenerega (sama mootor), millel 200k ja veidi + kellas ja seda kohati vägagi raju sõidu juures (võistlused, talvesõidud)
Kk
70k on noorus selle mootori kohta. Jällegi oleneb palju hooldusest jm. Mõni aeg tagasi tegin tutvust ühe Super Tenerega (sama mootor), millel 200k ja veidi + kellas ja seda kohati vägagi raju sõidu juures (võistlused, talvesõidud)
Kk
To: kommionu
Nimelt on selle mootori omapäraks see, et silindrid on küll reas aga kolvid käivad 270kraadi tagant (mitte nagu tavaliselt kahesilindrilistel, kus üks kolb on üleval ja teine all), nii nagu see on V-mootoritega pillidel.
To: motodepoo TDM-id alates 1996 ka 270 kraadi all kolvid. Allikas: Haynesi manual.
Priit
Nimelt on selle mootori omapäraks see, et silindrid on küll reas aga kolvid käivad 270kraadi tagant (mitte nagu tavaliselt kahesilindrilistel, kus üks kolb on üleval ja teine all), nii nagu see on V-mootoritega pillidel.
To: motodepoo TDM-id alates 1996 ka 270 kraadi all kolvid. Allikas: Haynesi manual.
Priit
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.