1. leht 1-st

Ei saa Transalpi küttesüsteemist aru

Postitatud: 07 Juun 2006, 22:06
Postitas VW
Oleks paar küsimust Transalpi lülitite kohta :roll:

Ühel pool on selline lüliti:

Pilt

Nagu aru olen saanud siis see peaks olema reservi lüliti? Tal peaks olema 2valikut vist? Koguaeg avatud, ja ainult paak (reserv kinni) õigus?

Mis asendis ta avatud täiesti on, ning mis asendis ainult paak?

Teisel pool tsiklit on aga selline kraan:

Pilt

Mida see teeb?

Paagi küljes on 2 kraani siis. Üks see esimene must ning teine see kahtlane :?

Pilt

Postitatud: 07 Juun 2006, 22:14
Postitas Rennes
Ei ole TA'i lähemalt uurinud, aga paljudel ratastel on kaks kraani, eriti kui paak selline "põskedega on mis ulatuvad madalamale kui paagi keskosa. Lõpuks saavad need voolikud ikka üheks kokku ja lähevad karpadesse. Muidu jääks "teise põse" kütus kasutamata lihtsalt.

Postitatud: 08 Juun 2006, 08:58
Postitas sang
pildil nr 2 paistab olema küll tavaline põhimine bensukraan. vaata kraani lähemalt, seal peaks olema sisse pressitud (ja tavaliselt korrosiooniga kaetud, nii et pead tähelepanelikult vaatama) kolm asendit: ON (tavaliselt all, nagu pildil), OFF (tavaliselt 90 kraadi ONist ja RESERVE (Ka RES, reserv, üleval). Aga uuri ise täpsed asendid järgi, need varieeruvad margiti ja mudeliti mõnikord. Osadel Hondadel olevat näiteks ON üleval ja RES all, nii et ühel hetkel enda arust reservi peale keerates oled juba lootusetult bensust lage.

Postitatud: 08 Juun 2006, 09:43
Postitas ylts
Minu TA on ainult vasakpoolne kraan -nool üles on ON(pildil) .keskel on suletud ja all on RESERV

Postitatud: 08 Juun 2006, 10:09
Postitas ilmar
kell 12 on ON, kell 3 on OFF ja kell 6 on RES. Paagil peaks olema vastavad kleepekad, aga sul on nad vist eemaldatud. Pildil nr 1 on kraan asendis ON.

Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.

Postitatud: 08 Juun 2006, 10:40
Postitas VW
ilmar kirjutas:
kell 12 on ON, kell 3 on OFF ja kell 6 on RES. Paagil peaks olema vastavad kleepekad, aga sul on nad vist eemaldatud. Pildil nr 1 on kraan asendis ON.

Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.
Tänud. Mul on siis põhimõtteliselt kõik õieti selle musta kraaniga?

kell 12 on ON, bensiin saab otsa, keeran kella 6'e peale ning sõidan tanklasse? Kui kütus vaja kinni keerata panen kella 3'me peale? Kleepse mul jah kahjuks pole :(

See teine kraan on vaakumimpulsiga avanev siis? Ma ei pea seda üldse katsuma? Ei saanud eriti aru mis eesmärki ta täidab... :roll: :oops:

Postitatud: 08 Juun 2006, 10:44
Postitas ilmar
Niih, vaatasin neid pilte hoolikamalt. Tundub, et sul on Africa Twini (või mõni muu, Acerbis, Touratech, etc.) paak. Plastikut on lühemaks lõigatud, sellest ka see metallkruvi esimesel pildil kraanist paremal.

Kui sul on AT paak, siis on ilmselt kuskil ka kütusepump. Mõni AT mees teab täpsemalt seletada.

Kui palju bensiini paaki mahub? Transalpil on vist 18 liitrit, reservini umbes 14,5 liitrit.

Postitatud: 08 Juun 2006, 10:52
Postitas ilmar
Parempoolset kraani Transalpil ei ole. Sul on. Seega on sul miski muu paak. See on suhteliselt levinud modifikatsioon. Äkki saab ka rattast üldpildi? Siis oleks paremini näha.

Vanema AT paak läheb otse peale, vaja on vaid teisi voolikuid, kütusepumpa ja pisut plastikulõikamist. Kuidas see teine kraan töötab, ma ei tea. Uuri, mitu voolikut sinna parempoolsse kraani läheb. Uuri, kas sul on bensiinipump. Transalpil ei peaks olema. AT paak ulatub karburaatoritest madalamale, seega on ilmselt kuhugi ka pump paigaldatud.

Üsna põnev värk :D

Reserviga on jah nii, et kui mootor turtsatab, siis kraani ots (päripäeva) allapoole ja saab veel paarkümmend kilomeetrit sõita.

Postitatud: 08 Juun 2006, 11:03
Postitas NB
Kusjuures mingil põhjusel on ka gondli alumine serv lühemaks lõigatud.

Postitatud: 08 Juun 2006, 21:52
Postitas VW
Tegelt ma pole isegi aru saanud mis gondlid tal peal on :D Teise kraani läheb üks voolik, sellest pea kraanist (mustast) läheb samuti üks voolik ning nad lähevad üheks. Ehk Bensiini filtrisse jookseb 2voolikut ning välja tuleb 1. Homme uurin, äkki leian kütusepumba ka üless siis :)

Pilt

Selles punasega märgitud alas on see teine kraan:

Pilt