Ei saa Transalpi küttesüsteemist aru

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Ei saa Transalpi küttesüsteemist aru

Lugemata postitus Postitas VW »

Oleks paar küsimust Transalpi lülitite kohta :roll:

Ühel pool on selline lüliti:

Pilt

Nagu aru olen saanud siis see peaks olema reservi lüliti? Tal peaks olema 2valikut vist? Koguaeg avatud, ja ainult paak (reserv kinni) õigus?

Mis asendis ta avatud täiesti on, ning mis asendis ainult paak?

Teisel pool tsiklit on aga selline kraan:

Pilt

Mida see teeb?

Paagi küljes on 2 kraani siis. Üks see esimene must ning teine see kahtlane :?

Pilt
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Ei ole TA'i lähemalt uurinud, aga paljudel ratastel on kaks kraani, eriti kui paak selline "põskedega on mis ulatuvad madalamale kui paagi keskosa. Lõpuks saavad need voolikud ikka üheks kokku ja lähevad karpadesse. Muidu jääks "teise põse" kütus kasutamata lihtsalt.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

pildil nr 2 paistab olema küll tavaline põhimine bensukraan. vaata kraani lähemalt, seal peaks olema sisse pressitud (ja tavaliselt korrosiooniga kaetud, nii et pead tähelepanelikult vaatama) kolm asendit: ON (tavaliselt all, nagu pildil), OFF (tavaliselt 90 kraadi ONist ja RESERVE (Ka RES, reserv, üleval). Aga uuri ise täpsed asendid järgi, need varieeruvad margiti ja mudeliti mõnikord. Osadel Hondadel olevat näiteks ON üleval ja RES all, nii et ühel hetkel enda arust reservi peale keerates oled juba lootusetult bensust lage.
Kasutaja avatar

ylts
Postitusi: 9
Liitunud: 11 Aug 2005, 14:57

Lugemata postitus Postitas ylts »

Minu TA on ainult vasakpoolne kraan -nool üles on ON(pildil) .keskel on suletud ja all on RESERV
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar »

kell 12 on ON, kell 3 on OFF ja kell 6 on RES. Paagil peaks olema vastavad kleepekad, aga sul on nad vist eemaldatud. Pildil nr 1 on kraan asendis ON.

Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.
_____
Africa Twin
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

ilmar kirjutas:
kell 12 on ON, kell 3 on OFF ja kell 6 on RES. Paagil peaks olema vastavad kleepekad, aga sul on nad vist eemaldatud. Pildil nr 1 on kraan asendis ON.

Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.
Tänud. Mul on siis põhimõtteliselt kõik õieti selle musta kraaniga?

kell 12 on ON, bensiin saab otsa, keeran kella 6'e peale ning sõidan tanklasse? Kui kütus vaja kinni keerata panen kella 3'me peale? Kleepse mul jah kahjuks pole :(

See teine kraan on vaakumimpulsiga avanev siis? Ma ei pea seda üldse katsuma? Ei saanud eriti aru mis eesmärki ta täidab... :roll: :oops:
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar »

Niih, vaatasin neid pilte hoolikamalt. Tundub, et sul on Africa Twini (või mõni muu, Acerbis, Touratech, etc.) paak. Plastikut on lühemaks lõigatud, sellest ka see metallkruvi esimesel pildil kraanist paremal.

Kui sul on AT paak, siis on ilmselt kuskil ka kütusepump. Mõni AT mees teab täpsemalt seletada.

Kui palju bensiini paaki mahub? Transalpil on vist 18 liitrit, reservini umbes 14,5 liitrit.
_____
Africa Twin
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar »

Parempoolset kraani Transalpil ei ole. Sul on. Seega on sul miski muu paak. See on suhteliselt levinud modifikatsioon. Äkki saab ka rattast üldpildi? Siis oleks paremini näha.

Vanema AT paak läheb otse peale, vaja on vaid teisi voolikuid, kütusepumpa ja pisut plastikulõikamist. Kuidas see teine kraan töötab, ma ei tea. Uuri, mitu voolikut sinna parempoolsse kraani läheb. Uuri, kas sul on bensiinipump. Transalpil ei peaks olema. AT paak ulatub karburaatoritest madalamale, seega on ilmselt kuhugi ka pump paigaldatud.

Üsna põnev värk :D

Reserviga on jah nii, et kui mootor turtsatab, siis kraani ots (päripäeva) allapoole ja saab veel paarkümmend kilomeetrit sõita.
_____
Africa Twin

NB

Lugemata postitus Postitas NB »

Kusjuures mingil põhjusel on ka gondli alumine serv lühemaks lõigatud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

Tegelt ma pole isegi aru saanud mis gondlid tal peal on :D Teise kraani läheb üks voolik, sellest pea kraanist (mustast) läheb samuti üks voolik ning nad lähevad üheks. Ehk Bensiini filtrisse jookseb 2voolikut ning välja tuleb 1. Homme uurin, äkki leian kütusepumba ka üless siis :)

Pilt

Selles punasega märgitud alas on see teine kraan:

Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”