Ei saa Transalpi küttesüsteemist aru
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Ei saa Transalpi küttesüsteemist aru
Oleks paar küsimust Transalpi lülitite kohta
Ühel pool on selline lüliti:

Nagu aru olen saanud siis see peaks olema reservi lüliti? Tal peaks olema 2valikut vist? Koguaeg avatud, ja ainult paak (reserv kinni) õigus?
Mis asendis ta avatud täiesti on, ning mis asendis ainult paak?
Teisel pool tsiklit on aga selline kraan:

Mida see teeb?
Paagi küljes on 2 kraani siis. Üks see esimene must ning teine see kahtlane


Ühel pool on selline lüliti:

Nagu aru olen saanud siis see peaks olema reservi lüliti? Tal peaks olema 2valikut vist? Koguaeg avatud, ja ainult paak (reserv kinni) õigus?
Mis asendis ta avatud täiesti on, ning mis asendis ainult paak?
Teisel pool tsiklit on aga selline kraan:

Mida see teeb?
Paagi küljes on 2 kraani siis. Üks see esimene must ning teine see kahtlane


pildil nr 2 paistab olema küll tavaline põhimine bensukraan. vaata kraani lähemalt, seal peaks olema sisse pressitud (ja tavaliselt korrosiooniga kaetud, nii et pead tähelepanelikult vaatama) kolm asendit: ON (tavaliselt all, nagu pildil), OFF (tavaliselt 90 kraadi ONist ja RESERVE (Ka RES, reserv, üleval). Aga uuri ise täpsed asendid järgi, need varieeruvad margiti ja mudeliti mõnikord. Osadel Hondadel olevat näiteks ON üleval ja RES all, nii et ühel hetkel enda arust reservi peale keerates oled juba lootusetult bensust lage.
kell 12 on ON, kell 3 on OFF ja kell 6 on RES. Paagil peaks olema vastavad kleepekad, aga sul on nad vist eemaldatud. Pildil nr 1 on kraan asendis ON.
Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.
Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.
_____
Africa Twin
Africa Twin
Tänud. Mul on siis põhimõtteliselt kõik õieti selle musta kraaniga?ilmar kirjutas:kell 12 on ON, kell 3 on OFF ja kell 6 on RES. Paagil peaks olema vastavad kleepekad, aga sul on nad vist eemaldatud. Pildil nr 1 on kraan asendis ON.
Kraane on üks. Voolikuotsi on mitu. Üks on bensiinivoolik, teine on vaakumvoolik. Vaakumimpulss avab kraani. Vaakumvoolik tuleb silindrist kraani, bensuvoolik läheb kraanist karburaatoritesse.
kell 12 on ON, bensiin saab otsa, keeran kella 6'e peale ning sõidan tanklasse? Kui kütus vaja kinni keerata panen kella 3'me peale? Kleepse mul jah kahjuks pole

See teine kraan on vaakumimpulsiga avanev siis? Ma ei pea seda üldse katsuma? Ei saanud eriti aru mis eesmärki ta täidab...


Niih, vaatasin neid pilte hoolikamalt. Tundub, et sul on Africa Twini (või mõni muu, Acerbis, Touratech, etc.) paak. Plastikut on lühemaks lõigatud, sellest ka see metallkruvi esimesel pildil kraanist paremal.
Kui sul on AT paak, siis on ilmselt kuskil ka kütusepump. Mõni AT mees teab täpsemalt seletada.
Kui palju bensiini paaki mahub? Transalpil on vist 18 liitrit, reservini umbes 14,5 liitrit.
Kui sul on AT paak, siis on ilmselt kuskil ka kütusepump. Mõni AT mees teab täpsemalt seletada.
Kui palju bensiini paaki mahub? Transalpil on vist 18 liitrit, reservini umbes 14,5 liitrit.
_____
Africa Twin
Africa Twin
Parempoolset kraani Transalpil ei ole. Sul on. Seega on sul miski muu paak. See on suhteliselt levinud modifikatsioon. Äkki saab ka rattast üldpildi? Siis oleks paremini näha.
Vanema AT paak läheb otse peale, vaja on vaid teisi voolikuid, kütusepumpa ja pisut plastikulõikamist. Kuidas see teine kraan töötab, ma ei tea. Uuri, mitu voolikut sinna parempoolsse kraani läheb. Uuri, kas sul on bensiinipump. Transalpil ei peaks olema. AT paak ulatub karburaatoritest madalamale, seega on ilmselt kuhugi ka pump paigaldatud.
Üsna põnev värk
Reserviga on jah nii, et kui mootor turtsatab, siis kraani ots (päripäeva) allapoole ja saab veel paarkümmend kilomeetrit sõita.
Vanema AT paak läheb otse peale, vaja on vaid teisi voolikuid, kütusepumpa ja pisut plastikulõikamist. Kuidas see teine kraan töötab, ma ei tea. Uuri, mitu voolikut sinna parempoolsse kraani läheb. Uuri, kas sul on bensiinipump. Transalpil ei peaks olema. AT paak ulatub karburaatoritest madalamale, seega on ilmselt kuhugi ka pump paigaldatud.
Üsna põnev värk

Reserviga on jah nii, et kui mootor turtsatab, siis kraani ots (päripäeva) allapoole ja saab veel paarkümmend kilomeetrit sõita.
_____
Africa Twin
Africa Twin
Tegelt ma pole isegi aru saanud mis gondlid tal peal on
Teise kraani läheb üks voolik, sellest pea kraanist (mustast) läheb samuti üks voolik ning nad lähevad üheks. Ehk Bensiini filtrisse jookseb 2voolikut ning välja tuleb 1. Homme uurin, äkki leian kütusepumba ka üless siis

Selles punasega märgitud alas on see teine kraan:




Selles punasega märgitud alas on see teine kraan:

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.