Võrri süüde paigast ära

Moderaator: Moded


Teema algataja
SanderLember

Võrri süüde paigast ära

Lugemata postitus Postitas SanderLember »

Kas võrril saab süüte kergesti paika, või on see mingi raske töö ? :?: (help)

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

See ei ole jah mingi kahe minuti jutt.
Kõik tuleb teha väga täpselt ja õigesti.
Laudas heinte sees, seina ääres, kapi taga on see väga raske.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

kui sa viitsid siis otsi motokuuri foorumist mu teema ülesse, seal on väga täpselt öeldud kuidas ja mida peab selleks tegema.. edu www.motokuur.ee

Teema algataja
SanderLember

Lugemata postitus Postitas SanderLember »

Tänud :wink:
Mis nimega umbes see postitus olla võis ?

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

oleneb kas sa oskad paika panna. mina esimest korda panin oma tund aega süüdet paika aga kui hiljem asi käpas oli siis sai kümne minutiga hakkama. põhimõte on selles et 2mm(nihiku abiga) enne ü.s.s peavad hakkama kontaktid avanema ja kontakti vahe panin 0,75 mm(lehtkaliibri abiga). võibolla on jutt keeruline aga nii se käib.

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Kontaktide vahe peaks olema tegelikult 0,44mm.

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

ei noh raamatu järgi jah aga mul ei hakanud väikse vahega tööle. siis saigi 0,75 pandud ja asi töötas.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

...
Viimati muutis makuke, 20 Dets 2012, 12:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

oltc1100 kirjutas:
põhimõte on selles et 2mm(nihiku abiga) enne ü.s.s peavad hakkama kontaktid avanema ja kontakti vahe panin 0,75 mm(lehtkaliibri abiga). võibolla on jutt keeruline aga nii se käib.
Need andmed on sul täiesti laest võetud!!!

Õiged andmed on:
eelsüüde 3,2-3,5mm eüss
kontaktivahe 0,3-0,4mm
küünla elektroodivahe 0,5-0,6mm
hälvik
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

oltc1100 kirjutas:
ei noh raamatu järgi jah aga mul ei hakanud väikse vahega tööle. siis saigi 0,75 pandud ja asi töötas.
Järelikult oli süüde hiline, kui õige vahega tööle ei hakanud. Kontaktivahe suuremaks sättimine toob süüte vähesel määral varasemaks, õige oleks siiski sättida nii nagu oldmoped kirjutas.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

mulle üks tark tehnikamees rääkis et kui kasutad kõrgema oktaanarvuga bensiini tuleb panna süüde natuke hilisemaks sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb kiiremini. ma ise sõitsin 92-ga ja need eeltoodud andmetega töötas võrr laitmatult. umbes sama pull oli tuulaga sest kui panin süüte kõik raamatu andmete järgi paika siis ei olnud üldse tõmmet, kiirendust ega tippkiirust, kuid hiljem hakkasin ise süütemomenti muutma paranes asi märgatavalt. sellest ka järeldus et tehase andmetega pole vene masina süüte süsteemi juures midagi teha. uskuge või mitte aga nii see on.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

oltc1100 kirjutas:
mulle üks tark tehnikamees rääkis et kui kasutad kõrgema oktaanarvuga bensiini tuleb panna süüde natuke hilisemaks sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb kiiremini.
Kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb AEGLASEMALT!
hälvik

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

kui kontaktivahe panin 0,3-0,4mm siis polnud üldse sädetki, olgugi et peal olid tuttuued kontaktid ja uus küünal. panin kontakti vahe suuremaks(0,75mm) siis oli plaksti säde olemas. sõbral panime võrri süüdet nii paika et kui saime masina tööle, keerasime gaasi põhja (võrr ise oli tugihargi peal) ja võtsime väiksema haamri ja hakkasime vaikselt kontakte taguma, küll ühes küll teises suunas ning sellises asendisse jätsime kontaktid mil pöörded olid kõige kõrgemad(häälest oli kuulda). ja nii oli viimase peal tõmme ja kiirus. see jutt võib olla imelik aga nii me tegime ja sai üli hea.

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

oldmoped, ma tõesti ei viitsi vaidlema hakata aga praktika on seda näidanud.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

oltc1100 kirjutas:
kui kontaktivahe panin 0,3-0,4mm siis polnud üldse sädetki, olgugi et peal olid tuttuued kontaktid ja uus küünal. panin kontakti vahe suuremaks(0,75mm) siis oli plaksti säde olemas. sõbral panime võrri süüdet nii paika et kui saime masina tööle, keerasime gaasi põhja (võrr ise oli tugihargi peal) ja võtsime väiksema haamri ja hakkasime vaikselt kontakte taguma, küll ühes küll teises suunas ning sellises asendisse jätsime kontaktid mil pöörded olid kõige kõrgemad(häälest oli kuulda). ja nii oli viimase peal tõmme ja kiirus. see jutt võib olla imelik aga nii me tegime ja sai üli hea.
Jääb üle loota, et sa sarnaseid meetodeid ei kasuta lääne tehnika peal.. :wink:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

ei noh ma ainult võrriga
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”