Võrri süüde paigast ära
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
kui sa viitsid siis otsi motokuuri foorumist mu teema ülesse, seal on väga täpselt öeldud kuidas ja mida peab selleks tegema.. edu www.motokuur.ee
oleneb kas sa oskad paika panna. mina esimest korda panin oma tund aega süüdet paika aga kui hiljem asi käpas oli siis sai kümne minutiga hakkama. põhimõte on selles et 2mm(nihiku abiga) enne ü.s.s peavad hakkama kontaktid avanema ja kontakti vahe panin 0,75 mm(lehtkaliibri abiga). võibolla on jutt keeruline aga nii se käib.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Need andmed on sul täiesti laest võetud!!!oltc1100 kirjutas:põhimõte on selles et 2mm(nihiku abiga) enne ü.s.s peavad hakkama kontaktid avanema ja kontakti vahe panin 0,75 mm(lehtkaliibri abiga). võibolla on jutt keeruline aga nii se käib.
Õiged andmed on:
eelsüüde 3,2-3,5mm eüss
kontaktivahe 0,3-0,4mm
küünla elektroodivahe 0,5-0,6mm
hälvik
Järelikult oli süüde hiline, kui õige vahega tööle ei hakanud. Kontaktivahe suuremaks sättimine toob süüte vähesel määral varasemaks, õige oleks siiski sättida nii nagu oldmoped kirjutas.oltc1100 kirjutas:ei noh raamatu järgi jah aga mul ei hakanud väikse vahega tööle. siis saigi 0,75 pandud ja asi töötas.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
mulle üks tark tehnikamees rääkis et kui kasutad kõrgema oktaanarvuga bensiini tuleb panna süüde natuke hilisemaks sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb kiiremini. ma ise sõitsin 92-ga ja need eeltoodud andmetega töötas võrr laitmatult. umbes sama pull oli tuulaga sest kui panin süüte kõik raamatu andmete järgi paika siis ei olnud üldse tõmmet, kiirendust ega tippkiirust, kuid hiljem hakkasin ise süütemomenti muutma paranes asi märgatavalt. sellest ka järeldus et tehase andmetega pole vene masina süüte süsteemi juures midagi teha. uskuge või mitte aga nii see on.
kui kontaktivahe panin 0,3-0,4mm siis polnud üldse sädetki, olgugi et peal olid tuttuued kontaktid ja uus küünal. panin kontakti vahe suuremaks(0,75mm) siis oli plaksti säde olemas. sõbral panime võrri süüdet nii paika et kui saime masina tööle, keerasime gaasi põhja (võrr ise oli tugihargi peal) ja võtsime väiksema haamri ja hakkasime vaikselt kontakte taguma, küll ühes küll teises suunas ning sellises asendisse jätsime kontaktid mil pöörded olid kõige kõrgemad(häälest oli kuulda). ja nii oli viimase peal tõmme ja kiirus. see jutt võib olla imelik aga nii me tegime ja sai üli hea.
Jääb üle loota, et sa sarnaseid meetodeid ei kasuta lääne tehnika peal..oltc1100 kirjutas:kui kontaktivahe panin 0,3-0,4mm siis polnud üldse sädetki, olgugi et peal olid tuttuued kontaktid ja uus küünal. panin kontakti vahe suuremaks(0,75mm) siis oli plaksti säde olemas. sõbral panime võrri süüdet nii paika et kui saime masina tööle, keerasime gaasi põhja (võrr ise oli tugihargi peal) ja võtsime väiksema haamri ja hakkasime vaikselt kontakte taguma, küll ühes küll teises suunas ning sellises asendisse jätsime kontaktid mil pöörded olid kõige kõrgemad(häälest oli kuulda). ja nii oli viimase peal tõmme ja kiirus. see jutt võib olla imelik aga nii me tegime ja sai üli hea.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.