1. leht 1-st

Võrri süüde paigast ära

Postitatud: 07 Juun 2006, 09:39
Postitas SanderLember
Kas võrril saab süüte kergesti paika, või on see mingi raske töö ? :?: (help)

Postitatud: 07 Juun 2006, 09:41
Postitas Zidist
See ei ole jah mingi kahe minuti jutt.
Kõik tuleb teha väga täpselt ja õigesti.
Laudas heinte sees, seina ääres, kapi taga on see väga raske.

Postitatud: 07 Juun 2006, 09:52
Postitas makuke
kui sa viitsid siis otsi motokuuri foorumist mu teema ülesse, seal on väga täpselt öeldud kuidas ja mida peab selleks tegema.. edu www.motokuur.ee

Postitatud: 07 Juun 2006, 10:15
Postitas SanderLember
Tänud :wink:
Mis nimega umbes see postitus olla võis ?

Postitatud: 09 Juun 2006, 08:17
Postitas oltc1100
oleneb kas sa oskad paika panna. mina esimest korda panin oma tund aega süüdet paika aga kui hiljem asi käpas oli siis sai kümne minutiga hakkama. põhimõte on selles et 2mm(nihiku abiga) enne ü.s.s peavad hakkama kontaktid avanema ja kontakti vahe panin 0,75 mm(lehtkaliibri abiga). võibolla on jutt keeruline aga nii se käib.

Postitatud: 09 Juun 2006, 08:31
Postitas Zidist
Kontaktide vahe peaks olema tegelikult 0,44mm.

Postitatud: 09 Juun 2006, 08:38
Postitas oltc1100
ei noh raamatu järgi jah aga mul ei hakanud väikse vahega tööle. siis saigi 0,75 pandud ja asi töötas.

Postitatud: 09 Juun 2006, 09:45
Postitas makuke
...

Postitatud: 09 Juun 2006, 09:53
Postitas oldmoped
oltc1100 kirjutas:
põhimõte on selles et 2mm(nihiku abiga) enne ü.s.s peavad hakkama kontaktid avanema ja kontakti vahe panin 0,75 mm(lehtkaliibri abiga). võibolla on jutt keeruline aga nii se käib.
Need andmed on sul täiesti laest võetud!!!

Õiged andmed on:
eelsüüde 3,2-3,5mm eüss
kontaktivahe 0,3-0,4mm
küünla elektroodivahe 0,5-0,6mm

Postitatud: 09 Juun 2006, 10:06
Postitas saqu
oltc1100 kirjutas:
ei noh raamatu järgi jah aga mul ei hakanud väikse vahega tööle. siis saigi 0,75 pandud ja asi töötas.
Järelikult oli süüde hiline, kui õige vahega tööle ei hakanud. Kontaktivahe suuremaks sättimine toob süüte vähesel määral varasemaks, õige oleks siiski sättida nii nagu oldmoped kirjutas.

Postitatud: 09 Juun 2006, 15:06
Postitas oltc1100
mulle üks tark tehnikamees rääkis et kui kasutad kõrgema oktaanarvuga bensiini tuleb panna süüde natuke hilisemaks sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb kiiremini. ma ise sõitsin 92-ga ja need eeltoodud andmetega töötas võrr laitmatult. umbes sama pull oli tuulaga sest kui panin süüte kõik raamatu andmete järgi paika siis ei olnud üldse tõmmet, kiirendust ega tippkiirust, kuid hiljem hakkasin ise süütemomenti muutma paranes asi märgatavalt. sellest ka järeldus et tehase andmetega pole vene masina süüte süsteemi juures midagi teha. uskuge või mitte aga nii see on.

Postitatud: 09 Juun 2006, 15:11
Postitas oldmoped
oltc1100 kirjutas:
mulle üks tark tehnikamees rääkis et kui kasutad kõrgema oktaanarvuga bensiini tuleb panna süüde natuke hilisemaks sest kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb kiiremini.
Kõrgema oktaanarvuga bensiin põleb AEGLASEMALT!

Postitatud: 09 Juun 2006, 15:19
Postitas oltc1100
kui kontaktivahe panin 0,3-0,4mm siis polnud üldse sädetki, olgugi et peal olid tuttuued kontaktid ja uus küünal. panin kontakti vahe suuremaks(0,75mm) siis oli plaksti säde olemas. sõbral panime võrri süüdet nii paika et kui saime masina tööle, keerasime gaasi põhja (võrr ise oli tugihargi peal) ja võtsime väiksema haamri ja hakkasime vaikselt kontakte taguma, küll ühes küll teises suunas ning sellises asendisse jätsime kontaktid mil pöörded olid kõige kõrgemad(häälest oli kuulda). ja nii oli viimase peal tõmme ja kiirus. see jutt võib olla imelik aga nii me tegime ja sai üli hea.

Postitatud: 09 Juun 2006, 15:23
Postitas oltc1100
oldmoped, ma tõesti ei viitsi vaidlema hakata aga praktika on seda näidanud.

Postitatud: 09 Juun 2006, 15:29
Postitas saqu
oltc1100 kirjutas:
kui kontaktivahe panin 0,3-0,4mm siis polnud üldse sädetki, olgugi et peal olid tuttuued kontaktid ja uus küünal. panin kontakti vahe suuremaks(0,75mm) siis oli plaksti säde olemas. sõbral panime võrri süüdet nii paika et kui saime masina tööle, keerasime gaasi põhja (võrr ise oli tugihargi peal) ja võtsime väiksema haamri ja hakkasime vaikselt kontakte taguma, küll ühes küll teises suunas ning sellises asendisse jätsime kontaktid mil pöörded olid kõige kõrgemad(häälest oli kuulda). ja nii oli viimase peal tõmme ja kiirus. see jutt võib olla imelik aga nii me tegime ja sai üli hea.
Jääb üle loota, et sa sarnaseid meetodeid ei kasuta lääne tehnika peal.. :wink:

Postitatud: 09 Juun 2006, 15:32
Postitas oltc1100
ei noh ma ainult võrriga