KTM vs. Honda (krossikad)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
KTM vs. Honda (krossikad)
Heh Aix,racerx kirjutas:Sidurikaane tihend ei saa kuluda. See kas on või ei ole. Kui neile saradele(vabandust väljendi eestKarupoiss kirjutas:Tere!
Mul oli varem endal KTM 525 SX, mis ühel hakkas ka sealt piirkonnast välja ajama. Esimesed tunnused olid õline käigukangi liigend ning tagavelg. Lõpuks osutus mehaaniku juures veaks hoopiski kulunud sidurikaane tihend. Lase üle vaadata.) vähe kõvemat tuld anda on see täiesti normaalne et igal poolt õli tilkuma hakkab. Samuti hakkab õli välja ajama siis kui seda (õli siis ) on üle normi sees. KTM 450 ja ka 525 ei tohi üldse normigi panna. Soovitav tehase poolt antud 1200ml asemel panna 950. See ei ole minu soovitus vaid KTM-i tehasemeeskonna mehhaaniku soovitus. Samuti õlitaset kontrollida kuna suure koormuse peal taob ta lihtsalt tuulutusest õli välja.
Siiamaani arvasin mina ja ka vist mõned teised et LC4 on sellest probleemist vaba aga ükspäev kui ma natuke seda pilli lahti keerasin oli sealt samatmoodi õli kadunud nagu s**t sandi ihust peale sooja saia söömist.
Ja arvata on, et kui seal ka õli ehk natuke liiast siis hakkab samatmoodi tihendeid taguma puruks nagu 450.
Kuidas sa õli kontrollisid algatuseks ?
Tahad ma näitan sulle 450SX-i, millel mootor on täiesti kuiv, õlitase normis (ehk siis poole kontrollsilmani) ja kahe õlivahetuse vahel (10 tundi) ei lange paari millimeetritki


Ma usun et sul ei lange. Anna see pill 20 minutiks näiteks Lauri Lokotari või ekvivalendi kätte Sakus teinekord ja näed kuidas sul sealt 200 grammi välja niriseb kui õli vahetama hakkad. Meie üle tunni ei lasknud ühe õliga kunagi. See oli ka siis nende juurdevalatud õlidega ja puhtusest oli asi üsna kaugel. Peenfiltrid olid alati sellised, et ma nagu hästi aru ei saanud kuidas sealt veel midagi läbi käis.
Üldiselt see süsteem, et siduri ja mootori õli koos on võidussõidutsiklil üsna vastik teema. Vahetama pead nii või naa tunni-paari pealt kui krossi sõidad aga siduriga koos variant on ikka väga rokane.
Kui nüüd mõni vend mööda sirgeid metsateid annab gaas põhjas minna võib effekt sama olla. Et koormus on piisav et õli kaoks. Kõssa kõssa sõites ei juhtu tõesti midagi.
Üldiselt see süsteem, et siduri ja mootori õli koos on võidussõidutsiklil üsna vastik teema. Vahetama pead nii või naa tunni-paari pealt kui krossi sõidad aga siduriga koos variant on ikka väga rokane.
Kui nüüd mõni vend mööda sirgeid metsateid annab gaas põhjas minna võib effekt sama olla. Et koormus on piisav et õli kaoks. Kõssa kõssa sõites ei juhtu tõesti midagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Pagan seda ühisõli plusse ja miinuseid teab. Näiteks Yamul on ka üks õli ja igatahes kestab mootor paremini kui eraldi õlidega Honda (eks Hondal on muidugi põhiprobleemid mujal
).
Aga äkki oli sul probleem hoopis õlimargis. Kui ratta kätte sain kasutasin Valvoline õli ja samuti vaja peale valada. Kui läksin Bel-Ray'le üle kadus ka probleem. Krossinelari õli peab tegelikult üks hea paks tatt olema
.

Aga äkki oli sul probleem hoopis õlimargis. Kui ratta kätte sain kasutasin Valvoline õli ja samuti vaja peale valada. Kui läksin Bel-Ray'le üle kadus ka probleem. Krossinelari õli peab tegelikult üks hea paks tatt olema

Mina alustaks sellest, et miks selline asi üldse juhtus. Heast peast karter puruks ? Kas kiigelaagrid ja asjad on okeid ? Keevitamine on üsna loto selliste asjade puhul. Tig keevitus ja kogemustega härrad peaks kindlasti olema asju juures.
Tegelikult võiks aga selle kiigevärgi kontrollda või põhjuse leida mis selle karteri katki loksutaks algatuseks. Ja võib proovida ka neid Veideci liime mis veldi juures müüakse. Iseenesest see koht seal midagi missioonikriitilist peale õli vist ei hoia. Ei näe pildilt muidugi. Kui aga peale õli väljajooksmise muid probleeme see pragu ei tekita pole mõtet probleeme keevitamisega suuremaks ajada.
to mx77:
Õli viga vaevalt sest sama probleem kummitab kõiki alates Sven Breugelmannist lõpetades .... kõigi teistega kes teavad kummal pool gaasirull on
Kui KTM tehasetiim ei suuda sellist õli leida mis sees sobiks ja sina leiad siis ole kena ja mine soovita neile 
Mis nendel Hondadel põhiprobleem, oleks huvitav mõnda linnalegendi kuulda ? Sellest ajast kui mina nendega tegelesin ei meenu peale paari eriti pohhuistliku kasutaja küll ühtegi erilist probleemi ?
Ühis ja eraldi õli vahe on see, et kui mootoriõli on eraldi siis ei satu mootorisse mingit sidurist ja kastist eemalduavt rämpsu mitte ühelgi juhul. Samuti ei ummistu seetõttu igasugu filtrid jne. Mootoriõlile saab tagada parema jahutuse. Ei teki mingeid anomaalseid rõhke ja seetõttu ei lenda tuulutusest kogu õli välja. jne jne.
Tegelikult võiks aga selle kiigevärgi kontrollda või põhjuse leida mis selle karteri katki loksutaks algatuseks. Ja võib proovida ka neid Veideci liime mis veldi juures müüakse. Iseenesest see koht seal midagi missioonikriitilist peale õli vist ei hoia. Ei näe pildilt muidugi. Kui aga peale õli väljajooksmise muid probleeme see pragu ei tekita pole mõtet probleeme keevitamisega suuremaks ajada.
to mx77:
Õli viga vaevalt sest sama probleem kummitab kõiki alates Sven Breugelmannist lõpetades .... kõigi teistega kes teavad kummal pool gaasirull on


Mis nendel Hondadel põhiprobleem, oleks huvitav mõnda linnalegendi kuulda ? Sellest ajast kui mina nendega tegelesin ei meenu peale paari eriti pohhuistliku kasutaja küll ühtegi erilist probleemi ?
Ühis ja eraldi õli vahe on see, et kui mootoriõli on eraldi siis ei satu mootorisse mingit sidurist ja kastist eemalduavt rämpsu mitte ühelgi juhul. Samuti ei ummistu seetõttu igasugu filtrid jne. Mootoriõlile saab tagada parema jahutuse. Ei teki mingeid anomaalseid rõhke ja seetõttu ei lenda tuulutusest kogu õli välja. jne jne.
Jääme teemasse jah....
Samas ma ei tea oleks klapiprobleeme. Ei maksa tuunida asju millest jõud üle ei käi. Ja ükski asi mis on raamatus kirjas millal peab tegema jne. pole probleem. Samuti pole probleem kolvide vahetus kui kõik on ettenähtud aja piires mis raamat ette näeb( ja reaalaelus ületab selle mitmekordselt).
See et mingi asja hoolduse-eluiga on lühem on tingitud kas ellest, et näiteks ktm450 ja honda 450 mootorid pole võrreldavad asjad. ktm 450 on selline 300cc honda näiteks, kui sa tahad nii hirmsasti vaielda.
Või kui tahad vaielda siis räägime ka sellest kuidas uutel ktm-idel võetakse mootor lahti ja kukutakse "lõikama" käigukasti hammakaid "kalasabasse" et saaks natuke sõita.
Need käivad normaalse "hoolduse" alla või on raamatus kirjas ?
Väga mõtetu on tuua näiteid mingite eesti harrastajate varal kellele õhufiltri vahetus on ka veel selline on-ei-ole-kah teema.
Kui on ettenähtud klapiregull 15 tundi siis milles probleem aru ma ei saa ?
Või proovime sinu tsikli peal 10 tundi ühe õliga sõita ( nagu raamat ette näeb) aga sõitjaks paneme näiteks Lokotari või Krestinovi ?
Ja siis vaatame mis klappidest saab ?
Samas ma võin sulle tuua peast kümme hondameest kes pole elus klappe regullinud. Ja kes panevad samatmoodi pool suve ühe õliga.
Kõik oleneb lõppkokkuvõttes sellest, kes sõidab, kuidas sõidab jne. Ja kui on selge et KTM taob õli välja siis tuleb seda kontrollida ja kui Hondal on vaja 15h klappe regullida siis tuleb seda teha. See ei tähenda, et asi oleks halb. Lihtsalt olud on sellised.
Kui lõppkokkuvõttes aja kokku lööd teeb kõik enam vähem sama välja. Näiteks Hondal vahetad õhufiltrit kauem kui ktmi-il, samas õlivahetuseks keerad lahti kolm polti ja voila. KTM-il jälle lased kolmest kohast pluss kaks filtrit.
Tsiklid on tehtud sõitmiseks. Kui kõik toimib selles piires nagu targas raamatus ( selles mis kaasda antakse
) ette antud pole probleemi.
Kuigi ei saa väita et ka Honda sealjuures näiteks puusse kunagi ei pane. Sarnaselt KTM-ile selle nende pakutud õlivahetuse aja võib kohe unustada.
Krossirajal ei kannata ikka kuidagi rohkem kui üks võistlus või kaks tundi trenni ühe mootoriõliga teha. Kui just jumala suva pole.
Kuram mul need teemast väljas asjad ikka meeldivad

Samas ma ei tea oleks klapiprobleeme. Ei maksa tuunida asju millest jõud üle ei käi. Ja ükski asi mis on raamatus kirjas millal peab tegema jne. pole probleem. Samuti pole probleem kolvide vahetus kui kõik on ettenähtud aja piires mis raamat ette näeb( ja reaalaelus ületab selle mitmekordselt).
See et mingi asja hoolduse-eluiga on lühem on tingitud kas ellest, et näiteks ktm450 ja honda 450 mootorid pole võrreldavad asjad. ktm 450 on selline 300cc honda näiteks, kui sa tahad nii hirmsasti vaielda.
Või kui tahad vaielda siis räägime ka sellest kuidas uutel ktm-idel võetakse mootor lahti ja kukutakse "lõikama" käigukasti hammakaid "kalasabasse" et saaks natuke sõita.
Need käivad normaalse "hoolduse" alla või on raamatus kirjas ?
Väga mõtetu on tuua näiteid mingite eesti harrastajate varal kellele õhufiltri vahetus on ka veel selline on-ei-ole-kah teema.
Kui on ettenähtud klapiregull 15 tundi siis milles probleem aru ma ei saa ?
Või proovime sinu tsikli peal 10 tundi ühe õliga sõita ( nagu raamat ette näeb) aga sõitjaks paneme näiteks Lokotari või Krestinovi ?
Ja siis vaatame mis klappidest saab ?
Samas ma võin sulle tuua peast kümme hondameest kes pole elus klappe regullinud. Ja kes panevad samatmoodi pool suve ühe õliga.
Kõik oleneb lõppkokkuvõttes sellest, kes sõidab, kuidas sõidab jne. Ja kui on selge et KTM taob õli välja siis tuleb seda kontrollida ja kui Hondal on vaja 15h klappe regullida siis tuleb seda teha. See ei tähenda, et asi oleks halb. Lihtsalt olud on sellised.
Kui lõppkokkuvõttes aja kokku lööd teeb kõik enam vähem sama välja. Näiteks Hondal vahetad õhufiltrit kauem kui ktmi-il, samas õlivahetuseks keerad lahti kolm polti ja voila. KTM-il jälle lased kolmest kohast pluss kaks filtrit.
Tsiklid on tehtud sõitmiseks. Kui kõik toimib selles piires nagu targas raamatus ( selles mis kaasda antakse

Kuigi ei saa väita et ka Honda sealjuures näiteks puusse kunagi ei pane. Sarnaselt KTM-ile selle nende pakutud õlivahetuse aja võib kohe unustada.
Krossirajal ei kannata ikka kuidagi rohkem kui üks võistlus või kaks tundi trenni ühe mootoriõliga teha. Kui just jumala suva pole.
Kuram mul need teemast väljas asjad ikka meeldivad

Ta on nii lahja lihtsalt. Mis ei tähenda et ta oleks halb jällegi. Harrastajale on see 450 ktm mootor super, vaikselt tasaselt sikutab, ei viska pealt maha nagu Honda või Kawakas kui vähe närvilisem vend peal on.
Samas kui on ikka mingi hobujõuihalus või mõni muu kariibi mere väikesaare diktaatori sündroom siis pole selle pilliga midagi peale hakata
Lahjasid ja halbasid tsikleid minu teada enam ei toodeta kui mx teemast rääkida. Husqvarna on ainuke mis ringist maas aga keegi nendega ei sõida ka nii et vahet pole
Tegelikult pole mõtet mingit cr vs sx vs kx vs yz teemat eriti arendada. Vaja on ennast arendada ja iga tsikliga vastavalt käituda nagu ta eripärad on.
Selge on see et KTM praegune mootor on aja ära elanud. Uus mootor on neil tulemas. Selge on ka see et raami osas on neil asi kehva. See raudraam väsib kiiresti ja hoolimata kõigest see lingita tagaamort ei toimi nii nagu lingiga. See väike osa mille teeb lihtne mehhaanika jääb hüdraulika poolt tegemata ja on probleemiks isegi MM meestel kelle tagaamortidel pole isegi väliselt midagi sarnast originaaliga. Lahendust enne KTM-i alu raami oodata pole arvatavasti kui tarka panna.
Kui see amordivärk ja uimane raam aga ei sega või oled 100% liivaraja mees siis on KTM väga hea valik. Ja ega muidu ka midagi viga pole.
Lihtsalt Honda on 450 klassis praegu number üks. Harrastaja jaoks aga tegelikult ei oma see mingit tähtsust. Kõik see jama mis suust välja aetakse, a'la mootor ei käi või amort ei tööta on tegelikult bullshit. Enamus neist "amort ei tööta" vendadest pole suutnud omale selgeks teha kuidas amorti reguleeridagi, rääkimata muust. Kuigi siinkohal räägin enda eelnevale jutule natuke vastu ja soovitan soojalt amorte teha kuskil. Õieti, teie kaalu järgi paika pandud amort kaotab ringiajast sekundeid ludinal ja aitab ka viimastel minutitel... aga jällegi, algatuseks tuleks veenduda kas standardamort mitte ei vasta juba teie soovidele.
Motokrossis on vaja sõita, sõita, sõita.
Nagu enne ütlesin, selliseid tsikleid enam 10 viimast aastat vähemalt ei tehta kus kellelgi pilli taha pidama jääb tulemus. Ja ravamus, et parem pill äkki aitab on mõtetu eneserahustus, eriti juhtudel kui kodanikel puudub tahe keerata gaasi näiteks
Samas kui on ikka mingi hobujõuihalus või mõni muu kariibi mere väikesaare diktaatori sündroom siis pole selle pilliga midagi peale hakata

Lahjasid ja halbasid tsikleid minu teada enam ei toodeta kui mx teemast rääkida. Husqvarna on ainuke mis ringist maas aga keegi nendega ei sõida ka nii et vahet pole

Tegelikult pole mõtet mingit cr vs sx vs kx vs yz teemat eriti arendada. Vaja on ennast arendada ja iga tsikliga vastavalt käituda nagu ta eripärad on.
Selge on see et KTM praegune mootor on aja ära elanud. Uus mootor on neil tulemas. Selge on ka see et raami osas on neil asi kehva. See raudraam väsib kiiresti ja hoolimata kõigest see lingita tagaamort ei toimi nii nagu lingiga. See väike osa mille teeb lihtne mehhaanika jääb hüdraulika poolt tegemata ja on probleemiks isegi MM meestel kelle tagaamortidel pole isegi väliselt midagi sarnast originaaliga. Lahendust enne KTM-i alu raami oodata pole arvatavasti kui tarka panna.
Kui see amordivärk ja uimane raam aga ei sega või oled 100% liivaraja mees siis on KTM väga hea valik. Ja ega muidu ka midagi viga pole.
Lihtsalt Honda on 450 klassis praegu number üks. Harrastaja jaoks aga tegelikult ei oma see mingit tähtsust. Kõik see jama mis suust välja aetakse, a'la mootor ei käi või amort ei tööta on tegelikult bullshit. Enamus neist "amort ei tööta" vendadest pole suutnud omale selgeks teha kuidas amorti reguleeridagi, rääkimata muust. Kuigi siinkohal räägin enda eelnevale jutule natuke vastu ja soovitan soojalt amorte teha kuskil. Õieti, teie kaalu järgi paika pandud amort kaotab ringiajast sekundeid ludinal ja aitab ka viimastel minutitel... aga jällegi, algatuseks tuleks veenduda kas standardamort mitte ei vasta juba teie soovidele.
Motokrossis on vaja sõita, sõita, sõita.
Nagu enne ütlesin, selliseid tsikleid enam 10 viimast aastat vähemalt ei tehta kus kellelgi pilli taha pidama jääb tulemus. Ja ravamus, et parem pill äkki aitab on mõtetu eneserahustus, eriti juhtudel kui kodanikel puudub tahe keerata gaasi näiteks

Lisaks veel.. ehk siis vastus mx77. Proovi kõrvuti. Kiirenda liivarajal ( seal peaks igaüks suutma gaasi keerata vist) kolmanda täiega kurvist välja ja vaheta õigel ajal käigud. Siis saad aru miks üks oleks nagu 300 ja teine 450.
Üks ( crf) käib alt silmist vett väljavõtva pauguga, veab keskpöördel sõrmed sirgu ja lõpust tuleb veel latakas ja kui käigu vahetad on tunne et lendad pealt minema. Teine (sx) suriseb traktori moodi minema, keskelt natuke veab ja kui käiku ei vaheta kustub lihtsalt kätte ära.
Sellest kui erksalt ühe mootor pöördesse läheb ja kui vähe pidurdab võrreldes teisega ei hakka rääkimagi.
See ongi see vahe.
Minusuguse sõitja seljas aga ringiajale kõigest sellest heast võib hoopis kahju näiteks olla... .
Üks ( crf) käib alt silmist vett väljavõtva pauguga, veab keskpöördel sõrmed sirgu ja lõpust tuleb veel latakas ja kui käigu vahetad on tunne et lendad pealt minema. Teine (sx) suriseb traktori moodi minema, keskelt natuke veab ja kui käiku ei vaheta kustub lihtsalt kätte ära.
Sellest kui erksalt ühe mootor pöördesse läheb ja kui vähe pidurdab võrreldes teisega ei hakka rääkimagi.
See ongi see vahe.
Minusuguse sõitja seljas aga ringiajale kõigest sellest heast võib hoopis kahju näiteks olla... .
-
Teema algataja - Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
No kus see SX nyyd nii lahja on. Ma võin sulle näidata erapooletuid dynograafikuid, kus standard KTM näitab Hondast suuremaid numbreid. Eks see sangatunne on ka suhteline, ma olen mõlemaid proovinud ja ei ole see Honda nii pyss midagi, Yamu jah paugutab veel ylevalt ka teisele hingamisele nagu 2T.
Aga see aluraamiihalus on kyll veider. Japsid on tegelikult aluraamidele üle läinud väga mitmetel põhjustel ja üks oluline põhjus ei ole mitte see et alust saaks paremaid raame. Õnneks on 07 porgand ikka veel kroom-mlübdeen torust raamiga
.
Aga see aluraamiihalus on kyll veider. Japsid on tegelikult aluraamidele üle läinud väga mitmetel põhjustel ja üks oluline põhjus ei ole mitte see et alust saaks paremaid raame. Õnneks on 07 porgand ikka veel kroom-mlübdeen torust raamiga

Kahjuks minul pole õnnestunud sellist "erapooletut" graafikut näha.
Ja mis ma vaidlen sinuga, mine proovi kõrvuti ja räägime siis edasi.
Mx sa nagu vahepeal ajad täitsa mõistlikut juttu aga siis paned täitsa segast.
Mis alumiiniumihullus ? Kui raam on neli kilo kergem siis saab mõned kriitilised asjad näiteks vähe raskemad teha. Või mis iganes. Rääkimata sellest et raam on tunduvalt jäigem mitte nagu raudraam mis samuti kiiremate meeste kipub "sõlme viskama" jne. Kui sa tahad nüüd mingit näidet tuua, et kuidas tehasetiimi mehed saavad sõidetud siis mine võta magnet kätte ja kui õnnestub ligi hiilida mõnele tehasemehe pillile, mine proovi magnetiga kuidas need "terasraamid" nakkuvad
.
Ja mis ma vaidlen sinuga, mine proovi kõrvuti ja räägime siis edasi.
Mx sa nagu vahepeal ajad täitsa mõistlikut juttu aga siis paned täitsa segast.
Mis alumiiniumihullus ? Kui raam on neli kilo kergem siis saab mõned kriitilised asjad näiteks vähe raskemad teha. Või mis iganes. Rääkimata sellest et raam on tunduvalt jäigem mitte nagu raudraam mis samuti kiiremate meeste kipub "sõlme viskama" jne. Kui sa tahad nüüd mingit näidet tuua, et kuidas tehasetiimi mehed saavad sõidetud siis mine võta magnet kätte ja kui õnnestub ligi hiilida mõnele tehasemehe pillile, mine proovi magnetiga kuidas need "terasraamid" nakkuvad

Ja üleüldse, et seda debiilset vaidlust lõpetada... Vaatame siis teistpidi. Usas kus tsiklil peavad olema stock raam ja karterid mitmes on privateeride listis KTM ? Mitu KTM-i sõidab 450cc klassis superkrossi ?
Mine tee üks ring euroopas ja vaata kui paljud oma raha eest sõitjatest sõidab 450 klassis KTM-iga ?
Mitu korda on stock KTM-iga 450 klassis sõidetud sx finaali ? ( hint--oooo)
Millised tsiklid MM-il puu taga on stanupillile kõige sarnasemad ?
jne jne.
Võib sulle vihjeks öelda, et su armastatud pillil pole praktiliselt ühtegi stanudetaili "kiires kasutuses". Jutud räägivad isegi, et seal üleval kaane all peidus on tehasemeestel unicam. Arvan et mõistad millest jutt.
Mine tee üks ring euroopas ja vaata kui paljud oma raha eest sõitjatest sõidab 450 klassis KTM-iga ?
Mitu korda on stock KTM-iga 450 klassis sõidetud sx finaali ? ( hint--oooo)
Millised tsiklid MM-il puu taga on stanupillile kõige sarnasemad ?
jne jne.
Võib sulle vihjeks öelda, et su armastatud pillil pole praktiliselt ühtegi stanudetaili "kiires kasutuses". Jutud räägivad isegi, et seal üleval kaane all peidus on tehasemeestel unicam. Arvan et mõistad millest jutt.
-
Teema algataja - Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Oh sind, korra Hondamees siis ikka lõpuni hondamees
.
Erapooletuid graafikuid saab näha kas dirtrideri või TWMX vastavates shootoutides. Kuna Honda seal alati võitjaks tuleb siis ei saa neid eriti võltsimises süüdistada.
Ja mis see Unicam nii erilist on, ma olen neid Honda päid küll lahti võtnud. KTM-il on tõesti samuti üks nukkvõll. Ja aluraami kaaluvõit on ca 1,5 kg. Sest alu on terasest 3x kergem ja vastavalt ka 3x pehmem. Ma ei viitsi praegu seda linki otsida aga üks taat kaalus mõlemad ükskord ajaviiteks ära. MM-i ratastest ei maksa üldse rääkida, seal ei ole ükski ratas standardile eriti lähedane ja peaks ütlema et ega Honda seal suures klassis ka midagi eriti ei tee.
Aga OK, eks see vähe lapsikuks on läinud lihtsalt kui tullakse lambist ütlema et üks on 300 cc siis lööb harja punaseks.
Olgu see KTM muud mis ta on aga mootorid on tal alati ühed klassi võimsamad.

Erapooletuid graafikuid saab näha kas dirtrideri või TWMX vastavates shootoutides. Kuna Honda seal alati võitjaks tuleb siis ei saa neid eriti võltsimises süüdistada.
Ja mis see Unicam nii erilist on, ma olen neid Honda päid küll lahti võtnud. KTM-il on tõesti samuti üks nukkvõll. Ja aluraami kaaluvõit on ca 1,5 kg. Sest alu on terasest 3x kergem ja vastavalt ka 3x pehmem. Ma ei viitsi praegu seda linki otsida aga üks taat kaalus mõlemad ükskord ajaviiteks ära. MM-i ratastest ei maksa üldse rääkida, seal ei ole ükski ratas standardile eriti lähedane ja peaks ütlema et ega Honda seal suures klassis ka midagi eriti ei tee.
Aga OK, eks see vähe lapsikuks on läinud lihtsalt kui tullakse lambist ütlema et üks on 300 cc siis lööb harja punaseks.
Olgu see KTM muud mis ta on aga mootorid on tal alati ühed klassi võimsamad.
Tõsi tsikkel ei tee midagi. Ma räägin ju sulle et vaata privateeride listi. Kaaluvõit pole mitte 1,5 vaid 4 kilo. Ma ei tea mida see "taat" kaalus aga mul on nad kõrvuti olnud nii käes kui kaalul. Vaidled vaidlemise pärast või lihtsalt ei anna rahu ?mx77 kirjutas:Ja mis see Unicam nii erilist on, ma olen neid Honda päid küll lahti võtnud. KTM-il on tõesti samuti üks nukkvõll. Ja aluraami kaaluvõit on ca 1,5 kg. Sest alu on terasest 3x kergem ja vastavalt ka 3x pehmem. Ma ei viitsi praegu seda linki otsida aga üks taat kaalus mõlemad ükskord ajaviiteks ära. MM-i ratastest ei maksa üldse rääkida, seal ei ole ükski ratas standardile eriti lähedane ja peaks ütlema et ega Honda seal suures klassis ka midagi eriti ei tee.
Ma ei saa aru sellest KTM meeste "ättituudist". Üks teine kodanik vaidleb mulle alati lc4 koha pealt vastu, et oi oi ja ai ai see on ikka kõvem kui xr650. Jällegi olen mina see kes on mõlemat kõrvuti proovinud ja mitte korra kuskil tankokal vaid olen mõlema seljas üle tuhande kildi lasknud ja neid kõrvuti proovinud jne.
Ju siis minu all käivad Hondad alati kõvemini ja ktm-id mitte. Ja võib olla ainult minu käes keeravad ktm uimaselt, amorti on raske paika saada jne.
Võib olla on mul mingi jaapani veri või midagi vanaema poolt

Samas mulle jällegi see "300cc" meeldis. Väga superluks mootor harrastada, ei lähe käest ära ega midagi. Võib olla on Honda su jaoks liiga äkiline ja sa ei julge gaasi keerata seal et tõmbest aru saada ?
Millist nendest peaks/võiks eelistada kui oleks soov sõita (mitte võistelda) offroadi 80% ajast ja 20% teedel-tänavatel? Silma jäänud CRF250/450X (vist ei saa siiski registrisse), XR650R, 525 MXC/EXC või WR450F. Esimesi pole vähekasutatuna praktiliselt saadagi, KTM ja Yamut vast rohkem. Ei tahaks ka väga tihedat hooldust vajavat pilli, kuigi samas ega neist ühestki ei pigistaks ise viimast välja niikuinii
Kuid kui harjutada, küll ajapikku ka segusiiber ka kunagi "kurgu" vabastab. Jätaks selle teema siis praegu välja, et a'la sulle on 125 paras küll, mull vanust juba niipalju küll, et parem käsi mõistuse kontrolli all. Olen ise rohkem tutvunud Honda arvustustega, kuid ei välista üldse ka teisi. Milline neist oleks kõige lähemal soovile, et peaks vastu mõistliku hoolduse korral 4-5 aastat aastane läbisõit vast ~4-5000 km?

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.