1. leht 1-st
Bläku temperatuuri probleem?
Postitatud: 30 Mai 2006, 10:45
Postitas Jaffimees
Tere!
Väike mure siin, temperatuuri näidik püsib väga madalal kui sõita maanteel, kusagil zutsu üle miinimum kriipsu ja tööpiirkonna alguse vahel.
Kui seier läheb üle poole tööpiirkonnast (seistes, mootor käib) siis sekkub ventilaator ja jääb sinna tööpiirkonna keskosale pendeldama.
Ehk oskab mõni antud ratta omanik kommenteerida seda madala temperatuuri asja maanteel.
Postitatud: 30 Mai 2006, 11:13
Postitas Hans
Ajaviide?

Postitatud: 30 Mai 2006, 11:15
Postitas gs
Oman küll CBR1000F mitte bläkut kuid jahutusvedelik käitub samasuguselt. Maanteel eriti soojaks ei lähe kuid paistab et on siiski normaalse töötemperatuuri peal siiski, mis siis et selle alumises otsas. Seni pole sellest suurt probleemi tekitanud. Võibolla peabki nii olema hondadel.
Postitatud: 30 Mai 2006, 11:23
Postitas CB500
Peaks normaalne olema, nii Hornet 900 kui CB500 kàituvad samamoodi. Sellega minu isiklikud kogemused piirduvad.
Postitatud: 30 Mai 2006, 12:22
Postitas airbourne
Minu Bläkul on maanteel sõites samamoodi temperatuur üsna madalal, aga kuna ratas töötab korralikult siis ei ole eriti pead vaevanud sellega

Postitatud: 04 Juun 2006, 22:58
Postitas Helgo
Olen Honda Blackbirdiga sõitnud juba 8 hooaega. Tõepoolest on temperatuuri näidik pidevalt alumise veerandi peal. Mul veel saksa versioon (G), sellel läheb ventikas tööle ka täiesti külma mootori puhul, kui pöörded tõusevad üle 2000.
Postitatud: 06 Juun 2006, 11:50
Postitas piiks
mul täpselt samad näidud. pole sellest probleemi teinud, kuna seier tööpiirkonnas kogustaeg. ja samas, kui ventilaator sekkub, siis seier üle poole ei lähe. samas aga väga kuumade ilmadega läheb ka raam juba nii tuliseks, et kätt peal ei hoia, seier püsib endiselt kuskil poole max kolmveerandi peal tööpirkonnast siis.
Postitatud: 06 Juun 2006, 13:06
Postitas uuggu
käis siit sarnane teema hiljuti läbi. peale uurimist selgus, et enamasti peaks see suht alguses olev kriips olemagi just töötemp. enne punast on lihtsalt pikk osa kuumenemiseks.
minu gsx-r750-l on nii, et seier tõuseb põhjast 50 kraadi juures, esimene kriips suht alguses ongi töötemp ja punane algab 120 kraadi juures.
Postitatud: 13 Apr 2008, 21:32
Postitas servis
Ära põe see on täiesti normaalne.
Sellel rattal on üritatud igaltpoolt kaalupealt kokku hoida olgugi,et matkaratas.Soovitatakse näiteks ristmikupeal ülekuumenedes just gaasi natuke lisada,et vent varem tööle hakkaks.Sellejaoks ta seal ju ongi,et jahutada.
Ühele matkasellile paigaldasin kunagi lisa ventika,kuna tal närv lihtsalt ei pidanud vastu.Madalal asetsev seier paistis mehele rohkem meelejärgi olevat,eriti ummikutes.
Postitatud: 13 Apr 2008, 21:34
Postitas Pihelgas
ega ta vast enam põegi..