ATM segukruvi vms...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
ATM segukruvi vms...
niisiis eile õhtul panin atmi tööle ja läks laksust, aga sõitsin siis ja bens sai täiesti otsa. täna ostsin bena(u. 2 liitrit) panin paaki ja algul läks jumala ilusti tööle jms. karburaator on kindlalt puhas ja küünal sai ka uus ostetud. ise arvan umbes et saab liiga palju bena peale??? et olen lugend et on mingi segukruvi. et seda vähemaks keerates annab vähem bena peale ja nii on rollerid tööle hakand. aga küsimus on selles, et kas atmil on yldse segukruvi ja kus see asuda võiks? 0.o
Tänan!
Tänan!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
keerasin nii kinni kui sai, siis keerasin 2 ja pool ringi tagasi ja enamvähem samasse asendisse jäi nagu bensuvoolik05 pildi peal oli.gangsta kirjutas:Kas sa keerasid kaks j pool ringi juurde või keerasid kinni ja siis 2,5 ringi tagasi?
Ja ma siis räägin nyyd kogu loo ära ka mida teind olen ja nii. niisiis nädalaid tagasi võtsin peale talve esimest korda atmi kuurist välja, benapaak oli täitsa tyhi. läks siis väike vend bensu võtma. jäi tee äärde seisma ja tuli käekõrval tagasi. siis kodus vaatasime et paagis ikka on midagi et loksub. niisiis võtsime karpa lahti puhusin tyysid läbi jne...kõik oli puhas, vahetasin kyynla ära(eelmine oli must). siis tegin bensukraani täitsa puhtaks(kruvisin ära ja vee all lasin täitsa puhtaks). õhufiltri tsekkasin ära...korras. ja õli on ka niiet WTF!!!??? ma pool päeva selle kallal närvitsend

-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
rahu holma, ma olen algaja ka niiet ma suurt midagi ei tea. aga asi oli nii et kui mina paaki läksin puhastama sellel ajal sina ytlesid et kas loogilist mõtlemist on? ja siis tulin tagasi et jah on tegin paagi puhas nyyd on kõik kraaniga korras aga atm ei käivitu ikka. ma pesin paagi nii ära et pärast lasin fööniga seest TÄIESTI KUIVAKS seal ei old yhtki vee piiska!
-
Teema algataja
aga vbla sai kyynal veega kokku
aga muidu kyynal on täiesti uus
aga kle viitsid addi msn-i seal saaks suht lihtsamalt rääkida, aga kui ei taha siis suva saab siin ka hakkama:D
rain.jaager@hotmail.com

aga muidu kyynal on täiesti uus
aga kle viitsid addi msn-i seal saaks suht lihtsamalt rääkida, aga kui ei taha siis suva saab siin ka hakkama:D
rain.jaager@hotmail.com
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Ma loodan, et kui käivitada üritasid siis siiski oli ühendatud. Ega ta muidu jahh ei taha eriti minna küllsuperflyer kirjutas:aga kuidas saab vesi minna karbussi?:D
kraan ja karbuss pold yhenduses juu:D

-
Teema algataja
jah pesin kraani veega... aga kas ma pean selleks karbussi kindlalt lahti võtma??? muidu atmidel on karbussis siuke voolik millest saab sealt bena välja lasta...ja muide mul oli siuke jama ka paar nädalat tagasi, kuid siis mai old atmi yldse pesnud ega midagi veega teind... siis võtsin vaid karbussi lahti ja vahetasin kyynla ära... siis jätsin asja sinnapaika ja võtsin täna asja uuesti käsile.
-
Teema algataja
mina keerasin
mina keerasin mõlemad kruvid 2 ja poole pööret välja ja töötab nüüd islusti. ennem paukus ja ei tahtnud töödata. aga m´ul selline küsimus ka et kas atm mil on võimalik et süüde on vale?
Lepime nüüd kokku, et keegi enam ei pese veega bensiinipaaki, kraani, karbussi ja kindlasti ei kuivata bensiinipaaki fööniga
Kui pauku tahate teha, siis selleks on ohutumaid vahendeid ilutulestiku müügikohtades. Pange see endale kõrvataha, et ka täiesti tühi paak on veel ohtlik ja sisaldab bensiini aurusi, mis võivad sobivas vahekorras õhuga, ka väikesest sädemest plahvatada! Mõte ei olnud targutada, vaid soovin, et keegi lollil kombel viga ei saaks.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Re: mina keerasin
Soovitan ka mitte väga kruttida neid mõlemaid kruvisi lambist a'la kaks pööret välja jne. Üks kruvidest on segusiibri asendi fikseerija tühikäigul ja teine on siis tõesti segukruvi, mis minu kogemuste põhjal ATM 50-ga peab olema väga kitsalt ühes asendis +/- 0,5 pööret, et mootor korralikult töötaks ja käivituks. Kahjuks peast ei mäleta, milline oli tehase asend.arvo2003 kirjutas:mina keerasin mõlemad kruvid 2 ja poole pööret välja ja töötab nüüd islusti. ennem paukus ja ei tahtnud töödata. aga m´ul selline küsimus ka et kas atm mil on võimalik et süüde on vale?
Teema algatajale soovitus, kui paak ja kraan on siis nüüd puhtad, siis arvan, et midagi jõudis sellest mustusest ka karpasse. Seega peaks sellegi uuesti läbipuhuma. Ja kui sa ei ole veel jõudnud neid kruvisi väga paigast ära keerata, siis peaks ta sul ka käima minema. Minu andmetel ei ole ATM-il süütemoment tavavahenditega reguleeritav. Selline viga, et seisab natuke ja siis käivitub ja töötab mõnda aega tundub olevat veetilk kuskil karpas.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.