ATM segukruvi vms...

Moderaator: Moded


Teema algataja
superflyer

ATM segukruvi vms...

Lugemata postitus Postitas superflyer »

niisiis eile õhtul panin atmi tööle ja läks laksust, aga sõitsin siis ja bens sai täiesti otsa. täna ostsin bena(u. 2 liitrit) panin paaki ja algul läks jumala ilusti tööle jms. karburaator on kindlalt puhas ja küünal sai ka uus ostetud. ise arvan umbes et saab liiga palju bena peale??? et olen lugend et on mingi segukruvi. et seda vähemaks keerates annab vähem bena peale ja nii on rollerid tööle hakand. aga küsimus on selles, et kas atmil on yldse segukruvi ja kus see asuda võiks? 0.o

Tänan!
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Karburaator!
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

karburaator on puhas

Teema algataja
kawa-82

Lugemata postitus Postitas kawa-82 »

Kasutaja alpss mõtles arvatavasti seda, et segukruvi asub karburaatoris, või siis täpsemini selle küljes.

Teema algataja
Bensuvoolik05

Lugemata postitus Postitas Bensuvoolik05 »

atm-i segukruvi asub karburaatori küljes vasakul pool,tühikäigukruvi kõrval,sealt keerad segukruvi kinni siis saab vähem peale,mule öeldi et segukruvi peaks olema keeratud u. 2 ja pooltuuri :idea:

g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Mainin veel seda, et segukruvi on tavaliselt tehasepoolt paika pandud ja sellele on rohelise (võibolla ka mõni muu värvus) värviga lätsakas peale tehtud

Teema algataja
Bensuvoolik05

Lugemata postitus Postitas Bensuvoolik05 »


Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

niisiis keerasin bensukruvi 2 ja pool ringi
algul läks käima nagu mai tea laksust. siis said enda tänava otsa sõita ja lihtsalt suri välja ja käima ka ei läind:S

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Kas sa keerasid kaks j pool ringi juurde või keerasid kinni ja siis 2,5 ringi tagasi?

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

gangsta kirjutas:
Kas sa keerasid kaks j pool ringi juurde või keerasid kinni ja siis 2,5 ringi tagasi?
keerasin nii kinni kui sai, siis keerasin 2 ja pool ringi tagasi ja enamvähem samasse asendisse jäi nagu bensuvoolik05 pildi peal oli.
Ja ma siis räägin nyyd kogu loo ära ka mida teind olen ja nii. niisiis nädalaid tagasi võtsin peale talve esimest korda atmi kuurist välja, benapaak oli täitsa tyhi. läks siis väike vend bensu võtma. jäi tee äärde seisma ja tuli käekõrval tagasi. siis kodus vaatasime et paagis ikka on midagi et loksub. niisiis võtsime karpa lahti puhusin tyysid läbi jne...kõik oli puhas, vahetasin kyynla ära(eelmine oli must). siis tegin bensukraani täitsa puhtaks(kruvisin ära ja vee all lasin täitsa puhtaks). õhufiltri tsekkasin ära...korras. ja õli on ka niiet WTF!!!??? ma pool päeva selle kallal närvitsend :lol:

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

aga kuulge ma vaatan et mu atm käivitub peale väikest seismist ainult...äkki on benapaagis siiski mingi s**t ees ja sealt ei tule bena hästi läbi(imbub aind mingi ajaga) et äkki peaks selle kraani uuesti ära võtma ja siis bensupaagi korralikult veega läbi laskma???
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Hull oled vä? Veega ei pesta ühtegi mootori sisemust ega paaki!!!!

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Veega ära nüüd küll besema hakka. Pigem bensiiniga ikka. Äkki lihtsalt segu vale. Tühikäigu pöörded valed? Proovi kas bensu saab peale äkki bensuvoolik umbes?

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

voolik on jumala korras aga bensu kraan läheb kohe sitaseks kui ma selle bensupaagi kylge tagasi panen! tyhikäigupöörded on ka normis.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

superflyer kirjutas:
voolik on jumala korras aga bensu kraan läheb kohe sitaseks kui ma selle bensupaagi kylge tagasi panen!
Kas sa selle peale pole mõelnud, miks bensiinikraan kohe mustaks läheb :idea: Ja mida selle vältimiseks ette võtta. Kas loogilist mõtlemist endal ei ole või?

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

einoh on kyll ja puhastasin paagi ära. aga nyyd ei lähe ikka tööle:S
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Kas ta nüüd üldse ei lähe tööle we? :D
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

superflyer kirjutas:
einoh on kyll ja puhastasin paagi ära.
No kust kurat see mustus sulle kraani saab siis, kui ka paak puhas :shock: Misasja sa sinna paaki valad siis, et kraan kohe mustust täis?

Loe natuke teemat ka :idea:
Alpss kirjutas:
Kas ta nüüd üldse ei lähe tööle we? :D

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

rahu holma, ma olen algaja ka niiet ma suurt midagi ei tea. aga asi oli nii et kui mina paaki läksin puhastama sellel ajal sina ytlesid et kas loogilist mõtlemist on? ja siis tulin tagasi et jah on tegin paagi puhas nyyd on kõik kraaniga korras aga atm ei käivitu ikka. ma pesin paagi nii ära et pärast lasin fööniga seest TÄIESTI KUIVAKS seal ei old yhtki vee piiska!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ikka sama jant või, et korra käivitub, töötab mõnda aega ja jälle seiskub?

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

ei ta enam ei lähe yldse tööle
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Küünal märg, kuiv? Kui kuiv, siis ei saa mingil põhjusel siiski segu kätte.

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

aga vbla sai kyynal veega kokku :lol:
aga muidu kyynal on täiesti uus
aga kle viitsid addi msn-i seal saaks suht lihtsamalt rääkida, aga kui ei taha siis suva saab siin ka hakkama:D
rain.jaager@hotmail.com
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Nojahh, pole ju ime, kui ühteist seal veega pesid. Nüüd pole muud kui karbuss ilusti legodeks vee kätte saamiseks. Puhasta, kuivata ja proovi siis uuesti.

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

aga kuidas saab vesi minna karbussi?:D
kraan ja karbuss pold yhenduses juu:D
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

superflyer kirjutas:
aga kuidas saab vesi minna karbussi?:D
kraan ja karbuss pold yhenduses juu:D
Ma loodan, et kui käivitada üritasid siis siiski oli ühendatud. Ega ta muidu jahh ei taha eriti minna küll :P Kui sa kraani veega pesid, siis jäi sinna niivõinaa veeosakesi mis hiljem koos bensiiniga karbussi võisid jõuda, seal juba võib vesi ühteist korraldada, et masinat mitte pöördesse saada.

Teema algataja
superflyer

Lugemata postitus Postitas superflyer »

jah pesin kraani veega... aga kas ma pean selleks karbussi kindlalt lahti võtma??? muidu atmidel on karbussis siuke voolik millest saab sealt bena välja lasta...ja muide mul oli siuke jama ka paar nädalat tagasi, kuid siis mai old atmi yldse pesnud ega midagi veega teind... siis võtsin vaid karbussi lahti ja vahetasin kyynla ära... siis jätsin asja sinnapaika ja võtsin täna asja uuesti käsile.

Teema algataja
arvo2003

mina keerasin

Lugemata postitus Postitas arvo2003 »

mina keerasin mõlemad kruvid 2 ja poole pööret välja ja töötab nüüd islusti. ennem paukus ja ei tahtnud töödata. aga m´ul selline küsimus ka et kas atm mil on võimalik et süüde on vale?
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Lepime nüüd kokku, et keegi enam ei pese veega bensiinipaaki, kraani, karbussi ja kindlasti ei kuivata bensiinipaaki fööniga :shock: Kui pauku tahate teha, siis selleks on ohutumaid vahendeid ilutulestiku müügikohtades. Pange see endale kõrvataha, et ka täiesti tühi paak on veel ohtlik ja sisaldab bensiini aurusi, mis võivad sobivas vahekorras õhuga, ka väikesest sädemest plahvatada! Mõte ei olnud targutada, vaid soovin, et keegi lollil kombel viga ei saaks.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: mina keerasin

Lugemata postitus Postitas saqu »

arvo2003 kirjutas:
mina keerasin mõlemad kruvid 2 ja poole pööret välja ja töötab nüüd islusti. ennem paukus ja ei tahtnud töödata. aga m´ul selline küsimus ka et kas atm mil on võimalik et süüde on vale?
Soovitan ka mitte väga kruttida neid mõlemaid kruvisi lambist a'la kaks pööret välja jne. Üks kruvidest on segusiibri asendi fikseerija tühikäigul ja teine on siis tõesti segukruvi, mis minu kogemuste põhjal ATM 50-ga peab olema väga kitsalt ühes asendis +/- 0,5 pööret, et mootor korralikult töötaks ja käivituks. Kahjuks peast ei mäleta, milline oli tehase asend.
Teema algatajale soovitus, kui paak ja kraan on siis nüüd puhtad, siis arvan, et midagi jõudis sellest mustusest ka karpasse. Seega peaks sellegi uuesti läbipuhuma. Ja kui sa ei ole veel jõudnud neid kruvisi väga paigast ära keerata, siis peaks ta sul ka käima minema. Minu andmetel ei ole ATM-il süütemoment tavavahenditega reguleeritav. Selline viga, et seisab natuke ja siis käivitub ja töötab mõnda aega tundub olevat veetilk kuskil karpas.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”