1. leht 3-st

ZID...küsimusi kui palju..

Postitatud: 09 Mai 2004, 20:36
Postitas Ville
:roll: Nonii....,et siis olen hakanud vaata mingit vene baiki nimega zid,küsimusi oleks mul järgmiseid:1)Mis võik olla tema suurim kiirus 2)Kas keegi on zidi kuidagi forseerinud? kuidagi karburaatori vahetustega vmv.? 3)Ja kas sellise asjaga üldse linnas saab sõita,sellesmõttes et kiirendused asjad et kas üldse saab kudagi sellega seal hakkama? 4)Ja kas ta on üldjoontes ikkagi sama nagu delta,et laguneb kippelt ja vajab palju remonti või on nad suutnud selle zidi korektsemaks ja töökindlamaks muuta?

Postitatud: 09 Mai 2004, 20:39
Postitas Pihelgas
vaata ka foorumi arhiiv läbi - siin on päris palju sellel teemal arutletud.

Postitatud: 09 Mai 2004, 20:40
Postitas Ville
Ma isegi vaatsin neid,aga seal ei olnud peale küsimuse"kas ketsi laseb" midagi,või võibolla jäi midagi ka kahesilma vahele.. :?

Postitatud: 09 Mai 2004, 21:34
Postitas wake
Valmistaja andmeil on maks. kiirus 50 km/h, seega peab olema eestis sõites arvel kui mootorratas. :lol: On ju olnud, et liiklusõnnetuses osaledes jäi süüdi just see zidi juht - seaduse silmis polnud registreertud sõiduk, ülevaatust, kindlustust, nr. märke ega ka juhtimisõigust polnud seega.

Postitatud: 09 Mai 2004, 21:54
Postitas Lauri23
ise tahaks ka zid-i osta a peab ema nõusse saama :D

Postitatud: 10 Mai 2004, 00:07
Postitas Raigo
Lauri23 kirjutas:
ise tahaks ka zid-i osta a peab ema nõusse saama :D
loodame et saad siis nõusse emme

...

Postitatud: 10 Mai 2004, 10:02
Postitas Mix
http://www.zid.ru/ru/products/
:roll: Sealt leiad veidi tehnilisi andmeid ka võimsamate ZiD-ide kohta. Tõsi - baigiks ei saaks nüüd küll ühtegi neist pidada.
Kui tõesti 50 kuubikulist ZiD-i silmas pidasid, siis on rahval kogemused temaga "seinast seina". Ilmselt vene tehnikale iseloomulikust ebamäärasest- ja muutuvast montaazhikultuurist tingituna.
Isiklik kogemus väidab, et kui hoolikalt sisse sõidad, aeg-ajalt ikka kätt hoolduseks külge paned ja sõites ka teede peal püsid, siis ta kestab ja suudab edasi astuda nii umbes 70 km tunnikiirusega. Kui lased aga ennast petta tema paarikümneaastavanusest enduurodisainist ja piinad teda kändude- ja kruusakarjääridega, siis võid juba poole hooaja pealt remondiga hakata tegelema.
Tehas tõotab mootorile 10 000 km läbisõittu, enne kui midagi kapitaalset remontima pead. Isiklikult nii ka juhtus - selleks ajaks oli kepsu alumine laager hingusele läinud. Tagumine (mono)amort pole vist ka kõige õnnestunum. Asub pea-aegu horisontaalselt ja võib hakata üsna kiiresti õli välja lekitama. Kui aga juhtud raskem olema, või sõidad mööda lohke ja muhke palju, siis võid tagaratta kummiga tabada õhufiltri korpust ja selle lõhkuda - tulemuseks muidugi ka mootori kiire häving.
Tegelikkuses on nüüd juba võimalik internetist leida päris palju tuunimise õpetusi ZiD-50 kohta.. On ju mootor, mida prototüübiks kasutati, algselt pea poole võimsam olnud ja ta on kunstlikult lahjemaks kägistatud. Kui on hakkamist ja oskusi - võib osa kaotatud võimsusest mootorisse tagasi "toppida" - paraku nüüd juba mootori ressursi arvelt.

Postitatud: 10 Mai 2004, 10:03
Postitas attrs
Zid on mõnes mõttes täiesti hea riistapuu millega alustada. Tal siiski veel manuaal kast (3 käiku) ja tänu sellele muutub üleminek "suurele rattale" kergemaks. Kiiruse poolest ise sain sellest elukast u 65 kätte.

Postitatud: 10 Mai 2004, 17:26
Postitas oliver
et käigukast on hea ma sõitsin sellega aga mina kyll ei saanud 65 kätte

Postitatud: 10 Mai 2004, 18:27
Postitas sven
ZID on asjalik asi.. Olen proovinud sõita sellega ja 65 oli ilusti sees. Kui ma ei eksi siis tal on automaatsidur.. võimalik,et eksin. Minek on tal hea.. Isegi kiskus tagumise ratta peale 1 käiguga. Soovitan soojalt!

Postitatud: 10 Mai 2004, 19:14
Postitas kauri6
maksimum kiirus on tal alguses 65 ,atga kui mootor sissesõita sis hakkab ta 70-ga edasi liikuma.lagunemis kohta muud ma maha ei tee kui ainult seda , et taga tuli ei põle koguaeg korralikult. kuid linnas saab temaga korralikult sõita ja minek on tal hea
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor :P

Postitatud: 10 Mai 2004, 19:55
Postitas Tim
sven kirjutas:
ZID on asjalik asi.. Olen proovinud sõita sellega ja 65 oli ilusti sees. Kui ma ei eksi siis tal on automaatsidur.. võimalik,et eksin. Minek on tal hea.. Isegi kiskus tagumise ratta peale 1 käiguga. Soovitan soojalt!
ei ole küll näinud automaatsiduriga ZIDi :P

Postitatud: 13 Mai 2004, 20:31
Postitas minskar
kas see kiirus on suuruse või mootori viga et ta nii vähe aretab....minuteada zid kõva paugupill

Postitatud: 13 Mai 2004, 20:47
Postitas Tziklivend
minskar kirjutas:
kas see kiirus on suuruse või mootori viga et ta nii vähe aretab....minuteada zid kõva paugupill

palju sa sest vene 50cm3 ja mõne hobuse jõust siis saada tahad,aru ma ei saa?

Postitatud: 13 Mai 2004, 20:50
Postitas sander
kauri6 kirjutas:
maksimum kiirus on tal alguses 65 ,atga kui mootor sissesõita sis hakkab ta 70-ga edasi liikuma.lagunemis kohta muud ma maha ei tee kui ainult seda , et taga tuli ei põle koguaeg korralikult. kuid linnas saab temaga korralikult sõita ja minek on tal hea
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor :P
miuke see 5 käiguline?Ja kas hind tõuseb ka? :P

Re: ZID...küsimusi kui palju..

Postitatud: 13 Mai 2004, 21:32
Postitas C4
Ville kirjutas:
:roll: Nonii....,et siis olen hakanud vaata mingit vene baiki nimega zid,küsimusi oleks mul järgmiseid:1)Mis võik olla tema suurim kiirus 2)Kas keegi on zidi kuidagi forseerinud? kuidagi karburaatori vahetustega vmv.? 3)Ja kas sellise asjaga üldse linnas saab sõita,sellesmõttes et kiirendused asjad et kas üldse saab kudagi sellega seal hakkama? 4)Ja kas ta on üldjoontes ikkagi sama nagu delta,et laguneb kippelt ja vajab palju remonti või on nad suutnud selle zidi korektsemaks ja töökindlamaks muuta?
mina tean nii palju et mu sõbral see oli ja tema sai sealt välja pigistatud 80 km/h ma ei tea kuidas aga ta vireles ja väänles et sellest lahti saada ei soovita seda osta kuigi ta on parem kui delta oli ja on

Postitatud: 13 Mai 2004, 22:14
Postitas kauri6
sander kirjutas:
kauri6 kirjutas:
maksimum kiirus on tal alguses 65 ,atga kui mootor sissesõita sis hakkab ta 70-ga edasi liikuma.lagunemis kohta muud ma maha ei tee kui ainult seda , et taga tuli ei põle koguaeg korralikult. kuid linnas saab temaga korralikult sõita ja minek on tal hea
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor :P
miuke see 5 käiguline?Ja kas hind tõuseb ka? :P
kui sa ostad 5-käigulie ZIDi sis ta pidi maksa umbes 15000.- aga kuna neid veel vist ei ole sis ma täpset hinda ei tea

Postitatud: 13 Mai 2004, 23:31
Postitas raynu
mnjahh....mul sai 11000 km täis aga õnneks pole veel mootori kallal olnud vaja nokitseda....eks näis mis edasi saab muidugi. Eks kõik olene ikka sellest ka kuidas hooldad jne

Postitatud: 03 Juun 2004, 22:57
Postitas MotorHead
OT raynu: küsimus et mis sa enda zidile siis teinud oled. küsimus ka veel et kas sa oled võtnud ette selle taga monamordiga midagi. oma kogemustest tean et see väga nõrk asi. mis su ratas on muidu mingiks võistluseks tuunitud??

Postitatud: 03 Juun 2004, 22:59
Postitas MotorHead
mina põhiliselt sõidan sellega metsas ja midagi pole sellel viga. kiirusejanu saab kätte ja käigukast ka korralik. ainuke viga on tagumine monoamort. sai see ilge n*****a lahti võetud ja õli ära vahetatud sest ta oli nagu kiik. siis läks natuke paremaks kuid juba järgmine päev kaboom ja täpselt samasugune. mõtlen kas sinna mingit tugevamat amorti pole?? muidu originaal amort peaks olema cz tagumine amort.

Postitatud: 04 Juun 2004, 20:32
Postitas raynu
hei!

et ei ole ma selle tagaaomrdiga kyll midagi ette võtnud...nii nagu ostsin nii on...ja mitte mingit jama pole sellega kyll siiani olnud....muidugi kui 120 kg peale panna siis jääb nõrgaks aga üksi sõites tipp-topp.

Postitatud: 04 Juun 2004, 23:10
Postitas MotorHead
aga kas ta ei tundu sulle kuidagi väga kiigena olevat. kui mingist väiksest hüpekast hüppad siis kohe on amort põhjas. vedru on muidu jummala tugev kuid tagasitulev nagu õliamort ise nagu ei tööta. 8)

Postitatud: 05 Juun 2004, 00:44
Postitas raynu
kui nyyd järgi mõelda siis ehk ongi veidi...kuigi pole ise nagu tähelepanu pöörand sellele....ilmselt mul siiski asi nii hull siis pole :wink:

Zid on päris hea

Postitatud: 17 Aug 2004, 08:09
Postitas Zidist
Ei Zid küll nii ruttu katki ei lähe kui Delta. Zidil pole akut, sellel on elektrooniline süüde, mitte nagu Deltal nende kontaktidega. Zid on matsupill, kui muidugi õieti hooldada. Jõudu on tal ka kohe rohkem kui Deltal. :wink: Soovitan Zidi :!:

Postitatud: 17 Aug 2004, 11:13
Postitas Hõljuk
Delta ei ole kontaktidega.

Postitatud: 17 Aug 2004, 11:28
Postitas tont
pole see Delta nii saast midagi. mul sõbra Delta vedas mingi 300 kilo ära (sõber + mina + vana jawa). see on tal ~15 - 20 a vana ja remonti pole peaaegu, et üldse vajanud.

Re: ...

Postitatud: 17 Aug 2004, 15:25
Postitas Sanchez
Mix kirjutas:
on nüüd juba võimalik internetist leida päris palju tuunimise õpetusi ZiD-50 kohta..
kust tapsemalt? ma ei ole kunagi midagi sellest nainud.....

Postitatud: 18 Aug 2004, 23:51
Postitas aikuson
Hõljuk kirjutas:
Delta ei ole kontaktidega.
mul küll on :D
58 kuubikuline W-58 vms...

Re: ...

Postitatud: 19 Aug 2004, 00:08
Postitas aikuson
zid'i saad kiiremaks mootorit forseerides(väljalaskeavasid suuremaks, surveastet tõsta jne). Kindlasti aitab ka summutist sõelade väljavõtmine :D
zid'il oli minuteada väga tihe summuti :)

Postitatud: 23 Aug 2004, 02:27
Postitas Motoman
Kui Mul oli zid siis see oli küll super masin vähemalt minu juures! Ei vajanud remonti vaid ise omal soovil vahetasin kolvi ja rõngad ära!
Vastupidav masin tpp kiirus 70km/h!!!
Sain masinast lahti 7000.- siiamaani töötab tuttava käes!!