Deltast rallimasin

Moderaator: Moded


Teema algataja
Badass50cc

Deltast rallimasin

Lugemata postitus Postitas Badass50cc »

Kas Deltat oleks võimalik niimoodi forseerida.

1.Puurida keps ja väntvõll auke täis
2.Käiata kolvi küljepealne osa maha.
3.Keevitada siduri hammasratas väntvõlli külge, sidur küll puuduks, aga see-eest väntvõll väga kerge.
4.Treida väntvõlli otsas oleva magneti ebavajalik osa maha.
5.Lihvida silindrikaant.

Kas see muudaks delta võimsamaks, või rikuks selle täilikult. Endal on mõte katsetada seda kõike vanade juppide peal,

Teema algataja
kymco

Lugemata postitus Postitas kymco »

mina kyll nii ei teeks :D
eriti veel seda kolviga trikki :lol:
piirduks plokikaane puurimisega aint
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Deltast rallimasin

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

1.Puurida keps ja väntvõll auke täis

Ära puuri auklikuks vaid livi keps õhemaks, ääred ümaraks ja poleeri ära. Väntvõlli ei tohi torkida- läheb tasakaalust välja ja tekib ka "karteri surnud ruum" - kui tahad kergemaks (mida küll vaja ei ole), siis treid põsed väiksemaks ja taskaalustad uuesti üle ja täidad karteriruumi sellega tekkinud tühja ruumi alumiiniumist valmistatud "vööga"

3.Keevitada siduri hammasratas väntvõlli külge, sidur küll puuduks, aga see-eest väntvõll väga kerge.

Kasutatakse seda küll, aga seljuhul viiakse sidur ümber tagumisele võllile (mis eeldab küll suuri ümberehitusi ja ka kaane muutmist) - tehakse seda mitte niivõrd kaalu pärast vaid selleks, et vähendada sidurikorvi pöörete vähendamise arvelt vibratsiooni.

4.Treida väntvõlli otsas oleva magneti ebavajalik osa maha.

Seljuhul tuleb vahetada hoopis kogu süütemäng mingi teisetüübilise vastu

5.Lihvida silindrikaant.

Lihvimisega sa mingit normaalset tulemust ei saavuta, tegu ikkagi freesimistööga, soovitav seljuhul ka põlemiskambri kuju muutmine ebasümeetriliseks "nokkmütsiks"


Sinu mõtet lugedes ei saa hästi aru, mis kinnisidee sul selle kaalu vähendamisega on - iga asi peab olema ikkagi mõistuse piires ja sellisel pisikesel mootoril on hoorattaeffekt väga vajalik - sellest, et saad vabakäigul "sae häält" teha ei ole sul sõites eriti mingit kasu.

Lisaks juurde selline märkus, et piirdu palun selle projekti raames ainult sellesama teemaga ja ära hakka teistesse teemadesse sellest projektist postitama või oma ideede kohta küsima. Samuti ära tee iga selle mootoriga tekkiva järjekordse idee puhul uut teemat vaid jätka sedasama.
hälvik

Teema algataja
MadAss

Lugemata postitus Postitas MadAss »

esialgu võid lihtsalt surveastet tõsta, krossirajal sõites taha suurem hammakas, porlad kõrgmale ja kärab ka.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Silndri kaane viilimisega , tuleb rohkem peavalu kui kasu. Ise olen viilinud rolleri silindri kaant ja saavutasin küll edu! kiirus kasvas u. 5km/h kiirendus läks kehvemaks ja kui sõita nii u. kaks tundi siis õhkjahutus ei suuda ära jahutada! Tee seda aga mõistuse piirides, ma võtsin maksimumi ja ega sest nii palju kasu ei tulnud kui ootasin.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sellest eelmise postitaja´tuunimisest´ka vastav teema ette näidata, mida ei tohiks käepäraste vahenditega teha.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ht=#122376
ÄRA NII TEE!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”