Sõnavõtud hiina ja teiste kollaste rollerite teemal!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Sõnavõtud hiina ja teiste kollaste rollerite teemal!
Seoses tekkinud läbuga on edspidi niimoodi, et igasugused kommentaarid hiina/taiwani/korea rollerite käitumise, kvaliteedi jne kohta ja ka selleteemaline ostusoovituste jagamine või mahamaterdamine on edaspidi lubatud vaid nende rollerite konkreetsetel omanikel ja iga selline postitus peab sisaldama postituse lõpus viidet sellele, mis marki, mis tootmisaastaga ja mis läbisõiduga ja mida läbielanud kollast rollerit postitaja ise omab!
Kõik ilma viiteta postitused lähevad lihtsalt kustutamisele. Kui mõne kasutaja poste tuleb selle reegli rikkumise tõttu kustutada regulaarselt, postitaja üldeine postitusõigus suletakse!
Kõik ilma viiteta postitused lähevad lihtsalt kustutamisele. Kui mõne kasutaja poste tuleb selle reegli rikkumise tõttu kustutada regulaarselt, postitaja üldeine postitusõigus suletakse!
Viimati muutis oldmoped, 05 Dets 2006, 19:10, muudetud 1 kord kokku.
hälvik
Kindlasti tuleb siia veelgi selliseid poste,aga:
Kokkutulekul oli ka üks suht väike( väidetavalt korea toodang) ilma tuunimatta.
pisikene, 10 velgedega roller.
Ja mis ime, liikus vapustavalt, kiirendus väga hea, ja alla mäge sai kõigist mööda( sirge tee peal pidi minema ~8*km/h. spdio järgi, ja no minust sõitis mitmeid kordi mööda)
Väitis,et honda mootor on peal. Võibolla on ta ka ise siia registreerinud,siis editin enda posti. Saab omanik rohkem rääkida.
Kokkutulekul oli ka üks suht väike( väidetavalt korea toodang) ilma tuunimatta.
pisikene, 10 velgedega roller.
Ja mis ime, liikus vapustavalt, kiirendus väga hea, ja alla mäge sai kõigist mööda( sirge tee peal pidi minema ~8*km/h. spdio järgi, ja no minust sõitis mitmeid kordi mööda)
Väitis,et honda mootor on peal. Võibolla on ta ka ise siia registreerinud,siis editin enda posti. Saab omanik rohkem rääkida.
-
Teema algataja - Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Sellekohapealt õigus, et ei pea omama aga piisav ka see, kui on kunagi omanud või ka mingi aja lihtsalt kasutanud.hellish kirjutas:Need siis ka kes on omanud hiinakat ja kellel lihtsalt on kogemusi olnud.
Igasugused olen kuulnud, et on s**t ja naabripoisi oma laguneb kah koguaeg on ikkagi külajutu tasemel ja on aksepteeritavad vaid siis, kui on viide olemas konkreetsele masinale ja tema vanusele, olukorrale, teh andmetele jne.
Palun räägi mulle teise seeria Jaguar XJ erinevustest kolmanda seeriaga ja too välja teise seeria nõrgad küljed...hellish kirjutas:Selleks et neist teada ei pea omana hiinakat.
hälvik
ise oman hiina punni , 125cm3 ja yldiselt vigu oli ostes metsikult ikka. nyyd koik yle kaidud masinal ja enamv2hem on. l2bi olen ajand mingi 1300 .
muidugi ta ise suur ja see mootor j22b v2ga lahjaks, hetkel olengi j2rtsis juba yhte remondikohta, et saaks peale haugata 250cm3 .
yldine mulje siiski, et disain mul v2ga kena , s5ita v2ga mugav ja ainukesed asjad mis surid juba 800km juures olid kiige puksid .
Tammekas . (kasutasin v2ikevenna kontot)
muidugi ta ise suur ja see mootor j22b v2ga lahjaks, hetkel olengi j2rtsis juba yhte remondikohta, et saaks peale haugata 250cm3 .
yldine mulje siiski, et disain mul v2ga kena , s5ita v2ga mugav ja ainukesed asjad mis surid juba 800km juures olid kiige puksid .
Tammekas . (kasutasin v2ikevenna kontot)
i'm a f***ing alcoholic - Dont drink & drive
Äkki ütleksid ka millisest konkreetsest rollerist sa kirjutasid?eissid kirjutas:ise oman hiina punni , 125cm3 ja yldiselt vigu oli ostes metsikult ikka. nyyd koik yle kaidud masinal ja enamv2hem on. l2bi olen ajand mingi 1300 .
muidugi ta ise suur ja see mootor j22b v2ga lahjaks, hetkel olengi j2rtsis juba yhte remondikohta, et saaks peale haugata 250cm3 .
yldine mulje siiski, et disain mul v2ga kena , s5ita v2ga mugav ja ainukesed asjad mis surid juba 800km juures olid kiige puksid .
Tammekas . (kasutasin v2ikevenna kontot)
minuoma on tulnud eestisse miski ASA nime all, kuid peaaegu samasuguste kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] hiinlasi on igast eri imelike nimede all, kahjuks ei ole hetkel temast pilti, kuid info tema ostmiseks sain siit foorumist ost-myyk alt igatahes. Ta selline sinise ja halliga on .
enam ei leia nagu seda kuulutust ... a eks see oli paar kuud tagasi kaa , kui ostu tegin.
Tammekas.
enam ei leia nagu seda kuulutust ... a eks see oli paar kuud tagasi kaa , kui ostu tegin.
Tammekas.
i'm a f***ing alcoholic - Dont drink & drive
Mul on siis Baotian Freedo1. Tavaline hiinakas. Ostsin sest oli väga odav. Ostes oli ls 1700km, nyydseks olen 2 nädalaga peaaegu 800 km maha sõitnud. Kuidas peaks yks hiinakas sellele vastu? Ega viga pole midagi. Käivitub ilusti, rolleri spido järgi olen 70 sisse saanud (piirajaga?) aastaks 2005. Eks siis vaatab kuidas edasi läheb. Praegu olen väga rahul. Sellise hinna eest... täiesti korralik.
Ja kui kellegi võsukese rikkad vanemad ostavad talle Gilera või Peugeot või midagi taolist 40k+ eest... ja ta teisel päeval puusse sõidab... nalja kui palju
Ja kui kellegi võsukese rikkad vanemad ostavad talle Gilera või Peugeot või midagi taolist 40k+ eest... ja ta teisel päeval puusse sõidab... nalja kui palju

Endal samuti hiinakas ja jama sellega kui palju. Tagakumm läks eile teist korda katki (kuna ta on suht peenike ja 10 tolli, ei kannata väga palju auklikest teedest põhjustatud lööke). Mark on Qinqgi 3E 2-taktiline. Ostsin u. kuu tagasi ja läbisõit juba 2100. Võtab 50km/h välja, kuigi allamäge lükkab ka 65 peale. Võimalik, et ka rohkem kuna pole väga pikka langust olnud. Tagatuli sõidu ajal ei põle hetkel ja elektrijuhtmestik on vist pandud täielike võhike poolt kokku.
Ega keegi ei tea kas sellele mõnda laiemat tagakummi/velge alla saaks monteerida?
Ega keegi ei tea kas sellele mõnda laiemat tagakummi/velge alla saaks monteerida?
Hiinakas ja toimib täiega. Lõbu pärast sai ostetud ja tootjate praak pole sõidurõõmu rikkunud. Varsti kui tuleb spidole ka 4 koaline arv, siis hakkame vaatama, milleks aparaat tegelikult võimeline oleks. Ühesõnaga asi on parem kui arvata võiks, kuid kui pole soovi 4 korda rohkem raha investeerida lõbutsemiseks, siis on parem variant hiinakaga sõita ja ise vaadata, mida aretada ja mida mitte. Rollerite kohapealt pole kahjuks enne näinud väga aktiviteeti, et ise asja uurida ja asja parendada, vaid minnakse alati libedat ja kallist teed- tellitakse omale uus jubin ja ollakse õnnelikud. Me ei ela veel päriselt euroopas, kus tööjõud maksab palju ja kindlalt on odavam osta nö. tuuningjubin vaid inimesed võiks ise ka mõelda. Väljalase, karpa ja cdi peaks suurema pusimise peale ka ise ennast avama ja õigeima tee kätte näitama. Ma ei ütle, et ma selle leian, kuid minu arvates on lõbusam proovida kui maksta mõttetult tuhandeid uue jubina ostmiseks, millel on siis a la suurem düüs või 1 juhe teistmoodi. Pikk jutt s.. no jutt igatahes kommin veel kui mootor peaks üles ütlema või peaksin siis juba omaette teema tegema enda rollu käekäigust.
Oman ka ise üht hiina rollerit. Ei saa kurta, vigu on tulnud aga need ikka sõitja poolt põhjustatud. Mina leian, et see Hiina jms toodete maha tegemine on puht loll jutt. Olgu roller Hiinast, Hispaaniast või teab kust, laguneb ta ikka üht moodi, kõik sõltub selle omanikust ja hooldusest.
Viimati muutis hahaha, 19 Juul 2006, 13:01, muudetud 1 kord kokku.
Äkki oleks abi (ka teistele foorumikasutajatele), kui püüaksid aru saada, MIKS see stopperrõngas ei taha omal kohal püsida. Veidi rohkem analüüsivat mõtlemist ja tehnilist taipu tuleks kasuks. Muidu jäädki tuima näoga kolbe ja silindreid ostma/vahetama.case kirjutas:...Olen proovinud nii tugevamaid kui originalle nüüd läheb 3kolb ning silinder...
Kollane rollu
Mul on 49,6cc-ne Baotian Freedo2-neli takti ja 2,8kw.Minekut asjal ei ole aga löppkiirus on hea.norm maantteekiirus on 65-70km/h aga max olen kätte saanud 80 km/h.umbes kuu tagasi tuli remondist-vända laagrid,vänt,kolb-mingi paar tuhhi läks.enne seda vahetati ära variaaator aga see läks garantiisse.2005-a oma ja 7000 km läbisöit.karburaator on üks kõige sitemaid ja nõgemaid kohti.aegajalt ajab õhupuhastajast ka bensiini välja.aga muidu üpris hästi vastu pidaud 16000 kr eest.
Võtsin siis omalgi piiraja maha, kiiremaks nii väga ei läinudki, kuid masin iseenesest töötab mitu korda paremini, ainult kallaku peal seistes tahab välja surra, kiirust annab välja 70+ kmh, ei kurda. Aint uusi pidurilinke läheks tarvis, esipiduri link läks lihtsalt pooleks, õigemini see ümmargune ots murdus ära.
Hiinakas liigub päris hästi...
Minul oli rolleri soetamisel oluline madal hind,kestvus punktist A sõita punkti B ja kindlasti toimiv garantii.
Ostsin veebruaris rolleri ja olen sellega põristanud tänaseni ja ei nurise.
On olnud valmistaja vigu mõned korrad,kuid need on garantiis kõrvaldatud ja nüüd jookseb roller rõõmuga.
Hiina 2T roller jookseb uuena 45-52km/h,oluline on muidugi tuule tugevus kas vastu või alla.Tugeva tuule vastu jookseb 45km/h ja alla tuult sain 52km/h.Kiirust mõjutab ka tee kalle kas üles või alla.Kohalt minek võiks olla särtsakam,kuid pole hullu Tallinnas saab liikluses päris hästi hakkama.
Tõmme on päris hea 20km/h pealt 40km/h'ni siis edasi vatsa rahulikum.
Töökaaslasel on ka uus(juulist) hiina 4T roller ja sõidab kenasti.Esimesel päeval sain ka proovida ja tundus väga uimane,kuid peale paari saja km läbimise on max kiirus juba 50km/h.
Kohalt minek 20km/h'ni on vetsa uimane,kuid edasi läheb juba kiiremini.
Korralik sissesõit on väga oluline ja sellega tuleb arvestda!
Lähiajal hakkan sõitma järgmise uue hiinakaga,nüüd 4T ja vetsa suuremaga.Kahekesi on ikka lõbusam põristada kui üksi!
Ostke ja põristage rõõmuga oma uute hiinakatega,olgu see hind siis 9000eek või 16 000eek.
Pole mõtet kuulata mingit hämast halamist,et hiinakas on risu ja ei liigu!
Tõestus on vastupidine,on küll vigu neil kuid toimiv garantii lahendab need ja sõit võib jätkuda.
Jan.
Ostsin veebruaris rolleri ja olen sellega põristanud tänaseni ja ei nurise.
On olnud valmistaja vigu mõned korrad,kuid need on garantiis kõrvaldatud ja nüüd jookseb roller rõõmuga.
Hiina 2T roller jookseb uuena 45-52km/h,oluline on muidugi tuule tugevus kas vastu või alla.Tugeva tuule vastu jookseb 45km/h ja alla tuult sain 52km/h.Kiirust mõjutab ka tee kalle kas üles või alla.Kohalt minek võiks olla särtsakam,kuid pole hullu Tallinnas saab liikluses päris hästi hakkama.
Tõmme on päris hea 20km/h pealt 40km/h'ni siis edasi vatsa rahulikum.
Töökaaslasel on ka uus(juulist) hiina 4T roller ja sõidab kenasti.Esimesel päeval sain ka proovida ja tundus väga uimane,kuid peale paari saja km läbimise on max kiirus juba 50km/h.
Kohalt minek 20km/h'ni on vetsa uimane,kuid edasi läheb juba kiiremini.
Korralik sissesõit on väga oluline ja sellega tuleb arvestda!
Lähiajal hakkan sõitma järgmise uue hiinakaga,nüüd 4T ja vetsa suuremaga.Kahekesi on ikka lõbusam põristada kui üksi!
Ostke ja põristage rõõmuga oma uute hiinakatega,olgu see hind siis 9000eek või 16 000eek.
Pole mõtet kuulata mingit hämast halamist,et hiinakas on risu ja ei liigu!
Tõestus on vastupidine,on küll vigu neil kuid toimiv garantii lahendab need ja sõit võib jätkuda.
Jan.
BMW R1100RT
nii nyydseks minul juba 3000 ette keritud kohe ja ikka veel t88tab
aga ! olen v2ga h2das oma elektroonilise piirajaga, et s**t vai 80 kmh arendab ja plaks kinni poob ... mitte ykski rolleritega tegelev firma ei aita mind
ahjaa, isend siis hiina 125cc
kas siin on kedagi tarka ??
tammekas

aga ! olen v2ga h2das oma elektroonilise piirajaga, et s**t vai 80 kmh arendab ja plaks kinni poob ... mitte ykski rolleritega tegelev firma ei aita mind
ahjaa, isend siis hiina 125cc
kas siin on kedagi tarka ??
tammekas
i'm a f***ing alcoholic - Dont drink & drive
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
eissid kirjutas:nii nyydseks minul juba 3000 ette keritud kohe ja ikka veel t88tab![]()
aga ! olen v2ga h2das oma elektroonilise piirajaga, et s*** vai 80 kmh arendab ja plaks kinni poob ... mitte ykski rolleritega tegelev firma ei aita mind
ahjaa, isend siis hiina 125cc
kas siin on kedagi tarka ??
tammekas
Vajad seda siis: http://www.scootsusa.com/high-performance-p-239.html
Siiski tundub et väga suur osa siin foorumis on meelel, et ikkagi uus, vahet pole, et odav. Aga ega asi ei ole odav asjata. Mina näiteks ostan omale 4 aastat vana Aprilia rolleri sama hinna eest, mis saaks uue hiinaka. Kas hiinakas üldse sõidab nii kaua? Hiinakate puhul on mootor ilmselt mõne suure firma toodang (Honda, Yamaha jne) aga kogu ülejäänud kupatus on see, mille pealt raha kokku hoitakse (alates liikuvosadest ja lõpetades kasvõi küünlaga)
Mina ei ostaks teise aastaid vana Aprilia rollerit(alates 20 000eek) vaid ostsin just uue Baotiani 50cc 4T(15 000eek)!sigaelmar kirjutas:Siiski tundub et väga suur osa siin foorumis on meelel, et ikkagi uus, vahet pole, et odav. Aga ega asi ei ole odav asjata. Mina näiteks ostan omale 4 aastat vana Aprilia rolleri sama hinna eest, mis saaks uue hiinaka. Kas hiinakas üldse sõidab nii kaua? Hiinakate puhul on mootor ilmselt mõne suure firma toodang (Honda, Yamaha jne) aga kogu ülejäänud kupatus on see, mille pealt raha kokku hoitakse (alates liikuvosadest ja lõpetades kasvõi küünlaga)
Nüüd on vana roller müüdud ja uus kohal,just täna käisin sõitsin 40km.
Hetkel on muljed head,ees ja taga 12"rattad ja mõlemad on ketas pidurid.
12" rattaga ei tunne linnatänava ebatasasusi ikka nii nagu 10" rattaga ja juhitavus ka üle 45km/h on tunduvalt turvalisem.
Hetkel on sissesõit ja tuleb jälgida juhiseid,kuid allamäge sain ikka mõnusa hoo üles.
Arvan et ka hiinakas sõidab sama kaua kui mõni teinegi roller,kõik oleneb hooldusest ja sõidustiilist!
Kui midagi peaks minema siis on mul olemas garantii.
Sõidan rõõmuga oma kollasega rolleriga!
Jan.
BMW R1100RT
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.