Õlivahetus?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Õlivahetus?
Tervist! Plaan siis teostada esimene tsikli õlivahetus. Oleks paar kiiret küsimust selle kohta. Nii, esimene oleks selline: Mis õli üldse läheb CBR600 (09/96) mootorisse ja teine küsimus: Kas vahetamine on lihtsalt vana välja ja uus sisse, või on vaja ka mõni filter koos õliga vahetada? Nii lihtsad küsimused olidki 

-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Valvoline annab sellised variandid:
Honda
CBR 600 F (1993-1998)
--------------------------------------------------------------------------------
Engine/transmission, petrol, 4-stroke, water cooled, 4 valves/cyl. Capacity 3,7 liter
Use: Normal
Products:
SynPower 4T 10W-40
DuraBlend 4T 10W-40
Motorcycle Oil 4T 10W-40
Honda
CBR 600 F (1993-1998)
--------------------------------------------------------------------------------
Engine/transmission, petrol, 4-stroke, water cooled, 4 valves/cyl. Capacity 3,7 liter
Use: Normal
Products:
SynPower 4T 10W-40
DuraBlend 4T 10W-40
Motorcycle Oil 4T 10W-40
Viimati muutis Laur, 04 Mai 2006, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Laur kirjutas:Valvoline annab sellised variandid:
Honda
CBR 600 F (1993-1998)
--------------------------------------------------------------------------------
Engine/transmission, petrol, 4-stroke, water cooled, 4 valves/cyl. Capacity 3,7 liter
Use: Normal
Products:
SynPower 4T 10W-40
DuraBlend 4T 10W-40
Motorcycle Oil 4T 10W-40
Ehk siis järjestus kallimast odavamani
SynPower on täissünt
DuraBlend - poolsünt
Motorcycle - mineraal
Mootoritootja nõutud kvaliteediklassile vastavad nad kõik. Seega ajab mineraal ideaalselt asja ära. Kui raha rohkem, võib ka DuraBlendi valada. Täissündi valamine sellise aasta masinale on ilmselt priiskamine.
Aga eks igaüks teeb ise omale meelepärase otsuse
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
10 aasta vanusele tsiklile ei ole mitte mingit pointi sisse kallata täissünti. Optimaalseim valik oleks poolsünt. Mineraali jaoks on ehk veidikene veel liiga uus see aparaat. Koos õliga ikka filter ka vaja vahetada ja nii lihtne see ongi. Tööde järjekord:
1. Mootor soojaks
2. Õlikork alt lahti
3. Õli välja (mitte muru peale vaid anumasse), vana filter ära
4. Lase rahulikult tilkuda ja võid proovida tsiklit veidi kallutada, et võimalikult palju vana õli kätte saada
5. Uus filter paika. Kui on väline metallkopsik, siis eelnevalt tihend uue õliga määrida
6. Uue filtri keerad kinni KÄEGA, mitte megatugevalt mingi võtmega
7. Õlipunn alla
8. Uus õli normini sisse
9. Testkäivitus ja selle järel mõne aja pärast õlitaseme kontroll
10. Järeltäitmine MAX märgini
1. Mootor soojaks
2. Õlikork alt lahti
3. Õli välja (mitte muru peale vaid anumasse), vana filter ära
4. Lase rahulikult tilkuda ja võid proovida tsiklit veidi kallutada, et võimalikult palju vana õli kätte saada
5. Uus filter paika. Kui on väline metallkopsik, siis eelnevalt tihend uue õliga määrida
6. Uue filtri keerad kinni KÄEGA, mitte megatugevalt mingi võtmega
7. Õlipunn alla
8. Uus õli normini sisse
9. Testkäivitus ja selle järel mõne aja pärast õlitaseme kontroll
10. Järeltäitmine MAX märgini
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
[quote="loodusevingerpuss"]ei ole küll mingine ekspert, aga minuarust mineraalne õli küll asja ära ei aja.
Kas pead ennast targemaks kui mootori tootja (Honda)? Ikka tema ju ütleb millistele tingimustele antud mootori õli kvaliteet vastama peab. Nagu juba öeldud, kõrgema kvaliteedi klassi õli võib alati kasutada.
Kas pead ennast targemaks kui mootori tootja (Honda)? Ikka tema ju ütleb millistele tingimustele antud mootori õli kvaliteet vastama peab. Nagu juba öeldud, kõrgema kvaliteedi klassi õli võib alati kasutada.
Mõtlesin endal ka ajaviiteks õlitaset kontrollida ja vaatasin, et üldse ei ole selle pulka ots, mis korgi küljes on, õline ja valasin siis nii kaua juurde kui jõudis sinna normaalsesse alasse ja selleks pidi õli valama sisse 600ml (1l on kogu maht mis peab sees olema) ja sõitnud oli ratas peale õli täielikku vahetamist miski paar kuud. Täpsemalt siis natuke üle 2.
Kas see on normaalne, et õli nii palju ära põleb seal sees? Ratas on 4T ja 125cc. Ise arvan, et kuna nii väike kubatuur, siis ju koguaeg gaas põhjas, et saavutada seda kiirendust, mida normaalsed tsiklimehed väikse käenõksuga saavutavad. Et ju siis selline ringi paarutamine täie pööretega koguaeg põletab õli ja peakski aeg-ajalt juurde panema? Või on see mingi rike? Või normaalne nähtus?
Kas see on normaalne, et õli nii palju ära põleb seal sees? Ratas on 4T ja 125cc. Ise arvan, et kuna nii väike kubatuur, siis ju koguaeg gaas põhjas, et saavutada seda kiirendust, mida normaalsed tsiklimehed väikse käenõksuga saavutavad. Et ju siis selline ringi paarutamine täie pööretega koguaeg põletab õli ja peakski aeg-ajalt juurde panema? Või on see mingi rike? Või normaalne nähtus?
Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
loe manuaal läbi.Regula kirjutas:Mõtlesin endal ka ajaviiteks õlitaset kontrollida
on rattaid millel õlitaseme kontroll elldab eelnevat käivitust ja kuni 60 kraadini soenemist, siis 5 mintsi ootamist ja ales siis kontrolllima.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kuidas sa õlitaset kontrollisid ? tsikkel jalapeal või püsti ikka ?Regula kirjutas:Mõtlesin endal ka ajaviiteks õlitaset kontrollida ja vaatasin, et üldse ei ole selle pulka ots, mis korgi küljes on, õline ja valasin siis nii kaua juurde kui jõudis sinna normaalsesse alasse ja selleks pidi õli valama sisse 600ml (1l on kogu maht mis peab sees olema) ja sõitnud oli ratas peale õli täielikku vahetamist miski paar kuud. Täpsemalt siis natuke üle 2.
Kas see on normaalne, et õli nii palju ära põleb seal sees? Ratas on 4T ja 125cc. Ise arvan, et kuna nii väike kubatuur, siis ju koguaeg gaas põhjas, et saavutada seda kiirendust, mida normaalsed tsiklimehed väikse käenõksuga saavutavad. Et ju siis selline ringi paarutamine täie pööretega koguaeg põletab õli ja peakski aeg-ajalt juurde panema? Või on see mingi rike? Või normaalne nähtus?
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.