Karburaatori reguleerimiseks vajalikud kruvid?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Karburaatori reguleerimiseks vajalikud kruvid?

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

Oleks vaja natukene abi.
Karburaatori külje peal on ilusti 2 reguleerimise kruvi, oleks vaja teada mis mida täpselt reguleerib.

Tegemist muidu dellorto karburaatoriga ja automaatne toores. Masin ise malaguti f15. Loodan et ehk oskab keegi nende andmete abil vastata, kui midagi puudu siis palun küsige. Ise skeemidest kahjuks ei olnud suuteline seda välja sirvima. :cry:

Suht rakse on reguleerida karpat sellises teadmatuses. asi selles et üks väidab üht ja teine teist. ning ehk oskab keegi aidata öeldes kas see on stock karpa?

Pildid:

Pilt
Pilt
Pilt

Stagga
Postitusi: 181
Liitunud: 12 Juul 2004, 23:08
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Stagga »

Parem poolne kruvi pildil(õhupuhasti juures) on segukruvi ja vasakpoolne tühikäik.

Miks sul segu nii rikkaks keeratud on ? :shock:
Kui suur düüs sees on?

Reguleerida on lihtne: keerates segukruvi sisse on segu lahjem ja välja on rikkam.
If your motor stutters in lower rpms, chokes or stops, you can adjust the mix with the pilot mixture screw. Screw it in, the mix is leaner, screw it out and the mix is richer. The optimal value should be about 0,5 to 2,5 turns out of the housing. For example, if you need 4 turns, choose a smaller idle mixture jet.
Mul on sarnane karpa aint käsitoorega ja minul segukruvi on korpusest natukene all pool ja välja ta oma august ei piilu.


Ei usu et see on originaal.

Teema algataja
ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

Stagga kirjutas:
Parem poolne kruvi pildil(õhupuhasti juures) on segukruvi ja vasakpoolne tühikäik.

Miks sul segu nii rikkaks keeratud on ? :shock:
Kui suur düüs sees on?

Reguleerida on lihtne: keerates segukruvi sisse on segu lahjem ja välja on rikkam.
If your motor stutters in lower rpms, chokes or stops, you can adjust the mix with the pilot mixture screw. Screw it in, the mix is leaner, screw it out and the mix is richer. The optimal value should be about 0,5 to 2,5 turns out of the housing. For example, if you need 4 turns, choose a smaller idle mixture jet.
Mul on sarnane karpa aint käsitoorega ja minul segukruvi on korpusest natukene all pool ja välja ta oma august ei piilu.


Ei usu et see on originaal.
mees teab millest räägib, sain nüüd korda. aga düüs on 70 praegu

maxim

Lugemata postitus Postitas maxim »

aga mis siis juhtub, kui segukruvi on ära kadunud?:D
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

siis pead uue ostma ja peale panema...
DiTech :ner:
Pilt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”