1. leht 1-st

Käivitusprobleemid/külmkäivitus

Postitatud: 04 Mai 2006, 16:22
Postitas Pohlakas
Umbes nädal tagasi sai soetatud Saksamaalt toodud roller - MBK Stunt.

Selline probleem, et roller ei käivitu külmalt hästi, starterist ei lähe mingi nipiga, vänta peab suhtliselt kaua peksma, hakkab kohe lubama, võtab mootori natuke pöördesse ja sureb välja, toores on manuaalne, külmalt käivitades teen klapi lahti. 20korda vändast löödud läheb käima ja sõidab hästi, aga kui nii 20 minutit seisab peab jälle vändast käivitama.

Sai vahetatud küünal, karpa puhastatu, bensufiltrid, õhufilter.

Võib asi olla kolvirõngastes?

Abi väga teretulnud, laupäevaks tahaks normaalselt tööle saada!

Postitatud: 04 Mai 2006, 16:28
Postitas daddo
Mul endal ka taoline häda.
Sai ostetud siis Derbi Predator...Kui seisab kauem siis tõmbab aku tühjaks nagu käima minna ei jõua.Hommikul tahtsin kooli minna aku tõmbas tühjaks ja peksin mingi ~10 korda vänta ning läks käima.Hiljem oli korras.
Müüja ütles et aku sai uus ostetud. Kuna endal see esimene roller siis kogemusi pole.

Tänan!

Postitatud: 04 Mai 2006, 16:38
Postitas Pohlakas
Tänan siiski, kuid asi pole akus, kuna starter jõuab mootorit ringi vedada.

Postitatud: 04 Mai 2006, 17:00
Postitas mca15
Kunagi endal oli sama jama piaggio typhoon-ga(valesti kirjutatud), vahetasin kolvirõngad koos kolviga ja asi korras.

Postitatud: 04 Mai 2006, 20:27
Postitas Red´Bull
Proovi seda toorest kõigepealt mingi 20 korda pumbata ja proovi siis...

Postitatud: 05 Mai 2006, 09:45
Postitas Stagga
Sama viga esinesmul.
Avastasin et kolb oli silindrisse nagu 10 korda kinni jooksnud: sooned absoluutselt igalpool silindris sees.

Vahetasin vana silku uue komplektiga ja panin ka uue karpa :wink: ja probleem imekombel kadund. :shock:

Tegelt nali naljaks aga soovitaks soojalt sul kompressioon ära mõõta siis on kõik selge. Kui on 5-6 siis on kohvi. 8 ja üles on normaalne.

Postitatud: 05 Mai 2006, 13:47
Postitas Pohlakas
Homme enne eksamit, võtan korra lahti, vaatab, mis seisus see silinder on, kui silindril kriime/sooni ei ole, piisaks kolvi ja rõngaste vahetusest?

Postitatud: 05 Mai 2006, 14:24
Postitas KubsiK
yap, sest siis on viga rõngastes, arvan et kolvi pole vast mõtet vahetada, aga ikkagi vaata mis olukorras see on.

Postitatud: 06 Mai 2006, 01:56
Postitas naxitrall
Stagga kirjutas:
Sama viga esinesmul.
Avastasin et kolb oli silindrisse nagu 10 korda kinni jooksnud: sooned absoluutselt igalpool silindris sees.

Vahetasin vana silku uue komplektiga ja panin ka uue karpa :wink: ja probleem imekombel kadund. :shock:

Tegelt nali naljaks aga soovitaks soojalt sul kompressioon ära mõõta siis on kõik selge. Kui on 5-6 siis on kohvi. 8 ja üles on normaalne.
vabandan OT pärast aga millega seda mõõta annab?

Postitatud: 06 Mai 2006, 19:43
Postitas speed fighter
on olemas aparatuur nimega kompressomeeter, see keeratakse silindri otsa küünla asemele ja siis antakse starterit. 8)

Postitatud: 07 Mai 2006, 05:03
Postitas naxitrall
speed fighter kirjutas:
on olemas aparatuur nimega kompressomeeter, see keeratakse silindri otsa küünla asemele ja siis antakse starterit. 8)
aga kes omab sellist aparatuuri? (või firma)

Postitatud: 07 Mai 2006, 09:57
Postitas xzburnoutzx
Küsi holma käest, ta kunagi andis mingid lingid, kust osta sai :arrow:

käivitus

Postitatud: 07 Mai 2006, 10:47
Postitas mb mees
nii palju kui mina tean ei saa kahetaktilisel mõõta survet.ainult neljataktilisel saab.nii öeldi mulle viljandist motoärist.

Postitatud: 07 Mai 2006, 11:22
Postitas Sandrew
See on küll vale jutt...
Miks siis mina enda vanal rolleri mõõta sain?

Postitatud: 07 Mai 2006, 18:21
Postitas Pohlakas
Noh, vähemalt nüüd on kindlalt teada, milles viga, rõngad ja kolb kindlalt vahetusse, kuna kompressioon oli vaevu 4, ime, et ta veel käivitub ja nii kiiresti sõidab... :)

Postitatud: 08 Mai 2006, 00:34
Postitas naxitrall
Sfera50RST kirjutas:
Noh, vähemalt nüüd on kindlalt teada, milles viga, rõngad ja kolb kindlalt vahetusse, kuna kompressioon oli vaevu 4, ime, et ta veel käivitub ja nii kiiresti sõidab... :)
kus sul seda mõõdeti?

Postitatud: 08 Mai 2006, 01:01
Postitas stop
naxitrall kirjutas:
speed fighter kirjutas:
on olemas aparatuur nimega kompressomeeter, see keeratakse silindri otsa küünla asemele ja siis antakse starterit. 8)
aga kes omab sellist aparatuuri? (või firma)
Vb stagga aitab sind sellel alal, tal endal garaazis olemas see. :roll:

Postitatud: 08 Mai 2006, 14:50
Postitas Pohlakas
naxitrall kirjutas:
Sfera50RST kirjutas:
Noh, vähemalt nüüd on kindlalt teada, milles viga, rõngad ja kolb kindlalt vahetusse, kuna kompressioon oli vaevu 4, ime, et ta veel käivitub ja nii kiiresti sõidab... :)
kus sul seda mõõdeti?
Kasutaja "speed fighter" garaaži ees sai mõõdetud. :wink:

Postitatud: 08 Mai 2006, 15:06
Postitas mca15
algaja14 kirjutas:
yap, sest siis on viga rõngastes, arvan et kolvi pole vast mõtet vahetada, aga ikkagi vaata mis olukorras see on.
Mitte kunagi ei vahetata ainult rõngaid, sest kui on rõngad kulunud siis on ka kolb kulunud.

Postitatud: 12 Mai 2006, 09:56
Postitas Pohlakas
Minu õnneks sai probleem odava ja lihtsa lõpu.. :)

Lahti võttes selgus, et peal Malossi MHR 70ccm silinder, kohe mõte, et sellele maksab kolb ja rõngad ju niipalju.. :D
Nii, silindripea maha, üks polt, kuidagi kahtlaselt lahti..
silindripea maas, tihend ära põlenud lahtise poldi juurest ja benssu välja peksnud.. :wink:
Kolb ja rõngad ideaalses korras.. :D
Silindrialune tihend oli kah puru.
Silindripea tihend sai ostetud sellisest firmast nagu Baltflex, suur tänu, tihend maksis seal 9.-
Teise tihendi tegin ise.
Imelik, et meie Tartu motopoed ei paku sellist tihendit, oleks pidanud Tallinnast AP-Motost tellima..
Sai veel silinder-ja pea siledaks lastud, et täkkeid ei oleks vahel, kust väljal ööks midagi.
Nii, asjad kokku, bensiin sisse, vänta umbes 6 korda, bensufiltris enam ei mulise õhk, st. et karpa benssu täis ja veel vänta ja läks käima.. :)

Et kindel olla, et probleemi enam pole sai veel täna spetsiaalselt külmalt käima pandud, klapp lahti ja esimesest löögist läks käima... :wink: :)

Suur tänu, kõigile, kes abistasid.