Käivitusprobleemid/külmkäivitus
Moderaator: Moded
Käivitusprobleemid/külmkäivitus
Umbes nädal tagasi sai soetatud Saksamaalt toodud roller - MBK Stunt.
Selline probleem, et roller ei käivitu külmalt hästi, starterist ei lähe mingi nipiga, vänta peab suhtliselt kaua peksma, hakkab kohe lubama, võtab mootori natuke pöördesse ja sureb välja, toores on manuaalne, külmalt käivitades teen klapi lahti. 20korda vändast löödud läheb käima ja sõidab hästi, aga kui nii 20 minutit seisab peab jälle vändast käivitama.
Sai vahetatud küünal, karpa puhastatu, bensufiltrid, õhufilter.
Võib asi olla kolvirõngastes?
Abi väga teretulnud, laupäevaks tahaks normaalselt tööle saada!
Selline probleem, et roller ei käivitu külmalt hästi, starterist ei lähe mingi nipiga, vänta peab suhtliselt kaua peksma, hakkab kohe lubama, võtab mootori natuke pöördesse ja sureb välja, toores on manuaalne, külmalt käivitades teen klapi lahti. 20korda vändast löödud läheb käima ja sõidab hästi, aga kui nii 20 minutit seisab peab jälle vändast käivitama.
Sai vahetatud küünal, karpa puhastatu, bensufiltrid, õhufilter.
Võib asi olla kolvirõngastes?
Abi väga teretulnud, laupäevaks tahaks normaalselt tööle saada!
Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
Mul endal ka taoline häda.
Sai ostetud siis Derbi Predator...Kui seisab kauem siis tõmbab aku tühjaks nagu käima minna ei jõua.Hommikul tahtsin kooli minna aku tõmbas tühjaks ja peksin mingi ~10 korda vänta ning läks käima.Hiljem oli korras.
Müüja ütles et aku sai uus ostetud. Kuna endal see esimene roller siis kogemusi pole.
Tänan!
Sai ostetud siis Derbi Predator...Kui seisab kauem siis tõmbab aku tühjaks nagu käima minna ei jõua.Hommikul tahtsin kooli minna aku tõmbas tühjaks ja peksin mingi ~10 korda vänta ning läks käima.Hiljem oli korras.
Müüja ütles et aku sai uus ostetud. Kuna endal see esimene roller siis kogemusi pole.
Tänan!
Sama viga esinesmul.
Avastasin et kolb oli silindrisse nagu 10 korda kinni jooksnud: sooned absoluutselt igalpool silindris sees.
Vahetasin vana silku uue komplektiga ja panin ka uue karpa
ja probleem imekombel kadund.
Tegelt nali naljaks aga soovitaks soojalt sul kompressioon ära mõõta siis on kõik selge. Kui on 5-6 siis on kohvi. 8 ja üles on normaalne.
Avastasin et kolb oli silindrisse nagu 10 korda kinni jooksnud: sooned absoluutselt igalpool silindris sees.
Vahetasin vana silku uue komplektiga ja panin ka uue karpa


Tegelt nali naljaks aga soovitaks soojalt sul kompressioon ära mõõta siis on kõik selge. Kui on 5-6 siis on kohvi. 8 ja üles on normaalne.
vabandan OT pärast aga millega seda mõõta annab?Stagga kirjutas:Sama viga esinesmul.
Avastasin et kolb oli silindrisse nagu 10 korda kinni jooksnud: sooned absoluutselt igalpool silindris sees.
Vahetasin vana silku uue komplektiga ja panin ka uue karpaja probleem imekombel kadund.
![]()
Tegelt nali naljaks aga soovitaks soojalt sul kompressioon ära mõõta siis on kõik selge. Kui on 5-6 siis on kohvi. 8 ja üles on normaalne.
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
käivitus
nii palju kui mina tean ei saa kahetaktilisel mõõta survet.ainult neljataktilisel saab.nii öeldi mulle viljandist motoärist.
Kasutaja "speed fighter" garaaži ees sai mõõdetud.naxitrall kirjutas:kus sul seda mõõdeti?Sfera50RST kirjutas:Noh, vähemalt nüüd on kindlalt teada, milles viga, rõngad ja kolb kindlalt vahetusse, kuna kompressioon oli vaevu 4, ime, et ta veel käivitub ja nii kiiresti sõidab...

Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
Minu õnneks sai probleem odava ja lihtsa lõpu..
Lahti võttes selgus, et peal Malossi MHR 70ccm silinder, kohe mõte, et sellele maksab kolb ja rõngad ju niipalju..
Nii, silindripea maha, üks polt, kuidagi kahtlaselt lahti..
silindripea maas, tihend ära põlenud lahtise poldi juurest ja benssu välja peksnud..
Kolb ja rõngad ideaalses korras..
Silindrialune tihend oli kah puru.
Silindripea tihend sai ostetud sellisest firmast nagu Baltflex, suur tänu, tihend maksis seal 9.-
Teise tihendi tegin ise.
Imelik, et meie Tartu motopoed ei paku sellist tihendit, oleks pidanud Tallinnast AP-Motost tellima..
Sai veel silinder-ja pea siledaks lastud, et täkkeid ei oleks vahel, kust väljal ööks midagi.
Nii, asjad kokku, bensiin sisse, vänta umbes 6 korda, bensufiltris enam ei mulise õhk, st. et karpa benssu täis ja veel vänta ja läks käima..
Et kindel olla, et probleemi enam pole sai veel täna spetsiaalselt külmalt käima pandud, klapp lahti ja esimesest löögist läks käima...
Suur tänu, kõigile, kes abistasid.

Lahti võttes selgus, et peal Malossi MHR 70ccm silinder, kohe mõte, et sellele maksab kolb ja rõngad ju niipalju..

Nii, silindripea maha, üks polt, kuidagi kahtlaselt lahti..
silindripea maas, tihend ära põlenud lahtise poldi juurest ja benssu välja peksnud..

Kolb ja rõngad ideaalses korras..

Silindrialune tihend oli kah puru.
Silindripea tihend sai ostetud sellisest firmast nagu Baltflex, suur tänu, tihend maksis seal 9.-
Teise tihendi tegin ise.
Imelik, et meie Tartu motopoed ei paku sellist tihendit, oleks pidanud Tallinnast AP-Motost tellima..
Sai veel silinder-ja pea siledaks lastud, et täkkeid ei oleks vahel, kust väljal ööks midagi.
Nii, asjad kokku, bensiin sisse, vänta umbes 6 korda, bensufiltris enam ei mulise õhk, st. et karpa benssu täis ja veel vänta ja läks käima..

Et kindel olla, et probleemi enam pole sai veel täna spetsiaalselt külmalt käima pandud, klapp lahti ja esimesest löögist läks käima...


Suur tänu, kõigile, kes abistasid.
Yamaha Aerox|Vjatka Elektron 150ccm|
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.