Külkad!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Külkad!
Loetleks siis siin kohal vaikselt üles kõik ida pool toodetud külgkorviga masinad.
1.K-750
2.M-650
3.M-750
4.IZ JUPITER 4
5.IZ- P3K
6.IZ JU3K
7.DNEPR MT-9
8.URAL-3 M-66
9.DNEPR MT-10
Kasutasin ka otsingut ning sain peris palju nende rataste kohta teada,kuid siiski omased kogemused nende ratastega on alati teretulnud ja vastupidavuse kohta on sõnumid samuti oodatud.Plaan endale suveks soetad üks nendest masinatest.kõik õpetussõnad ja muud asja kohased kommentaarid on oodatud.
ETTE TÄNADES,
Sander.
MT 10 korviga
Endal sa ka ühele MT- 10- le korv külge pandud. See ratas siis rohkem libedaga ja talvel sõitmiseks. Suvel hea seenemetsas samuti käia..... .
Kuid ilmselt kokkujooksu peab veel tsipa regullima, nõksa kisub paremale poole ja hakkab kätele.
Ja KAHJU ON, kui sõidad ringi, et külgkorve vedeleb niisama majade juures väljas. Ju siis omal ajal eelistati niivõrd soolorattaid, et korvist loobuti. Kuid see maitse asi.
Sander, kas juba midagi ka välja vaadatud???
Igal juhul edu korvimeestele soovides:
Ivar
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
- Tsikkel: Jawa Style

Ainult et Mul on jup3k sellele oleks miski 50kg liivakott korvi vaja.
Tundub teine liig kerge vahest.
Terv Ermo ka korvi(ga tsikli)mees
Edit: et väga OT poleks siis Pannonia on ka korviveo võimeline.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:

Samuti ei saa aru nendest trike'idest ja muudest säärastest. ATV on ise asi, vähemalt siis kui teda sihipäraselt kasutada ja maastikul sõita. Kui juba rohkem kui 2 ratast, siis miks mitte juba kabriolett auto?
Fazer@ei ole kade ega kibestunud, lihtsalt uudishimulik
-
Teema algataja - Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Kulla kallis Fazer ,läbi minu silmade vaadates seisneb asi suuruses ja võimsuses,näiteks soolorattaga sa ju ei hakka kartulikotte vedama,M-iga vead aga mitmeid ja muidugi see mis sa ka ise nimetasid talvel libedaga on suur eelis,kaherattaliste ees.Fazer kirjutas:Mul teile korvimeestele üks küsimus - mis see on, mis selle korviga sõitmise nii meeldivaks teeb?Ma saan aru, et maitse asi ja nii ja et talvel libedaga on ka võimalik sõita, aga siiski. Tsikkel see on ju võimalus liikuda KAHEL RATTAL ja kurvides KALLUTADA! Ma ei nori vaid tõesti tahaks teada mis teid selle juures võlub?
Samuti ei saa aru nendest trike'idest ja muudest säärastest. ATV on ise asi, vähemalt siis kui teda sihipäraselt kasutada ja maastikul sõita. Kui juba rohkem kui 2 ratast, siis miks mitte juba kabriolett auto?
Fazer@ei ole kade ega kibestunud, lihtsalt uudishimulik


Ega mootorrattad pole ainult mänguasjadeks mõeldudFazer kirjutas:Mul teile korvimeestele üks küsimus - mis see on, mis selle korviga sõitmise nii meeldivaks teeb?Ma saan aru, et maitse asi ja nii ja et talvel libedaga on ka võimalik sõita, aga siiski. Tsikkel see on ju võimalus liikuda KAHEL RATTAL ja kurvides KALLUTADA! Ma ei nori vaid tõesti tahaks teada mis teid selle juures võlub?

Motikas on ökonoomsem ja odavam, kui auto, külgkorvi saad panna lapse või vanaema või kuulipilduri või asju vedada. Ühesõnaga, külgkorv on praktiline asi, kui sulle eelnevast miski arusaamatuks jäi.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ok, ok. Arvasin, et need ajad, kus tsiklit odavuse pärast autole eelistati on tänaseks möödas... Ma arvan, et korralik korviga tsikkel maksab umbes sama palju kui sama vana Sierra näiteks...?Triip kirjutas:Ega mootorrattad pole ainult mänguasjadeks mõeldudFazer kirjutas:Mul teile korvimeestele üks küsimus - mis see on, mis selle korviga sõitmise nii meeldivaks teeb?Ma saan aru, et maitse asi ja nii ja et talvel libedaga on ka võimalik sõita, aga siiski. Tsikkel see on ju võimalus liikuda KAHEL RATTAL ja kurvides KALLUTADA! Ma ei nori vaid tõesti tahaks teada mis teid selle juures võlub?
![]()
Motikas on ökonoomsem ja odavam, kui auto, külgkorvi saad panna lapse või vanaema või kuulipilduri või asju vedada. Ühesõnaga, külgkorv on praktiline asi, kui sulle eelnevast miski arusaamatuks jäi.

Sorry for OT, enam ei tee

paar pildikest
www.hot.ee/ciklimeez3/029.html
www.hot.ee/ciklimeez3/057.html
Ehk pakub silmarõõmu

Mõni külkalink http://www.pashnit.com/bikes/sidecar.htm
Ok see jutt läks veidi ida poolt mööda:)
Miks kylka meeldib? Üheks põhjuseks võibolla ka soolost erinev juhtimis stiil mis annab omaette gaifi (ka kurvides kallutamisele naeratades:) + loomulikult kõik lisavõimalused mis ta suurema kandeveo ja praktilisusega annab.. lisaks on see lihtsalt kirg millegi erilise järgi.
http://www.hot.ee/ciklimeez3/057.html siin pildil taas autorattaga eksperimenteeritud? huvitav kuidas tal kurvis pidamine on:D
Külkaga sõitmine pole ainult sõitmine sõitmise pärast. See on midagi palju enamat.
Külkad on romantilised ja nendega sõidavad romantilise meelelaadiga inimesed. Kulged mööda Eestimaad ja liigud paikades, kus kunagi käinud pole - näed elu, loodust ja inimesi, mitte asfalti. Kohtad palju naeratavaid nägusid, sest külkad on lahedad.
Adrekast puudu? Aga palun, keera küla- või metsavaheteele ja sõida nii kiiresti kui julgus ja oskused lubavad. Ja kallutada on vaja kui tahad kiiresti liikuda. Muidugi mitte tsiklit vaid iseennast. Üle kaela keeramine pole külkaga sugugi keeruline.
Külkad on muidugi ka praktilised, eriti kui lähed matkama, kalale, poodi või niisama suvitama. Ja loomulikult saad sõita ka talvel.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Külkad
Nii mõnigi kaasreisja, kes pelgab tsikli tagaistmel istuda ja kardab kallutamist, on korvis istudes väga rahul.


-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
baltroon
Kummale poole tuleb korviga sõites kallutada, et tagumine ratas üles ei tõuseks, pöörates paremale? Aga pöörates vasakule!?
Korviga sõites kallutad kurvi poole.
Pöörates paremale, ehk siis korvi poole, ei tekkinud küll kordagi olukorda, kus tagumine ratas üles oleks tõusta tahtnud, küll aga sai sedasi korvi lendu. Pidi end äkilisemates kurvides ikka kõvasti korvi poole vedama.
Vasakule keerates sai aga lausa kannakaid teha ja parema haardumisega teekatte peal oli tagaratas ka kerge tõusma. Esimesel "asfaldikatsel" ei jäänud palju puudu, et ratta üle korvi nurga oleks keeranud. Edaspidi sai siis "kannakat" tehes end ikka vasaku külje peale "riputatud".
Kõige laastavamalt mõjus selline korviga kurvitamine esihargile. See oli suve lõpuks ikka väga pehme.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ära on anda JAWA 634 külgkorvi raam ja veel üht-teist.
Pääru
5178618
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Külkad!
Vana teema ülessoojenduseks mõned pildid veel korvidest
http://pilt.delfi.ee/album/131463/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.