Milline chopper?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Milline chopper?

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Millist chopper (vmt) tüüpi tsiklit oleks mõistlik ca30 kilo eest soetada? Esimeseks. Vaatasin, et selle hinnaga võiks alustuseks saada Virago vmt. Paraku kogemust pole, et mis paremini toidaks ja teel hätta ei jätaks :)
Kasutaja avatar

Oldbear
Postitusi: 155
Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
Tsikkel: Honda Magna VF 1100
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Oldbear »

Tere,

mul oleks Sulle pakkuda 25 tuhhiga Honda VT 500 Custom. Kui huvi võta ühendust: teet@backyard.pri.ee Võin ka pilte saata.
Tasa sõuad,kaugele jõuad! ;)
http://backyard.pri.ee
Magna VF1100
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Virago võiks sobida tõepoolest. Mul hakkab üks just üle jääma :) Kui huvi, võta ühendust 8)

Hans
5016486
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

kui norida nimetuste kallal, siis sa mõtlesid vist cruiserit/customit, mitte chopperit. aga see selleks.

Kruiseri ostmise põhireegel: osta kohe võimalikult suure mootoriga. Foorumis on erinevate markide võrdlemisest palju juttu olnud, kasuta otsingut.

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

sang kirjutas:
Kruiseri ostmise põhireegel: osta kohe võimalikult suure mootoriga.
Jah, alustuseks soovitaks selle 30 tonni eest kohe osta vähemalt 2000 kuubikuline, hädapärast ajaks ka 1000 kuubikuline asja ära, aga sellega võid teiste mootorratturite ees häbisse jääda. Alla tuhande kuubiku rattad aga ei vea välja - nendega sõidavad rohkem naised ja hästi pisikesed, allameetri-mehed. Sellest on siin foorumites korduvalt kirjutatud...

Aga Bladyhellile soovitaks ringi vaadata, mis oma finantside piires saaks ja siis uurida sutsu kirjandust ja veebi. Igasugu teste ja ülevaateid on roppu moodi pea iga margi kohta. Siit foorumist saad sa aga enamasti ikka selliseid soovitusi, nagu eespool toodud. Eriti, kui sa nii umbmääraselt küsid kah.

jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 22:23, muudetud 1 kord kokku.

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

jussuf kirjutas:
... ja Kõige Mehematele on Boss Hoss.
Jah, mina sõidan alati kahe sellisega korraga: parema persekannika all on üks BossHoss ja vasaku kannika all teine.
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

Triip, tendents (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost. vastupidiseid variante pole eriti kuulda olnud. Seepärast ka Sangalt selline nõuanne.

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

Pihelgas kirjutas:
Triip, tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost. vastupidiseid variante pole eriti kuulda olnud. Seepärast ka Sangalt selline nõuanne.
Milleks see kõik? Inimene kirjutab ju täiesti selgelt, et tal on ~30 tuhhi kulutada. Selle eelarve sisse mahuks kiire veebiotsingu järgi näiteks Honda VT 500 C ja Yamaha Virago XV535. Kui tahab järgmine aasta teist pilli ja võimalused avarduvad, siis ostabki.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Tunnistan ausalt, et olen istunud rida 750 pealt v500 peale ja ka v750 pealt 1pütt 650 peale ja ikka olin eluga rahul... kuigi ma rahul ka 45cc masinatega ja selletõttu ma vist ikkagi näiteks ei sobi.

Selle 30k kanti hinnaga customitest valiksin ise Savage ja siis kindlalt sirge lenksuga variandi. Viiesajase Virago sitsivat isteasendit pean perversseks ja ratast koledaks, kuigi väidetavalt tegu väga töökindla ja hea asjaga.
hälvik
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

jah sorri, see hinnaklassi jutt jäi mul tähele panemata.

eux

Lugemata postitus Postitas eux »

Honda Shadow 600 oleks selle suurusklassi parim lahendus ja sinu käsutuses oleva finansi eest peaks hea õnne puhul ka leidma. Virago ja Savage jäävad "Varjule" alla just sinu mainitud parameetrite poolest. Jõudu otsingutes.

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

oldmoped kirjutas:
Viiesajase Virago sitsivat isteasendit pean perversseks ja ratast koledaks, kuigi väidetavalt tegu väga töökindla ja hea asjaga.
Täitsa nõus. Aga 535-sel Viragol on hoopis teine isteasend, kui 500-sel ja ratas näeb palju ägedam välja kah :wink:
Kasutaja avatar

uhh
Postitusi: 106
Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas uhh »

tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost.
Kui võrrelda 535 ja 1100 Viragot, siis vahe on eelkõige ainult mõõtudes ja ehk teeb 1100 pisut madalamat podinat ka.
Võimsuses kilogrammi kohta on nad suhteliselt sarnased, nii et palju järsemat minekut suurem Virago tegelikult ei tohiks anda, küll on 1100se hind 30 kilost kaugelt üle. :(

Triip
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2005, 20:21
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Triip »

uhh kirjutas:
tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost.
Kui võrrelda 535 ja 1100 Viragot, siis vahe on eelkõige ainult mõõtudes ja ehk teeb 1100 pisut madalamat podinat ka.
Võimsuses kilogrammi kohta on nad suhteliselt sarnased, nii et palju järsemat minekut suurem Virago tegelikult ei tohiks anda, küll on 1100se hind 30 kilost kaugelt üle. :(
Eks ta ole. Sama asi veel:
Yamaha XVS650 Drag Star - 649cc, 40 hj ja 229 kg (pöördemoment 50Nm), 0,175 hj/kg
Honda Shadow VLX 600 - 583cc, 39 hj, 199kg, (49 Nm), 0,196 hj/kg
Yamaha XV535 - 535cc, 46 hj ja 196 kg (pöördemoment 47 Nm), 0,235 hj/kg.

Võrdluseks XVS1100A Drag Staril oma 62,6hj ja 272 kg juures 0,230 hj/kg (pöördemoment - nagu traktoril).

Samas cruiserite juures on ikka see välimuse ja meeldimise asi veel tähtsam, kui numbrid. :)
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

midaiganes, peaasi, et midagigi on :)
kogu tunne kasvab kogemusega. alles autokoolist tulnuna on 50 km/h ikka marukiire, paari kuu pärast jääb 100 jalgu.

absoluutselt nõus, kui pappi ja eelkõige pead on, siis on odavam kohe osta endale see õige ära - ehk siis võima...a..as. kui siiski pole raha, aga jagub kannatust - midagigi.

kogu pajatuse idee - osta 30k eest ratas, millega tunned ennast hästi - hästi ei tunne ennast kohe lisaks 10k mootoriremondi alla tampides või shortsides slaidi lastes, jms.

mina isiklikult ostaks lahjema aga sellise, mis selle aasta vastu peaks - muredeta. edasi ütleb iga mehe isiklik pepupragu, mis õige ja mis vale.
täiesti reaalne, et igasugune kruiseri isu kaob R tähtede taha.

mina ostsin lagedalt 125cc, umbes 15k eest varustust ja ... sõidan ja .... otsin uut :)
Aga mulle meeldib.

U79
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Jaan 2004, 11:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas U79 »

Katsu mõni tehniliselt kobedam vaadata, mis ikka muretult mõned aastad ära sõidab. Pole suisel ajal mõttetut peavalu remoga, kuigi ostuhind võib alguses väga ahvatlev tunduda. Ja su pakutud hinnaklass on väga mõistlik, pole vaja rohkem mattagi sinna alla. Iga aastase ratta vahetamise ja upgrademise asemel tee koguneva finantsi eest parem korra aastas üks mõnus reis.Ega see rauatükk veel kogu elu pole, vaid üks meeldiv hobike. Kui kohe ratas kuidagi ei istu, siis maha saab alati müüa.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Ja ärge siis unustage, et üksgi eelnimetatud masin ei ole tegelikult "chopper", mida küsimuse algataja soovis osta ;-) .

terv
Kris.@norib terminitega
XVZ-13 TF - Big blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

RE: tänud kõigile

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Tervitus,

tänud sellise hulga soovituste eest. Tudeerin lähtuvalt teie vihjetest veel edasi. Mul on kuskil kuu veel rahulikult aega enne kui lõppotsuseni tahan jõuda, lubade tegemise veel pooleli.

Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.

Kuna ma ennast ka mingiks tehnikageeniuseks ei pea, siis on julgustav teada, et minu hinnaklassis on võimalik töökindel ratas saada. Minu ideaalsoov võib-olla oleks jah juba kuskil 300 kilo kanti ratas, kuid paljud sinna lõpuks jõuavad...krt seda teab :)

Igal juhul kui häid soovitusi ja mõtteid vmt, siis: baar_tallinn@hotmail.com

P.S. Võtan ka selle teadmiseks, et ükski soovitet pole chopper :D Nagu ütlesin: roheline alles...no hard feelings
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Re: RE: tänud kõigile

Lugemata postitus Postitas kris. »

Bladyhell kirjutas:
Tervitus,

Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttu 8) .

terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Oldbear
Postitusi: 155
Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
Tsikkel: Honda Magna VF 1100
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Oldbear »

Lp.postituse autor....mailiaadress millest Sa mulle kirja saatsid, saadab minu Sinule saadetud kirjad veateatega tagasi. Äkki oleks võimalik Sulle kirjutada mõne muul aadressil?

Lugupidamisega

Oldbear
teet@backyard.pri.ee
Tasa sõuad,kaugele jõuad! ;)
http://backyard.pri.ee
Magna VF1100

salamahti

Lugemata postitus Postitas salamahti »

Ega need Eesti teed cruiseri omanikulegi eriti andesta. "Jalad ees" isteasend teeb aukudes sõites taguotsa sadulast kergitamise suhteliselt raskeks. Muidu ikka maitse asi. Kas tahad sõidust puhast adrenaliini või soovid ka teeäärset loodust nautida, vastavalt vali ratas. Mina oma cruiseri ostuga igatahes vägagi rahul :)
Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Soovitus cruiseri ostjale

Lugemata postitus Postitas Habib »

Kui asjaga kursis mitte olla, on soovitav depoosse (või sarnasesse kohta) minna ja seal leiduvad rattad läbi istuda, pildi peal paistavad kõik suured ja toredad, tegelikult on enamus kole pisikesed (näit. virago, rebel). Mootoril võib pauuerit ülegi olla aga kui kägaras peal istud ja jalakannad mööda asfalti kraabivad jääb mulje et oled naise tagant ratta pihta pannud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

RE

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Virago oli istudes suht norm, minusugusele õnnetule algajale küllalt paras. Bike selga ei taha ronida, load on armsad ja ega kodus selle peale hästi vaadataks kah, irww. Kuigi jah, kukkumine on ikka kukkumine...
K1200S
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Re: RE: tänud kõigile

Lugemata postitus Postitas Pikk »

kris. kirjutas:
Bladyhell kirjutas:
Tervitus,

Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttu 8) .

terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Ise uus mees ja kohe ajab nii imelikku juttu, oli minu esmane mõte.
Kroomisaatan on kodanike pead päris sassi ajanud, viiruse külge pookinud, aruraasu peast pühkinud!!

Aga õnneks see haigus allub ravile ja kui teiste vigadest õppida ei taheta, eks siis tuleb ise kõik see ebameeldiv läbi kogeda :twisted: :twisted: :twisted:

Ääremärkusena, kroomi eest saab Kuusakoskis korraliku ratta ostmiseks päris kena algraha.

Kena kulgemist :twisted:
Kes mett teeb, see mett sööb!

kr0om
Postitusi: 205
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus Postitas kr0om »

8)
Viimati muutis kr0om, 15 Mär 2007, 21:25, muudetud 1 kord kokku.

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Isand McLion küsis ühes suletud teemas EN500 kohta...

Pmst sünnib sõita, aga pisut väike on. Iste on suure astmega ja sa ei saa ennast edasi-tagasi nihutada - kogu aeg täpselt üks ja sama sitsiv asend. Ma olen sust tiba lühem ja sobiv koht tagumikule oleks olnud täpselt kahe koha vahel. Jalad on suht ette viidud, nii et enne auku tagumiku kergitamine on kergelt probleemne, samas ülearu mugav ikka pole. Kokkuvõttes lühemaid otsi lasta pole häda, aga pikematel sõitudel jäi asendi muutmise võimalusi väheks ja see väsitas mu meelest. Mootoril pole häda, võib vahelduseks ka ulguma lasta kui plädistamine ära tüütab - sama on peal ka KLE-endurol ja GPZ-bikel.

McLion

MIlline siis

Lugemata postitus Postitas McLion »

NO aga mida siis selle hinna eest saab? Kõrgema raamiga ratast, mis samas oleks kerge ja lihtne juhtida. Väga selili asendit või jalad pikalt ees või maru kitsa nurgaga lenxu ei tahaks - niigi raske püsti püsida selle kuradiga :P
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

äkki see...
aastaarv pole küll teab mis :? , aga asja ajab vist ära
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Re: RE: tänud kõigile

Lugemata postitus Postitas kris. »

Pikk kirjutas:
kris. kirjutas:
Bladyhell kirjutas:
Tervitus,

Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttu 8) .

terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Ise uus mees ja kohe ajab nii imelikku juttu, oli minu esmane mõte.
Kroomisaatan on kodanike pead päris sassi ajanud, viiruse külge pookinud, aruraasu peast pühkinud!!

Aga õnneks see haigus allub ravile ja kui teiste vigadest õppida ei taheta, eks siis tuleb ise kõik see ebameeldiv läbi kogeda :twisted: :twisted: :twisted:

Ääremärkusena, kroomi eest saab Kuusakoskis korraliku ratta ostmiseks päris kena algraha.

Kena kulgemist :twisted:
Tea kas peaks nüüd kindaga viskama või ... :twisted: .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”