Milline chopper?
Moderaator: Moded
Milline chopper?
Millist chopper (vmt) tüüpi tsiklit oleks mõistlik ca30 kilo eest soetada? Esimeseks. Vaatasin, et selle hinnaga võiks alustuseks saada Virago vmt. Paraku kogemust pole, et mis paremini toidaks ja teel hätta ei jätaks 

-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
- Tsikkel: Honda Magna VF 1100
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tere,
mul oleks Sulle pakkuda 25 tuhhiga Honda VT 500 Custom. Kui huvi võta ühendust: teet@backyard.pri.ee Võin ka pilte saata.
mul oleks Sulle pakkuda 25 tuhhiga Honda VT 500 Custom. Kui huvi võta ühendust: teet@backyard.pri.ee Võin ka pilte saata.
Jah, alustuseks soovitaks selle 30 tonni eest kohe osta vähemalt 2000 kuubikuline, hädapärast ajaks ka 1000 kuubikuline asja ära, aga sellega võid teiste mootorratturite ees häbisse jääda. Alla tuhande kuubiku rattad aga ei vea välja - nendega sõidavad rohkem naised ja hästi pisikesed, allameetri-mehed. Sellest on siin foorumites korduvalt kirjutatud...sang kirjutas:Kruiseri ostmise põhireegel: osta kohe võimalikult suure mootoriga.
Aga Bladyhellile soovitaks ringi vaadata, mis oma finantside piires saaks ja siis uurida sutsu kirjandust ja veebi. Igasugu teste ja ülevaateid on roppu moodi pea iga margi kohta. Siit foorumist saad sa aga enamasti ikka selliseid soovitusi, nagu eespool toodud. Eriti, kui sa nii umbmääraselt küsid kah.
Jah, mina sõidan alati kahe sellisega korraga: parema persekannika all on üks BossHoss ja vasaku kannika all teine.jussuf kirjutas:... ja Kõige Mehematele on Boss Hoss.
Milleks see kõik? Inimene kirjutab ju täiesti selgelt, et tal on ~30 tuhhi kulutada. Selle eelarve sisse mahuks kiire veebiotsingu järgi näiteks Honda VT 500 C ja Yamaha Virago XV535. Kui tahab järgmine aasta teist pilli ja võimalused avarduvad, siis ostabki.Pihelgas kirjutas:Triip, tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost. vastupidiseid variante pole eriti kuulda olnud. Seepärast ka Sangalt selline nõuanne.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Tunnistan ausalt, et olen istunud rida 750 pealt v500 peale ja ka v750 pealt 1pütt 650 peale ja ikka olin eluga rahul... kuigi ma rahul ka 45cc masinatega ja selletõttu ma vist ikkagi näiteks ei sobi.
Selle 30k kanti hinnaga customitest valiksin ise Savage ja siis kindlalt sirge lenksuga variandi. Viiesajase Virago sitsivat isteasendit pean perversseks ja ratast koledaks, kuigi väidetavalt tegu väga töökindla ja hea asjaga.
Selle 30k kanti hinnaga customitest valiksin ise Savage ja siis kindlalt sirge lenksuga variandi. Viiesajase Virago sitsivat isteasendit pean perversseks ja ratast koledaks, kuigi väidetavalt tegu väga töökindla ja hea asjaga.
hälvik
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
- Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
- Asukoht: Tallinn
Kui võrrelda 535 ja 1100 Viragot, siis vahe on eelkõige ainult mõõtudes ja ehk teeb 1100 pisut madalamat podinat ka.tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost.
Võimsuses kilogrammi kohta on nad suhteliselt sarnased, nii et palju järsemat minekut suurem Virago tegelikult ei tohiks anda, küll on 1100se hind 30 kilost kaugelt üle.

Eks ta ole. Sama asi veel:uhh kirjutas:Kui võrrelda 535 ja 1100 Viragot, siis vahe on eelkõige ainult mõõtudes ja ehk teeb 1100 pisut madalamat podinat ka.tendets (kas kirjutatakse üldse nii?) on sedapidi, et kui alguses ostetakse 500ne kroom, siis hiljemalt järgmisel suvel tahavad paljud vähemalt kilost.
Võimsuses kilogrammi kohta on nad suhteliselt sarnased, nii et palju järsemat minekut suurem Virago tegelikult ei tohiks anda, küll on 1100se hind 30 kilost kaugelt üle.
Yamaha XVS650 Drag Star - 649cc, 40 hj ja 229 kg (pöördemoment 50Nm), 0,175 hj/kg
Honda Shadow VLX 600 - 583cc, 39 hj, 199kg, (49 Nm), 0,196 hj/kg
Yamaha XV535 - 535cc, 46 hj ja 196 kg (pöördemoment 47 Nm), 0,235 hj/kg.
Võrdluseks XVS1100A Drag Staril oma 62,6hj ja 272 kg juures 0,230 hj/kg (pöördemoment - nagu traktoril).
Samas cruiserite juures on ikka see välimuse ja meeldimise asi veel tähtsam, kui numbrid.

-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
midaiganes, peaasi, et midagigi on 
kogu tunne kasvab kogemusega. alles autokoolist tulnuna on 50 km/h ikka marukiire, paari kuu pärast jääb 100 jalgu.
absoluutselt nõus, kui pappi ja eelkõige pead on, siis on odavam kohe osta endale see õige ära - ehk siis võima...a..as. kui siiski pole raha, aga jagub kannatust - midagigi.
kogu pajatuse idee - osta 30k eest ratas, millega tunned ennast hästi - hästi ei tunne ennast kohe lisaks 10k mootoriremondi alla tampides või shortsides slaidi lastes, jms.
mina isiklikult ostaks lahjema aga sellise, mis selle aasta vastu peaks - muredeta. edasi ütleb iga mehe isiklik pepupragu, mis õige ja mis vale.
täiesti reaalne, et igasugune kruiseri isu kaob R tähtede taha.
mina ostsin lagedalt 125cc, umbes 15k eest varustust ja ... sõidan ja .... otsin uut

kogu tunne kasvab kogemusega. alles autokoolist tulnuna on 50 km/h ikka marukiire, paari kuu pärast jääb 100 jalgu.
absoluutselt nõus, kui pappi ja eelkõige pead on, siis on odavam kohe osta endale see õige ära - ehk siis võima...a..as. kui siiski pole raha, aga jagub kannatust - midagigi.
kogu pajatuse idee - osta 30k eest ratas, millega tunned ennast hästi - hästi ei tunne ennast kohe lisaks 10k mootoriremondi alla tampides või shortsides slaidi lastes, jms.
mina isiklikult ostaks lahjema aga sellise, mis selle aasta vastu peaks - muredeta. edasi ütleb iga mehe isiklik pepupragu, mis õige ja mis vale.
täiesti reaalne, et igasugune kruiseri isu kaob R tähtede taha.
mina ostsin lagedalt 125cc, umbes 15k eest varustust ja ... sõidan ja .... otsin uut

Aga mulle meeldib.
Katsu mõni tehniliselt kobedam vaadata, mis ikka muretult mõned aastad ära sõidab. Pole suisel ajal mõttetut peavalu remoga, kuigi ostuhind võib alguses väga ahvatlev tunduda. Ja su pakutud hinnaklass on väga mõistlik, pole vaja rohkem mattagi sinna alla. Iga aastase ratta vahetamise ja upgrademise asemel tee koguneva finantsi eest parem korra aastas üks mõnus reis.Ega see rauatükk veel kogu elu pole, vaid üks meeldiv hobike. Kui kohe ratas kuidagi ei istu, siis maha saab alati müüa.
RE: tänud kõigile
Tervitus,
tänud sellise hulga soovituste eest. Tudeerin lähtuvalt teie vihjetest veel edasi. Mul on kuskil kuu veel rahulikult aega enne kui lõppotsuseni tahan jõuda, lubade tegemise veel pooleli.
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
Kuna ma ennast ka mingiks tehnikageeniuseks ei pea, siis on julgustav teada, et minu hinnaklassis on võimalik töökindel ratas saada. Minu ideaalsoov võib-olla oleks jah juba kuskil 300 kilo kanti ratas, kuid paljud sinna lõpuks jõuavad...krt seda teab
Igal juhul kui häid soovitusi ja mõtteid vmt, siis: baar_tallinn@hotmail.com
P.S. Võtan ka selle teadmiseks, et ükski soovitet pole chopper
Nagu ütlesin: roheline alles...no hard feelings
tänud sellise hulga soovituste eest. Tudeerin lähtuvalt teie vihjetest veel edasi. Mul on kuskil kuu veel rahulikult aega enne kui lõppotsuseni tahan jõuda, lubade tegemise veel pooleli.
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.
Kuna ma ennast ka mingiks tehnikageeniuseks ei pea, siis on julgustav teada, et minu hinnaklassis on võimalik töökindel ratas saada. Minu ideaalsoov võib-olla oleks jah juba kuskil 300 kilo kanti ratas, kuid paljud sinna lõpuks jõuavad...krt seda teab

Igal juhul kui häid soovitusi ja mõtteid vmt, siis: baar_tallinn@hotmail.com
P.S. Võtan ka selle teadmiseks, et ükski soovitet pole chopper

-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: RE: tänud kõigile
No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttuBladyhell kirjutas:Tervitus,
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma.

terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
- Tsikkel: Honda Magna VF 1100
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lp.postituse autor....mailiaadress millest Sa mulle kirja saatsid, saadab minu Sinule saadetud kirjad veateatega tagasi. Äkki oleks võimalik Sulle kirjutada mõne muul aadressil?
Lugupidamisega
Oldbear
teet@backyard.pri.ee
Lugupidamisega
Oldbear
teet@backyard.pri.ee
Ega need Eesti teed cruiseri omanikulegi eriti andesta. "Jalad ees" isteasend teeb aukudes sõites taguotsa sadulast kergitamise suhteliselt raskeks. Muidu ikka maitse asi. Kas tahad sõidust puhast adrenaliini või soovid ka teeäärset loodust nautida, vastavalt vali ratas. Mina oma cruiseri ostuga igatahes vägagi rahul 

Soovitus cruiseri ostjale
Kui asjaga kursis mitte olla, on soovitav depoosse (või sarnasesse kohta) minna ja seal leiduvad rattad läbi istuda, pildi peal paistavad kõik suured ja toredad, tegelikult on enamus kole pisikesed (näit. virago, rebel). Mootoril võib pauuerit ülegi olla aga kui kägaras peal istud ja jalakannad mööda asfalti kraabivad jääb mulje et oled naise tagant ratta pihta pannud.
RE
Virago oli istudes suht norm, minusugusele õnnetule algajale küllalt paras. Bike selga ei taha ronida, load on armsad ja ega kodus selle peale hästi vaadataks kah, irww. Kuigi jah, kukkumine on ikka kukkumine...
K1200S
Re: RE: tänud kõigile
kris. kirjutas:No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttuBladyhell kirjutas:Tervitus,
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma..
terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ise uus mees ja kohe ajab nii imelikku juttu, oli minu esmane mõte.
Kroomisaatan on kodanike pead päris sassi ajanud, viiruse külge pookinud, aruraasu peast pühkinud!!
Aga õnneks see haigus allub ravile ja kui teiste vigadest õppida ei taheta, eks siis tuleb ise kõik see ebameeldiv läbi kogeda



Ääremärkusena, kroomi eest saab Kuusakoskis korraliku ratta ostmiseks päris kena algraha.
Kena kulgemist

Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Isand McLion küsis ühes suletud teemas EN500 kohta...
Pmst sünnib sõita, aga pisut väike on. Iste on suure astmega ja sa ei saa ennast edasi-tagasi nihutada - kogu aeg täpselt üks ja sama sitsiv asend. Ma olen sust tiba lühem ja sobiv koht tagumikule oleks olnud täpselt kahe koha vahel. Jalad on suht ette viidud, nii et enne auku tagumiku kergitamine on kergelt probleemne, samas ülearu mugav ikka pole. Kokkuvõttes lühemaid otsi lasta pole häda, aga pikematel sõitudel jäi asendi muutmise võimalusi väheks ja see väsitas mu meelest. Mootoril pole häda, võib vahelduseks ka ulguma lasta kui plädistamine ära tüütab - sama on peal ka KLE-endurol ja GPZ-bikel.
Pmst sünnib sõita, aga pisut väike on. Iste on suure astmega ja sa ei saa ennast edasi-tagasi nihutada - kogu aeg täpselt üks ja sama sitsiv asend. Ma olen sust tiba lühem ja sobiv koht tagumikule oleks olnud täpselt kahe koha vahel. Jalad on suht ette viidud, nii et enne auku tagumiku kergitamine on kergelt probleemne, samas ülearu mugav ikka pole. Kokkuvõttes lühemaid otsi lasta pole häda, aga pikematel sõitudel jäi asendi muutmise võimalusi väheks ja see väsitas mu meelest. Mootoril pole häda, võib vahelduseks ka ulguma lasta kui plädistamine ära tüütab - sama on peal ka KLE-endurol ja GPZ-bikel.
MIlline siis
NO aga mida siis selle hinna eest saab? Kõrgema raamiga ratast, mis samas oleks kerge ja lihtne juhtida. Väga selili asendit või jalad pikalt ees või maru kitsa nurgaga lenxu ei tahaks - niigi raske püsti püsida selle kuradiga 

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
äkki see...
aastaarv pole küll teab mis
, aga asja ajab vist ära
äkki see...
aastaarv pole küll teab mis

Suzuki 650 K7
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: RE: tänud kõigile
Tea kas peaks nüüd kindaga viskama või ...Pikk kirjutas:kris. kirjutas:No näedsa - uus mees ja kohe ajab mõistlikku juttuBladyhell kirjutas:Tervitus,
Igal juhul tahan ratast, millega on hea "cruisida", minu arust ei ole eestis sellist teedki kus bikega sõita, aga noh eks igale oma..
terv
kris@paadunud cruiserdaja
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ise uus mees ja kohe ajab nii imelikku juttu, oli minu esmane mõte.
Kroomisaatan on kodanike pead päris sassi ajanud, viiruse külge pookinud, aruraasu peast pühkinud!!
Aga õnneks see haigus allub ravile ja kui teiste vigadest õppida ei taheta, eks siis tuleb ise kõik see ebameeldiv läbi kogeda![]()
![]()
Ääremärkusena, kroomi eest saab Kuusakoskis korraliku ratta ostmiseks päris kena algraha.
Kena kulgemist

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.