Eesti Liiklus Bikeri jaoks - ohtlik?
Moderaator: Moded
Eesti Liiklus Bikeri jaoks - ohtlik?
Tulenevalt ühest vahetult kohatud "rullnoklikust" suhtumisest, tahaks teada, kuidas on foorumi liikmete ellujäämisvõimalustega Eesti liikluses. Tahaks siis teada, mis on juhtunud keskmise Biker.ee foorumi liikmega Eesti teedel. Siinkohal ärge võtke arvesse ringradadel ja metsateedel juhtunut.
Arvesse lähevad ikka juhud, kui olete tänaval kohtunud võõra objektiga või siis tundnud tavapärasemalt tugevamat maa külgetõmmet.
Edu ja ellujäämist peatselt saabuval kevadel.
Arvesse lähevad ikka juhud, kui olete tänaval kohtunud võõra objektiga või siis tundnud tavapärasemalt tugevamat maa külgetõmmet.
Edu ja ellujäämist peatselt saabuval kevadel.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Vastus pealkirjas küsitule, jah on ohtlik, vahel isegi väga, arvestama pead sellega, et sinuga ei arvestata. Minul on sisse harjunud (nüüdseks ka autoga sõites). et kui aiman mingit ohuolukorda on näpp/käsi signaalil valmis.
p.s. ära naisele seda teemat näita
p.s. ära naisele seda teemat näita

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Kaks korda on auto ette keeranud, mõlemal korral ise terveks jäänud. Ühel korral ratas üsna sodi ja auto tiib ka korralikult kortsus, ise lendasin vastu auto kongi ja sealt põrkega põõsasse. Teisel korral natuke külg maha auto vastu ei puutunud, ratas sai mõned kriimud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
No niikui CB500 juba ütles, aga näpp signaalil asemel pruugin käed jalad siduril-piduril taktikat. Tavaliselt piisab gaasi lhtilaskmisest ja kuskilt tulebki see saatuslik 0,5 sekundit, mis kodanikul kaasliiklejal minu märkamisest või reageerimisest muidu puudu jäi. Nimetagem siis seda ettevaatlikuks laveerimiseks liikluses, ehk kaabuga sõitmiseks 
Jutt käib minu puhul pigem autosõidust, aga ma ei ole senini veel olulisi erinevusi tajunud.

Jutt käib minu puhul pigem autosõidust, aga ma ei ole senini veel olulisi erinevusi tajunud.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Otseselt jah, vaidlema ei hakka, AGA minu tagasihoidlik arvamus on, et ei ole meie liiklus nii hull midagi. Ise erinevate aparaatide roole keeratud/lenksu hoitud ca 10 aastat ja seda enamasti ikka Tallinnas, kuid ausalt ei näe põhjust kurtmiseks. Tunnistan, et olen isegi kohati liiklushuligaani staatuses...kui teeolud ja muud tingimused lubavad, siis kipun liikuma enda arust optimaalse kiirusega, vaatamata seadusandlusele...tsikliga pole vist elus linnas alla 80 sõitnud ja tee, mis tahad - ei ole veel kordagi tõsisemasse ohuolukorda sattunud...ma ei pea ennast millegi poolest eriliseks, aga mina olen küll õppinud võimalikke ohuolukordi ette nägema ja ka vastavalt käituma. Nimelt lubasin emale, et ei kuku kunagi ja end rattaga ära ei lõhu...siiani on ka õnnestunud
KUSJUURES, avastasin, et ratta värvil ja sinu märkamisel teiste liiklejate poolt on ikka väga suur seos. Hetkeks olnud 2 punast, 1 must ja 1 tumesinine ratas...punastega, kusjuures sootuks parem/turvalisem liikuda...võimalikke probleemseid hetki tunduvalt vähem.
A meie liikluse kaitseks veel: olen suht palju liigelnud hispaanias-itaalias ja muidugi poola-leedu on ka kohad, kust eluga pääsedes taipad, et kohalik liiklus on meil ikka suhteliselt heal tasemel ja need paar idiooti, kes ikka päevas silma hakkavad ongi õpetlikuks näiteks, et hull oleks siis, kui kõik sellised oleks, nagu mõningates maades kombeks.

KUSJUURES, avastasin, et ratta värvil ja sinu märkamisel teiste liiklejate poolt on ikka väga suur seos. Hetkeks olnud 2 punast, 1 must ja 1 tumesinine ratas...punastega, kusjuures sootuks parem/turvalisem liikuda...võimalikke probleemseid hetki tunduvalt vähem.
A meie liikluse kaitseks veel: olen suht palju liigelnud hispaanias-itaalias ja muidugi poola-leedu on ka kohad, kust eluga pääsedes taipad, et kohalik liiklus on meil ikka suhteliselt heal tasemel ja need paar idiooti, kes ikka päevas silma hakkavad ongi õpetlikuks näiteks, et hull oleks siis, kui kõik sellised oleks, nagu mõningates maades kombeks.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Muide, tegemist on teaduslikult tõestatud faktiga.QNN kirjutas:
KUSJUURES, avastasin, et ratta värvil ja sinu märkamisel teiste liiklejate poolt on ikka väga suur seos. Hetkeks olnud 2 punast, 1 must ja 1 tumesinine ratas...punastega, kusjuures sootuks parem/turvalisem liikuda...võimalikke probleemseid hetki tunduvalt vähem.
Minu arust väga õige - sellest lähtudes on kindlasti võimalik palju rahulikumalt ja turvalisemalt hakkama saada...CB500 kirjutas:arvestama pead sellega, et sinuga ei arvestata.
Endal on samuti tekkinud refleks, et kui näen kuskilt tänava otsast auto nina ohtlikult välja paistmas, käib esimene mõte, et nagunii keerab ette - ja tavaliselt see niimodi ka on - eriti kui sõidad natuke kiiremini, kui ette nähtud... Ja mis see vaene autojuht siis tegema peakski - tema ju ei tea, et sekundi pärast sa juba talle salongi trügid... Nii et kui ikka tekib variant, kus näed autot, kellest võib saada sinu reisi lõpp-punkt, siis igaljuhul tasub gaasi maha keerata - sest: arvestama pead sellega, et sinuga ei arvestata...
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Eelmine suvi oli endal küllaltki ehmatav olukord.. Ise omasin KTMi supermoto ratast ja Kakumäe rannas vahetasin sõbraga rattad ära, et koos koju sõita ja teise rattast ka aimu saada. Sõbral oli CBR 600. Algul lasin Kakumäe teelt rahulikult tulema, kuid ühel hetkel oli spidomeetril u 140 km/h (jah, ma tean, et ise olin idioot seal teel 140ga!). Silmasin juba varakult, et ühelt kõrvalteelt tuleb tore blond naine oma X5-maasturiga, kuid millegipärast mulle tundus, et ta ei jää seisma... Vastassuunast tuli ka auto. Ja nii siis oligi. Mina kiirust maha ei olnud lasknud, neiu arvas, et ta keerab veel vastutuleva auto ette! Ainus liigutus, mida teha sain, oli vasakule tõmmata - ehk siis kõnnitee ja vastutuleva auto vahelt läbi, sest noor blondike märkas mind ühel hetkel ja ees ära sõitmise asemel pani keset teed pidurit. Tore-tore.
Õnneks oli kogu sündmuse kulminatsiooniks minu kõnnitee ja vastutuleva auto vahelt läbi sõitmine ligi 110-120 km/h-ga viimase tugeva signaali saatel... Pärast seda sündmust enam sellistes oludes kihutada tahtnud ei ole ja kõrvalt lähenevat autot arvestan kümme korda tõsisemalt.
Jutu moraal: võtke minu lollusest õppust ja ärge sõitke 50 piiranguga teel autode vahel 140-ga!
Päikest!
Õnneks oli kogu sündmuse kulminatsiooniks minu kõnnitee ja vastutuleva auto vahelt läbi sõitmine ligi 110-120 km/h-ga viimase tugeva signaali saatel... Pärast seda sündmust enam sellistes oludes kihutada tahtnud ei ole ja kõrvalt lähenevat autot arvestan kümme korda tõsisemalt.
Jutu moraal: võtke minu lollusest õppust ja ärge sõitke 50 piiranguga teel autode vahel 140-ga!
Päikest!

... KORDAME KÕIK KOOS:
...Kõik kaasliiklejad on idioodid
...Kõik kaasliiklejad on pimedad
...Kõik kaasliiklejad on õelad
...Kõik kaasliiklejad on sinust tugevamad
...Kõik kaasliiklejad on kirjaoskamatud
...ka kõik teised mootorratturid on kaasliiklejad
Kuna mul on eelnev tabel peas siis pole siiani suuremat probleemi sõitmise ja kaasliiklejatega olnud....
...Kõik kaasliiklejad on idioodid
...Kõik kaasliiklejad on pimedad
...Kõik kaasliiklejad on õelad
...Kõik kaasliiklejad on sinust tugevamad
...Kõik kaasliiklejad on kirjaoskamatud
...ka kõik teised mootorratturid on kaasliiklejad
Kuna mul on eelnev tabel peas siis pole siiani suuremat probleemi sõitmise ja kaasliiklejatega olnud....
Jutu moraal 2: ära anna teistele sõita kui sa pole kindel, et su ratast proovimise käigus ära ei tapeta.Daredevil kirjutas:Eelmine suvi oli endal küllaltki ehmatav olukord.. Ise omasin KTMi supermoto ratast ja Kakumäe rannas vahetasin sõbraga rattad ära, et koos koju sõita ja teise rattast ka aimu saada. Sõbral oli CBR 600. Algul lasin Kakumäe teelt rahulikult tulema, kuid ühel hetkel oli spidomeetril u 140 km/h (jah, ma tean, et ise olin idioot seal teel 140ga!). Silmasin juba varakult, et ühelt kõrvalteelt tuleb tore blond naine oma X5-maasturiga, kuid millegipärast mulle tundus, et ta ei jää seisma... Vastassuunast tuli ka auto. Ja nii siis oligi. Mina kiirust maha ei olnud lasknud, neiu arvas, et ta keerab veel vastutuleva auto ette! Ainus liigutus, mida teha sain, oli vasakule tõmmata - ehk siis kõnnitee ja vastutuleva auto vahelt läbi, sest noor blondike märkas mind ühel hetkel ja ees ära sõitmise asemel pani keset teed pidurit. Tore-tore.
Õnneks oli kogu sündmuse kulminatsiooniks minu kõnnitee ja vastutuleva auto vahelt läbi sõitmine ligi 110-120 km/h-ga viimase tugeva signaali saatel... Pärast seda sündmust enam sellistes oludes kihutada tahtnud ei ole ja kõrvalt lähenevat autot arvestan kümme korda tõsisemalt.
Jutu moraal: võtke minu lollusest õppust ja ärge sõitke 50 piiranguga teel autode vahel 140-ga!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.