kumb on parem
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
-
Teema algataja
2t Zidil on jah suuremad rattad, äkilisem tõmme ,suurem kere jne.Kuid minu arust polnud 2t zidil akut.ATMil seega on.ATM on ka üpris äkiline ja võibolla isegi kiirem kui 2t Zid.4t Zid on natuke vastupidavam kui 2t Zid.ATM on mootori poolest üpris vastupidav aga kere mitte(oleneb käsitlemisest).Zidiga on võibolla parem linnapeal liigelda(On suurem ja autojuhid panevad rohkem tähele,ehk ei ole avariiohtu)Atm on seega väiksem ning autojuhid ei märka seda pisikest ja kiiret putukat eriti hästi,seega avarii oht suurem.Eks see ole natuke maitse asi kah.Ma arvan ,et käi esindustes nende kohta vaatamas.
Soovitaksin siis kah sul rohkem neid otsinguid kasutada.Saad isegi võibolla paremat nõuannet kui siin.
Minu poolne soovitus oleks siis ATM 50.
Soovitaksin siis kah sul rohkem neid otsinguid kasutada.Saad isegi võibolla paremat nõuannet kui siin.
Minu poolne soovitus oleks siis ATM 50.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
sorry, et OT... agaJozeph kirjutas:Kuid minu arust polnud 2t zidil akut.ATMil seega on.
Mis näitaja on see aku olemasolu ja mida see muudab? Samuti kuidas sellepärast, et zidil akut ei ole järelikult ATM'il on... kas neil on tõesti kahepeale vaid 1 aku...

Aga algsele postitajale: kasuta tõesti palun otsingut, seda siin palju räägitud.
Minu arvamus asjas see, et omavahel saab võrrelda rohkem 4t zidi ja atm'i, kuna mõlemad vähemalt analoogsete mootoritega. 2t zid on normaalse käigukasti ja tavalise siduriga ja natukene elavam ja oma mootori, mitte hiinlasega.
Aga milline neist osta, sõltub ikkagi kõigerohkem sinu enda mõõtudest ja maitsest ja paljus ka sellest, kuidas ja kus tahad antud masinat kasutada.
hälvik
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
mõlemal on head ja halvad küljed.
Zid-
+suured rattad
+super vedrustus
-pole akut
-mõnele on starterita raske tööle panna
Atm
+kiire
+mõnus väike saab igale poole panna
+aku-starter
- sellega ei saa niimoodi metsavahel tuuritada
-väikesed rattad
Nii et vali vastavalt kumba tahad, mõlemad on omal moel head ja ise ei teaks ka kumba valida
Zid-
+suured rattad
+super vedrustus
-pole akut
-mõnele on starterita raske tööle panna
Atm
+kiire
+mõnus väike saab igale poole panna
+aku-starter
- sellega ei saa niimoodi metsavahel tuuritada
-väikesed rattad
Nii et vali vastavalt kumba tahad, mõlemad on omal moel head ja ise ei teaks ka kumba valida

-
Teema algataja
neeger
jh zidil on pehme vedrustus aga tagaamort on k6ige saastem amort yldse. see läheb sul kohe katki 

-
Teema algataja
nõustun oldmopediga...
aga kõigepealt pead selgeks tegema just kas soovid 2T või 4T. Endal oli 2T Zid 2 aastat ning läbisõiduks kujunes tiba yle 10 000 km. Tagaamort on täiesti OK, kes leiutas sellise lolli jutu et see vastu ei pea vms????? pigem viga ikka kasutajas. 10 000km jooksul olin sunnitud vahetama ainult õli, bensiini filtrit ja suunatule(oma vea tõttu). Hetkel põristan ringi ATM-ga. Sissesõit just tehtud ja pisut kõvemini proovitud seda gaasirulli ka keerata, no 2T Zidiga ei anna minekut kyll võrrelda. ATM-i kiirus on hoopis teisest puust, rääkimata kõrvupaitavast 4T häälest
Zid-i eeliseks samas on stabiilsus, ATM ikkagi väga väike ja lyhikese teljevahega nii et sõidu ajal aevastades teed ikka väikse jõnksu teepeal
aga ega ta olegi pikamaa sõiduks ja kindlasti mitte hyppamiseks nagu siin mõned targad teevad, ega siis see kere vastu ei pea kyll jahh.
aga kõigepealt pead selgeks tegema just kas soovid 2T või 4T. Endal oli 2T Zid 2 aastat ning läbisõiduks kujunes tiba yle 10 000 km. Tagaamort on täiesti OK, kes leiutas sellise lolli jutu et see vastu ei pea vms????? pigem viga ikka kasutajas. 10 000km jooksul olin sunnitud vahetama ainult õli, bensiini filtrit ja suunatule(oma vea tõttu). Hetkel põristan ringi ATM-ga. Sissesõit just tehtud ja pisut kõvemini proovitud seda gaasirulli ka keerata, no 2T Zidiga ei anna minekut kyll võrrelda. ATM-i kiirus on hoopis teisest puust, rääkimata kõrvupaitavast 4T häälest


-
Teema algataja
Kõik oleneb kuidas tehnikat käsitleda, kui retsida ja lõhkuda siis muidugi on vene ja hiina tehnika kehv. Kui võrri ilusti hooldad ja kui ta korras on ega ta siis nii kehv ka nüüd ei ole.
Nende vahel võtaksin mina masina enda mõõtude järgi.
Mul on olnud 2T zid ja jäin rahule. Vahepeal mõni pisiviga tuli, kuid sellest sain üle. Olen kindel, et ka ATMil on vigu. Vahepeal läksin ka küünlaga alt.
Nende vahel võtaksin mina masina enda mõõtude järgi.
Mul on olnud 2T zid ja jäin rahule. Vahepeal mõni pisiviga tuli, kuid sellest sain üle. Olen kindel, et ka ATMil on vigu. Vahepeal läksin ka küünlaga alt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.