Pidurivedeliku mahuti kruvid ei saa lahti

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Pidurivedeliku mahuti kruvid ei saa lahti

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Sai nädalavahetusel esimesed piduriklotsid väljavahetatud ning pidurisilindrite kokkusurumisel sai suur osa vedelikust väljalastud kuna plaanis oli ka see välja vahetada.

Kuid kui klotsid olid välja vahetatud ning tuli vedeliku vahetamise aeg, avastasin, et vedeliku mahuti kruvide pead on täitsa ära keeratud ning kruvid nii kinni, et tavameetoditega on nende lahti keeramine võimatu!

Millised oleksid ettepanekud nende lahti saamiseks?
Tegemist on Suzuki GS500`ga.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

puuriga pead maha ja uued kruvid asemele.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 932
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

niplitega on asi alati lihtsam - palju hullem on piduritorudega (kui soovid et vana toru terveks ka jääb). õnneks on piduritorude teema küll rohkem neljarattaliste rida.

ise kasutan sel puhul (vist MOS2 sisaldavat) spray-d, mis ronib keermeniitide vahele ja aitab kinniroostetanud polte-mutreid lahti keerada (oli vist CRC puna-valge pudel, mida olen vanatehnika peal pikka aega edukalt kasutatud) - tuleb peale pritsida ja lasta mõjuda (niikaua, kui kannatust on - mul jätkub seda ca 15-20min). kui ikka lahti ei õnnestu keerata, korda spray protseduuri. soovitan lehtvõtme asemel proovida alati padrunit - kui muu ei aita, löö kasvõi number väiksem padrun pähe kinni.
kui nipli pea on lihtsalt ligipääsetav, proovi viilida pea jälle mutrikujuliseks. kui ikka ei saa tavavõtme/padruniga lahti, on abiks kullinokk/torutangi tüüpi seade. kui see ka ei aita, tuleb nippel välja puurida (suts väiksema puuriga, nipli keskel olev auk aitab ilusti tsentreerida).
soovitus on kindlasti hankida poolpiduseks keeratud niplite asemele uued - on järgmine kord endal lihtsam (äkki sobivad mõnede autode omad ka)
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Kui saad löökkruvikeerajale küüned taha kuskilt, siis proovi sellega. Tead selline junn mis haamriga pihta lüües natuke keerab iga kord.
Kui seda pole siis saab sama asja ise imiteerida TERAVA otsaga ristkruvika ja haamriga. Ma endal sain just nii lahti. Annad tonksu ja samal ajal üritad keerata, vb kahekesi lihtsam ... Kruvid pead küll uued ostma, originaalid on alati eripehmed, karpade kruvidega sama lugu, keegi teab miks??
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Teema algataja
Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

ivar kirjutas:
puuriga pead maha ja uued kruvid asemele.
Puurin pead maha ning saan vedeliku mahuti kaane pealt ära kuid kruvid jäävad ju endiselt oma vanadesse kohtadesse. Kuidas seal need lahti saada?

retro, ei, mul nipliga probleeme ei ole. See tuli väga ilusti lahti ning just läbi selle saigi vedeliku välja lastud. Mul ikka vedeliku mahuti kaane kruvid on kinni. Pritsisin sinna ka WD40 spray`d ning järgmine päev proovisin uuesti lahti keerata. Tulemus oli null. :(
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Kui seda pole siis saab sama asja ise imiteerida TERAVA otsaga ristkruvika ja haamriga
Mõtlesin sellise variandi peale. Tahtsingi küsida, et kas andud juhul võib seda kasutada või mitte (tegemist ikka piduritega ju). Aga kui räägid, et oled nii saanud ja kõik on korras, eks ma siis proovin seda varianti.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Pöhiline: toksi möistusega, ära mahutit puruks tao :) et kui näed et ei saa, ära üle ka pinguta :)
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 932
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

Freaksmart kirjutas:
retro, ei, mul nipliga probleeme ei ole.
:oops: hommikuse silmapesu puudulikkuse sündroom :)

aga teemasse ka - proovi sellegipoolest mitte wd40 (wd-water displacement) vaid just seda spetsspray-d (esimene netist leitud link)

alar
Postitusi: 88
Liitunud: 22 Juul 2004, 10:50
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas alar »

Endal oli ka sama jama. Proovisin ka igasuguseid varjante, aga lõpuks tuli ikka trelliga kruvipead maha puurida. Puurides vist väristas/keeras kruvisid mingil määral, kaane sai maha ja sisse jäänud kruviotsad sai näpuga välja keerata.

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Vahel ongi justnimelt kruvipea või kruvi ülemine osa kinni ja kui maha puurid ja kaane ära võtad, siis võib juhtuda, et ülejäänu saad näpuga välja keerata. Aga puurimine tuleks ikka viimaseks võimaluseks jätta.

Üldiselt kinnijäänud kruvid saab lahti, kui nad gaasikeevitusega erepunaseks ajada. Iseküsimus, et kas see pidurivedeliku anuma korral võimalik on.

Igasugused leotamised ja koputamised tulevad ka kindlasti kasuks.
Joel
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kui tegemist on metallpinda sisse jäänud kruvidega, siis peale peade maha puurimist saab 95% juhtudest kruvid lahti järgmise meetodiga: keerad allesjäänud kruvijunnile sama keermega mutri otsa ja punktid keevitusega mutri ning kruvi kokku. Siis keerad kruvi mutrivõtmega välja. Põhimõte on selles, et keevitus kuumutab kruvi korralikult läbi ja kogu sodi, mis lahtitulekut takistab, põleb ära.
Kehtib vaid teraskruvide/poltide korral!!!
Ja veel: puhtus eelkõige! Pidurivedeliku mahuti keevituse ajaks korralikult kinni katta! Väike keevitussodi pidurisilindris võib suure pahanduse tekitada.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

isakene kirjutas:
Kui tegemist on metallpinda sisse jäänud kruvidega, siis peale peade maha puurimist saab 95% juhtudest kruvid lahti järgmise meetodiga: keerad allesjäänud kruvijunnile sama keermega mutri otsa ja punktid keevitusega mutri ning kruvi kokku. Siis keerad kruvi mutrivõtmega välja. Põhimõte on selles, et keevitus kuumutab kruvi korralikult läbi ja kogu sodi, mis lahtitulekut takistab, põleb ära.
Kehtib vaid teraskruvide/poltide korral!!!
Ja veel: puhtus eelkõige! Pidurivedeliku mahuti keevituse ajaks korralikult kinni katta! Väike keevitussodi pidurisilindris võib suure pahanduse tekitada.
.... ja pidurianuma puhul pole vist eriti möistlik keevitada, kui vähegi kaubanduslikku välimust tahad säilitada? Lisaks veel on kaane all kummist/plastist tihend mis ka sel juhul saba annab.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Rennes kirjutas:
.... ja pidurianuma puhul pole vist eriti möistlik keevitada, kui vähegi kaubanduslikku välimust tahad säilitada? Lisaks veel on kaane all kummist/plastist tihend mis ka sel juhul saba annab.
Kui suure elektroodkeevitusega kallale lähed, siis ei jää vist jah miskit alles. :lol: Aga CO2-ga paar punkti peale lasta, kui anuma plekitükiga kinni katad ei tee miskit, kui just keevituses päris algaja ei ole. Ja selle kummitihendi saab minuteada ka kätte keevituse ajaks, muidugi sõltub anuma konstruktsioonist.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Usu mind - kõige lihtsam ja kiirem on ikkagi puuriga kruvi pea ettevaatlikult (et anuma kaande ei puuri...) ära küljest puurida, kruvi pea on koonuseline (vähemalt oli GSX F-il), kasuta kindlasti väiksemat puuri kui kruvipea väline nähtav läbimõõt (muidu võid kaane koonusesse sisse puurida).
Vindi osa tuleb ilusti, keerates välja (kui näpuga mitte siis näpitsatega kindlasti...)
Igasugu vedelikud, rääkimata kuumutamisest/keevitamisest on siinkohal IMO asjatu ajakulu.

Minul kulus sama jamaga max 10min ja korras (küll suutsin veidi, veidi kaant ka puuriga kriipida :oops: )
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

isakene kirjutas:
Rennes kirjutas:
.... ja pidurianuma puhul pole vist eriti möistlik keevitada, kui vähegi kaubanduslikku välimust tahad säilitada? Lisaks veel on kaane all kummist/plastist tihend mis ka sel juhul saba annab.
Kui suure elektroodkeevitusega kallale lähed, siis ei jää vist jah miskit alles. :lol: Aga CO2-ga paar punkti peale lasta, kui anuma plekitükiga kinni katad ei tee miskit, kui just keevituses päris algaja ei ole. Ja selle kummitihendi saab minuteada ka kätte keevituse ajaks, muidugi sõltub anuma konstruktsioonist.
OT
Kui anuma avamine on keevituse eesmärgiks, siis mismoodi sa selle tihendi enne keevitamist kätte kavatsed saada? ;)
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Rennes kirjutas:
OT
Kui anuma avamine on keevituse eesmärgiks, siis mismoodi sa selle tihendi enne keevitamist kätte kavatsed saada? ;)
Loe nüüd ilusti ja uuesti mu esimest posti :D tsiteerin:
"Kui tegemist on metallpinda sisse jäänud kruvidega, siis peale peade maha puurimist saab 95% juhtudest kruvid lahti järgmise meetodiga"
minu loogiline mõtlemine ütleb, et peale peade maha puurimist peaks kaas ära tulema...? :roll:

EDIT: või oleksin pidanud selguse mõttes igaks juhuks kirjutama: KRUVIpeade? :lol:
Viimati muutis isakene, 28 Veebr 2006, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

minu paha :oops: :)
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

:bsmile: No hard feelings 8)
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Võitlen ise nende poltide ja kruvidega igapäevaselt.Need kruvid jäävad kinni eelkõig4e oma suure koonuse pinna tõttu,et oleks mõni olnud keermes kinni pole veel näinud.Mina olen 99% alati lahti saanud ilma mingi puurimise ega kuumutamiseta.Kruvi on teras ja kaan on alumiinium.
Võta esmalt sama jämedusega torn nagu kruvipea,haamriga tõks pihta.Ei pea olema mingi õlavarrelöök,piisab väiksest tonksust,mis peaks olema terav ja kiire.
Siis võta veits väiksem torn,korda operatsiooni.
Selle eelis on ka see et juba maha keeratud kruvipea taastab suuresti oma esialgse olemuse.Kruvikeerja otste sissepeksmiseks soovitan kasutada ka õiget mõõtu otsa.Pole mõtet taguda PHZ2 auku PHZ1 ja loota et äkki nüüd keerab.
Kuumutamise jätaks mängust välja.Kui üldse sellest rääkida siis hiljem kindlasti kogu mansetilaksu vahetus.See on teie oma elu mis seal lingi all on.
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Omal samuti need kruvid suht lootusetud seal peal ja tuleks seega ära vahetada kui nad kuidagi lahti on saadud. Kas uusi kruve peaks leidma igast hästivarustatud motopoest või kust veel?
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Rennes kirjutas:
Kruvid pead küll uued ostma, originaalid on alati eripehmed, karpade kruvidega sama lugu, keegi teab miks??
See on tootja poolt sulle tasuta antud "momentvõti". :lol: Sa ei saa suhtkoht pehmest metallist valmistatud ristpead liiga kõvasti kinni keerata ja see säästab kahe metallpinna vahele jäävat (kummi) tihendit retsimast. Samal põhjusel kasutatakse ka lapik-kruvisid harva. Isegi plaanisin mingil hetkel karpadel pealmiste kaante- ja ujukikambrite kaante poldid sisemiste kuuskantide vastu vahetada, aga siis sattusin lugema ülalkirjeldatud põhjendust, et miks seda tegema ei peaks. Jätsin siis nii nagu oli (laisk kahh, raibe... :roll: ) Aga see ei ole loomulikult "mitte mingil juhul ei tohi!" värk. Kuuskandile saab ju mõistusega ka läheneda. Vist....

terv, sokk

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Kruvisid on mõtet otsida pigem kruvipoest, kui motopoest (kuigi seal võib ka olla). Tartus näiteks balti polt, lasita.

Lapikpeaga kruvide mitte kasutamisel on teine põhjus veel - neid keerates on märksa lihtsam endale viga teha. Ristpeaga kruvi keerates ei hüppa kruvikas peast välja nii lihtsalt. Lisaks veel kui nad on ümaraks keeratud, siis on neid märksa lihtsam välja puurida.
Joel
Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

mul sama jama.. üks polt on kinni kui kuraks.. järgmine kord kui lähen proovin mos2 leotada ja terava torniga lahtisuunas koputada ja keerata.. peab tulema..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

nurrmees

mina olen kasutanud eriti raskete juhtumite puhul järgmist-

Lugemata postitus Postitas nurrmees »

see sobib ka katki keeratud poltide puhuks- puurida poldi keskele u 5mm sügavune auk ja siis sinna sisse lüüa torx-ots. ja siis ettevaatlkult lahti keerata. oht on muidugi, et kui see torx ka katki läheb, siis ei võta seda enam ei ussi- ega püssirohi. ja puur peab olema sobiva suurusega, enne tasub natuke supleriga mõõta. minul on siiani kõik poldid sellise tegutsemise korral lahti tulnud.
võib olla see ei haakunud nüüd otseselt teemaga, aga ehk on kellelegi abiks.
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Re: mina olen kasutanud eriti raskete juhtumite puhul järgmi

Lugemata postitus Postitas rix125 »

balti bolt on tallinnas mustamäel ka täitsa olemas
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

endal juhtus sama asi - jäi kinni. jama selles, et see potsik alumiiniumist ja see oskab päris hästi kinni kiiluda. ei leidnud küll sellist õli, mis sinna vahele oleks sulanud. aga sai seda haamri ja lapiku kruvikaga nurga all toksitud, põrus lahti õnneks. kuna ma eelnevalt oli lapiku kruvikaga kruviotsa juba sodiks keeranud, siis saigi see torxiks ümber tehtud. ja kinnikruvimisel panin seda sama piduriõli natuke keerme vahele.

kymco

Lugemata postitus Postitas kymco »

on olemas ka selline meetod:
puurid sinna kruvi sisse paraja augu (mitte liiga suure).
poes on müügil koonusega vastupidi vindiga poldid, mille keerad sinna augu sisse ja millega saad lahti keerata.

nurrmees

Lugemata postitus Postitas nurrmees »

need vastupidise keermega koonused on ka head, jah, aga siis peab vaatama,et liiga suurt auku ei puuri, sest kui polt ikka VÄGA kõvasti kinni on, siis on väljakeeramisürituse tulemuseks see, et koonus pressib poldi veel kõvemini kinni. on esinenud juhuseid. enne uue poldi sissekeeramist võiks keerme kokku teha suusatõrvaga, siis pole kinnijäämist karta. poes on saadaval ka spray-tõrva. kasutegurit märkate siis, kui pikema aja möödudes sama polti lahti keerama peaksite hakkama.
ei tahtnud targutada, vaid rääkisin omast kogemusest.

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Vot seda aerosoolpudelis tõrva soovitan ise ka. See asi oleks nagu otse teleturust välja karanud - niivõrd uskumatult hea on ta :lol: Mul oli aastaid probleeme, et autol jäid rattapoldid väga kõvasti kinni poole aastaga. Ostsin spetsiaalselt löökpadruni ja üleminekutüki 3/4" võtmesabale, et rattapolte lahti keerata, sest tavalisi padruneid keerasin mitu tükki pooleks. Tegin küll alati õliga kokku poldid, aga kasu ei midagi. Aga kui tõrva hakkasin kasutama, siis pärast seda võisin unustada igasugused meetrise sabaga võtmed - väga normaalselt tulevad poldid lahti.
Joel
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

joel kirjutas:
Vot seda aerosoolpudelis tõrva soovitan ise ka. See asi oleks nagu otse teleturust välja karanud - niivõrd uskumatult hea on ta :lol: Mul oli aastaid probleeme, et autol jäid rattapoldid väga kõvasti kinni poole aastaga. Ostsin spetsiaalselt löökpadruni ja üleminekutüki 3/4" võtmesabale, et rattapolte lahti keerata, sest tavalisi padruneid keerasin mitu tükki pooleks. Tegin küll alati õliga kokku poldid, aga kasu ei midagi. Aga kui tõrva hakkasin kasutama, siis pärast seda võisin unustada igasugused meetrise sabaga võtmed - väga normaalselt tulevad poldid lahti.
Tõrv on selliseks puhuks muidugi super. Asja ajab ära ka transmissiooniõli (kõige parem on vana vene TaP) või mõni paksem korrosioonitõrjeõli. Mootoriõli, ATF, hüdroõli, muud vedelad tavaõlid ja -määrded on pikemaks ajaks täielik enesepetmine, samuti ka kunagi sel otstarbel kasutatud väga populaarne grafiitmääre...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”