kiiver milline?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
kiiver milline?
tervitus härrased kes te maadlete ratastega mudas ja maanteel.
mis kiiver oleks sobivam matkaenduroga kulgejale (70/30 maanteede kasuks) ?
kas peaks kaema krossika ja prillide poole või mingi kinnise klaasiga variandi suunas? kuidas selle krossikiivriga mingi sotiga maanteel vihmas kulgeda on?
tänudega
maku
mis kiiver oleks sobivam matkaenduroga kulgejale (70/30 maanteede kasuks) ?
kas peaks kaema krossika ja prillide poole või mingi kinnise klaasiga variandi suunas? kuidas selle krossikiivriga mingi sotiga maanteel vihmas kulgeda on?
tänudega
maku
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Nagu Rein juba ütles on kiivri mugavus äärmiselt individuaalne ja seotud eelkõige sinu peakujuga
. Kui sa ikka enamuse ajast maanteedel veedad siis vältimaks külma, sitikaid ja muid lendavaid objekte soovitaksin kinnist kiivrit ja peaasjalikult avaneva lõuaga, kindlasti kõige mugavam variant.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Krossikiivriga pole minul maanteel probleeme olnud kiirusteni kuni 150. Samas mul on suht suur klaas ka .... Aga metsas kui sa vähegi nikerdada ja snorkeldada tahad oma enduroga. Siis suure pingutuse ajal jääb kinnise kiivri sees õhku puudu ja klaas on kohe udune. Isegi lahtise klaasiga on õhku puudu ... Aga kui rahulikult töristad metsateel, siis soovitaks kah avaneva lõuaga Nolanit. Parim hinna ja kvaliteedi suhe. Endal kah selline. Linnas sõidan sellega, metsas krossikaga.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kardimeestel on nähtud! Pole just "kojamehed" selle sõna autopärases tähenduses - pigem on asi üle võetud merendusest. On sihuke mootorikesega varustatud kiirelt pöörlev läbipaistev kettake. tsentrifugaaljõu mõjul ei jää vesi sinna pidama ja pilt püsib enam-vähem klaar. Välimus ja aerodünaamika pole just esikohal - peamine on funktsioon mida sihuke apastraat täidab.puhh kirjutas:On olemas kiivrid tahavaatepeegliga, aga kas on olemas kiivrid kojameestega.![]()
![]()
![]()
Vastik koguaeg käega klaasi puhtaks nühkida
![]()
Ärge tõsiselt seda võtke, aga kuna maailm on suur ja lai siis mine tea.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Plaaniks on osta kiiver, aga ei tea millist ja seega palun abi. Sõidurristaks on jawa 350. Hetkel ei tea nüüd kas osta nn. munakoor või siis nn. astronaut. Olen kuulnud ka, et astronaut on tunduvalt turvalisem kukkumisel, samas ei kujuta eriti ette end jawa seljas istumas ja astronaut peas, kuidagi imelik ju? Mida arvate?
Kui endal oleks tarvis kiivrit osta, siis mitte-astronaudi peale üldse ei mõtlekski, ei ole huvitatud asfaldiga näo disainimisest..Wuuzi kirjutas:Plaaniks on osta kiiver, aga ei tea millist ja seega palun abi. Sõidurristaks on jawa 350. Hetkel ei tea nüüd kas osta nn. munakoor või siis nn. astronaut. Olen kuulnud ka, et astronaut on tunduvalt turvalisem kukkumisel, samas ei kujuta eriti ette end jawa seljas istumas ja astronaut peas, kuidagi imelik ju? Mida arvate?
Ja pole astronaut jawamehe peas midagi imelikku, palju hullemaid asju on nähtud.

p.s. kui ikka tõsiselt kahtled, siis vaata seda pilti

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
Hmm, kuigi pole vist eriti ilus, kuid ise sõidaks igal juhul astronaudiga- kõige mugavam ja turvalisem. Ükskord oli klaas lahti ja mingi suur mardikas lendas 80- see hoo pealt näkku- no niiiiiiiiiiii valus oli 
Seega lahtise klaasiga sõitu väldin üldiselt ja ilma klaasita kiiver oleks üldse kurjast...

Seega lahtise klaasiga sõitu väldin üldiselt ja ilma klaasita kiiver oleks üldse kurjast...
Mõtlesin, et lisaks ka paar rida sekka. Igal jugul soovitan ka astronauti, sest kõiksugu putukad ja mutukad on väga valusad ja hoidku jumal selle eest et ta sulle silma ei satu - sellele järgneb veelgi valusam hetk ilmselt. No see selleks. Mine varu 1 päev omale ning ratsuta kõik poed läbi ja kui võimalik tee ka proovisõit kiivriga. Ise sõidan Shuberth´i kiivriga ja väga rahul - uuemal mudelil on sisse ehitatud ka tume klaas päikse vastu. Hind küll tiba kallim, aga carbon fiiber ka.
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Mul noka ja klaasiga NOLAN ja rattaks samuti enduro,algul sõitsin tava astrokaga hakkas pisut imelik kui pilte nägin.See jutt,et nokaga kiiver hakkab kuhugi hirmsasti ära vedama...? Mul ei vea küll kuhugi ja proovitud 170-ne pealt just selle põhjusega! Aga eks see ole igaühe oma asi,arvan et võta see mis hästi nipli otsa istub ja ongi bro. EDU
-
Teema algataja
http://www.bmw.ee/mootorrattad/andmed.php?id=66398 Polegi nii hirmus, kui kinnine kiiver on enduurotajal peas.
Vaatasin neid pilte ja mõtlen, et peamine on siiski turvalisus.
Mul ka Shuberth Concept. Rahast on natsa kahju siis, kui kiiver puruneb, kui aga mõelda, et see on vaid raha ja keha (siinjuures siis pea ja kael) jäävad terveks... siis tundub see raha olevat tühine.
26.04.04 sõitsin klassikalise (Suzu GS850) motaga mööda teeveert (loe: tee paremas servas). Ainult "korraks" läksin tee peale, et mota siis tuppa ajada ja veidi elektrivärki sebida tal... "Juhuslikult" olin jõudnud ilmselt kas kolmanda käigu lõppu või neljanda algusesse, kui tee pööras vasakule "mäest" alla ja samas olin ma niiii tee paremas servas, et tegelikult juba kruusal.
Kolmanda käigu lõpp on mul umbes 130km/h juures, ma arvan. Valida oli kas tavaline- või ebatavaline tee- kallutades oleks ehk kruusal libisenud ja kõvakattega teele pudenenud, aga otse põllule tundus parem olema. Kraavi ju polnud. Vahet pole. Pole mõtet arutada ja aasida, et blä-blä-blä suur kiirus jne. tegin mis tegin ja õppetunni sain. Sain suhteliselt kalli ja valusa õppetunni, aga üks mis kindel: ilmselt olen elus ja "terve" kuna mul oli ülalnimetatud kiiver peas. Soovitan alati ja igal juhul- kinnise lõuaga kiiver on investeering. Nädal pärast ebaõnnestunud sõitu kadus ka kiivri lõuaosa tekitatud sinikas õlalt ja rinnalt.
Nimetatud kiivril on tõeliselt mõnus päikesesirm, suurepärane visiir, piisav tuulutus ja pestav sisu. Suurtel kiirustel (kahjuks ülisuurte kiiruste kohta mul kogemus veel puudub enduurorattaga ei ole kiirus ilmselt nii suur) on pead ka mugav keerata.
Ja soetamisel suurena tunduv hind
Vaatasin neid pilte ja mõtlen, et peamine on siiski turvalisus.
Mul ka Shuberth Concept. Rahast on natsa kahju siis, kui kiiver puruneb, kui aga mõelda, et see on vaid raha ja keha (siinjuures siis pea ja kael) jäävad terveks... siis tundub see raha olevat tühine.
26.04.04 sõitsin klassikalise (Suzu GS850) motaga mööda teeveert (loe: tee paremas servas). Ainult "korraks" läksin tee peale, et mota siis tuppa ajada ja veidi elektrivärki sebida tal... "Juhuslikult" olin jõudnud ilmselt kas kolmanda käigu lõppu või neljanda algusesse, kui tee pööras vasakule "mäest" alla ja samas olin ma niiii tee paremas servas, et tegelikult juba kruusal.
Kolmanda käigu lõpp on mul umbes 130km/h juures, ma arvan. Valida oli kas tavaline- või ebatavaline tee- kallutades oleks ehk kruusal libisenud ja kõvakattega teele pudenenud, aga otse põllule tundus parem olema. Kraavi ju polnud. Vahet pole. Pole mõtet arutada ja aasida, et blä-blä-blä suur kiirus jne. tegin mis tegin ja õppetunni sain. Sain suhteliselt kalli ja valusa õppetunni, aga üks mis kindel: ilmselt olen elus ja "terve" kuna mul oli ülalnimetatud kiiver peas. Soovitan alati ja igal juhul- kinnise lõuaga kiiver on investeering. Nädal pärast ebaõnnestunud sõitu kadus ka kiivri lõuaosa tekitatud sinikas õlalt ja rinnalt.
Nimetatud kiivril on tõeliselt mõnus päikesesirm, suurepärane visiir, piisav tuulutus ja pestav sisu. Suurtel kiirustel (kahjuks ülisuurte kiiruste kohta mul kogemus veel puudub enduurorattaga ei ole kiirus ilmselt nii suur) on pead ka mugav keerata.
Ja soetamisel suurena tunduv hind

Kuger'i jutt on küll 100% tõsi (aint kiirust tasuks taltsutada pisut). Võrreldes Araiga on kiivri hind sama või tiba isegi soodsam.
Ostad odava ja mitte toimiva kiivri jääb raha alles - peale laksu aga pole sellest enam kasu. Ostes korraliku kiivri ja ka muu varustuse, on sul märgatavalt suurem võimalus laks üle elada ning saad jälle raha teenida ning seda kulutada.
Raha ei ole siin ilmas nr 1.
Mul kameeleoni värvi - eriti tuus asi, sest muudab värvi vastavalt valguse langemisnurgale, kuid kahjuks puudub päiksesirm (panin ise kiivri ülaossa auto akende toonkile 2 cm ulatuses ja on ka hää.
Ostad odava ja mitte toimiva kiivri jääb raha alles - peale laksu aga pole sellest enam kasu. Ostes korraliku kiivri ja ka muu varustuse, on sul märgatavalt suurem võimalus laks üle elada ning saad jälle raha teenida ning seda kulutada.
Raha ei ole siin ilmas nr 1.
Mul kameeleoni värvi - eriti tuus asi, sest muudab värvi vastavalt valguse langemisnurgale, kuid kahjuks puudub päiksesirm (panin ise kiivri ülaossa auto akende toonkile 2 cm ulatuses ja on ka hää.
http://www.motolist.ee/irc/displayimage ... m=31&pos=8 kui mul oleks munakoor peas olnud siis oleks ju lõualuu asfaldile jäänud...
igas tahes kinnine kiiver
nos @parandab.haavu.ee
igas tahes kinnine kiiver

nos @parandab.haavu.ee