tsikli transport

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

tsikli transport

Lugemata postitus Postitas 417 »

kellel onkogemusi mismoodi umbes 200 km tsiklit autokärus transportida

Kas kärusse püsti ja hargile ning koormarihnad üle või oskab keegi täpsemalt kirjeldada kuidas kõige turvalisem
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kindlam on vist küll siiski mitte hargile tõmmata. Esiotsast tõmba koormarihmadega kahele poole (kolmnurgas) kinni, nii et esiots ei anna vedrutama, rihmad kinnita alumiste prillide juurest amorditorude ümber.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Ratas keskhargi peale, esiratas vastu esiportet, sealt nööriga/ koormarihmaga kinni, et ei saaks liikuda edasi-tagasi, siis fikseeri ära keskhark, et see ei saaks liikuda vasakule- paremale, kas siis lase lauajupid kruvidega kinni kui on vineerpõhi või samamoodi nööriga/ koormarihmaga ja siis tõmba soovitavalt koormarihmadega esihark kolmnurgas kinni ja tagant kuskilt (nt. tagasõitja jalatugedest). Nokamüts jäta koju.
Kasutaja avatar

andre460
Postitusi: 235
Liitunud: 24 Veebr 2004, 11:39
Tsikkel: BMW R1200GS
Asukoht: läänemaa

Lugemata postitus Postitas andre460 »

Tere! Omal oli ka paar aastat tagasi ratast vaja transportida umbes
100 km. Sai võetud Statoilist rendihaagis-see millel plastkate peal.
Sellel on kenasti põrandal kinnitused koormarihmadele. Minu rattal
on küll ainuld külgjalg, jätsin ta jalale toetuma. Parem on muidugi
kasutada koormarihmu-neil on pingutusvõimalus parem. Rihmad
tuleks tõmmata, esimesed suunaga ettepoole-tagumised suunaga
tahapoole. Niiviisi on ratta liikumisvõimalus kõige väiksem. Ratta külge
kinnitades tuleks vaadata, need kohad oleks ikka piisavalt tugevad.
Kui on korralikul kinnitatud, kannatab normaalse kiirusega sõita.
Edu Sulle! :wink:
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kuna tundub, et iga tsiklimees veab oma ratast omal viisil, siis soovitan sul kuskil krossimeestele ligi astuda ja vaadata kuidas nemad rattaid kinnitavad. Neil on see sidumine vägagi käpas, sest ratta vedamiseta nad ju hakkama ei saa.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Tere, ratta fikseerimiseks on spetsiaalne rihm, umbes 1 m pikkune, mis kinnitatakse ratta juhtraua otste otsa, seal läheb koormarihm läbi, mis kinnitub näiteks käru külge. Ratas tõmmatakse keskhargile ja asetatakse esirattaga käru nurka. Tagaratas fikseeritakse rihma abil. Ise nägin sellist rihma kasutuses Motoboxi meestel. Väga leidlik asi.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Esiratas käru/kasti nurka, kaks koormarihma lenksu külge, need venita üks ühelt poolt, teine teiselt poolt kasti külge kinni nii, et esiamort on suht põhjas ja ohutuse mõttes võid tagumise otsa kah põranda külge kinnitada. Pole vaja hargiga majandada ega mingit muud keemiat välja mõelda... Tsikkel seisab nagu ..... (teate ju küll, misasi)
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

Sturm
Postitusi: 191
Liitunud: 29 Juun 2005, 16:09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sturm »

Sedaviisi sõitis see Busa miski 400 km ja ei liigutanud ning siis sai selle Cbr-i omale kõrvale ja nii nad sõitsid siis koos miski 700 km. Nii, et esiratas nurka ja rihmadega kinni ja kärab küll.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee

mrio88

Lugemata postitus Postitas mrio88 »

CB500 kirjutas:
Kindlam on vist küll siiski mitte hargile tõmmata. Esiotsast tõmba koormarihmadega kahele poole (kolmnurgas) kinni, nii et esiots ei anna vedrutama, rihmad kinnita alumiste prillide juurest amorditorude ümber.
Nii on vist ikka kõige kindlam.Krossikat küll veetud nii ja ei kadunud kuhugi kärust.
Kasutaja avatar

kopajuht
Postitusi: 104
Liitunud: 21 Veebr 2006, 00:47
Tsikkel: Aprilia RSV1000R
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas kopajuht »

Tere,

siin kirjeldatakse enamjaolt kuidas haagisega motikat transportida aga kellel on kogemusi mootrratta vedamist pakiautoga? Pakiautol pole kahjuks põhjküljes kinnitus võimalusi ja suunaga allapoole pingutada ei saa. Äkki keegi on vedanud ja teab head lahendust. Vedada oleks vaja mingi 300 km.

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

kopajuht kirjutas:
on kogemusi mootrratta vedamist pakiautoga? Pakiautol pole kahjuks põhjküljes kinnitus võimalusi ja suunaga allapoole pingutada ei saa.
Oleneb pakiruumi suurusest. Väiksematele mahub vaid diagonaalis ja püsti sisse, pikemate varte otsas suunatuled tuleks siis maha võtta ja ette-taha nii palju midagi vahele pista, et ratas edasi-tagasi liikuma ei pääseks. Veidi suurema ruumi korral kui kinnituskohti napib, aitavad hädast välja kaasa võetud sõiduauto rehvid, millele ratas külili või pooleldi lamama pannakse. Millise nurga all mahlad jooksma hakkavad (või kas üldse) tuleb enne selgitada, aga enamasti kannatab päris pikali olla küll. Kui pikali panna ei saa, plast jms. tõttu, siis rattad maha pandud rehvide sisse tõsta ja siis ülevalt kinnitada.

Ja üle sadula ei tasu koormarihma tõmmata - liigse pingutamise korral nahk rebeneb või jääb rihmajälg pikaks ajaks. See oht on kui lasta vedada näiteks kogenematul rekkamehel.

mõned vedamised on ette tulnud...

Tan121

Lugemata postitus Postitas Tan121 »

Ise vedasin Mersu kaubikus endurot.
Kinnitusvõimalus on külgseinas natuke madalamal kui tsikkel ise. Tõmbasin lenksust kummalegi poole koormarihmaga kinni. Siiski vedis pisut allapoole. Ja sama tegin igaks juhuks ka tagant otsast.
Ei liikunud ta kuhugile.
Jalga ei maksa alla panna. Kunagi vedasin Jawat ja jalg vajus läbi vineerpõhja.

velts

Lugemata postitus Postitas velts »

Kaks nädalat tagasi sai saksast suzuki bandit ära toodud citroen jumpi kongis masin võtab 6-7 liitrit diislit sajale ja tsikli kinnitamisega ka probleeme pole läks püsti sisse esimene ratas vastu seina, ümber raami ning jalatugede koormarihmad ja 1000 km sõitis ilusti kongis ära .
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

lisan siia veel sellise info, et Käbi peaks mu treila paari nädala jooksul valmis saama. Sellele saab neid kinnituskohti nii, et mustab. Kui kellegil vaja siis saab seda laenama tulla. Annan teada kui valmis ja arvel.


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

kopajuht
Postitusi: 104
Liitunud: 21 Veebr 2006, 00:47
Tsikkel: Aprilia RSV1000R
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas kopajuht »

Tänud vastajatele!

Kas keegi koormarihmasid ei tahaks laupäevaks laenata, õlled teeksin kindlasti välja. Ostma nagu pole mõtet üheks korraks minna ja parem maksan laenutuse eest.
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

tegelt ma saan sulle laenata kastikat ja koormarihmasid ka kui vaja on. Anna teada. Ramp on ka olemas, ei pea kasti tõstma. Põhapäevaks on autot tagasi vaja... vaja metsa minna!

Kui ainult koormarihmasid tahad siis anna ka tead. Mul siin neid ikka vedeleb...

motopaks
5202222
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Endalgi oli probleem tsikli vedamisega vaja lahendada. Leidsin siis sellise abistava lingi
http://www.bikerpeters.de/Startseite/Mo ... enger.html

Kuna omal oli Tiki-Treiler olemas, tegin sellise abivahendi tsikli transportimiseks. Selliseid renne oleks ka kaks minu kärule mahtunud

http://www.album.ee/?o=291271825
Kasutaja avatar

Bullrider
Postitusi: 216
Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
Asukoht: Tuusula, Viljandi
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bullrider »

Kuldaväärt materjal :)
Muide kui kõrge ja mis laiuses see kaar võiks olla, kuhu esiratta vahele torkad?
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Uuri seda linki lähemalt, seal kõik joonised ja mõõdud olemas. Renni lasin painutada Jüris, Skanska "plekksilmadel" 3 mm tsinkplekist. Oleks võinud aga vabalt teha 2 mm-st. Toru painutasin koos tuttava torujüriga, kuna käe-vahel 20 mm roostevaba ei vääna.

Tan121

Lugemata postitus Postitas Tan121 »

Ühe tsikli vedamisega pole küll muret.
Täna vedasin kaubikus bike'i.
Rool lukku, esiratas vastu otsaseina. Tagant otsast tõmbasin mõlemalt poolt koormarihmadega kinni, ilusti tugevalt jäi.
Igaks juhuks tõmbasin ka esikahvlist mõlemale poole koormarihmad, kuigi ilmselt poleks vaja olnud. Kui normaalselt sõita pole tsiklil kuskile sealt minna.
Tagumised rihmad panin nii, et nad kisuksid ratast veic ettepoole vastu otsaseina ja ta ei liigu sealt mitte kuskile.
Käruga veel lihtsam. Kärul saab tõmmata koormarihmad veel allapoole, ehk siis pressid amordi peale ja siis pingutad rihmad. Siis jääb veel kindlamalt.

totu

Lugemata postitus Postitas totu »

Alla kinni vedamisel võib oma vedrustus aukudes tööle hakata- üles tulles veab löögiga rihmad või kinnitused ära. Ilmselt kõige parem rihmad võimalikult horisontaalseks jätta, saab ratta vedrustus rahulikult teega kaasa mängida ja põhjal libisemise oht ühtlasi kõige väiksem.
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

totu kirjutas:
Alla kinni vedamisel võib oma vedrustus aukudes tööle hakata- üles tulles veab löögiga rihmad või kinnitused ära. Ilmselt kõige parem rihmad võimalikult horisontaalseks jätta, saab ratta vedrustus rahulikult teega kaasa mängida ja põhjal libisemise oht ühtlasi kõige väiksem.
lõpp läks valeks. Rihmadega tuleb ikka alla poole kinni tõmmata, aga nii kinni, et vedrud-amordid põhjas on.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Pihelgas kirjutas:
totu kirjutas:
Alla kinni vedamisel võib oma vedrustus aukudes tööle hakata- üles tulles veab löögiga rihmad või kinnitused ära. Ilmselt kõige parem rihmad võimalikult horisontaalseks jätta, saab ratta vedrustus rahulikult teega kaasa mängida ja põhjal libisemise oht ühtlasi kõige väiksem.
lõpp läks valeks. Rihmadega tuleb ikka alla poole kinni tõmmata, aga nii kinni, et vedrud-amordid põhjas on.
Tegelikult polegi vaja kiskuda amorte põhja, kui paned tsikli sõltumatute rihmadega kinni. St. paned näiteks ühelt poolt rihma kuhugi raami külge ja teiselt poolt teise rihmaga sama moodi, aga mitte ei pane ühe rihmaga piltlikult öeldes "üle istme". Ja naised saunas rääkisid, et see amordid põhjas hoidmine ei pidavat tihenditele just kõige tervislikumalt mõjuma.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kuidas teile öeldagi sõbrad teoreetikud, niimoodi ühe rihmaga siit ja teisega sealt võib ratast ümber oma maja paar tiiru vedada.

Kui kärus on renn ja renni eesotsas torupiire kuhu esiratas sisse läheb, siis piisab viiest sõltumatust rihmast. Kui torupiiret ei ole on vaja kuute rihma. Esihark tõmmatakse mõlemale poole (lenksu alt) ca. 45 kraadise nurga alla kinni. Koormarihma pinguti saab parasjagu amortide alla tõmbamisega hakkama. Tsikli raami tagaosa tõmmatakse samamoodi alla ära. Siis fikseeritakse mõlemad rattad renni või käru põhja külge. NB! iga koormaköis peab jooksma sirgel kinnituspunktide vahel. st. ei tohi nad omavahel ristuda ega kuskilt üle (näiteks teise ratta detaili) joosta. Kogemus: 70 km ja kodarapolt hõõrus koormarihma läbi.

Jutt käib suurte rataste veost, krossikatega saab lihtsamalt hakkama, aga põhimõte on sama.

Ärge andke nõu, kui pole kogemust :?
Viimati muutis Pihelgas, 19 Mär 2006, 22:49, muudetud 1 kord kokku.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Pihelgas kirjutas:
kuidas teile öeldagi sõbrad teoreetikud, niimoodi ühe rihmaga siit ja teisega sealt võib ratast ümber oma maja paar tiiru vedada.

Kui kärus on renn ja renni eesotsas torupiire kuhu esiratas sisse läheb, siis piisab viiest sõltumatust rihmast. Kui torupiiret ei ole on vaja kuute rihma. Esihark tõmmatakse mõlemale poole (lenksu alt) alla kinni. Koormarihma pinguti saab parasjagu amortide alla tõmbamisega hakkama. Tsikli raami tagaosa tõmmatakse samamoodi alla ära. Siis fikseeritakse mõlemad rattad renni või käru põhja külge. NB! iga koormaköis peab jooksma sirgel kinnituspunktide vahel. st. ei tohi nad omavahel ristuda ega kuskilt üle (näiteks teise ratta detaili) joosta. Kogemus: 70 km ja kodarapolt hõõrus koormarihma läbi.

Ärge andke nõu, kui pole kogemust :?
No vabandust, kui ma ennast kehvasti väljendasin, kuid just nii ma mõtlesingi. Ning ma pole teoreetik, endal krossikat veetud küll, rohkem ja enamgi veel.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

lauryx
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Juul 2007, 15:42

Lugemata postitus Postitas lauryx »

teema küll vana juba, aga ise kasutasin järgnevat nõksu: tsikli ajasin käru peale esirattaga ette paremasse nurka(sest külgjalg on vasakul) ja taguotsa tõmbasin vastavalt teiselepoole käruporte vastu, piltlikult öeldes tsikkel diagonaalis kärupeal. Esijalgu jätsin külgjala peale ta püsima. Kinnitasin ratastest koormarihmaga, üks tiir ümber ratta ja siis üle käru porte põhja alla kinni. Taguratas siis samamoodi ja üle selle porte kuhu poole lähemal on, ja ka põhja alla kinni. Ja siis et tsikli jalga läbi ei sangutaks panen kolmanda koormarihma raamikülge ja sikutan paremale poole üle porte põhja alla kinni, ja seda pingutan seni kuni tsikkel jalapealt ära tuleb, ehk püstisemaks läheb. Ja nii ongi. Kuna põhikinnitatused on ainult ratastest siis tsikkel mängib ilusasti aukudes kaasa ja vedrustus toimib kuid ei mõjuta kinnitusi. Ja kuna esiratas on nurka surutud, siis ei saa tsikkel ka küllili vajuda. Rõhutan, et see toimib ainult haagise puhul millel on üsna kõrged ported (üle poole tsikkli ratta kõrgusest). Kinnitamine võtab üsna vähe aega ja tsikkel on korralikult kinni. Ei karda kurve ega auke.

Ninja

trim
Postitusi: 101
Liitunud: 19 Jaan 2006, 01:41
Asukoht: kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas trim »

kui depoost ratta ostsin siis pandi 2 rihmaga nii ilusti kinni, et ei läinud see mitte kuhugi ... vedada oli vaja üle 40 km ...

Palun Ära Solvu
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ei tõmmata amorte põhjani kokku, vahele pannakse selline fiksaator näiteks, mis ei lase siis amordile liiga teha ega rihmu lõdvaks lasta transpordi käigus.
http://www.denniskirk.com/jsp/common/im ... 28&imgId=0
Võib kasutada ju muid isevalitud vahendeid sama funktsiooni saavutamiseks. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Mis selles transpordis ikka keerulist on http://www.trial.ee/pics/amor/gasgas/in ... width=1024 :D

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

esil
Postitusi: 35
Liitunud: 03 Sept 2007, 12:10
Asukoht: soome

Lugemata postitus Postitas esil »

mina vean oma krossikat kärus nii et tõmban kahe rihmaga esiotsa maha kaldega ettepoole ning tagumise rihmaga vean taga hargist vastasuunda ja köik mitte kuhugi ei ole läinud. Algul panen esiotsa kergelt pingule siis panen tagumise rihma paika mis hakkab esimesi amorte põhja vedama sellega saavutan sellega et ratas ei hakka kuhugi enam liikuma.

Elu ilma bike`ita, elu nagu ilma naiseta
Elu ilma krossikata, elu nagu ilma ämmata
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”