tsikli transport
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
tsikli transport
Kas kärusse püsti ja hargile ning koormarihnad üle või oskab keegi täpsemalt kirjeldada kuidas kõige turvalisem
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
100 km. Sai võetud Statoilist rendihaagis-see millel plastkate peal.
Sellel on kenasti põrandal kinnitused koormarihmadele. Minu rattal
on küll ainuld külgjalg, jätsin ta jalale toetuma. Parem on muidugi
kasutada koormarihmu-neil on pingutusvõimalus parem. Rihmad
tuleks tõmmata, esimesed suunaga ettepoole-tagumised suunaga
tahapoole. Niiviisi on ratta liikumisvõimalus kõige väiksem. Ratta külge
kinnitades tuleks vaadata, need kohad oleks ikka piisavalt tugevad.
Kui on korralikul kinnitatud, kannatab normaalse kiirusega sõita.
Edu Sulle!

-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
http://www.hunta.ee
Nii on vist ikka kõige kindlam.Krossikat küll veetud nii ja ei kadunud kuhugi kärust.CB500 kirjutas:Kindlam on vist küll siiski mitte hargile tõmmata. Esiotsast tõmba koormarihmadega kahele poole (kolmnurgas) kinni, nii et esiots ei anna vedrutama, rihmad kinnita alumiste prillide juurest amorditorude ümber.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Oleneb pakiruumi suurusest. Väiksematele mahub vaid diagonaalis ja püsti sisse, pikemate varte otsas suunatuled tuleks siis maha võtta ja ette-taha nii palju midagi vahele pista, et ratas edasi-tagasi liikuma ei pääseks. Veidi suurema ruumi korral kui kinnituskohti napib, aitavad hädast välja kaasa võetud sõiduauto rehvid, millele ratas külili või pooleldi lamama pannakse. Millise nurga all mahlad jooksma hakkavad (või kas üldse) tuleb enne selgitada, aga enamasti kannatab päris pikali olla küll. Kui pikali panna ei saa, plast jms. tõttu, siis rattad maha pandud rehvide sisse tõsta ja siis ülevalt kinnitada.kopajuht kirjutas:on kogemusi mootrratta vedamist pakiautoga? Pakiautol pole kahjuks põhjküljes kinnitus võimalusi ja suunaga allapoole pingutada ei saa.
Ja üle sadula ei tasu koormarihma tõmmata - liigse pingutamise korral nahk rebeneb või jääb rihmajälg pikaks ajaks. See oht on kui lasta vedada näiteks kogenematul rekkamehel.
mõned vedamised on ette tulnud...
Kinnitusvõimalus on külgseinas natuke madalamal kui tsikkel ise. Tõmbasin lenksust kummalegi poole koormarihmaga kinni. Siiski vedis pisut allapoole. Ja sama tegin igaks juhuks ka tagant otsast.
Ei liikunud ta kuhugile.
Jalga ei maksa alla panna. Kunagi vedasin Jawat ja jalg vajus läbi vineerpõhja.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Kui ainult koormarihmasid tahad siis anna ka tead. Mul siin neid ikka vedeleb...
motopaks
5202222
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
http://www.bikerpeters.de/Startseite/Mo ... enger.html
Kuna omal oli Tiki-Treiler olemas, tegin sellise abivahendi tsikli transportimiseks. Selliseid renne oleks ka kaks minu kärule mahtunud
http://www.album.ee/?o=291271825
Täna vedasin kaubikus bike'i.
Rool lukku, esiratas vastu otsaseina. Tagant otsast tõmbasin mõlemalt poolt koormarihmadega kinni, ilusti tugevalt jäi.
Igaks juhuks tõmbasin ka esikahvlist mõlemale poole koormarihmad, kuigi ilmselt poleks vaja olnud. Kui normaalselt sõita pole tsiklil kuskile sealt minna.
Tagumised rihmad panin nii, et nad kisuksid ratast veic ettepoole vastu otsaseina ja ta ei liigu sealt mitte kuskile.
Käruga veel lihtsam. Kärul saab tõmmata koormarihmad veel allapoole, ehk siis pressid amordi peale ja siis pingutad rihmad. Siis jääb veel kindlamalt.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
lõpp läks valeks. Rihmadega tuleb ikka alla poole kinni tõmmata, aga nii kinni, et vedrud-amordid põhjas on.totu kirjutas:Alla kinni vedamisel võib oma vedrustus aukudes tööle hakata- üles tulles veab löögiga rihmad või kinnitused ära. Ilmselt kõige parem rihmad võimalikult horisontaalseks jätta, saab ratta vedrustus rahulikult teega kaasa mängida ja põhjal libisemise oht ühtlasi kõige väiksem.
Tegelikult polegi vaja kiskuda amorte põhja, kui paned tsikli sõltumatute rihmadega kinni. St. paned näiteks ühelt poolt rihma kuhugi raami külge ja teiselt poolt teise rihmaga sama moodi, aga mitte ei pane ühe rihmaga piltlikult öeldes "üle istme". Ja naised saunas rääkisid, et see amordid põhjas hoidmine ei pidavat tihenditele just kõige tervislikumalt mõjuma.Pihelgas kirjutas:lõpp läks valeks. Rihmadega tuleb ikka alla poole kinni tõmmata, aga nii kinni, et vedrud-amordid põhjas on.totu kirjutas:Alla kinni vedamisel võib oma vedrustus aukudes tööle hakata- üles tulles veab löögiga rihmad või kinnitused ära. Ilmselt kõige parem rihmad võimalikult horisontaalseks jätta, saab ratta vedrustus rahulikult teega kaasa mängida ja põhjal libisemise oht ühtlasi kõige väiksem.
Uudishimu tapab
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Kui kärus on renn ja renni eesotsas torupiire kuhu esiratas sisse läheb, siis piisab viiest sõltumatust rihmast. Kui torupiiret ei ole on vaja kuute rihma. Esihark tõmmatakse mõlemale poole (lenksu alt) ca. 45 kraadise nurga alla kinni. Koormarihma pinguti saab parasjagu amortide alla tõmbamisega hakkama. Tsikli raami tagaosa tõmmatakse samamoodi alla ära. Siis fikseeritakse mõlemad rattad renni või käru põhja külge. NB! iga koormaköis peab jooksma sirgel kinnituspunktide vahel. st. ei tohi nad omavahel ristuda ega kuskilt üle (näiteks teise ratta detaili) joosta. Kogemus: 70 km ja kodarapolt hõõrus koormarihma läbi.
Jutt käib suurte rataste veost, krossikatega saab lihtsamalt hakkama, aga põhimõte on sama.
Ärge andke nõu, kui pole kogemust

No vabandust, kui ma ennast kehvasti väljendasin, kuid just nii ma mõtlesingi. Ning ma pole teoreetik, endal krossikat veetud küll, rohkem ja enamgi veel.Pihelgas kirjutas:kuidas teile öeldagi sõbrad teoreetikud, niimoodi ühe rihmaga siit ja teisega sealt võib ratast ümber oma maja paar tiiru vedada.
Kui kärus on renn ja renni eesotsas torupiire kuhu esiratas sisse läheb, siis piisab viiest sõltumatust rihmast. Kui torupiiret ei ole on vaja kuute rihma. Esihark tõmmatakse mõlemale poole (lenksu alt) alla kinni. Koormarihma pinguti saab parasjagu amortide alla tõmbamisega hakkama. Tsikli raami tagaosa tõmmatakse samamoodi alla ära. Siis fikseeritakse mõlemad rattad renni või käru põhja külge. NB! iga koormaköis peab jooksma sirgel kinnituspunktide vahel. st. ei tohi nad omavahel ristuda ega kuskilt üle (näiteks teise ratta detaili) joosta. Kogemus: 70 km ja kodarapolt hõõrus koormarihma läbi.
Ärge andke nõu, kui pole kogemust
Uudishimu tapab
teema küll vana juba, aga ise kasutasin järgnevat nõksu: tsikli ajasin käru peale esirattaga ette paremasse nurka(sest külgjalg on vasakul) ja taguotsa tõmbasin vastavalt teiselepoole käruporte vastu, piltlikult öeldes tsikkel diagonaalis kärupeal. Esijalgu jätsin külgjala peale ta püsima. Kinnitasin ratastest koormarihmaga, üks tiir ümber ratta ja siis üle käru porte põhja alla kinni. Taguratas siis samamoodi ja üle selle porte kuhu poole lähemal on, ja ka põhja alla kinni. Ja siis et tsikli jalga läbi ei sangutaks panen kolmanda koormarihma raamikülge ja sikutan paremale poole üle porte põhja alla kinni, ja seda pingutan seni kuni tsikkel jalapealt ära tuleb, ehk püstisemaks läheb. Ja nii ongi. Kuna põhikinnitatused on ainult ratastest siis tsikkel mängib ilusasti aukudes kaasa ja vedrustus toimib kuid ei mõjuta kinnitusi. Ja kuna esiratas on nurka surutud, siis ei saa tsikkel ka küllili vajuda. Rõhutan, et see toimib ainult haagise puhul millel on üsna kõrged ported (üle poole tsikkli ratta kõrgusest). Kinnitamine võtab üsna vähe aega ja tsikkel on korralikult kinni. Ei karda kurve ega auke.
Ei tõmmata amorte põhjani kokku, vahele pannakse selline fiksaator näiteks, mis ei lase siis amordile liiga teha ega rihmu lõdvaks lasta transpordi käigus.
http://www.denniskirk.com/jsp/common/im ... 28&imgId=0
Võib kasutada ju muid isevalitud vahendeid sama funktsiooni saavutamiseks.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
mina vean oma krossikat kärus nii et tõmban kahe rihmaga esiotsa maha kaldega ettepoole ning tagumise rihmaga vean taga hargist vastasuunda ja köik mitte kuhugi ei ole läinud. Algul panen esiotsa kergelt pingule siis panen tagumise rihma paika mis hakkab esimesi amorte põhja vedama sellega saavutan sellega et ratas ei hakka kuhugi enam liikuma.
Elu ilma krossikata, elu nagu ilma ämmata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.