Kawasaki ZZR600 vs. Suzuki GSX600F '02
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Kawasaki ZZR600 vs. Suzuki GSX600F '02
Et siis oleks soov endale sporttourer (nii kommuteerimine kui ka pikemad otsad) muretseda ja valik nende kahe vahel vaja teha.
GSX600F (Muumitroll) näeb muidu edevam välja, kuid ZZR 600 jõulisem mootor on argument. Isteasendi/ergonoomika poolest on mõlemad ok.
Kawa kohta jäi meelde iga 12 000 tagant klappide regull (palju teistel on?), kas see on ikka veel nõrk koht? Kawa käigukast on ok?
Ise kalduks Kawa poole, kuid ei taha pirtsakat elukat ja vastasel juhul pigem eelistan vaguramat, kuid töökindlamat looma...
Veebist leitud hinnangud on tüüpilised - kes kummaga sõitnud on, kiidab seda (enamuses), kahjuks ei ole suutnud siiani leida võrdlevat testi.
Reaalsuses mõlemad rattad oleks kasutatud, '02 väljalase, v.h. korras, hooldusraamatuga, Suzu 11K ja Kawa 15K sõitnud jne.
Ise olen 193/75 ja võimalik, et taga on veel +50KG, pluss vajadusel kohvriring.
Kallutaja ei ole, kulgeda meeldib, plastik ja tuulekaitse meeldib.
Eelnevalt olnud XJ600Div.
Oskab keegi mu kahtlusi hajutada, kallutada-suunata mind kusagile poole? Anyone?
Ette tänades,
Jannes
GSX600F (Muumitroll) näeb muidu edevam välja, kuid ZZR 600 jõulisem mootor on argument. Isteasendi/ergonoomika poolest on mõlemad ok.
Kawa kohta jäi meelde iga 12 000 tagant klappide regull (palju teistel on?), kas see on ikka veel nõrk koht? Kawa käigukast on ok?
Ise kalduks Kawa poole, kuid ei taha pirtsakat elukat ja vastasel juhul pigem eelistan vaguramat, kuid töökindlamat looma...
Veebist leitud hinnangud on tüüpilised - kes kummaga sõitnud on, kiidab seda (enamuses), kahjuks ei ole suutnud siiani leida võrdlevat testi.
Reaalsuses mõlemad rattad oleks kasutatud, '02 väljalase, v.h. korras, hooldusraamatuga, Suzu 11K ja Kawa 15K sõitnud jne.
Ise olen 193/75 ja võimalik, et taga on veel +50KG, pluss vajadusel kohvriring.
Kallutaja ei ole, kulgeda meeldib, plastik ja tuulekaitse meeldib.
Eelnevalt olnud XJ600Div.
Oskab keegi mu kahtlusi hajutada, kallutada-suunata mind kusagile poole? Anyone?
Ette tänades,
Jannes
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Olen neis kahest ise sõitnud Suzuga. See oli igatahes kuni 10 k p/min rahumeelne ja sujuv matkaratas ja sealt edasi sai kurjaks kähkusõidurattaks. Kuuldavasti Kava on teravam ja sportlikum, pööretemaiam vist ka, niisiis matkamisele mõeldes kalduks äkki S-i poole.
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kawa ja Suzu
Mina olen mõlemaga sõitnud.
1999 a Suzuki oli sõbral, 1993 Kawa ZZR600 endal. Suzuki läks kuni 180 üsna normaalselt, käiguvahetus OK, edasi tõsised jõuprobleemid. Kiirteel 220 oli maksimum, sedagi kogus ja kogus.
Tavakasutuses tähendab see seda, et kui sõidad koos kaaslase ja pakkidega, on jõudu vähe. Benssu võttis Suzuki 5,5 sajale, hoolimata kõvast väänamisest.
Kawasaki mootor on hoopis parem. Kiirteel sain 265-270 km/h kätte. Käimakott kipub Kawal kiiremini kuluma, mingeid klappe reguleerida polnud vaja. Kawa võttis mul 4,5-4.9 sajale, seda siis koos möödasõitude ja kiirenduste ja igal kiirusel väänamisega.
Sõiduasend on mõlemal rattal suhteliselt sarnane.
Kui ma õieti mäletan, siis Suzukile läks taha 180 rehv, Kawasakil on 160. Uuematel Kawadel on samuti 180 rehv taga, aga sisuliselt on tegemist Ninjaga.
Mina võtaks Kawa, kui norm hinnaga saab. Mul ainult head mälestused.
Sverre
1999 a Suzuki oli sõbral, 1993 Kawa ZZR600 endal. Suzuki läks kuni 180 üsna normaalselt, käiguvahetus OK, edasi tõsised jõuprobleemid. Kiirteel 220 oli maksimum, sedagi kogus ja kogus.
Tavakasutuses tähendab see seda, et kui sõidad koos kaaslase ja pakkidega, on jõudu vähe. Benssu võttis Suzuki 5,5 sajale, hoolimata kõvast väänamisest.
Kawasaki mootor on hoopis parem. Kiirteel sain 265-270 km/h kätte. Käimakott kipub Kawal kiiremini kuluma, mingeid klappe reguleerida polnud vaja. Kawa võttis mul 4,5-4.9 sajale, seda siis koos möödasõitude ja kiirenduste ja igal kiirusel väänamisega.
Sõiduasend on mõlemal rattal suhteliselt sarnane.
Kui ma õieti mäletan, siis Suzukile läks taha 180 rehv, Kawasakil on 160. Uuematel Kawadel on samuti 180 rehv taga, aga sisuliselt on tegemist Ninjaga.
Mina võtaks Kawa, kui norm hinnaga saab. Mul ainult head mälestused.
Sverre
Kawa ja Suzu
jah. ma arvan ka, et spido petab ja tegelik kiirus võis olla max 245. igatahes oli spido põhjas. nende kahe konkreetse ratta võrdluses kindlasti ZZR on parem.
aga ma soovitaks hoopis Suzuki GSX-R 750 vanemat, karbussidega mudelit. aasta näiteks 1996-99.
sobib touringuks, ei neela väga palju kütust, isteasend täitsa OK.
käigud pikad ja jõudu kaks korda rohkem kui F-mootoriga isendil.
aga see läheb veidi teemast välja. nii võib juba kurat teab kuhu välja jõuda, isegi Hondadeni.

Sverre
aga ma soovitaks hoopis Suzuki GSX-R 750 vanemat, karbussidega mudelit. aasta näiteks 1996-99.
sobib touringuks, ei neela väga palju kütust, isteasend täitsa OK.
käigud pikad ja jõudu kaks korda rohkem kui F-mootoriga isendil.
aga see läheb veidi teemast välja. nii võib juba kurat teab kuhu välja jõuda, isegi Hondadeni.

Sverre
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Omanud 3 aastat zz-r 600 (ja hetkel zz-r 1100) ja kogemused igati positiivsed. Ja julgen igati ka soovitada. Hoolduse kohapealt võin öelda, et pole ta midagi nii pirtsakas kui räägitakse. Tõsi, manuaal annab hooldusvälbad, millest on soovitav kinni pidada.
Enne ratta ostu tegi vana omanik täishooldus, mis tagas minu muretu sõidu ja elu kõik need aastad. Ainuke, mida vahetasin oli küünlad, õli (vot õlifiltri vahetus on küll kawal jama), tagarehv ja enne müüki ka kett koos hammakatega.
Ratta minek sõltub eelkõige endast, kuid kui vaja, liigub piisavalt kiirelt. Isteasend on mugav pikema reisi jaoks. Konksukesed tagaistme juures võimaldavad kinnitada võrgu vms paki ilma kohvreid ja raame kasutamata.
Muidugi on kawa kuju juba väga sümpaatne, aga ilu on eelkõige vaataja silmades.
Kui soovid midagi veel zz-r kohta küsida, küsi julgesti.
Enne ratta ostu tegi vana omanik täishooldus, mis tagas minu muretu sõidu ja elu kõik need aastad. Ainuke, mida vahetasin oli küünlad, õli (vot õlifiltri vahetus on küll kawal jama), tagarehv ja enne müüki ka kett koos hammakatega.
Ratta minek sõltub eelkõige endast, kuid kui vaja, liigub piisavalt kiirelt. Isteasend on mugav pikema reisi jaoks. Konksukesed tagaistme juures võimaldavad kinnitada võrgu vms paki ilma kohvreid ja raame kasutamata.
Muidugi on kawa kuju juba väga sümpaatne, aga ilu on eelkõige vaataja silmades.
Kui soovid midagi veel zz-r kohta küsida, küsi julgesti.
Lugedes teemat Ajaviite alt "Lõhutud kiivriklaas", tundub, et juba jalalt kukkudes on enamusel ratastel garanteeritud murtud peeglid ja suunatuled. ZZR- i puhul seda muret praktiliselt ei ole. Kuna peeglid on liigendiga, pakivad need end ilusti kokku ja kahju suht minimaalne. Sama
suunatuledega - kuna need on gondlisse sisse ehitatud, siis jalalt kukkudes murda pea võimatu. Endapoolt sõidult kukkudes järele proovitud
Peeglid- tuled jäid terveks, paraku aga mitte sidurikoja kaas...
Esimene jaapanlane, mida üldse proovisin, oli GSX600F, tõsi
küll, vanem mudel, vist mingi '93, uut pole sõita saanud. Enne seda oli kogemusi vaid Planet 5-ga. GSX oli lahe, aga mitte hirmutav. Kui ZZR- i
selga sain ja suhtusin temasse kui GSX-i, lähtuvalt kubatuurist, pidin esimese hooga suht püksi tegema - minek tunduvalt sportlikum ja ehmatus oli suur. Ostsin siiski ära, eelmine hooaeg seljataga ning ei ühtegi probleemi 8000 km jooksul peale riideni kulunud tagarehvi. Seega
julgen soovitada.
suunatuledega - kuna need on gondlisse sisse ehitatud, siis jalalt kukkudes murda pea võimatu. Endapoolt sõidult kukkudes järele proovitud


küll, vanem mudel, vist mingi '93, uut pole sõita saanud. Enne seda oli kogemusi vaid Planet 5-ga. GSX oli lahe, aga mitte hirmutav. Kui ZZR- i
selga sain ja suhtusin temasse kui GSX-i, lähtuvalt kubatuurist, pidin esimese hooga suht püksi tegema - minek tunduvalt sportlikum ja ehmatus oli suur. Ostsin siiski ära, eelmine hooaeg seljataga ning ei ühtegi probleemi 8000 km jooksul peale riideni kulunud tagarehvi. Seega
julgen soovitada.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawa ja Suzu
Veel OT-d to Sverre: aga miks just karpadega GSX-R? 98-99 tehti sama kere ka ju pritsungiga - kas halvem kui karpadega? Muud põhjused?Sverre kirjutas:aga ma soovitaks hoopis Suzuki GSX-R 750 vanemat, karbussidega mudelit. aasta näiteks 1996-99.
sobib touringuks, ei neela väga palju kütust, isteasend täitsa OK.
käigud pikad ja jõudu kaks korda rohkem kui F-mootoriga isendil.
aga see läheb veidi teemast välja. nii võib juba kurat teab kuhu välja jõuda, isegi Hondadeni.
Sverre
Nils
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Kawasaki ZZR600 vs. Suzuki GSX600F '02
arvan et otse sõitmiseks ja veel 2up + pakid, siis vaata raskema ratta poole millel suurem kubatuur, muumi on paras pisike põngerjas ja 193 pikkuse juures võib kammitsevaks jääda. kui plaanid teha pikemaid matkasid siis soovitan kardaaniga ratast ja rehvimõõt peaks kah selline olema mis võtaks vastu normaalseid touringu rehve, ka sirge seljaga isteasend on oluliselt mugavam kui sportlik, viimaseks ka jalatugede asetus, 600-sel sportrattal jäävad sul jalad raudselt hullult konksu ja hakkavad väga lühikese aja jooksul tunda andma.Jannes kirjutas:Et siis oleks soov endale sporttourer (nii kommuteerimine kui ka pikemad otsad)
Ise olen 193/75 ja võimalik, et taga on veel +50KG, pluss vajadusel kohvriring.
Kallutaja ei ole, kulgeda meeldib, plastik ja tuulekaitse meeldib.
Eelnevalt olnud XJ600Div.
minu soovitus oleks minimaalselt honda vfr, aga võibolla veelgi rohkem matkakas.
terv,
cl
Re: Kawasaki ZZR600 vs. Suzuki GSX600F '02
GSX peaks piisavalt mugav olema, ma kyll ise olen nii 10 cm lühem.cl kirjutas:arvan et otse sõitmiseks ja veel 2up + pakid, siis vaata raskema ratta poole millel suurem kubatuur, muumi on paras pisike põngerjas ja 193 pikkuse juures võib kammitsevaks jääda. kui plaanid teha pikemaid matkasid siis soovitan kardaaniga ratast ja rehvimõõt peaks kah selline olema mis võtaks vastu normaalseid touringu rehve, ka sirge seljaga isteasend on oluliselt mugavam kui sportlik, viimaseks ka jalatugede asetus, 600-sel sportrattal jäävad sul jalad raudselt hullult konksu ja hakkavad väga lühikese aja jooksul tunda andma.Jannes kirjutas:Et siis oleks soov endale sporttourer (nii kommuteerimine kui ka pikemad otsad)
Ise olen 193/75 ja võimalik, et taga on veel +50KG, pluss vajadusel kohvriring.
Kallutaja ei ole, kulgeda meeldib, plastik ja tuulekaitse meeldib.
Eelnevalt olnud XJ600Div.
minu soovitus oleks minimaalselt honda vfr, aga võibolla veelgi rohkem matkakas.
terv,
cl
Muide sakslane kellelt ninja otsin pakkus mulle ka ZZR 600, 2002 väljalase, vheas korras, hinnaks nii 3700-3800 EUR. Kui kellegil huvi siis võin anda kontaktid.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.